iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef -Marlii- het volgende:
Neeeeee! Derek op 't einde tegen Meredith![]()
![]()
ja nou, die ringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
iddeerst wilde ik hem knuffen maar nu wide ik hem slaan
![]()
Ondanks dat ik Izzie niet zo vind, is ze inderdaad wel zielig. En dan ook de redenatie waarom ze Christina kiest, ipv iemand andersquote:Izzie is wel zielig zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Desii het volgende:
De ringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
Jepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij die scene tussen derek en meredith.
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Sounds interesting. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een scene waar je ze ziet praten maar er muziek overheen is gedaan voor de sfeer. Bevalt me wel maar doen ze ineens wel vaak
Ik vind het zielig voor Izzie, ik vind d'r leukWel mooi gedaan die laatste scene.
Oh ja, en Derek is een ass![]()
Je bedoelt Addison die de ring in 't water gooit? Anders weet ik 't nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef Espabilado het volgende:
Net nu ze terminaal is begin ik Izzie weer oke te vinden... nu dat irritante gedoe met die denny voorbij is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Wat is PTSD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:10 schreef Starlie het volgende:
Als ik Meredith was, was ik niet weggelopen maar was ik net zolang bij die caravan blijven zitten tot meneer weer nuchter zou zijn...
Ja nu je het zegt... ik had als ik Meredith was, hem (Derek) ook met de honkbalknuppel weggeslagen!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
Trouwen?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef on_air het volgende:
[..]
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.
Inderdaad, en dan doet hij zoquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik denk dat ze over de ring begon omdat hij in die staat ervan overtuigd was dat ze weer bij hem weg zou gaan. Dat ze daar stond, wetend dat er een ring was, zegt veel over haar en dat ze echt voor hem kiest. Dat ze niet weg is gerend of wat dan ook.
Linkje voor je luie mede-user?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
Idd, zeker een mooie scenequote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:40 schreef June. het volgende:
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |