Ik wil hier heel wijs op reageren, maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik ben weer helemaal bij, Muizelientje!
McArmy, jeetje... dat wat hij aan het einde tegen Cristina zei!
Maar ik wil nog wel even weten waarom hij die dame zo lelijk gedumpt heeft per email!
En waarom zijn arme moesje nog niet eens weet dat hij terug is!
Ik snápte het wel, wat hij zei over dat zijn moeder dan zou schrikken en haar echte zoon zou missen omdat hij zo veranderd is. Maar ik geloof het niet dat een moeder dan liever niet weet dat haar zoon terug is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk care ik!
Het is in een stukje dat Mark koffie voor haar heeft, maar dat eerst Callie denkt dat het voor haar is en daarna Addison. Maar het is voor Lexie en dan geeft hij het haar stiekem-achtig en dan roept Lexie iets van dat ze het zat is om spullen langs de balie te moeten smokkelen en dan dus dit stukje:
Lexie: Anne Frank. I am dating Anne Frank. And I'm tired of it. I-I want to go downstairs with you. I want to tell the Germans to kiss my ass.
Ze bedoelt dan natuurlijk dat ze het zat is dat het zo stiekem en verstopt moet. Zoals Anne Frank op zolder verstopt zat en nu wil ze 'naar beneden en de Duitsers zeggen dat ze haar kont kunnen kussen'. Kortom, ze wil hun relatie out in the open.
Snappie?
ame herequote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:50 schreef MaJo het volgende:
Damn helemaal vergeten dat er geen aflevering zou zijnIk al helemaal blij dat ik weer een aflevering kon kijken maar nee
![]()
Hij heeft een traumaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:28 schreef babette21 het volgende:
McArmy is gewoon 'n hele bange poeperd....
(maar da's een beetje 'n standaard eigenschap voor de mannen in GA![]()
)
Hij vertelde haar dat hij gedwongen was ontslagen en dat dat de beste carriere move ooit was achteraf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zei Mcarmy laatst niet tegen die heule oude chirurge dat hij ontslagen was..
Nee, dat wordt de volgende aflevering pas duidelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef Michellee het volgende:
Net aflevering gekeken. Eindelijk weten we wat Izzie heeft...
Dat is allang bekend. Ze is onuitstaanbaar. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Appletree het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de volgende aflevering pas duidelijk.
Onmogelijk! Izziequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend? Ze is onuitstaanbaar. Opgelost, slotje.
Ach, Burke had er ook een handje van! Als asociaal gedrag een reden is omquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Appletree het volgende:
[..]
Onmogelijk! Izzie![]()
Maar blijkbaar is ze een bitch in het echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou Addison dan hebben misdaan om te worden verbannen naar een wanstaltige spin-off?![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef Michellee het volgende:
Net aflevering gekeken. Eindelijk weten we wat Izzie heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Butterfly91 op 04-03-2009 19:14:50 ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, Burke had er ook een handje van! Als asociaal gedrag een reden is omIk denk dat Addison de makers van Grey's Anatomy heeft overtuigd voor een spin off met haar world renowned doube board certified neo natal surgeon specialty skillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou Addison dan hebben misdaan om te worden verbannen naar een wanstaltige spin-off?
![]()
Eigenlijk zijn de dokters in GA behoorlijk arrogantZe zijn allemaal 'de besten in het veld'.
I'll throw my apples if you get too close to me.
beat that! Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Appletree het volgende:
met haar world renowned doube board certified neo natal surgeon specialty skills![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:Oeh die klinkt wel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:Nog maar 8 dagen, kan niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Ja, ze werd weggeduwd. Pff, ik wil m nu zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef Koningin het volgende:
Zag ik Christina daar voorbij "vliegen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Irrem het volgende:
Gelezen op een ander forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Irrem het volgende:
Gelezen op een ander forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk stuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Irrem het volgende:
Iemand nog Izzie nieuws nodig?
quote:lijkt me wel wat voor één van de Ab Fab dames!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Butterfly91 op 11-03-2009 10:03:58 ]
ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Sneak peeks:
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15257996001
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15257997001
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15251331001
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef babette21 het volgende:
ik kan me zo voorstellen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en morgen weer kijken
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef -Marlii- het volgende:
Neeeeee! Derek op 't einde tegen Meredith![]()
![]()
ja nou, die ringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
iddeerst wilde ik hem knuffen maar nu wide ik hem slaan
![]()
Ondanks dat ik Izzie niet zo vind, is ze inderdaad wel zielig. En dan ook de redenatie waarom ze Christina kiest, ipv iemand andersquote:Izzie is wel zielig zo
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Desii het volgende:
De ringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
Jepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij die scene tussen derek en meredith.
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Sounds interesting. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een scene waar je ze ziet praten maar er muziek overheen is gedaan voor de sfeer. Bevalt me wel maar doen ze ineens wel vaak
Ik vind het zielig voor Izzie, ik vind d'r leukWel mooi gedaan die laatste scene.
Oh ja, en Derek is een ass![]()
Je bedoelt Addison die de ring in 't water gooit? Anders weet ik 't nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef Espabilado het volgende:
Net nu ze terminaal is begin ik Izzie weer oke te vinden... nu dat irritante gedoe met die denny voorbij is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Wat is PTSD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:10 schreef Starlie het volgende:
Als ik Meredith was, was ik niet weggelopen maar was ik net zolang bij die caravan blijven zitten tot meneer weer nuchter zou zijn...
Ja nu je het zegt... ik had als ik Meredith was, hem (Derek) ook met de honkbalknuppel weggeslagen!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
Trouwen?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef on_air het volgende:
[..]
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.
Inderdaad, en dan doet hij zoquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik denk dat ze over de ring begon omdat hij in die staat ervan overtuigd was dat ze weer bij hem weg zou gaan. Dat ze daar stond, wetend dat er een ring was, zegt veel over haar en dat ze echt voor hem kiest. Dat ze niet weg is gerend of wat dan ook.
Linkje voor je luie mede-user?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
Idd, zeker een mooie scenequote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:40 schreef June. het volgende:
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |