abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:33:49 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_66697924
quote:
Sinds Katherine Heigl's glansrol als Izzy in Grey's Anatomy is haar ego verdubbeld.

Volgens bronnen op de set van haar laatste film Five Killers gedraagt Katherine zich als een diva. Ze weigert naar vergaderingen te komen, eiste een privé-vliegtuig en wil beter beveiligd worden dan de gemiddelde gevangenis.

"Ze weigerde nog verder te filmen totdat haar zwangere assistente een cola voor haar had gehaald. Ze wil niet met de rest lunchen en wil niet hebben dat iemand tegen haar praat zo gauw de camera's zijn gestopt. Niemand mag haar. Ze denkt blijkbaar dat ze alles kan maken, alsof ze er van nature recht op heeft. Heel veel regisseurs waarmee ze eerder werkte weigeren nog met haar in zee te gaan."
Shannon Dougherty nummer zoveel?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_66698955
Op de Grey's Anatomy set schijnt ze ook niet erg tof te zijn
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_66699388
En ze ziet er zo lief uit...
pi_66699866
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Appletree het volgende:
Op de Grey's Anatomy set schijnt ze ook niet erg tof te zijn
Schijnt ook de reden te zijn dat ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66700090
Hmmm
Noot noot.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:56 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66705431
Het is zo'n schattig deerntje om te zien

Maar goed, ze verpest het voor zich zelf.
Lang leve mij! *O*
pi_66713891
Typisch weer, zo'n ideetje had ik al een tijdje. Ook dat ze die award niet wilde aannemen
Verschrikkelijk, want ze is eigenlijk maar een matige acteur (misschien wel idioot lekker, maar dan nog)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_66713960
Wat jammer. Ze leek me altijd wel sympathiek/nuchter, niet dus.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_66717670
jammer als 't echt zo is, want ze komt heel leuk, aardig en down to earth over in interviews (die ik gezien heb dan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')