Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
hoi
Ik ga mijn wekker om 06u zetten en downloaden
Oh echt waar????quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ladyxima het volgende:
extra lange ep toch? 2 uur? ik kan niet wachten
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.
2 bij mijn wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij gewoon een uur...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik had het niet meer op het moment dat hij héél even met 1 vinger de rug van haar hand aanraakt
De eerste is leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!
De pure McArmy adoratie zal ik echt in het andere topic doen, plechtig beloofd (had ik in het vorige topic je al gelijk in gegeven).
Wat let je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
Burke is the namequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
Hunt en Yang hebben zoveel met chemie dan Yang en die sufdrol waar ze bijna mee getrouwd was.
Of Sloanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa, met de mooie OP!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die scene dat zijn bij Dermatologie zitten. Yang is dan druiven aan het eten volgens mij. Weet niet welke aflevering sorry...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Viss3r het volgende:
Hey Grey's Anatomy Liefhebbers!
Intro; Ik ben Claire 1e jaar Media en Cultuur student aan de Uva, voor het vak Media Repertoire in context heb ik uit diverse media producten scene nodig waarin mensen fruit eten.
Weten jullie in Grey's Anatomy scenes waarin er fruit wordt gegeten? Het mag niet de hoofdhandeling in de scne gaan dus iemand die op de achtergrond oftijdens een gesprek of tijdens het lopen fruit eet.
In welke aflevering moet ik zoeken, welk personage????
Alvast bedankt,
Groeten Claire
Seizoen 5, aflevering 4. En dan ergens aan het einde als ze er met zijn allen zitten volgens mij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die scene dat zijn bij Dermatologie zitten. Yang is dan druiven aan het eten volgens mij. Weet niet welke aflevering sorry...
quote:M: What's wrong with her?
C: Well, she calls her dad daddy...
Klopt, two hour event is GA en PP samen. De personages van GA spelen mee in PP, maar daarnaast is ook de 'originele' PP verhaallijn te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht. Ik dacht een 2 hour event? Maar dat is dan ook een aflevering PP?
Maar komen daar de GA personages ook in voor dan? Ik volg PP helemaal niet.
Ep 16 van PPquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Smash-it het volgende:
TVP, ik ga ep 15 nu kijken. Is het een cross met PP dus? Weet iemand dan welke aflevering? Ik volg PP namelijk niet, maar anders ga ik die wel even downloaden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, waarschijnlijk wel. Van bloedarmoede ga je niet slechter zien toch? Met die schaar en dat plakband..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef marientje het volgende:
Sadie weg!
Wedden dat ze ook geblunderd heeft met de diagnose van Izzy?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef Butterfly91 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Vond 't eigenlijk wel een beetje sneu dat ze geen steun van Meredith krijgt. Begrijp me niet verkeerd, ik zal Sadie zeker niet missen, maar ze had er gewoon op gerekend Mer mee te krijgen, weer te gaan reizen. Nu is ze wel helemaal alleen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef marientje het volgende:
Sadie weg!
Wedden dat ze ook geblunderd heeft met de diagnose van Izzy?
Ik zal die van PP ook nog even kijken, zitten nog wel redelijk veel stukjes van GA in over die vrouw met de baby en ik geloof dat 't daar volgende week weer op doorgaat in GAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:08 schreef marientje het volgende:
Maar nog even voor de duidelijkheid, het was toch een reguliere aflevering vandaag? Van 43 min?
Of moet ik nu nog een aflevering kijken?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Tegan het volgende:
Is het noodzakelijk om PP ook te zien?
deze promo ziet er zo overdreven gelikt (lees: Amerikaansquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef -Marlii- het volgende:
Promo Grey's volgende week:
en nu kan ik er geen commentaar bij zitten omdat de spoilertags raar doen ..
valt mij ook al 'n tijdje op. En vandaag deed ie me ineens aan Joey (Friends) denken, die had de laatste seizoenen ook ineens zo'n plofkop!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja Alex ziet er dik uit of ligt dat aan mij?
Het is ook geen week meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
Ik wil geen week meer wachten op GA
Oke, 6 dagen, maar da's ook te langquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is ook geen week meer
Sam.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Steve het volgende:
Die ene kale bruine man, die met astma, was nog wel tof.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zometeen maar eens kijken. Ben benieuwd of het stoort als je zoals ik PP nooit kijkt.
En of bekend wordt wat er nou was met McArmy en die blonde dame die hij vorige keer in de gang zag!
dat was zn ex verloofde waarmee meneer het in een 2 regels tellende e-mail uit heeft gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zometeen maar eens kijken. Ben benieuwd of het stoort als je zoals ik PP nooit kijkt.
En of bekend wordt wat er nou was met McArmy en die blonde dame die hij vorige keer in de gang zag!
ik ben het wel met je eens dat het IMHO veel meer drama had kunnen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar wat een crap. De vorige eps waren weer zo goed. Dit was echt niets.
Over dramatische muziek op de "spannende" momenten, veels te weinig tijd voor alles genomen.
Ik miste de complete bagage die het drama met zich mee had moeten brengen.
En bye bye Sadie. Prima.
Ik miste dat meeslepende gewoon heel erg.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben het wel met je eens dat het IMHO veel meer drama had kunnen zijn.
Nah, hij mag van mij wel weg. Hij heeft nog geen enkele boeiende verhaallijn gehadquote:Op zondag 15 februari 2009 23:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga ook nog maar even PP kijken dan. En ik denk ook dat Sadie het verprutst heeft met Izzie's tests. Ik vond het leuk trouwens om George weer wat meer te zien.
Jah, dat wel. Maar ik vind de persoon George wel leuk, zo lekker zonder problemen enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nah, hij mag van mij wel weg. Hij heeft nog geen enkele boeiende verhaallijn gehad.
Dat MadTV vind ik dus eigenlijk hélemaal niet grappigquote:
Gelukkig is dit wel erg leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat MadTV vind ik dus eigenlijk hélemaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |