abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:48:58 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986629
Tuttebellen verzamelen!
We gaan het hier over haar hebben.



Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!

Voorgaande delen:
01 | 02 | 03


En zie hier, Evil-Cherry haar wijsheid om heel kekke krullen te krijgen. voor het delen en opschrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door Harajuku. op 12-04-2009 16:21:01 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:50:17 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986672
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:51:18 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65986707
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
Jaaaaaaaaaa .

Edit: Hara, kan je in de OP ook linken naar het vorige topic?
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:52:04 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986732
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa .

Edit: Hara, kan je in de OP ook linken naar het vorige topic?
Oh kut ja, Im on it
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65986745
Hoi
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:12 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986819
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi
Foto
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:51 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65986840
Wajooo dat haar
Huilen dan.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:56:39 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986859
Dit gaat een kekke reeks worden hè? Zal straks met het lijstje erbij wel even een OP verzinnen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65986959
TVP
pi_65986961
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
Had ze in het vorige topic al gedaan hoor.
Kwam in het kort neer op geen shampoo, geen siliconen, wassen met een milde conditioner, daarna een normale conditioner, dan eventueel een leave-in erin en gel erin kneden. Laten drogen of eventueel met föhn en diffuser erdoor. Gel er weer uit kneden en dan eventueel een beetje wax tegen pluis en wat haarlak o.i.d. om de krul erin te houden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65986988
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Foto
Ik wil geen foto's van mezelf online.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:05:35 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65987142
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wil geen foto's van mezelf online.
Ook niet van alleen je haar?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65987412
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.





Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:18:03 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65987543
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef Smijn. het volgende:
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.


[ afbeelding ]


Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.
Ik vind jouw haar leuk Zonder de wind erin dan hè Maar ik zou gillend gek worden als ik geen borstel kon gebruiken, ik heb echt een hekel aan kammen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65987679
Hihi ik ben een tuttebel
Noot noot.
pi_65988201







Die ene lijkt heel blond, maar dat komt door de zon ofzo

Voor de mensen die krullen hebben, heb ik even een vraagje.
Kammen/borstelen jullie je haar na het douchen? Want ik hoor van sommige krullebollen dat je juist beter voor het douchen je haar moet kammen, zodat je na het douchen alleen de krullen er in hoeft te kneden.
Noot noot.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:20 #17
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65988221
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi ik ben een tuttebel
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:42:40 #18
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65988627
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wil geen foto's van mezelf online.
Alleen je haar, de rest mag je ons besparen

(maar ik ben serieus benieuwd naar het resultaat!)
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65988939
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Die ene lijkt heel blond, maar dat komt door de zon ofzo

Voor de mensen die krullen hebben, heb ik even een vraagje.
Kammen/borstelen jullie je haar na het douchen? Want ik hoor van sommige krullebollen dat je juist beter voor het douchen je haar moet kammen, zodat je na het douchen alleen de krullen er in hoeft te kneden.
Ik heb niet heel erge krullen, maar ik kam het niet na het douchen. Daar beschadigt je haar sneller van geloof ik.

Maar ik kam mijn haar eigenlijk nooit. Dan wordt het zo pluizig.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65994986
tvp
pi_65995374
Deel 2
pi_65996719
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Die ene lijkt heel blond, maar dat komt door de zon ofzo

Voor de mensen die krullen hebben, heb ik even een vraagje.
Kammen/borstelen jullie je haar na het douchen? Want ik hoor van sommige krullebollen dat je juist beter voor het douchen je haar moet kammen, zodat je na het douchen alleen de krullen er in hoeft te kneden.
Als ik mijn haar niet ga steilen(/stijlen?) dan borstel ik het niet nee, anders wordt het zo'n pluizenbol
pi_65997025
even teeveepee
pi_65999380
oeh deel 2 alweer, t gaat snel.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:32:18 #25
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66001819
NoralyZ, ik heb vanmiddag zowaar een ander merk antiklitspray gevonden die heel wat lekkerder ruikt!
Het is een zachtroze fles Kruidvat super hair repair antiklitspray voor halflang tot lang haar, ik moet alleen de antiklitfunctie nog testen
pi_66004291
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef briana_muirinn het volgende:
NoralyZ, ik heb vanmiddag zowaar een ander merk antiklitspray gevonden die heel wat lekkerder ruikt!
Het is een zachtroze fles Kruidvat super hair repair antiklitspray voor halflang tot lang haar, ik moet alleen de antiklitfunctie nog testen
Oh wat goed! Let me know of het goed werkt, ik ben benieuwd. Ik vind die van Guhl niet heel vies ruiken, maar ben die geur wel heel snel zat.
pi_66010525
Argh. Ik ben mijn haar zo zat

Het wilt gewoon niet zitten. Gisteravond gewassen met Andrelon (For men, anti roos; omdat die wel goed leek te werken). Nou niet dus. Het voelt na het wassen vettig maar tegelijk wel weer zacht aan.
En dan nog proberen om een borstel erdoorheen te halen. Statisch!

Heb er geen foto van, zit nu op school; maar het zit express maar in een simpel staartje omdat het anders toch alle kanten op staat.
Soms is het niet leuk om heel dik en veel haar te hebben. :i
pi_66022934
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef Crientj het volgende:
Argh. Ik ben mijn haar zo zat

Het wilt gewoon niet zitten. Gisteravond gewassen met Andrelon (For men, anti roos; omdat die wel goed leek te werken). Nou niet dus. Het voelt na het wassen vettig maar tegelijk wel weer zacht aan.
En dan nog proberen om een borstel erdoorheen te halen. Statisch!

Heb er geen foto van, zit nu op school; maar het zit express maar in een simpel staartje omdat het anders toch alle kanten op staat.
Soms is het niet leuk om heel dik en veel haar te hebben. :i
Ik zou zeggen, gebruik een stijltang.
pi_66024447
Haar

Ik hou van haar

En ben er ook iets te obsessief mee bezig geweest een tijdje terug. Ahum.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66047498
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
Euh sure
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ha! Ik heb mijn haar CO gewassen en ik heb geen jeuk!
En nu ik toch bezig was heb ik er ook maar gelijk een lading gel in gekneed en uitgekneed en nu heb ik krullen.
Leuk he Maar waar blijven de foto's nou?

(sjiiiiit, slechte TVP dit)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 08:11:07 #31
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66047552
Oeh deel 2
Ik zal ook eens een fototje maken binnenkort. Misschien dat julie briljante ideeen hebben.
Nogsteeds niet geknipt btw.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66047563
@Smijn.; trouwens, ik vind jou potentiele krullen hebben hoor!
pi_66047573
Werkt goed. Ruikt goed.

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_66048365
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 07:52 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Euh sure
[..]

Leuk he Maar waar blijven de foto's nou?

(sjiiiiit, slechte TVP dit)
Mijn zus is de krulllenkoningin. Die heeft van zichzelf een enorme bos krullen met ook een heel haarregime over hoe ze die krullen kan temmen. Dat is dus alleen wat anders dan krullen maken in haar dat een beetje slag heeft dus haar manier werkt niet voor mij.
Maar ik zag haar gisteren terwijl ik een krullenkop had gemaakt met jouw tips en ze vond mijn krullen haske mooi! En dat is een enorm compliment van iemand die zo kritisch is op krullen dus dankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66048413
Mag je hier ook posten met stijl haar? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:16:16 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048467
TVP. Eén dezer dagen even een duidelijke haarfoto posten. Ik heb veel en dik haar (met slag, al hangt dat ook af van hoe fit ik ben --> als ik ziekjes ben hangt m'n haar er troosteloos bij ). Sommige mensen vinden dat ik het af moet knippen tot boven m'n schouders, anderen vinden dat ik het moet laten groeien, dus ik heb even advies nodig .
Niet meer actief op Fok!
pi_66048482
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:11 schreef Misstique het volgende:
Mag je hier ook posten met stijl haar? .
Doe ik nu ook .

Dit is mijn haar vlak na het wassen:



Ik was het dus altijd in de avond, want zo ga ik dus echt niet over straat .
Normaal ga ik er met de stijltang overheen, maar af en toe heb je daar echt geen zin in. Dus dan maar een staart (maar dat staat mij dan eigenlijk weer niet, zeker als ik mijn bril op heb).

En meteen een vraagje! Mijn haar wordt ontzettend snel statisch. Wat ik kan ik daar aan doen? (je mag mij alles adviseren, want ik gebruik he-le-maal niks in mijn haar, ook geen haarlak, gel, wax, noem maar op!)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:18:52 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048497
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Doe ik nu ook .

Dit is mijn haar vlak na het wassen:

[ afbeelding ]

Ik was het dus altijd in de avond, want zo ga ik dus echt niet over straat .
Normaal ga ik er met de stijltang overheen, maar af en toe heb je daar echt geen zin in. Dus dan maar een staart (maar dat staat mij dan eigenlijk weer niet, zeker als ik mijn bril op heb).

En meteen een vraagje! Mijn haar wordt ontzettend snel statisch. Wat ik kan ik daar aan doen? (je mag mij alles adviseren, want ik gebruik he-le-maal niks in mijn haar, ook geen haarlak, gel, wax, noem maar op!)
Dat vind ik geen superstijl haar, hoor .

[sub]Ben jij Ijsmeis btw? [/sub ja dus
Niet meer actief op Fok!
pi_66048530
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik geen superstijl haar, hoor .

[sub]Ben jij Ijsmeis btw? [/sub ja dus
Niet superstijl nee . Ik heb van die lelijke slagen erin.

  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:24:41 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048571
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet superstijl nee . Ik heb van die lelijke slagen erin.

[ afbeelding ]
O ik dacht juist dat je baalde van je stijle haar en er meer slag in wilde hebben .
Beter lezen, Viking .
Niet meer actief op Fok!
pi_66048725
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mijn zus is de krulllenkoningin. Die heeft van zichzelf een enorme bos krullen met ook een heel haarregime over hoe ze die krullen kan temmen. Dat is dus alleen wat anders dan krullen maken in haar dat een beetje slag heeft dus haar manier werkt niet voor mij.
Maar ik zag haar gisteren terwijl ik een krullenkop had gemaakt met jouw tips en ze vond mijn krullen haske mooi! En dat is een enorm compliment van iemand die zo kritisch is op krullen dus dankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan hoor Misschien krijg je je zus nog wel zover om hetzelfde te gaan doen

@Anne; ik heb echt nooit last van statisch haar, maar het schijnt dat droog haar snel statisch is (niet andersom, statisch haar is niet altijd droog). Probeer eens een leave-in conditioner op de onderste helft van je haar. Helaas heb ik geen tips voor producten, want leave-ins bestaan bijna niet Of je moet van internet willen bestellen!?
pi_66049034
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor Misschien krijg je je zus nog wel zover om hetzelfde te gaan doen
Denk het niet. Ze doet wel bijna hetzelfde trouwens maar dan met schuimgel. Dat is genoeg met haar krullen om het in strengetjes te laten vallen. En dan heeft ze nog een aantal producten waar ze bij zweert en die allemaal afhankelijk van het weer enzo zijn. Maar daar begin ik geloof ik maar niet aan. Krullen zijn best leuk af en toe maar ik hoef het niet dagelijks.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:08:09 #43
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66051670
Ik post vanavond ook nog wel ff een foto van mn haar, dan kunnen jullie me mss ook helpen
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:08:48 #44
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66051695
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Doe ik nu ook .

Dit is mijn haar vlak na het wassen:

[ afbeelding ]

Ik was het dus altijd in de avond, want zo ga ik dus echt niet over straat .
Normaal ga ik er met de stijltang overheen, maar af en toe heb je daar echt geen zin in. Dus dan maar een staart (maar dat staat mij dan eigenlijk weer niet, zeker als ik mijn bril op heb).

En meteen een vraagje! Mijn haar wordt ontzettend snel statisch. Wat ik kan ik daar aan doen? (je mag mij alles adviseren, want ik gebruik he-le-maal niks in mijn haar, ook geen haarlak, gel, wax, noem maar op!)
Lelijke slag? ga weg jij joh heel stijl haar is saai

daarbij vind ik je haar leuk, als ik niet op krullen val dan wel op zoiets!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66051922
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Lelijke slag? ga weg jij joh heel stijl haar is saai

daarbij vind ik je haar leuk, als ik niet op krullen val dan wel op zoiets!
Ik zal eens een foto maken zodra ik weer mijn haar stijl heb. Wedden dat het een verbetering is ?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:21:05 #46
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66052007
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zal eens een foto maken zodra ik weer mijn haar stijl heb. Wedden dat het een verbetering is ?
Haha is goed, ik moet het wel een verbetering vinden he!

Waar wedden we om?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66052096
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zal eens een foto maken zodra ik weer mijn haar stijl heb. Wedden dat het een verbetering is ?
Nee, stijl haar zuigt
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:35:58 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66055735
Check OP, thanks Cherry
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66056042
Aaaaw, dank je wel Ik voel me helemaal gevleid (l)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:52:13 #50
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056173
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aaaaw, dank je wel Ik voel me helemaal gevleid (l)
kom vanavond een krullenbol van me maken oke? plakken we er gelijk een valentijnsdate achteraan
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66056414
Lekker gezellig date wordt dat dan, want ik krijg geen enkele toon meer uit mijn ontstoken strotje. Waarom denk je dat ik zoveel tijd over heb om zo'n lap tekst te schrijven

Trouwens, dit kun je best zelf, het is allemaal niet moeilijk.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:07:04 #52
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056547
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lekker gezellig date wordt dat dan, want ik krijg geen enkele toon meer uit mijn ontstoken strotje. Waarom denk je dat ik zoveel tijd over heb om zo'n lap tekst te schrijven

Trouwens, dit kun je best zelf, het is allemaal niet moeilijk.
Nee niet moeilijk maar heb liever dat een leuk meisje het doet!

Maar ik ga t zo ff printen en dan maandag maar is kijken of het werkt bij mij!

Owja en beterschap!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66057043
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor Misschien krijg je je zus nog wel zover om hetzelfde te gaan doen

@Anne; ik heb echt nooit last van statisch haar, maar het schijnt dat droog haar snel statisch is (niet andersom, statisch haar is niet altijd droog). Probeer eens een leave-in conditioner op de onderste helft van je haar. Helaas heb ik geen tips voor producten, want leave-ins bestaan bijna niet Of je moet van internet willen bestellen!?
Van internet bestellen mag ook.

Heb je toevallig wat linkjes? .
pi_66057387
Alleen mariposa-import.eu en dit. Beiden sites voor krullen, maar lekker boeiend, alsof je van een haarproduct ineens krullen zult krijgen of dat het niet werkt voor steil haar..
In Amerika kun je stapels van die rotzooi krijgen, maar dan lig je wel krom voor de verzendkosten
pi_66057431
Hmm, ik ga ook eens bij de oosterburen kijken .
pi_66057776
Mocht je nog wat vinden, drogisterijen die shippen en leuke dingen (lijken te) hebben, delen he! Vanuit de UK verschepen ze al die zooi niet Boots bijvoorbeeld heeft hele leuke dingen, maar die doen helemaal niets internationaal. Die gaan er vanuit dat je familie of vrienden in engeland hebt. Ja hoor, sure...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:06:20 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66058001
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mocht je nog wat vinden, drogisterijen die shippen en leuke dingen (lijken te) hebben, delen he! Vanuit de UK verschepen ze al die zooi niet Boots bijvoorbeeld heeft hele leuke dingen, maar die doen helemaal niets internationaal. Die gaan er vanuit dat je familie of vrienden in engeland hebt. Ja hoor, sure...
Er is vast wel iemand die dat wel heeft. Ze doen hier wel vaker een gezamelijke actie. Misschien op den duur een optie
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66058199
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mocht je nog wat vinden, drogisterijen die shippen en leuke dingen (lijken te) hebben, delen he! Vanuit de UK verschepen ze al die zooi niet Boots bijvoorbeeld heeft hele leuke dingen, maar die doen helemaal niets internationaal. Die gaan er vanuit dat je familie of vrienden in engeland hebt. Ja hoor, sure...
Met oosterburen bedoelde ik Duitsland hè .
Maar ik zal het delen .
pi_66060672
Ja, oost en west kan ik wel uit elkaar houden, maar ik bedoelde dus online drogisterijen in het algemeen en engeland als voorbeeld
pi_66061650
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet superstijl nee . Ik heb van die lelijke slagen erin.

[ afbeelding ]
Je haar ziet er dood uit, tijd om de schaar erin te zetten.

Is het trouwens heel slecht om elke dag je haar te fohnen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:50:11 #61
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66065404
Jeuj! de kruidvat antiklitspray is goedgekeurd
En de hot oil haarkuurtjes van het zelfde merk dat naast het flesje antiklitspray stond ook

Verder nog palmer´s conditioning cocosshampoo geprobeerd, is ook fijn spul.

En nog een compleet forum gevonden gewijd aan kapsels, voor de inspiratie: http://hairfair.forum2go.nl/kapsels-f9.html
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:58:16 #62
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66065678
Hier 2 foto's van mn haar zoals het nu (4 maanden nadat ik het heb laten millimeteren op standje 2) is:





In het echt staat het wel leuker (ja echt!! ), maar met zo'n ouwe mobiel foto's nemen is echt lastig!!

Maar zoals je ziet heb ik een behoorlijke slag. Mijn haar is nog niet lang genoeg om de krul te maken, dus ik vraag me af of de tips van Evil-Cherry ook voor mij werken!

Wat ik wel irritant aan mijn haar vind is dat het onwijs de neiging heeft om naar het midden te gaan (staan), daardoor moet ik ook regelmatig naar de kapper om het in het midden bij te laten knippen, dan blijven ze af van de zijkanten omdat - in tegenstelling tot een traditioneel jongens kapsel - ik die juist langer wil, alleen groeit het daar niet zo snel!

Maar er is zeker geen (andere) oplossing voor het feit dat alles naar het midden toe slaat?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66066050
Wat? Je haar slaat naar het midden?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:16:26 #64
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66066280
Hij bedoelt denk ik dat het omhoog ´valt´ ipv zoals bij steil haar dat afhangt, aan de foto te zien.
Hij heeft krullerig haar dus ik vermoed dat er inderdaad niks aan te doen valt, ik heb ook haar dat van nature licht neigt tot krullen en de korte plukjes bij mijn slapen denken ook anders over de richting waar ik ze in zou willen laten groeien, als in bijvoorkeur niet in pippi langkousstijl recht van mijn hoofd afstaan...
Enige manier om daarvan af te komen is de haren te kort houden om zo te gaan krullen of te lang om de verkeerde kant op te krullen zodat ze gaan hangen. (voorzover ik weet)
pi_66066452
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef briana_muirinn het volgende:
Enige manier om daarvan af te komen is de haren te kort houden om zo te gaan krullen of te lang om de verkeerde kant op te krullen zodat ze gaan hangen. (voorzover ik weet)
Ik heb krullen en als het lang wordt hou ik het in bedwang met een beetje gel.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:22:42 #66
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66066500
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef BasementDweller het volgende:
Wat? Je haar slaat naar het midden?
Ik heb liever een wat ronder kapsel, ja hoe leg ik t nou weer uit

en ik vind krullen aan de zijkant juist tof!

Edit: gel gebruik ik niet en wax soms, maar zoals het nu zit zit het al zoals ik wil, heb daar geen wax voor nodig.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:27:05 #67
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66066689
quote:
Ik heb krullen en als het lang wordt hou ik het in bedwang met een beetje gel.
Owh mazzelaar, dat van mij is niet onder de indruk van een beetje gel, ook niet van wax, en ook niet van supersterke haarlak

Wanneer het verkeerdekantopgekrul me te gek wordt knip ik het een beetje korter.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:30:08 #68
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66066801
Ik wil het eigenlijk een beetje proberen te krijgen zoals vriend van me:

http://94.100.113.78/4365(...)36535490_6_A7yG.jpeg

maar denk niet dat dat ooit gaat lukken, iig niet zonder permanent
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:49:05 #69
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66067381
Hmm zo op de foto´s afgaande die je in je eigen topic had staan denk ik dat zo´n permanentkrullenkoppie je best wel zal staan.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:46:52 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66070889
Oooooooooooooooooohh, wat voelde het goed om mijn haar weer gewoon met shampoo te wassen Ik was zo stom geweest om het, door dit topic, toch maar een keer weer met conditioner te proberen, bah bah bah bah.

Cherry, mogen je krullen erbij in de spoiler? Dan zien mensen ook gelijk het resultaat. Eerder helemaal niet aan gedacht
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:57:51 #71
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66071208
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:49 schreef briana_muirinn het volgende:
Hmm zo op de foto´s afgaande die je in je eigen topic had staan denk ik dat zo´n permanentkrullenkoppie je best wel zal staan.
Dat denk ik ook, lets hope so!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66071629
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hier 2 foto's van mn haar zoals het nu (4 maanden nadat ik het heb laten millimeteren op standje 2) is:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In het echt staat het wel leuker (ja echt!! ), maar met zo'n ouwe mobiel foto's nemen is echt lastig!!

Maar zoals je ziet heb ik een behoorlijke slag. Mijn haar is nog niet lang genoeg om de krul te maken, dus ik vraag me af of de tips van Evil-Cherry ook voor mij werken!

Wat ik wel irritant aan mijn haar vind is dat het onwijs de neiging heeft om naar het midden te gaan (staan), daardoor moet ik ook regelmatig naar de kapper om het in het midden bij te laten knippen, dan blijven ze af van de zijkanten omdat - in tegenstelling tot een traditioneel jongens kapsel - ik die juist langer wil, alleen groeit het daar niet zo snel!

Maar er is zeker geen (andere) oplossing voor het feit dat alles naar het midden toe slaat?
Ohhh, maar het is op die eerste foto hartstikke leuk man!
pi_66071646
Tvp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66075796
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Oooooooooooooooooohh, wat voelde het goed om mijn haar weer gewoon met shampoo te wassen Ik was zo stom geweest om het, door dit topic, toch maar een keer weer met conditioner te proberen, bah bah bah bah.

Cherry, mogen je krullen erbij in de spoiler? Dan zien mensen ook gelijk het resultaat. Eerder helemaal niet aan gedacht
Opgever Of je moet steil haar hebben, dan mag het

Ik knip mijn gezicht wel van de foto's, zodat je alleen een kapsel over hebt. Dan mogen ze wat mij betreft erin hoor

@Salt-seafood; mijn methode is niet om krullen te krijgen, dat is om krullend haar te verzorgen. Jij hebt krullend haar of op z'n minst een sterke slag, dus jij kunt dat ook. Misschien dat je heel even moet wachten met de gel tot je je haar kunt vastpakken in je palmen, ja, maar ik denk nog steeds dat het nu ookal kan. Beetje creatief doen.
pi_66076499
Haha, check mijn mad paintskills

Zelf ik ben elke keer weer verbaasd....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf zondag 15 februari 2009 @ 11:01:45 #76
148247 taxibabe
pi_66076992
quote:
Op zondag 15 februari 2009 07:50 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Opgever Of je moet steil haar hebben, dan mag het
Dat conditioner only is denk ik voor meerdere haartypes wel goed. Als ik kijk op www.longhair.be, zijn er heel veel die CO doen. Daar worden trouwens ook veel tips gegeven en producten aangeraden. Ze hebben ook een leuke webshop als je verder wilt in natuurlijke haarverzorging, met kruiden etc.
pi_66217758
Ik wil ook zulke soepele krullen als Evil_cherry
Saartje
pi_66232315
Ben maandag naar de kapper geweest en mijn ik-heb-zo'n-vette-hoofdhuid-probleem voorgelegd. Toen kwam ze aanzetten met een Wella System Professional product. Ik ben van nature wat pessimistisch echter toch gekocht omdat ik al zoveel heb geprobeerd.

En ik kan vermelden; Het werkt!!!!! Normaal heb ik tijdens het drogen al een enigzins vette achterkop maar nu was het gewoon weg
Ik heb een dag na het wassen niet meteen een vette coupe Het ziet er ook mooier uit!!


De Regulate lijn van System Professional bevat het exclusieve Bio-Absorb complex met actieve substanties van groene en witte klei. Het reinigt de vette hoofdhuid en vertraagt het navetten op betrouwbare wijze.

Het haar krijgt meer volume en wordt gemakkelijker doorkambaar. Tegelijkertijd zijn de bestanddelen zo mild voor haar en hoofdhuid dat de punten niet uitdrogen en de beschermende zuurmantel van de huid behouden blijft.

Het is ontwikkeld in samenwerking met dermatologen en getest op huidverdraagzaamheid en doeltreffendheid.

[/einde reclame ]
pi_66234190
Dat klinkt wel als een shampoo voor mij ook. 'T probleem bij mij met shampoos is, is dat ze in het begin werken maar na een maand niet meer .

Laatst een Lush shampoobar voor de vette schilverige hoofdhuid gekocht, Soap and Float heette ie. Het werkt wel goed tegen de jeuk maar mn haar wordt ZO schoon en glad dat er wel conditioner in moet! En daarnaast stinkt 'ie echt naar paardenstal .
pi_66234891
Die shampoo lijkt mij ook wel wat, merci voor le tip
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66261346
Heb 2 dagen mijn haren los gehad!!!
Normaal moet ik de dag na het wassen de haren in een staart/knot/vlecht/frutsel dragen...het is echt dan geen gezicht qua vetheid. Nu hoefde dat niet
(Ik was overigens wel dagelijks mijn pony ik zit daar te veel aan te friemelen)
pi_66266887
ik heb ook mooi haar
Jij was ook ooit nieuw.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:43:12 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66266989
Mijn zusje heeft ook altijd ontzettend vet haar dus ga de tip doorgeven
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66271834
CO bevalt hier nog steeds prima. Geen jeuk meer!
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:34:20 #85
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66272947
Mijn haar ook maar eens op de foto:

Beetje rommelig maar zo zit het vaak en vind het eigenlijk ook wel leuk.
Verder heb ik dus een soort van schuine lok aan de [voor mij] rechter kant.

Ben opzich tevreden met de kleur en lengte maar wil er graag wat meer laagjes in.
T lijkt hier trouwens een beetje alsof ik krullen of een slag heb maar mn haar is echt superstijl. ik slaap bijna altijd met een vlecht of staart in dus ik denk dat het daar door komt ofzo.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:50:06 #86
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66273519
I like your hair a lot!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:58:27 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66273781
quote:
Op zondag 15 februari 2009 07:50 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Opgever Of je moet steil haar hebben, dan mag het
Ha, hoe steil wil je het hebben. Klopt, ik kan geen foto's van mijn achterkant maken Maar om jullie een idee te geven.



I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:59:00 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66273797
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
I like your hair a lot!
Ik vind het er vettig uitzien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66274006
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef saaw het volgende:
Mijn haar ook maar eens op de foto:
[ afbeelding ]
Beetje rommelig maar zo zit het vaak en vind het eigenlijk ook wel leuk.
Verder heb ik dus een soort van schuine lok aan de [voor mij] rechter kant.

Ben opzich tevreden met de kleur en lengte maar wil er graag wat meer laagjes in.
T lijkt hier trouwens een beetje alsof ik krullen of een slag heb maar mn haar is echt superstijl. ik slaap bijna altijd met een vlecht of staart in dus ik denk dat het daar door komt ofzo.
Brrr vette slierten
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:06:06 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274045
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Brrr vette slierten
En mijn haar dan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:06:33 #91
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66274056
Grappig dat jullie het er vet uit vinden zijn terwijl het juist super droog is.
Ben nogsteeds op zoek naar een goeie shampoo en/of conditioner om daar wat aan te doen.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:07:14 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274080
Zo lijkt het op die foto, sorry hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66274098
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En mijn haar dan
Ja beetje moeilijk om te zeggen Hara Je moet gewoon voor een spiegel gaan zitten en dan omdraaien en dan een foto maken van het geheel Je haar glanst wel hehe
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:10:29 #94
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66274187
Maakt mij niet uit hoor, ik zeg het alleen even.

Dat slierterige weet ik ook niet waar het vandaan komt.
Is vaak zo de dag nadat ik het gewassen heb. Vind het wel leuk eigenlijk.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:11:32 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274225
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja beetje moeilijk om te zeggen Hara Je moet gewoon voor een spiegel gaan zitten en dan omdraaien en dan een foto maken van het geheel Je haar glanst wel hehe
Ja, ik ga binnenkort wel vragen of mn moeder even een foto wil maken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66274362
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef saaw het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, ik zeg het alleen even.

Dat slierterige weet ik ook niet waar het vandaan komt.
Is vaak zo de dag nadat ik het gewassen heb. Vind het wel leuk eigenlijk.
Kam je je haar wel?

Misschien komt het ook doordat je verf in je haar hebt ofzo.. Dunno! Maar smaken verschillen..
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:27:59 #97
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66274729
Nee ik kam mn haar nooit.
Omdat het zo droog is en ontzettend knoopt is dat echt een drama en trek ik het kapot en gaat het vreselijk pluisen. Plus als ik het dan eindelijk helemaal uitgekamd heb zit het helemaal plat op mijn hoofd omdat het zo stijl en redelijk zwaar is.

Ik gebrik een grove borstel en ben verder ook tevreden met hoe het zit, behalve dus dat er wat mij betreft wel weer wat meer laagjes in geknipt mogen worden.

Van dat perfect bijgehouden haar is ook niets voor mij.
Heb geen zin om er moeite voor te doen en vind het ook niet mooi.
Smaken verschillen inderdaad.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66274790


Dit was trouwens na mijn poging om een schuine pony te knippen. Ik dacht ook echt dat die pony dan wel gewoon strak naar beneden zou vallen
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:31:47 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274833

Hara jaren geleden met laagjes



Hara met minder, én vlechthaar, laagjes


Toen ging het dood


Dus moest het haar eraf


RIP .


Toen mijn haar weer wat gegroeid was zag het er zo uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:32:51 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274868
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was trouwens na mijn poging om een schuine pony te knippen. Ik dacht ook echt dat die pony dan wel gewoon strak naar beneden zou vallen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:34:39 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66274928
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef saaw het volgende:
Nee ik kam mn haar nooit.
Omdat het zo droog is en ontzettend knoopt is dat echt een drama en trek ik het kapot en gaat het vreselijk pluisen. Plus als ik het dan eindelijk helemaal uitgekamd heb zit het helemaal plat op mijn hoofd omdat het zo stijl en redelijk zwaar is.

Ik gebrik een grove borstel en ben verder ook tevreden met hoe het zit, behalve dus dat er wat mij betreft wel weer wat meer laagjes in geknipt mogen worden.

Van dat perfect bijgehouden haar is ook niets voor mij.
Heb geen zin om er moeite voor te doen en vind het ook niet mooi.
Smaken verschillen inderdaad.
Wat versta je onder perfect bijhouden? Ik doe niets . Ik was het elke dag met shampoo, en ik borstel het. That's it. Alleen nu ik een pony heb doe ik daar soms wat mee, maar meestal te lui dus zet ik t gewoon achterover vast met een speld
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66274989
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef Linnie20v het volgende:
Ben maandag naar de kapper geweest en mijn ik-heb-zo'n-vette-hoofdhuid-probleem voorgelegd. Toen kwam ze aanzetten met een Wella System Professional product. Ik ben van nature wat pessimistisch echter toch gekocht omdat ik al zoveel heb geprobeerd.

En ik kan vermelden; Het werkt!!!!! Normaal heb ik tijdens het drogen al een enigzins vette achterkop maar nu was het gewoon weg
Ik heb een dag na het wassen niet meteen een vette coupe Het ziet er ook mooier uit!!

[ afbeelding ]
De Regulate lijn van System Professional bevat het exclusieve Bio-Absorb complex met actieve substanties van groene en witte klei. Het reinigt de vette hoofdhuid en vertraagt het navetten op betrouwbare wijze.

Het haar krijgt meer volume en wordt gemakkelijker doorkambaar. Tegelijkertijd zijn de bestanddelen zo mild voor haar en hoofdhuid dat de punten niet uitdrogen en de beschermende zuurmantel van de huid behouden blijft.

Het is ontwikkeld in samenwerking met dermatologen en getest op huidverdraagzaamheid en doeltreffendheid.

[/einde reclame ]

Okay, dat ga ik onthouden! Heb precies hetzelfde namelijk...

En I mijn haren borstel. M'n haar breekt minder snel en het borstelt gewoon mooi. Ook heb ik minder last van klitten
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:37:38 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66275039
Cherry je staat nu ook in de OP
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66275083
Mooie haarkleur heb je Hara Is gewoon van jezelf neem ik aan?
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:40:26 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66275152
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie haarkleur heb je Hara Is gewoon van jezelf neem ik aan?
Dat was ooit van mezelf ja Nu wordt het steeds donkerder Maar ik wil ook geen verf meer in mn haar
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:42:52 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66275252
MAar eh, die eerste foto's zijn zonder verf nu ja
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66275296
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat was ooit van mezelf ja Nu wordt het steeds donkerder Maar ik wil ook geen verf meer in mn haar
Mn haar ging echt dood toen ik het ging blonderen. Strohaar Ook geen verf meer voor mij!
Heb het er gewoon uit laten groeien. Duurde echt lang En stond ook wel een tijdje een klein beetje voor schut. De ene helft lichtblond haar en de andere helft mijn uitgroei donkerdonkerblond haar
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:46:20 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66275389
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mn haar ging echt dood toen ik het ging blonderen. Strohaar Ook geen verf meer voor mij!
Heb het er gewoon uit laten groeien. Duurde echt lang En stond ook wel een tijdje een klein beetje voor schut. De ene helft lichtblond haar en de andere helft mijn uitgroei donkerdonkerblond haar
Jaa, lelijk altijd hè, en dan ook geen zin om het bij te kleuren. Die hele blonde foto had ik het dus ook geverfd zoals het ooit was, maar dat begon dus inderdaad op stro te lijken zoals je wel kunt zien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:34:33 #109
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66277398
Ik heb net sinds een half jaar weer de föhn gebruikt, gewoon even kijken hoe het dan zit. Maar geen succes, ik laat het de volgende keer weer lekker natuurlijk drogen! Het lijkt nu wel of er een bommetje is ontploft, het springt echt alle kanten op behalve de goeie!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66277705
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef saaw het volgende:
Mijn haar ook maar eens op de foto:
[ afbeelding ]
Beetje rommelig maar zo zit het vaak en vind het eigenlijk ook wel leuk.
Verder heb ik dus een soort van schuine lok aan de [voor mij] rechter kant.

Ben opzich tevreden met de kleur en lengte maar wil er graag wat meer laagjes in.
T lijkt hier trouwens een beetje alsof ik krullen of een slag heb maar mn haar is echt superstijl. ik slaap bijna altijd met een vlecht of staart in dus ik denk dat het daar door komt ofzo.
Ik vind het mooi. Ook dat slierterige. Dat komt natuurlijk ook door het vlechten, dan verdeel je het haar en dat blijft vaak zo zitten. Ik vind het leuk, dat niet doordachte nette haar. Heb je het laten snijden?
Go hard or go home
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:48:27 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66278047
Ik krijg geen slierten door een vlecht hoor.

Maar t doet me een beetje aan dat haar van Sophie Hilbrand denken, wat best ok is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66278122
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg geen slierten door een vlecht hoor.

Maar t doet me een beetje aan dat haar van Sophie Hilbrand denken, wat best ok is
Ik wel maar dat is dan vaak als ik het heb laten snijden. Anders niet.
Oh, die kapster op die foto, die heeft vorige week mijn apie verknipt. Vond ze mooier!
Go hard or go home
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:51:52 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66278218
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik wel maar dat is dan vaak als ik het heb laten snijden. Anders niet.
Oh, die kapster op die foto, die heeft vorige week mijn apie verknipt. Vond ze mooier!
Een andere heeft mijn laatste kapsel verneukt Deze luisterde juist wel naar wat ik wilde, en luisterde wel naar mijn smeekbeden om het zo lang mogelijk te laten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66278887
Ik heb net de kapper gebeld. Om half 6 ben ik aan de beurt
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:05:41 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66278930
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net de kapper gebeld. Om half 6 ben ik aan de beurt [ afbeelding ]
Toch geen pony hè?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66279134
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Toch geen pony hè?
No wayz

Even wat meer laagjes enzo Heb nu ook een andere kapster en die luistert ook heel goed naar wat ik zeg Mn oude kapster deed het altijd veel te kort Dan zeg ik euh, ja doe maar 5 cm er af!

En dan is ze klaar, dan is er ruim 10 cm af Dan zegt ze: Ja, je dode puntjes waren toch wel langer dan 5 cm hoor

En dan zeg ik: Pfff 5 cm is 5 cm bitch
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:26:58 #117
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66279843
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

No wayz

Even wat meer laagjes enzo Heb nu ook een andere kapster en die luistert ook heel goed naar wat ik zeg Mn oude kapster deed het altijd veel te kort Dan zeg ik euh, ja doe maar 5 cm er af!

En dan is ze klaar, dan is er ruim 10 cm af Dan zegt ze: Ja, je dode puntjes waren toch wel langer dan 5 cm hoor

En dan zeg ik: Pfff 5 cm is 5 cm bitch
Goed gesprek!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66284356
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

No wayz

Even wat meer laagjes enzo Heb nu ook een andere kapster en die luistert ook heel goed naar wat ik zeg Mn oude kapster deed het altijd veel te kort Dan zeg ik euh, ja doe maar 5 cm er af!

En dan is ze klaar, dan is er ruim 10 cm af Dan zegt ze: Ja, je dode puntjes waren toch wel langer dan 5 cm hoor

En dan zeg ik: Pfff 5 cm is 5 cm bitch
Belachelijk. Mag je lekker zelf bepalen of je dooie punten wilt houden of niet?
Als ze denkt dat het nodig is dat er meer af gaat kan ze dat eerst overleggen.

Bij dit soort verhalen twijfel ik altijd aan de kapperskils van de kapper. Volgens mij kon ze het gewoon niet recht knippen en moest er dan steeds een klein stukje meer af en durft ze dat niet toe te geven.
Zo iemand is geen schaar waardig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66284572
Daarom durf ik niet meer naar de kapper . Heb laatst m'n langste laag zelf bijgepunt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:35:06 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66284639
Mijn laatste keer ging er dus ook keiveel af kutwijf. Met haar stomme lelijke korte kapsel
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:38:57 #121
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66284751
tvp
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66285576
mijn kapper is goed. en tof. gelukkig.
pi_66285806
JAAA TIS MOOI GEWORDEN!!
Noot noot.
pi_66287243
Ik geloof er niets van zonder foto's....
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
CO bevalt hier nog steeds prima. Geen jeuk meer!
Goed he Waar was je nu mee? Zit je haar ook beter?
pi_66288376
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik geloof er niets van zonder foto's....
[..]

Goed he Waar was je nu mee? Zit je haar ook beter?
Ik heb de kruidvat conditioner om mee te wassen en op dit moment nog een Schwarzkopf conditioner voor daarna. Ik merk niet echt verschil met hoe het zit maar het voelt echt veel beter.

Het is ook zo'n lekker ritueeltje nu. Haar nat maken, conditioner erin en handdoek erom, maskertje op mijn gezicht en dan mijn nagels doen. Nagellak verwijderen, handen scrubben, vijlen etc. en daarna lekker douchen.
En dan evt. gel in mijn haar of gewoon zo laten drogen terwijl ik me op ga maken en mijn nagels van een vers lakje voorzie.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 20-02-2009 19:41:21 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66288719
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb de kruidvat conditioner om mee te wassen en op dit moment nog een Schwartzkopf conditioner voor daarna. Ik merk niet echt verschil met hoe het zit maar het voelt echt veel beter.

Het is ook zo'n lekker ritueeltje nu. Haar nat maken, conditioner erin en handdoek erom, maskertje op mijn gezicht en dan mijn nagels doen. Nagellak verwijderen, handen scrubben, vijlen etc. en daarna lekker douchen.
En dan evt. gel in mijn haar of gewoon zo laten drogen terwijl ik me op ga maken en mijn nagels van een vers lakje voorzie.
Je doet je naam geen eer aan .
pi_66289207
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb de kruidvat conditioner om mee te wassen en op dit moment nog een Schwarzkopf conditioner voor daarna. Ik merk niet echt verschil met hoe het zit maar het voelt echt veel beter.

Het is ook zo'n lekker ritueeltje nu. Haar nat maken, conditioner erin en handdoek erom, maskertje op mijn gezicht en dan mijn nagels doen. Nagellak verwijderen, handen scrubben, vijlen etc. en daarna lekker douchen.
En dan evt. gel in mijn haar of gewoon zo laten drogen terwijl ik me op ga maken en mijn nagels van een vers lakje voorzie.
Wel goed je hoofdhuid masseren he, anders krijg je het 'vuil' niet los! Je moet wel wássen met conditioner, niet alleen erin kwakken en daarna eruit spoelen.

Welke kruidvat en swartzkopf heb je dan? Heb je zin om de ingrediënten over te tikken voor mij *wappert hard met de wimpers*
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:50:33 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66289260
Telt mijn haar niet mee omdat ik geen krullen heb en geen conditioner gebruik of zo? Heb ook graag meningen hoor
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66289323
Nee, 't telt niet mee.
pi_66289424
Duh, tuurlijk telt dat niet mee.....


Maar wat wil je horen dan Harajuku? Dat je kleur zo mooi is, je haar zo mooi glanst en dat het zo leuk in laagjes zit? Want dat heb ik bij deze, welgemeend!!, gezegd
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:59:08 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66289584
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Duh, tuurlijk telt dat niet mee.....


Maar wat wil je horen dan Harajuku? Dat je kleur zo mooi is, je haar zo mooi glanst en dat het zo leuk in laagjes zit? Want dat heb ik bij deze, welgemeend!!, gezegd
Nu klinkt het alsof ik naar complimenten vis, ik wil gewoon de waarheid over mijn haar horen zodat ik er wat aan kan doen indien nodig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66289664
Muts, jouw haar heeft toch helemaal niets nodig? Kijk dan! We zitten je gewoon groen van jaloerzie te negeren
pi_66289931
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:49 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Wel goed je hoofdhuid masseren he, anders krijg je het 'vuil' niet los! Je moet wel wássen met conditioner, niet alleen erin kwakken en daarna eruit spoelen.

Welke kruidvat en swartzkopf heb je dan? Heb je zin om de ingrediënten over te tikken voor mij *wappert hard met de wimpers*
Doe ik ook hoor. De pest is alleen dat de waterdruk in onze douche echt waardeloos is dus ik ben zo een half uur bezig met douchen om alles er uit te spoelen.

Vooruit, ik ga het overtikken voor je:

Kruidvat cremespoeling normaal
Cetearyl alcohol, glyceryl stearate SE, cetrimonium chloride, paraffin, niacinamide, parfum, limonene, panthenol, lactic acid, triticium vulgare germ extract, sorbitol, phenoxyethanol, methylparabenen, ethylparabenen, propylparabenen, butylparabenen, isobutylparabenen, proppylene glycol, benzyl alcohol, methylchloriosothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate, magnesium chloride, trietthylene glycol, 2-bromo-2nitrophane-1, 3-diol

Schwarzkopf Anti-klit Spoeling Doorkammer
Aqua, cetearyl alcohol, quaternium-87, propylene glycol, isopropyl myristate, diste aroylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, citric acid, phenoxyethanol, stearamidopropyl dime thylamine, ceteareth-20, glyceryl stearate, sodium methylparabenen, glycerin, parfum, panthenol, niacinamide, butylene glycol, chamomilla recutita flower extract, equisetum arvense extract, humulus lupulus extract, melissa officinalis leaf extract, rosmarinus officinalis leaf extract, salvia officinalis leaf extract, urtica dioica extract, benzyl salicylate, hexyl cinnamal, linalool, butylphenyl methylpropional, CI 15985, CI 47005

Typefouten voorbehouden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66290050
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Muts, jouw haar heeft toch helemaal niets nodig? Kijk dan! We zitten je gewoon groen van jaloezie te negeren
Ja van dattum.
Het glanst, het ziet er gezond uit, het valt goed en jij ziet er echt heeeeel anders uit dan ik me voorstelde bij een puppiemoordenaar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66290053
@MinderMutsig; Hm, slecht nieuws, maar paraffin is parafine en niet in water oplosbaar... Dat krijg je er niet uit zonder een shampoo :S De swartzkopf ziet er wel prima uit!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:16:07 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66290125
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja van dattum.
Het glanst, het ziet er gezond uit, het valt goed en jij ziet er echt heeeeel anders uit dan ik me voorstelde bij een puppiemoordenaar.
Oh god, die laatste opmerking had ik echt even nodig ! Thanks !

En bedankt voor mn haar leuk vinden beide
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66290423
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
@MinderMutsig; Hm, slecht nieuws, maar paraffin is parafine en niet in water oplosbaar... Dat krijg je er niet uit zonder een shampoo :S De swartzkopf ziet er wel prima uit!
Hij wordt toch op verschillende plaatsen aangeraden als eerste conditioner voor CO en ik heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden.

Welke gebruik jij dan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66290447
Waar wordt die aangeraden dan? Ik gebruik de roze palmolive.
pi_66290692
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waar wordt die aangeraden dan? Ik gebruik de roze palmolive.
longhair.be, hier op fok in het CO topic (oud topic) en ik ben het op een paar blogs tegen gekomen.
Vooralsnog merk ik geen nadelige effecten maar ik zal het in de gaten houden.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:00:45 #140
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66292244
Saaw, je zou deze haar diagnose op je haar los kunnen laten: http://forums.longhaircommunity.com/vbjournal.php?do=article&articleid=44

Hier is nog een verhaal over beschadigd haar, hoe je het kunt voorkomen en een aantal foto's van verschillende soorten beschadigingen aan het haar. Nogal een flinke lap tekst maar wel interessant: http://forums.longhaircommunity.com/vbjournal.php?do=article&articleid=79

En dit gaat over hoe je gezond haar voorelkaar krijgt: http://forums.longhaircommunity.com/vbjournal.php?do=article&articleid=39
Niet alleen handig voor wanneer je heel lang haar wilt kweken maar zowieso om gezond haar van welke lengte ook te krijgen.
pi_66296882
Naar de kapper geweest gisteren.

before:



after:



Doordat ik zo dreug keek op de foto's heb ik mijn gezicht ff weggewerkt.
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
pi_66298272




Het zit nu een beetje wild, maar heb de krul er iig weer in
Noot noot.
pi_66298332
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Fidelity het volgende:
Naar de kapper geweest gisteren.
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Doordat ik zo dreug keek op de foto's heb ik mijn gezicht ff weggewerkt.
Jouw haar lijkt wel een beetje op de mijne Als de laagjes eenmaal te lang worden, wordt het bij mij ook heel plat bovenop de kop
Noot noot.
pi_66298885



En met mijn favoriete knip in mn haar lijkt het nog meer krulliger
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:32:49 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66299870
ah, ik ben mn haar ook weer aan het laten groeien!

ik heb blond haar, en verf het al een heel poos niet meer. het is erg steil, maar met laagjes springt t wel een beetje aan de onderkant. ik was het om de dag (de andere dag spoel ik het alleen uit met water) met shampoo en conditioner. momenteel pantene voor blond haar, in amerika gekocht. die bevalt wel, alleen merk ik dat mn haar nu eigenlijk de tweede dag te vet is, en dat was met mijn shampoo van thuis (etos voor blond haar en conditioner van de kapper) niet zo, dan kon ik ook wel eens op de derde dag pas wassen...

het is vrij dik/veel voor blond haar (van mn moeder geërfd, die heeft dat in t donkerbruin).

fotoooos

In februari 2008 had ik het nog zo kort:


en in april nog iets korter, en opgeknipter aan de achterkant
(even mn gezicht weggesoept want superlelijke foto

zo zit t nu (eentje halfnat, twee droog)




blij met:
mijn eigen gemeleerd-blonde haarkleur (die bij gebrek aan zon soms wel een beetje grauwig wordt)

probleemgebieden:
pluizende kuifjes bij de kruin waar mn scheiding van nature valt
afh. van het weer en het water: droog in de punten/pluizig (in amerika waar ik nu ben veel minder last van dan thuis)
mijn eigen ongeduld: na een poosje haar-sparen wil ik altijd "iets anders" en knip ik t radicaal af...
als de laagjes op de verkeerde plek zitten dan krijg ik een pippilnakous effect in de onderste lagen
na het wassen zit t ok (foto 3) maar na een halve dag zakt t allemaal supersteil naar beneden...

als ik terug ben uit de states, in maart, ga ik wel weer naar de kapper, puntjes eraf, en verse laagjes erin, want t wordt weer een beetje uitgezakt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66299932
Vind het korte erg leuk!
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:38:34 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66300095
ja, dat was t ook wel, alleen de twee weken na een knipbeurt (daar zijn die foto's ook van) de rest van de tijd tot de volgende knipbeurt had ik last van opflippend haar onder mn oren...echt een heel dom gezicht...

ik laat t nu groeien omdat ik best veel ben afgevallen en wil kijken of het langere beter bij mn gezicht past nu dan 18 kilo geleden...ik voel me op de één of andere manier sexy-er met lang haar ook
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66300136
18 kilo
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:56:41 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66300798
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
18 kilo
in 14 maanden. al vermoed ik dat er na een maand amerika zomaar eens 3 kilo weer bij zou kunnen zijn maar goed, thuis weer flink hardlopen en dan gaat t er wel weer af (ik zou er trouwens nog wel 15 af willen... dan heb ik een gezond gewicht...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:28:16 #150
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66301922
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
ah, ik ben mn haar ook weer aan het laten groeien!

ik heb blond haar, en verf het al een heel poos niet meer. het is erg steil, maar met laagjes springt t wel een beetje aan de onderkant. ik was het om de dag (de andere dag spoel ik het alleen uit met water) met shampoo en conditioner. momenteel pantene voor blond haar, in amerika gekocht. die bevalt wel, alleen merk ik dat mn haar nu eigenlijk de tweede dag te vet is, en dat was met mijn shampoo van thuis (etos voor blond haar en conditioner van de kapper) niet zo, dan kon ik ook wel eens op de derde dag pas wassen...

het is vrij dik/veel voor blond haar (van mn moeder geërfd, die heeft dat in t donkerbruin).

fotoooos

In februari 2008 had ik het nog zo kort:
[ afbeelding ]

en in april nog iets korter, en opgeknipter aan de achterkant
[ afbeelding ] (even mn gezicht weggesoept want superlelijke foto

zo zit t nu (eentje halfnat, twee droog)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

blij met:
mijn eigen gemeleerd-blonde haarkleur (die bij gebrek aan zon soms wel een beetje grauwig wordt)

probleemgebieden:
pluizende kuifjes bij de kruin waar mn scheiding van nature valt
afh. van het weer en het water: droog in de punten/pluizig (in amerika waar ik nu ben veel minder last van dan thuis)
mijn eigen ongeduld: na een poosje haar-sparen wil ik altijd "iets anders" en knip ik t radicaal af...
als de laagjes op de verkeerde plek zitten dan krijg ik een pippilnakous effect in de onderste lagen
na het wassen zit t ok (foto 3) maar na een halve dag zakt t allemaal supersteil naar beneden...

als ik terug ben uit de states, in maart, ga ik wel weer naar de kapper, puntjes eraf, en verse laagjes erin, want t wordt weer een beetje uitgezakt...
Ik vind het allemaal leuk staan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:39:22 #151
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66302330
fidelity, krullen ftw ben absoluut geen fan van stijl haar

kwakveense dat nieuwe haar is echt veel leuker btw je lijkt op Tina van the L word met dat kapsel
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:46:29 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66302574
haha wat grappig, je bent de tweede die dat zegt al! (ik kijk zle fgeen l-word...) meestal valt t zo stijl als op die museum foto alleen...

maar ik wil t proberen weer tot halverwege mn rug, net als toen ik klein was.

en dan ter shockering wee rineens tot kaaklengte alles eraf ofzo :&
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:52:05 #153
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66302762
haha, niet doen! zonde
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66318576
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jouw haar lijkt wel een beetje op de mijne Als de laagjes eenmaal te lang worden, wordt het bij mij ook heel plat bovenop de kop
Ja haha ik zag het al! Ja, als mijn laagjes langer worden gaat de krul er een beetje uit... vind ik wel jammer, heb het liefst nog meer krullen!
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:54:34 #155
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66319178
Mijn haar met de kerst, wat zat het toen goed





De pony is er weer uit, althans... ik ben bezig m eruit laten groeien....
In me Burberry......
pi_66339727
Bij jou zou highlights mooi staan. Wel subtiele highlights tho
Noot noot.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:58:04 #157
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66340884
Er zitten lowlights, highlights en weer lowlights in, ik werd namelijk wel heel licht op een gegeven moment.
In me Burberry......
  zondag 22 februari 2009 @ 16:17:54 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66343545
ik heb gisteren het conditioner-wassen-conditioner uitgeprobeerd, en dat lijkt wel te helpen voor pluizige puntjes! (eerste keer conditioner in de onderkant, en laten zitten terwijl je je hoofdhuid wast)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66344306
Ik heb vandaag voor het eerst de CO wasmethode gebruikt, nadat ik dat in deze topicreeks had gelezen.
En ik moet zeggen, tot nu toe prettig!
Ik heb als lichte eerste conditioner eentje van Etos huismerk gehaald, siliconen en parafin vrij. Deze heb ik ruim 5 minuten laten inwerken met een handdoek om mn haar. Goed uitgespoeld en hoofdhuid gewassen en daarna in de punten mn vertrouwde Guhl Amandelolie conditioner.
De slag in me haar lijkt er door versterkt en me haar voelt heerlijk zacht. Volgende keer de eerste conditioner nog iets langer laten zitten om te testen. Maar verder...volgens mij gaat dit wel werken
pi_66344907
Die Guhl conditioner? Ik durf te wedden dat daar silliconen in zitten

Ik laat mijn wasconditioner nooit inwerken. Gewoon wassen met dat spul.
pi_66345249
In die Guhl conditioner zitten geen siliconen!! Daar heb ik m juist op uitgezocht. In het masker wel, maar die gebruik ik niet.

Zonder inwerken ook eens proberen
pi_66345438
Jeetje, iets van guhl zonder silliconen.... Dat het nog bestaat. Heb ik toch nog niet álles in de drogist gelezen
Ik ben een ingrediënten junkie, wil je zo lief zijn om ze over te tikken voor me? Spelfouten mogen

Ik laat het liefst zo min mogelijk conditioner op mijn hoofdhuid zitten, daarom laat ik het ook niet intrekken. Wassen en spoelen. Daarna op de lengte van mijn haar mijn gewone conditioner (-mix). Mijn haar is al zo snel vet (hoewel echt 100x minder dan voordat ik aan co-wassen deed), dus hoe minder, hoe beter.
pi_66345466
Evil Cherry.. je hebt gelijk Zitten idd siliconen in
Sjips.. hoe kan ik daar nu overheen hebben gekeken..

Hij werkt wel heel fijn bij mij, maar nu ik weet dat er toch siliconen, kijk ik er wel een beetje anders tegenaan
pi_66345724
Ja, toch he! Kijk, het kan wel, silliconen an sich zijn het probleem niet. Alleen krijg je dat alleen maar uit je haar met SLS. En dát is zo slecht voor je haar

Welke sillicone (-n??) zit er dan in?
  zondag 22 februari 2009 @ 17:21:37 #165
239053 trifko
One Minute!
pi_66345858
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef Smijn. het volgende:
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.


[ afbeelding ]


Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.

OMG wat een poppetje, ik ben verliefd..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66346297
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja, toch he! Kijk, het kan wel, silliconen an sich zijn het probleem niet. Alleen krijg je dat alleen maar uit je haar met SLS. En dát is zo slecht voor je haar

Welke sillicone (-n??) zit er dan in?
Bummer! Probeer SLS echt te vermijden.

Maaruhh..er zit in: Dimethiconol.
Wil je trouwens nog de gehele ingrediënten-lijst hebben?
pi_66346428
Neuh, ik haakte al af toen jij zei dat er silliconen inzitten. Dan hoeft het voor mij sowieso al niet meer

Jammer, dimethiconol krijg je er echt alleen met het grove spul uit je haar. Sommige silliconen (vraag me niet om een lijstje ) krijg je er ook uit met wat minder aggressieve sulfaten uit je haar.
pi_66346562
Ja ik vind het eigenlijk ook balen hahaha... Maar ik snap het niet, ik let steeds op of er nergens die siliconen inzitten en toch dit over het hoofd gezien.

Nu moet ik dus weer opzoek naar een andere goed voedende (zware) conditioner.... Tips anyone?

Heb nog een fles Dove, zo die ook maar eens dubbelchecken
pi_66350358
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit

L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
  zondag 22 februari 2009 @ 20:23:06 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66351416
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit

L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
noteert voor haar komende insla tripje bij de CVS hier om de hoek...

nog meer goie amerikaanse producten?? ze hebben hier nl. vaak ook eigen merk varianten, voor de helft, met dezelfde ingredienten lisjt en heel ahndig opt potje "vergelijk met dat en dat merk - wordt niet gemaakt in dezelfde fabriek als dat en dat merk"

heb voor omgerekend 3,50 een literfles vaseline intensive repair imitatie/huismerk gekocht
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66351992
VO5 (of is dat meer Brits?), Giovanni Organic haircare... Hmmja, dat zijn wel een beetje de 'normale' producten, samen met Suave en Aubrey Organics. Ik weet niet wat je precies zoekt?

Voor de Belgen (of mensen vlakbij België, of wie zin heeft om daarheen te rijden); Garnier Ultra-Doux schijnt geweldig te zijn. En in Duitsland zijn de Herbal Essences gels te krijgen, die zijn meestal ook cone-vrij.

Trouwens, die vergelijk producten ken ik; toch maar even heeeeeeeeeel goed het ingrediëntenlijstje lezen voordat je ze in je mandje gooit!
pi_66352156
Ik laat de conditioner wel een tijd intrekken. Ik maak mijn haar nat, conditioner erin, handdoek er omheen en dan ga ik andere dingen doen. En na een half uurtje wassen en uitspoelen.
Dat bevalt mij het beste maar als ik haast heb doe ik het ook wel eens op de snelle manier.

En ik heb vandaag de schaar in mijn haar gezet. Een beetje uitdunnen voor extra volume omdat ik heel fijn maar ook enorm veel haar heb. Dat gaat als een slappe vaatdoek om mijn gezicht hangen als ik het niet een beetje uitdun dus ik heb zelf een goede uitdunschaar gekocht. En ik heb een schuine pony geknipt.
Dat uitdunnen in combinatie met CO zorgt voor veel meer slag/krul.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 22 februari 2009 @ 20:49:01 #173
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66352368
Ik ga komende week ook maar weer is naar de kapper om het wat uit te laten dunnen en wat bij te laten knippen! Zelf waag ik me daar niet aan!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66352726
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga komende week ook maar weer is naar de kapper om het wat uit te laten dunnen en wat bij te laten knippen! Zelf waag ik me daar niet aan!
Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor. Dat kan ik zelf niet goed zien dus dan kan ik het niet recht knippen. Niet zo'n probleem als je echt krullen hebt want dan zie je dat toch niet zo maar met mijn haar valt het normaal gesproken wel op als het niet recht is. Dat laat ik dus af en toe door een kapper of mijn moeder of een dappere vriend(in) doen. (De meeste mensen durven dat niet. ) Mijn pony of wat uitdunnen vind ik geen probleem omdat ik dat zelf goed kan zien en goed materiaal heb.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:05:23 #175
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66352878
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor. Dat kan ik zelf niet goed zien dus dan kan ik het niet recht knippen. Niet zo'n probleem als je echt krullen hebt want dan zie je dat toch niet zo maar met mijn haar valt het normaal gesproken wel op als het niet recht is. Dat laat ik dus af en toe door een kapper of mijn moeder of een dappere vriend(in) doen. (De meeste mensen durven dat niet. ) Mijn pony of wat uitdunnen vind ik geen probleem omdat ik dat zelf goed kan zien en goed materiaal heb.
Oke nou dapper hoor, ik heb ooit eens wat aan de zijkanten weggehaald en dat was zo geen succes! Dat ik sindsdien nooit meer zelf de schaar pak!

Ik heb net even de TS doorgelezen, ik gebruik zelf de shampoo en conditioner van John Frieda, die voor golvend tot krullend haar, iemand hier ervaring mee? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus is het lastig beoordelen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66352974
Ik heb ooit mijn haar uit laten dunnen. Damn, wat werd mijn haar er sprieterig van
Noot noot.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:23:03 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66353514
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
VO5 (of is dat meer Brits?), Giovanni Organic haircare... Hmmja, dat zijn wel een beetje de 'normale' producten, samen met Suave en Aubrey Organics. Ik weet niet wat je precies zoekt?

Voor de Belgen (of mensen vlakbij België, of wie zin heeft om daarheen te rijden); Garnier Ultra-Doux schijnt geweldig te zijn. En in Duitsland zijn de Herbal Essences gels te krijgen, die zijn meestal ook cone-vrij.

Trouwens, die vergelijk producten ken ik; toch maar even heeeeeeeeeel goed het ingrediëntenlijstje lezen voordat je ze in je mandje gooit!
oh ik doe t ook alleen met dingn als bodylotion hoor daar maakt t me niet zoveel uit wat erin zit, als t maar vet is. en deze is heel lekker, dus ik neem er eentje extra mee...

maar die andere merken zal ik eens zoeken in de winkel...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66363429
Ohh VO5 was mijn favoriet!!!! Helaas ben ik m al jaren niet meer tegengekomen hier in NL.

Ik woon in Zuid Limburg en ga zeer regelmatig naar Aken, zal daar ook eens een drogist binnen lopen om te kijken wat hun hebben
Heb wel een keer van de Duitse Palmolive een hele fijne shampoo en conditioner gehad met melk en honing. Als ik er volgend weekend ben die ook ff dubbelchecken op cones, want ik meen me te herinneren dat die cone-vrij is, maar ik heb me dus al vaker verkeken

@Kwakveense..lijkt me super die drugstores in Amerika... zou voor mij echt een walhalla zijn
pi_66364061
hoi

moet binnenkort weer naar de kapper en heb vorige keer al aardig wat durf getoond door een soort van pony te laten knippen. Nu wil ik wel wat verder gaan maar wil wel wat tips eigenlijk.

Ik heb inmiddels heel dun haar (vroeger had ik echt heul dik haar ) en moet na het douchen echt met mousse en fohn klooien wil ik er IETS van volume in krijgen...

Nu had ik die van de AH, Super strong en daarna die van de Kruidvat, maar die van de Kruidvat vind ik echt plakkerig en vervelend dus ga ik vandaag die van de AH maar weer halen.

Maargoed, iemand enig idee hoe ver ik kan gaan met een pony?

denk dat 't wel schuin moet blijven

Zo is 't nu:



tips zijn welkom
Ja doei.
  maandag 23 februari 2009 @ 10:12:16 #180
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66365732
Leuke rok!
In me Burberry......
pi_66366079
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit

L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
Is Dove echt zo slecht? Ik heb redelijk lang haar en met de blauwe Dove conditioner krijg ik het als enige mooi glanzend en zacht... Ik was mijn haar maar 2x per week ongeveer, dat schijnt iedereen ook nogal vreemd te vinden, maar ik heb heel erg dik haar, dus het duurt echt heeeel lang voor het droog is.

Mijn haar een paar weken terug, ik heb het nu weer wat donkerder geverfd om de kleurverschillen eruit te halen:
  Vis een optie? maandag 23 februari 2009 @ 11:37:50 #182
70532 loveli
N
pi_66368216
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb inmiddels heel dun haar (vroeger had ik echt heul dik haar ) en moet na het douchen echt met mousse en fohn klooien wil ik er IETS van volume in krijgen...
Heb je volumecreme van Andrelon al geprobeerd? Vind ik geweldig spul en het werkt echt.
crap in = crap out
  maandag 23 februari 2009 @ 11:39:46 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66368280
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
hoi

moet binnenkort weer naar de kapper en heb vorige keer al aardig wat durf getoond door een soort van pony te laten knippen. Nu wil ik wel wat verder gaan maar wil wel wat tips eigenlijk.

Ik heb inmiddels heel dun haar (vroeger had ik echt heul dik haar ) en moet na het douchen echt met mousse en fohn klooien wil ik er IETS van volume in krijgen...

Nu had ik die van de AH, Super strong en daarna die van de Kruidvat, maar die van de Kruidvat vind ik echt plakkerig en vervelend dus ga ik vandaag die van de AH maar weer halen.

Maargoed, iemand enig idee hoe ver ik kan gaan met een pony?

denk dat 't wel schuin moet blijven

Zo is 't nu:

[ afbeelding ]

tips zijn welkom
Wil je hem korter? Want ik zou hem niet veel korter doen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66370841
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
hoi

moet binnenkort weer naar de kapper en heb vorige keer al aardig wat durf getoond door een soort van pony te laten knippen. Nu wil ik wel wat verder gaan maar wil wel wat tips eigenlijk.

Ik heb inmiddels heel dun haar (vroeger had ik echt heul dik haar ) en moet na het douchen echt met mousse en fohn klooien wil ik er IETS van volume in krijgen...

Nu had ik die van de AH, Super strong en daarna die van de Kruidvat, maar die van de Kruidvat vind ik echt plakkerig en vervelend dus ga ik vandaag die van de AH maar weer halen.

Maargoed, iemand enig idee hoe ver ik kan gaan met een pony?

denk dat 't wel schuin moet blijven

Zo is 't nu:

[ afbeelding ]

tips zijn welkom
Ik vind het zo eigenlijk wel leuk zitten Misschien kan je kapper er wal volume inknippen met wat extra lagen? Mijn kapper heeft mijn pony recht afgeknipt en dan kan ik hem recht dragen of in een scheiding waardoor hij schuin wordt, net waar ik zin in heb die dag
pi_66371177
@ Motorbloempje:

Ik zou met de pony niet zo ver gaan. Schuine pony staat je wel goed. Je haar qua lengte zou ik vooraan tot aan je kin doen en dan steeds wat langer, dus echt flinke laagjes

En kleur doet ook heel veel. Als je al een heeeel klein beetje highlights er in doet, lijkt het net of je meer volume in je haar hebt
Noot noot.
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2009 @ 15:12:41 #186
148247 taxibabe
pi_66375210
Bij de action, 99 cent, 400 ml: Hegron Verzorgende Conditioner, iedere dag, met zonnebloemextract
Ingredienten:
Aqua, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dicetylmonium Chloride, Glycerin, Parfum, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sorbitol, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citrid Acid.

Is dit wat? Het ruikt wel lekker!
pi_66375511
Hara: korter niet, wel gelijk, maar de pony mag wel iets makkelijker onderhoudbaar, dat is nu elke ochtend zo'n gedoe (lak, mousse, etc.)

Inu/Jojoortje: laagtjes kunnen niet Tenminste, niet echt volgens alle kapsters die ik gezien heb de laatste 4 keer: mn haar is te dus, waardoor er niets van over blijft schijnt
Ja doei.
pi_66375578
Met een stijltang kun je ook een stuk 'boller' stylen. Heb je dat al eens geprobeerd?
Kun je meteen je pony in de goede richting leggen.

Ik heb ook dun haar en laagjes staan mij ook niet. Dan heb ik onder bijna niks en bovenop is het wat boller.
Geen gezicht dus.
pi_66375678
stijltang dat klinkt zo vrouwelijk
Ja doei.
pi_66375728
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
stijltang dat klinkt zo vrouwelijk
Sinds ik dat ding gebruik (een half jaartje pas), zit ik ook aan de make-up, laat ik mijn nagels lang groeien en draag ik hakken.

. Dus je hebt gelijk.
pi_66376891
ik heb vorige week mn eerste hakken gekocht ik ga achteruit
Ja doei.
pi_66379367
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef taxibabe het volgende:
Bij de action, 99 cent, 400 ml: Hegron Verzorgende Conditioner, iedere dag, met zonnebloemextract
Ingredienten:
Aqua, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dicetylmonium Chloride, Glycerin, Parfum, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sorbitol, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citrid Acid.

Is dit wat? Het ruikt wel lekker!
Klinkt goed volgens mij hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 23 februari 2009 @ 17:41:27 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66380124
volgens mij kunnen laagjes óók in dun haar, als ze maar op de goeie plek en afstand van elkaar zitten. moet je wel een écht goeie kapper hebben...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2009 @ 17:46:53 #194
148247 taxibabe
pi_66380296
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Klinkt goed volgens mij hoor.
Ik dacht het ook wel, maar toch voor de zekerheid ff hier gepost. Ze zullen bij de action wel hebben gedacht wat ik aan het doen was... haha. Als deze fijn is weet ik waar ik moet inslaan.
En volgens mij hebben ze bij de C1000 ook goede conditioner.

Mijn vriend, die ook lang haar heeft gaat ook proberen te wassen met conditioner .
Wat mij vooral opvalt is dat mijn haar nauwelijks tot niet meer statisch is.
pi_66380362
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik dacht het ook wel, maar toch voor de zekerheid ff hier gepost. Ze zullen bij de action wel hebben gedacht wat ik aan het doen was... haha. Als deze fijn is weet ik waar ik moet inslaan.
En volgens mij hebben ze bij de C1000 ook goede conditioner.

Mijn vriend, die ook lang haar heeft gaat ook proberen te wassen met conditioner .
Wat mij vooral opvalt is dat mijn haar nauwelijks tot niet meer statisch is.
Ik zweer echt bij de blauwe Dove conditioner, heel goedkoop te krijgen bij de Action
  FOK!fotograaf maandag 23 februari 2009 @ 18:00:58 #196
148247 taxibabe
pi_66380734
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:49 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik zweer echt bij de blauwe Dove conditioner, heel goedkoop te krijgen bij de Action
Ja maar volgens mij zitten daar dus wel cones in als ik de ingredientenlijst bekijk:

Aqua
Cetearyl Alcohol
Dimethiconol
Glycerin
Behentrimonium Chloride
Dipropylene Glycol
DMDM Hydantoin
Amodimethicone
C11-15 Pareth-7
C11-15 Pareth-5
TEA-DodecylbenzeneSulfonate
Parfum
Phenoxyethanol
Iodopropynyl Butylcarbamate
Disodium EDTA
Silk Amino Acids
Benzoic Acid
Imidazolidinyl Urea
Sodium Chloride
Borago Officinalis
Linolenic Acid
Ascorbyl Palmitate
Tocopherol
Lysine Hydrochloride
Alpha-Isomethyl
Amyl Cinnamal
Butylphenyl Methylpropional
Citronellol
Coumarin
Geraniol
Hexyl Cinnamal
Limonene
Linalool
pi_66381735
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef taxibabe het volgende:
Bij de action, 99 cent, 400 ml: Hegron Verzorgende Conditioner, iedere dag, met zonnebloemextract
Ingredienten:
Aqua, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dicetylmonium Chloride, Glycerin, Parfum, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sorbitol, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citrid Acid.

Is dit wat? Het ruikt wel lekker!
Super (y)
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Inu het volgende:

[..]

Is Dove echt zo slecht?
Neuh, valt wel mee, maar er zitten silliconen in. Als je alleen met conditioner wast krijg je dat er niet uit en heb je binnen no-time een vet, slap bosje haar over. Dat is het enige
pi_66382151
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Super (y)
[..]

Neuh, valt wel mee, maar er zitten silliconen in. Als je alleen met conditioner wast krijg je dat er niet uit en heb je binnen no-time een vet, slap bosje haar over. Dat is het enige
Ik gebruik het nu al een jaar en mijn haar is nog nooit zo mooi geweest... als ik een andere conditioner gebruik is het echt heel droog. Ik gebruik wel altijd een milde shampoo en ik was mijn haar maar 2x per week, misschien dat dat helpt

Welke conditioner gebruiken jullie dan? Ik heb lang, dik haar dat snel droog is...
pi_66382580
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:49 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik gebruik het nu al een jaar en mijn haar is nog nooit zo mooi geweest...

Welke conditioner gebruiken jullie dan? Ik heb lang, dik haar dat snel droog is...
Als je haar mooi is en helemaal naar je zin, dan zou ik lekker zo doorgaan met wat je nu doet!
  maandag 23 februari 2009 @ 19:10:48 #200
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66382999
wow, thanks voor de krullen tip ^^
Ik ga even meelezen en wie weet binnenkort eens uitproberen
Ik word namelijk ook moe van mn slag en krulloze haar
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:37:58 #201
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66395871
hmmm alles in de cvs was met silicones... nu is dat niet echt een probleem aangezien ik geen CO doe.

maar voor de zekerheid niks meegenomen, ben wel tevreden emt mn etos spulletjes thuis. wel een flsje neutrogena shampoo zonder siliconen meegenomen, speciaal om residue uit je haar te halen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66395966
Siliconen in shampoo en conditioner waren hier al langer in de ban overigens omdat ik daar ontzettend slap en futloos haar van kreeg en enorme jeuk op mijn hoofdhuid.
Waarom al die duurdere merken die troep in hun producten stoppen is echt beyond me. Wat een meuk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66409819
Iemand bekend met de Chi organics Olive lijn? Ik was wel benieuwd naar de glaze, maar ik weet de ingrediënten niet. Pas kon ik met een kennisje heel goedkoop (vást van de vrachtwagen gevallen ) een setje kopen, maar de verkoopster wilde de ingrediënten niet overtikken, want de letters waren te klein Dan niet....
Op internet is echt helemaal nérgens te vinden wat erin zit, behalve dat het o-zo natuurlijk en gezond is. Dát kennen we natuurlijk

Help? Iemand?
pi_66411688
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Iemand bekend met de Chi organics Olive lijn? Ik was wel benieuwd naar de glaze, maar ik weet de ingrediënten niet. Pas kon ik met een kennisje heel goedkoop (vást van de vrachtwagen gevallen ) een setje kopen, maar de verkoopster wilde de ingrediënten niet overtikken, want de letters waren te klein Dan niet....
Op internet is echt helemaal nérgens te vinden wat erin zit, behalve dat het o-zo natuurlijk en gezond is. Dát kennen we natuurlijk

Help? Iemand?
Heb ik dat niet pas bij de Action zien staan?
Het was wel een hele lijn shampoo en conditioner met iets met olives en met verschillende ingrediënten. Ik had niet echt tijd om uitgebreid ingrediënten te checken dus ik heb alleen even snel gekeken naar dingen die eindigen op cone en die zaten er volgens mij niet in.
Ik had me al voorgenomen om daar binnenkort nog eens goed naar te kijken.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:59:35 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66411847
Moblo, dit is mijn pony



Nog geen minuut werk. Dit was alleen een badhairday Statisch en vertieft door een staart. Normaal gesproken zitten er dus ook geen kale plekken tussen, gewoon een lap haar. En de bocht zit normaal gesproken ook niet zo raar

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66413636
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb ik dat niet pas bij de Action zien staan?
Het was wel een hele lijn shampoo en conditioner met iets met olives en met verschillende ingrediënten. Ik had niet echt tijd om uitgebreid ingrediënten te checken dus ik heb alleen even snel gekeken naar dingen die eindigen op cone en die zaten er volgens mij niet in.
Ik had me al voorgenomen om daar binnenkort nog eens goed naar te kijken.
Chi? Bij de Action? Het is de Farouk CHI he?

quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Moblo, dit is mijn pony

[ afbeelding ]

Nog geen minuut werk. Dit was alleen een badhairday Statisch en vertieft door een staart. Normaal gesproken zitten er dus ook geen kale plekken tussen, gewoon een lap haar. En de bocht zit normaal gesproken ook niet zo raar

Je haar is hartstikke mooi, zeikerd
pi_66413807
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Chi? Bij de Action? Het is de Farouk CHI he?

[ afbeelding ]
Oh nee, zag er anders uit.
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 februari 2009 @ 19:04:43 #208
148247 taxibabe
pi_66417761
Weet hier iemand waar je van haarstokjes kunt kopen, een online webshop o.i.d.? Hier in de buurt kan ik niks vinden, ook niet bij de wereldwinkel.

En met google kan ik zo ook geen nederlandse shops vinden (of ik google niet goed )
pi_66419241
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Moblo, dit is mijn pony

[ afbeelding ]

Nog geen minuut werk. Dit was alleen een badhairday Statisch en vertieft door een staart. Normaal gesproken zitten er dus ook geen kale plekken tussen, gewoon een lap haar. En de bocht zit normaal gesproken ook niet zo raar


misschien moet ik die foto's meenemen naar de kapper

zoiets vind ik namelijk ook zeer tof
Ja doei.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:43:29 #210
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66421043
Taxibabe, ik heb haarstokjes gevonden bij de bijou brigitte.
Maar die zijn niet zo stevig (wat wil je voor 2 euro), van een setje heb ik er al 1 gemold en de stevigste is een zwarte vierkante met chinese tekens erop.
Mocht je een online winkel tegen komen waar je stevigere versies (bijvoorkeur van hout of metaal) kunt bestellen hoor ik het graag, heb me sufgegoogled maar niks binnen nederland gevonden.
pi_66421829
Wat moet ik me voorstellen bij haarstokjes?
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 februari 2009 @ 21:17:09 #212
148247 taxibabe
pi_66422172
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:43 schreef briana_muirinn het volgende:
Taxibabe, ik heb haarstokjes gevonden bij de bijou brigitte.
Maar die zijn niet zo stevig (wat wil je voor 2 euro), van een setje heb ik er al 1 gemold en de stevigste is een zwarte vierkante met chinese tekens erop.
Mocht je een online winkel tegen komen waar je stevigere versies (bijvoorkeur van hout of metaal) kunt bestellen hoor ik het graag, heb me sufgegoogled maar niks binnen nederland gevonden.
Ja precies, ik heb me dus ook al sufgegoogled, maar kan niks vinden. Daarom vroeg ik het ook hier.
Wel genoeg in Engeland en Amerika, maar dat durf ik (nog) niet echt aan.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij haarstokjes?


pi_66422203
sushi
Ja doei.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:20:05 #214
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_66422280
Haarstokjes

Vond het altijd geweldige dingen om m'n haar mee op te steken toen het nog niet in lagen geknipt was! Helemaal met de vlechtvarianten.

Al wint m'n ficcare het nog steeds...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!fotograaf dinsdag 24 februari 2009 @ 21:22:50 #215
148247 taxibabe
pi_66422370
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Haarstokjes

Vond het altijd geweldige dingen om m'n haar mee op te steken toen het nog niet in lagen geknipt was! Helemaal met de vlechtvarianten.

Al wint m'n ficcare het nog steeds...
Weet jij dan waar ik die kan halen dan?
pi_66422519
Hooi!
Ik wil graag permanente grove krullen, maar mn moeder zegt dat ik er spijt van ga krijgen
pi_66422530
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Al wint m'n ficcare het nog steeds...
Hoe werkt zo'n ding? Google geeft de volgende hits:







Moet je eigenlijk erg lang haar hebben voor zo'n ding? Ik vind die bovenste wel erg mooi
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:40:41 #218
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66423125
Die onderste is ook erg mooi! Vooral met donker haar denk ik, mooi contrast met de steentjes
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  FOK!fotograaf dinsdag 24 februari 2009 @ 22:12:02 #219
148247 taxibabe
pi_66424516
Ik heb met google deze in Engeland gevonden: http://www.cocoart.co.uk/sticks.htm
Maar zoals ik al zei .. ik durf dat zelf nog niet echt aan om in het buitenland te bestellen. Ben er wel al wel achter gekomen dat shipping costs naar Nederland 2 pond is.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:25:15 #220
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66425035
Voor die bovenste valt het wel mee met hoeveel haar je ervoor moet hebben, sommige 'haarkooien' zijn juist geconstrueerd om het haar erin te vrotten als het nog niet genoeg is voor een forse knot.
Je zou ook een sokknot kunnen maken als dat al lukt met je lengte (vult de knot mooi op) en er evt zo'n ding overheen doen. Dan lijkt het al heel wat

Hier beschrijft iemand hoe je een sockbun maakt, met een berg variaties erbij voor wanneer je genoeg haar daarvoor over hebt:
http://forums.longhaircommunity.com/vbjournal.php?do=article&articleid=36
Zo'n ding dat je in je haar doet kun je maken van een oude sok, de tenen eraf knippen en dan de sok oprollen tot een donutgeval.
Totaal benodigdheden: 1 sok, 2 haarelastiekjes, en wat je er verder mee wilt doen (die bovenste haarkooi bijvoorbeeld)

Dit kun je ook doen met een setje haarstokjes en een elastiekje.
Het valt best mee om voor het eerst te doen en je kunt het knotje met heel wat haarlengtes gebruiken, zolang je maar genoeg hebt voor een staart en het restant om het knotje past:
http://forums.longhaircommunity.com/vbjournal.php?do=article&articleid=54

Deze is mijn favoriet, met 1 stokje, verder niks nodig:

En als ik nou echt nergens leuke stokjes vind ga ik dit maar es zelf proberen:
http://hintofhistory.com/blog/2007/12/07/make-hairsticks/
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:33:21 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66425357
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

misschien moet ik die foto's meenemen naar de kapper

zoiets vind ik namelijk ook zeer tof
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:34:02 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66425389
Die stokken zijn toch veel te groot voor je hoofd?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:34:46 #223
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66425416
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb met google deze in Engeland gevonden: http://www.cocoart.co.uk/sticks.htm
Maar zoals ik al zei .. ik durf dat zelf nog niet echt aan om in het buitenland te bestellen. Ben er wel al wel achter gekomen dat shipping costs naar Nederland 2 pond is.
Hmm ik denk dat je ze met deze instructies wel na kunt maken: http://www.instructables.(...)r-Fancy-Hair-Sticks/
Helaas zijn die metalen haarstokjes gesmeed, maar er wordt ook beschreven hoe je de houten stokjes kunt maken.
Bijvoorbeeld eetstokjes bij de xenos kopen en die op de juiste lengte zagen, schuren, (met een dremel?) een gaatje in de bovenkant boren, lakken, kralen/dingetjes er op doen enz.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:38:01 #224
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66425564
Eetstokjes zijn wel veel te groot inderdaad, je kunt er haarstokjes op maat van maken door je haar in een knotje te doen met een eetstokje, de punt er aan 1 kant wat uit laten steken (tot zover je het mooi vindt) en aan de te lange andere kant kun je markeren wat eraf moet.
Zo kun je ook haarstokjes maken voor wat minder supersized knotten.
Eetstokjes zijn wel handig om te oefenen of haarstokjes je wel bevallen voor je ze gaat kopen, ook al steken ze aan alle kanten uit.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:14:40 #225
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66427185
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En met mijn favoriete knip in mn haar lijkt het nog meer krulliger
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66427295
Ik wist niet dat daar speciale stokjes voor zijn. Ik draaide toen mijn haar nog echt lang was wel regelmatig gewoon een potlood in mijn haar als ik het even uit de weg wilde hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:30:06 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_66427796
Dit is mijn ficcare: (Plaatje kan wat groot uitvallen, fotoemmer is een irritant wezen)



M'n haar zit daar overigens niet geweldig, het was een vlug vlug foto om te laten zien hoe 'ie eruitzag. In het echt is 'ie trouwens donkerblauw. Klik voor de catalogus Ooit gekocht via een grouporder en het ding zit heerlijk. Dit is het middenmaatje, overigens. Waarschuwing: ze zijn voor een haarspeld vrij prijzig.

En ik heb m'n stokjes eigenlijk overal en nergens vandaan. Mijn enige eis is dat ze mooi glad zijn afgewerkt, is liever voor je haar. De truc met het indoen is vooral genoeg haar vanaf je hoofdhuid meepakken, anders zakt het binnen no time uit. En met twee stokjes zit het vaak al een stuk steviger dan met één.

ETA: Potloden werken inderdaad ook erg goed, enige nadeel is dat m'n haar er snel achter blijft haken. Potloden met gummetjes op de achterkant heb ik dan ook maar één keer geprobeerd
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 februari 2009 @ 01:34:17 #228
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66431591
Wow, ik denk ook dat ik aan die stokjes moet beginnen ^^
Eindelijk een doel voor mijn lange, saaie haar.
pi_66431877
Hm, van serum met siliconen gaat mijn haar wel mooi glimmen. Waarom is het dan zo slecht?
pi_66431972
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
ah, ik ben mn haar ook weer aan het laten groeien!

Zo zou ik voor die korte versie gaan, maar ik weet dat je veeeele leukere foto's met lang haar hebt dus die moet je even laten zien!
pi_66432012
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Neuh, ik haakte al af toen jij zei dat er silliconen inzitten. Dan hoeft het voor mij sowieso al niet meer

Jammer, dimethiconol krijg je er echt alleen met het grove spul uit je haar. Sommige silliconen (vraag me niet om een lijstje ) krijg je er ook uit met wat minder aggressieve sulfaten uit je haar.
quote:
De siliconen die het slechts zouden zijn voor je haar omdat ze het afsluiten, zijn de waterproof siliconen. Deze siliconen geven het meest gladde effect maar zijn ook het moeilijkst uit je haar te verwijderen. De water-oplosbare siliconen lossen zoals gezegd op in water en worden dus bij iedere douchebeurt uitgespoeld. Als je iedere dag je haar spoelt met water kunnen de water-oplosbare siliconen weinig kwaad. De vluchtige siliconen tenslotte, lossen als het ware op in de lucht, ze verdwijnen vanzelf. Deze siliconen kunnen dus helemaal geen kwaad.

Siliconen kun je o.a. herkennen aan de scheikundige namen op de ingredientenlijst eindigend op -cone (al is er ook een klein aantal siliconen die eindigt op -xane)

Waterproof siliconen**
Dimethicone ('zwaarste' variant, zeer veel gebruikt in huidproducten, shampoo, conditioner en serum)
Dimethiconol
Cyclopentasiloxane
Amodimethicone
Cetearyl methicone
Cetyl Dimethicone
Stearyl Dimethicone
Cyclomethicone
Trimethylsilylamodimethicone

Vluchtige siliconen**

Cyclomethicone
Phenylpropyl Dimethicone
Cyclopentasilaxane

Water-oplosbare siliconen**
Dimethicone Copolyol
Hydrolyzed Wheat Protein Hydroxypropyl Polysiloxane
Lauryl methicone copolyol

Bron: cosmopinie.nl
  woensdag 25 februari 2009 @ 02:12:10 #232
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66432091
ah dankje PF! die lsjt ga ik printen en toch nog even shampoo shoppen hier....

volgens mij is t probleem emt de waterproof siliconen alleen erg als je probeert conditioner only te doen- dan krijg je zwaar plat vet haar...

welke foto's van mn langere haar bedoel je? die ene vond ik wel leuk die ik postte....welke bedoel jij?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66432103
Hm.. Die tegenlicht foto's??
pi_66432112
Ik moet even op je blog spieken misschien! Ik wil nu elke avond voor het slapen gaan mijn haar inmasseren met serum.. Maar daar zitten wel siliconen in dus ik weet niet of het een goed idee is
pi_66432121
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:12 schreef kwakveense het volgende:
ah dankje PF! die lsjt ga ik printen en toch nog even shampoo shoppen hier....

volgens mij is t probleem emt de waterproof siliconen alleen erg als je probeert conditioner only te doen- dan krijg je zwaar plat vet haar...

welke foto's van mn langere haar bedoel je? die ene vond ik wel leuk die ik postte....welke bedoel jij?
Lees ook nog even die hele blog van die site!
  woensdag 25 februari 2009 @ 02:30:22 #236
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66432255
hm. ik weet t niet meer heb teveel foto's van mezelf gemaakt de laatste tijd

miss als je t alleen in de puntjes doet en tussendoor wel gewoon wast? dat t dan geen kwaad kan?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66432875
Zo ! wat een prachtige krullen hebben jullie !
Zijn die van nature?
Ik ben jaloers.......
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Fidelity het volgende:
Naar de kapper geweest gisteren.

before:
[ afbeelding ]


after:
[ afbeelding ]


Doordat ik zo dreug keek op de foto's heb ik mijn gezicht ff weggewerkt.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het zit nu een beetje wild, maar heb de krul er iig weer in
Ik heb een wel ''vreemd'' haar, dat het donkerder wordt naarmate je ouder wordt begrijp ik
vroeger was mijn haar spierwit......



ondertussen is het wel wat donkerder geworden, in mijn fobo staat een foto daar lijkt het wel héél donker maar dat komt omdat ik net gezwommen had en mijn haar dus nat was......

het ''lullige'' van mijn haar is;

als ik het héél kort draag is het stijl zoals op deze foto;



al het iets langer is zit er véél slag in zoals op deze foto;



en dit is de meest recente foto met webcam gemaakt dus niet zo'n goede kwaliteit maar het gaat tenslotte om het haar, hier is mijn haar dus langer, maar dan gaat de slag eruit en wordt het weer stijler,
is er iemand die daar een oplossing voor heeft? (zonder dat ik een half uur moet prutten met fuhn en ronde borstels......)

Ik wil eigenlijk nu wel weer eens een keertje mijn haar lang laten groeien en een beetje meer slag vind ik
mooier.



die pony llaat ik trouwens ook groeien want daar word ik niet goed van, iedere keer naar de kapper en maar afwachten hoe het uitvalt.......
pi_66437895
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 01:52 schreef P.F het volgende:
Hm, van serum met siliconen gaat mijn haar wel mooi glimmen. Waarom is het dan zo slecht?
Slecht is misschien overdreven. Het is afhankelijk van je haar en hoofdhuid hoe je er op reageert. Sommige mensen kunnen er wel heel goed tegen.
Mijn haar wordt er op de lange termijn erg droog pluizig en onhandelbaar van en mijn hoofdhuid gaat irriteren en jeuken dus dat spul is voor mij een no-go.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66438028
FANN Je hebt op die een na laatste foto echt zo'n charlie's angels kapsel!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66439187
@ FANN: Dat donker wordende haar heb ik ook, het begon wit en werd steeds donkerder. Maar wees gerust, uiteindelijk wordt het weer wit! (Zoals het mijne nu hard op weg is te worden. Jammer van die grijze tussenperiode )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66439303
Grijs is best mooi vind ik alleen als je blond bent dan wordt het meestal eerst zo viezig geel en dat is echt geen gezicht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66439515
Hmm, ik ben blond, maar van viezig geel haar heb ik geen last eigenlijk. Zal wel even kijken of ik een plaatje kan schieten van de kleur.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:00:09 #243
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66439796
Op zich zijn die siliconen niet slecht, ik heb een leave in conditioner gevonden waar Dimethicone Copolyol in zit.
Verder geen andere siliconen.
Dit houdt dus in dat ik mijn haar was door eerst het haar te spoelen met water (siliconen van de leave in gaan er hier al dus uit), dan conditionerende shampoo zonder coneprutjes en haarconditioner zonder coneprutjes in laten werken en weer uitspoelen, het haar handdoekdroog maken en dan een klein beetje leave in conditioner erin met die wateroplosbare siliconen. Die zorgen dus dat de verzorging van de conditioner in het haar blijft en geven het haar een beschermend laagje mee dat ook uitdroging voorkomt. Tot je weer onder de douche springt of een hoosbui op je hoofd krijgt

Bij de watervaste siliconen moet je opletten dat je een shampoo gebruikt die ze daadwerkelijk verwijdert, anders komt er immers ook geen verzorgende producten in het haar doordat die watervaste siliconen alles tegenhouden en er alleen maar meer van dat spul ophoopt. Dan krijg je dus problemen.
pi_66440151
Ik vind dat haar uit de OP trouwens helemaal niet mooi.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:09:25 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66440209
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat haar uit de OP trouwens helemaal niet mooi.
Nee afschuwelijk hè
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66441387
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef briana_muirinn het volgende:
Op zich zijn die siliconen niet slecht, ik heb een leave in conditioner gevonden waar Dimethicone Copolyol in zit.
Verder geen andere siliconen.
Dit houdt dus in dat ik mijn haar was door eerst het haar te spoelen met water (siliconen van de leave in gaan er hier al dus uit), dan conditionerende shampoo zonder coneprutjes en haarconditioner zonder coneprutjes in laten werken en weer uitspoelen, het haar handdoekdroog maken en dan een klein beetje leave in conditioner erin met die wateroplosbare siliconen. Die zorgen dus dat de verzorging van de conditioner in het haar blijft en geven het haar een beschermend laagje mee dat ook uitdroging voorkomt. Tot je weer onder de douche springt of een hoosbui op je hoofd krijgt

Bij de watervaste siliconen moet je opletten dat je een shampoo gebruikt die ze daadwerkelijk verwijdert, anders komt er immers ook geen verzorgende producten in het haar doordat die watervaste siliconen alles tegenhouden en er alleen maar meer van dat spul ophoopt. Dan krijg je dus problemen.
Oké, ik was mijn haar ongeveer 2-3 keer per week met shampoo. Dat is Elvive Color Vive (maar ik heb geen gekleurd haar) dan doe ik een druppeltje en opschuimen en dan op m'n hoofdhuid inmasseren. Dan spoel ik de shampoo uit en herhaal ik dit.

Vervolgens doe ik denk ik 100 ml cremespoeling van palmolive (witte fles, met amandel?) en laat ik dit de rest van mijn douche beurt zitten (5-10 minuten)

En ik was van plan om elke dag voor het slapen gaan een serum in mijn haar te doen, van de haarwortels en extra veel in de punten. Fantasia IC Hair Polisher Olive Oil

Dit zijn de ingrediënten:
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (and) Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Tocopheryl Acetate (Vit. B), Fragrance (Parfum).

Heel soms doe ik een haarmasker die ik dan 20 minuten laat in laat trekken..

[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 25-02-2009 12:54:01 ]
pi_66442030
Oeh die laatste zou ik echt niet in mijn haar willen hebben.
Cyclopentasiloxane
Dimethiconol
Cyclomethicone
Dimethicone
Phenyl Trimethicone

Misschien zeg ik nu wat raars maar waarom smeer je niet gewoon een beetje olijfolie in je haar 's nachts? Lijkt me gezonder.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66454526
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
FANN Je hebt op die een na laatste foto echt zo'n charlie's angels kapsel!
Charlie's Angels kapsel dat klinkt wel érg Femme Fatale
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
@ FANN: Dat donker wordende haar heb ik ook, het begon wit en werd steeds donkerder. Maar wees gerust, uiteindelijk wordt het weer wit! (Zoals het mijne nu hard op weg is te worden. Jammer van die grijze tussenperiode )
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Grijs is best mooi vind ik alleen als je blond bent dan wordt het meestal eerst zo viezig geel en dat is echt geen gezicht.
da's waar als ik maar oud genoeg word is mijn haar straks weer gewoon wit.......
maar ik hoop dat het nog even duurdt, ik heb het haar van mijn vader, mijn moeder heeft/had donkerbruin haar (is inmiddels ook ''half grijs'' en mijn vader is blond gebleven tot zeker zijn 70ste en toen binnen een jaar of 2 spierwit, maar tegen de tijd dat ik 70 jaar ben zal me datniet meer zo boeien denk ik

Nog niemand goeie tips om de slag erin te houden als het haar langer wordt?
Ja tuurlijk met fuhn en ronde borstel, maar da's zoveel werk doe ik alléén als ik naar iets speciaals moet.....
Maar misschien komen er nog goeie tips.......
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:


Misschien zeg ik nu wat raars maar waarom smeer je niet gewoon een beetje olijfolie in je haar 's nachts? Lijkt me gezonder.
Yup da's een hele goeie tip !

Meng vier soeplepels olijfolie met één eierdooier.
Masseer dit in je haar en laat het een half uurtje (langer mag ook) intrekken, goed uitspoelen en daarna gewoon wassen met shampoo, werk als een trein.

Ik ben met een griek getrouwd, en dat trucje heb ik daar geleerd.... doen ze al honderden jaren zo, niks geen dure haarmaskertjes.....
gewoon olijfolie inderdaad.... je kan het ook een nacht laten intrekken maar dan is het beter om een handdoek of iets om je haar te wikkelen, want olijfolie krijg je bijna niet meer uit je beddengoed gewassen......
pi_66454639
Helaas, geen goede tips hier. Bij mij zakt alles gewoon naar de onderkant als het te lang wordt Hoewel het met een diffuser en wat wax wel een stuk verbetert.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66456351
IJsdraakje, wat wil je bereiken dan?

Ik zou stoppen met wax en gel gaan gebruiken, werkt duizend malen beter.
pi_66458214
Ik ben best tevreden over m'n haar hoor, alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt en da's minder. Voor die dagen werkt een minibeetje wax prima. (Of ik was het een dag eerder, werkt ook.) Diffuser is voor een iets dramatischer effect, doorgaans mag het lekker uit zichzelf opdrogen. Of het moet keihard vriezen en ik moet weg, dan gaat de haardrogert ook even aan.

Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66460818
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oeh die laatste zou ik echt niet in mijn haar willen hebben.
Cyclopentasiloxane
Dimethiconol
Cyclomethicone
Dimethicone
Phenyl Trimethicone

Misschien zeg ik nu wat raars maar waarom smeer je niet gewoon een beetje olijfolie in je haar 's nachts? Lijkt me gezonder.
Ik weet het niet. Het ruikt lekker, het ziet er mooi uit.. Dus ik dacht, waarom niet??
pi_66478984
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar? Ik heb het meestal maar los, of in een speld, maar dat wordt zo saai op gegeven moment.

Ik heb dit weekend van die grote drukclips gekocht en daarmee de voorste plukken naar achter getrokken. Ik wilde eigenlijk maar 1 clip, maar daar is mijn haar te dik voor
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:48:54 #254
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66481185
quote:
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar?
je moet krullen zetten
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66481961
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar? Ik heb het meestal maar los, of in een speld, maar dat wordt zo saai op gegeven moment.

Ik heb dit weekend van die grote drukclips gekocht en daarmee de voorste plukken naar achter getrokken. Ik wilde eigenlijk maar 1 clip, maar daar is mijn haar te dik voor
Los, een staart, een vlecht, opsteken op een van de 1001 verschillende manieren, een halve staart, een gedraaide halve staart, alleen de bovenste helft opsteken, haarspelden, haarstokjes, opsteken met een staart eruit, twee vlechten, de mogelijkheden zijn eindeloos lijkt me.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:22:49 #256
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66482488
Zaterdag afspraak bij de kapper, de tijd gaat echt snel en het is ook weer nodig om het terug in model te laten knippen. Normaal ga ik elke 1 1/2 maand even langs, nu is het al 3 maanden geleden!

Niet dat dat boeiend is voor dit topic verder, wilde het alleen even kwijt
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66486634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Los, een staart, een vlecht, opsteken op een van de 1001 verschillende manieren, een halve staart, een gedraaide halve staart, alleen de bovenste helft opsteken, haarspelden, haarstokjes, opsteken met een staart eruit, twee vlechten, de mogelijkheden zijn eindeloos lijkt me.
Ik vind het vaak zo truttig staan vooral vlechten... ben er vandaag eigenlijk ook niet helemaal over uit, want ik lijk wel 5 jaar jonger en voor opsteken heb ik echt 100 speldjes nodig, omdat ik zulk dik haar heb en het anders niet omhoog blijft zitten
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:08:20 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66486748
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:05 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik vind het vaak zo truttig staan vooral vlechten... ben er vandaag eigenlijk ook niet helemaal over uit, want ik lijk wel 5 jaar jonger en voor opsteken heb ik echt 100 speldjes nodig, omdat ik zulk dik haar heb en het anders niet omhoog blijft zitten
Ja, dat probleem heb ik ook. Daarom heb ik t vrijwel altijd los of in een staart, en daarom laat ik meestal een pony knippen zodat het tenminste ergens op lijkt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66508831
Dorodat ik de afgelopen tijd zoveel haar heb verloren krult mijn haar nu weer Ik heb niet zulke mooie krullen als hier eerder gepost, maar het krult

Misschien moet ik dan tóch maar naar de kapper om er een stuk af te laten knippen, dan krult het nog mooier

OT: Ik heb in het cosmo partyproofpakket dat ik besteld had een haarmasker zitten. Nu ben ik helemaal niet thuis in dat soort dingen, dus hoe kan ik dat het beste gebruiken ?

Ik heb trouwens dit product:
pi_66511035
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:18 schreef Daph_ het volgende:
OT: Ik heb in het cosmo partyproofpakket dat ik besteld had een haarmasker zitten. Nu ben ik helemaal niet thuis in dat soort dingen, dus hoe kan ik dat het beste gebruiken ?
OK de uitgebreide versie (bold zijn de noodzakelijke stappen):
men neme een cosmo, (zowel het tijdschrift als het drankje is acceptabel, beide is nog beter ), een gezichtsmasker, een haarmasker, een voetenbadje, handcreme, nagellakremover en een nagellakje.
Dan ga je naar de badkamer, je maakt je haar nat, knijpt overtollig water ereuit en smeert het masker in je haar. Daarna doe je er een handdoek omheen met het liefst een douchemuts, vershoudfolie of een plasticzak eronder zodat het door de warmte goed kan inwerken.
Dan smeer je het gezichtsmasker, maak je voetenbadje en installeer je je in een fijne badjas op de bank met een chickflickvideo, of de cosmo (tijdschrift) en de cosmo (drankje, optioneel).
Nu lekker chillen.
Tussendoor kan je je nagellak verwijderen, je handen verzorgen en eventueel lakken en je voeten uit het badje halen, teennagels knippen en eventueel lakken, en overtollig eelt verwijderen.
*ding*
Je tijd is om. Je gaat weer naar de douche en zet die aan, verwijderd badjas, handdoek en plastic en spoelt
zowel het gezichtsmasker als het haarmasker af. Daarna was en verzorg je je haar zoals gebruikelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66511291
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

OK de uitgebreide versie (bold zijn de noodzakelijke stappen):
men neme een cosmo, (zowel het tijdschrift als het drankje is acceptabel, beide is nog beter ), een gezichtsmasker, een haarmasker, een voetenbadje, handcreme, nagellakremover en een nagellakje.
Dan ga je naar de badkamer, je maakt je haar nat, knijpt overtollig water ereuit en smeert het masker in je haar. Daarna doe je er een handdoek omheen met het liefst een douchemuts, vershoudfolie of een plasticzak eronder zodat het door de warmte goed kan inwerken.
Dan smeer je het gezichtsmasker, maak je voetenbadje en installeer je je in een fijne badjas op de bank met een chickflickvideo, of de cosmo (tijdschrift) en de cosmo (drankje, optioneel).
Nu lekker chillen.
Tussendoor kan je je nagellak verwijderen, je handen verzorgen en eventueel lakken en je voeten uit het badje halen, teennagels knippen en eventueel lakken, en overtollig eelt verwijderen.
*ding*
Je tijd is om. Je gaat weer naar de douche en zet die aan, verwijderd badjas, handdoek en plastic en spoelt
zowel het gezichtsmasker als het haarmasker af. Daarna was en verzorg je je haar zoals gebruikelijk.


Thanks, daar kan ik wat mee! Hoe lang moet ik zo'n haarmasker laten zitten, of maakt dat niet uit?
pi_66511323
Minimaal een kwartiertje geloof ik maar langer kan geen kwaad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66511358
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Minimaal een kwartiertje geloof ik maar langer kan geen kwaad.
Super, thanks !!

Ik was nooit zo van de haarmaskertjes enzo, maar nu het in zo'n pakket erbij zat toch maar eens proberen Vandaar dat ik er niks van weet
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:08:42 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66526659
Toch maar even hier proberen... ik zoek voor 19 mei een meisje met lang haar die model wil zijn voor mijn visagieopleiding. Het is van 18.45-21.15 uur in Leusden, goed bereikbaar met het OV (bus vanaf Amersfoort).
Anyone?
KuikenGuppy
pi_66526701
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef Burdie het volgende:
Toch maar even hier proberen... ik zoek voor 19 mei een meisje met lang haar die model wil zijn voor mijn visagieopleiding. Het is van 18.45-21.15 uur in Leusden, goed bereikbaar met het OV (bus vanaf Amersfoort).
Anyone?
Klinkt leuk
Vriendin van mij woont in Leusden, maar die heeft geen lang haar.. En zelf woon ik niet echt in de buurt..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:16:52 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66526977
Mijn vriendinnen hebben ook allemaal hun naar kort of net kort geknipt .
En de enige vriendin met lang haar is die dag op vakantie .
KuikenGuppy
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:54:10 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66528252
heb gisteren toch nog een fles conditioner gekocht hier... zit wel dimethiconol in, maar dat is water oplosbaar, in tegenstelling tot dimethicone...

de enige shampoos en conditioners zonder siliconen waren de vo5 shampoos, a 99 cent... maar die vond ik stinken

mn haar is wel een stuk mooier nu als ik de puntjes met conditioner doe vooor het wassen, minder droog, dus ik ben wel blij...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66529179
Wat versta je onder lang haar?
Noot noot.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:24:44 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66530954
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat versta je onder lang haar?
Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc? .
KuikenGuppy
pi_66530988
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:

Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax?
Gel behoud de krul die je hebt als je haar nat is. Zolang het nat of vochtig is, is de gel nog flexibel. Als het echt gaat opdrogen wordt het hard. Je krul krijg dus de kans om te 'krimpen'.
En gel biedt stevigheid enzo, blabla. Lees de spoiler maar in de OP, lees om het bladiebla heen over conditioners tot je bij het gel gedeelte komt hoe het moet.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:29:05 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66531086
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef kwakveense het volgende:
heb gisteren toch nog een fles conditioner gekocht hier... zit wel dimethiconol in, maar dat is water oplosbaar, in tegenstelling tot dimethicone...

de enige shampoos en conditioners zonder siliconen waren de vo5 shampoos, a 99 cent... maar die vond ik stinken

mn haar is wel een stuk mooier nu als ik de puntjes met conditioner doe vooor het wassen, minder droog, dus ik ben wel blij...
Sja, ik was er heeeeeeel erg op aan het letten, tot ik er achter kwam dat ik wekelijks mijn haar volsmeer met bijna pure siliconen (Biosilk serum) dus ik ben maar gestopt met ingredientenloeren .
KuikenGuppy
pi_66531341
OK. Ik heb nu een föhn gekocht. En eh... wat is de beste manier om je haar te föhnen? Ik heb het echt nog nooit gedaan. Op welke stand moet ie? Er zijn er 3. En hoe kun je je hoofd het beste houden?

Oja, er zit een diffuser bij, die wilde ik dus gebruiken. Plan is om mijn haar te föhnen voor meer volume en krullen.

U ziet het, ik ben föhnn00b
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:53:30 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66531839
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:37 schreef Ewelina het volgende:
OK. Ik heb nu een föhn gekocht. En eh... wat is de beste manier om je haar te föhnen? Ik heb het echt nog nooit gedaan. Op welke stand moet ie? Er zijn er 3. En hoe kun je je hoofd het beste houden?

Oja, er zit een diffuser bij, die wilde ik dus gebruiken. Plan is om mijn haar te föhnen voor meer volume en krullen.

U ziet het, ik ben föhnn00b
Hier vind je meer info:

KuikenGuppy
pi_66532389
http://www.jessicurl.com/Demo-Videos-p-6.html
Dit is een betere video. Haar haar is echt ziekelijk mooi.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:10:02 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_66534509
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gel behoud de krul die je hebt als je haar nat is. Zolang het nat of vochtig is, is de gel nog flexibel. Als het echt gaat opdrogen wordt het hard. Je krul krijg dus de kans om te 'krimpen'.
En gel biedt stevigheid enzo, blabla. Lees de spoiler maar in de OP, lees om het bladiebla heen over conditioners tot je bij het gel gedeelte komt hoe het moet.
Gaat geen methode voor mij worden denk ik. Zoals ik al zei, ik gebruik de wax eigenlijk alleen op dagen dat er geen krul te bekennen is en vaak is dat een dag voor ik het moet wassen. En als ik dan m'n haar nat ga maken om er gel in te gooien, dat te föhnen en weetikwat kan ik het net zo goed opnieuw wassen en weer de haartjes te hebben waar ik tevreden mee ben.

En stiekem boeit m'n haar me niet zo meer. Niet zozeer als voorheen in ieder geval. De uitgroei zegt genoeg
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:53:59 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66544960
ik heb eindelijk foto's kunnen maken van mn haar - de achterkant... laat goed zien waar ik altijd mee zit: kruinen op mn achterhoofd die voor gekke slagen zorgen... kleur klopt wel met hoe t er echt uitziet, en je ziet hier ook wel dat t redelijk veel is en nog niet echt lang... heb t idee dat die rare wegspringende slag ook erger is doordat t nuprecies op schouderlengte is. even doorbijten nog dus...

iemand een idee wat ik anders met die slag aankan? behalve t weer netjes laten knippen ik moet écht nodig naar de kapper want het ziet er nu helemaal niet uit aan de achterkant met die uitgegroeide lagen...



Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66545545
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
.. er geen krul te bekennen is ..
Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:53 schreef kwakveense het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het omdat je nodig naar de kapper moet maar het lijkt of je twee lagen heb, een bovenste en een onderste. De bovenste lijkt heel dik De lengte doe ook veel voor je slag, je ziet dat je langste laag naar buiten wordt geduwd door je schouders, terwijl de kortste laag lekker vrij kan hangen. Of kort of lang, zouden mijn keuze zijn dus. Of een stijltang, maar daar ben ik totaal geen fan van
pi_66545565
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc? .
Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
Noot noot.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 08:01:40 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66545610
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
KuikenGuppy
pi_66545647
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
Ok
Noot noot.
pi_66548051
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
[..]

Lezen is ook een vak denk? Zie hier:
quote:
alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt
Incidenteel dus. Denk aan misschien drie keer per maand. Tenzij het te lang wordt, want dan wordt het te zwaar. Niets wat een kappersbezoek niet verhelpen zal.

Verder:
quote:
(Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Ik was m'n haar meestal twee keer per week en ik ga geen rotzooi (dus dan gaat er helemaal niets in) in m'n haar smeren als het niet nodig is. Dus technisch gezien heb jij geen antwoord gegeven op mijn vraag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66548748
Wat een hatelijkheid
pi_66548765
Wat is er mis met wax eigenlijk? Ik heb een nieuwe shampoo, 90 cent, schijnt heel goed te zijn..
pi_66549093
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:06 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549133
Die anti vet shampoo van Wella, ik kan het nergens vinden?!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:38 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549143
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Dan kun je het nog wel normaal brengen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66549910
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66549936
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Eh, jouw hele post! Lees hem nog eens door.
pi_66550036
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
quote:
Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:14:49 #290
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66551369
Ik met nepkrullen
quote:
[img][/img]


[ Bericht 14% gewijzigd door Chav op 28-02-2009 16:13:11 ]
In me Burberry......
pi_66553650
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
[..]
En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus óók de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
pi_66553694
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
pi_66553787
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
pi_66554034
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
Oei, foto's! Voor het serum was dit mijn haar:
Na het serum was het glanzend en niet meer droog!

Soms stijl ik het, maar ik heb nog oude lagen in m'n haar.
Hier goed te zien, maar dat vind ik niet zo mooi.
Door Freud

In een staart vind ik het wel weer tof, maar zie je amper haar.

Ik ga het zo wassen, laten drogen en als de schade groot is maak ik nog een foto!

O en ik wil terug naar deze lengte, maar dan gezond!
pi_66554297
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
pi_66554393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
Nee, ik vind het prima. Ik ben er nog steeds niet uit namelijk. Ik weet wel uit ervaring dat toen ik silicone + stijltang gebruikte er heeel veel af moest..

Dus misschien is het ook tijd voor een betere stijltang, als ik die wil gebruiken..

Maar olijfolie/babyolie kun je wel gewoon in je haar smeren?

En bedankt !!
pi_66554679
Olijfolie, ja, maar babyolie? Misschien, ligt eraan wat erin zit.

Silliconen verhullen alleen beschadigingen he. Silliconen zullen an sich niet slecht zijn voor je haar, maar het zal er ook zeker niet gezonder van worden. Het lijkt alleen mooier. Beetje tricky
pi_66555682
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus óók de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
Over de frequentie had ik inderdaad niets gezegd, maar als ik al aangeef dat ik mijn routine niet om wil gooien, lijkt het mij duidelijk dat ik om *andere* redenen vraag waarom gel beter zou zijn dan wax. Dát bedoelde ik eigenlijk met niet goed lezen. Maar misschien heb ik dat niet duidelijk genoeg geformuleerd, dat kan.

Maar goed. Het antwoord op mijn initiële vraag ga ik waarschijnlijk niet krijgen en aangezien ik de periode dat ik obsessief met m'n haar bezig was gelukkig afgesloten heb (en het me daarom niet meer zoveel lijkt te boeien als vroegâh), lijkt het me verstandig om het maar te laten rusten.

Geloof het of niet, ik heb uren doorgebracht op haarfora, met het zoeken naar de perfecte combinatie van shampoo en conditioner en met het controleren of er geen 'cones inzaten. En dan nog maar hopen dat ik er geen jeuk van ging krijgen, wat bij het merendeel van de gevallen dus wél zo was. (Misschien verduidelijkt dit verhaaltje een beetje waarom ik niet graag m'n routine omgooi, ik heb nu eindelijk een paar fijne producten gevonden en om nu het tere evenwicht om te gaan gooien om een paar mogelijke bad hairdays te voorkomen die met een klein beetje rotzooi te bedwingen zijn... )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66556089
Wat was je initiële vraag dan?
pi_66556417
Deze:
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Dus, voor de duidelijkheid: Wat zijn de voordelen van gel tegenover wax als je het, zoals ik, alleen gebruikt om er in het geval van een bad-hairday nog wat van te maken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66556526
Nee, je initiële initiële vraag Want je zei ergens dat je geen bruikbare tips kon vinden, dus ik heb even gemist waar je tips voor wilde dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')