abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:53:59 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66544960
ik heb eindelijk foto's kunnen maken van mn haar - de achterkant... laat goed zien waar ik altijd mee zit: kruinen op mn achterhoofd die voor gekke slagen zorgen... kleur klopt wel met hoe t er echt uitziet, en je ziet hier ook wel dat t redelijk veel is en nog niet echt lang... heb t idee dat die rare wegspringende slag ook erger is doordat t nuprecies op schouderlengte is. even doorbijten nog dus...

iemand een idee wat ik anders met die slag aankan? behalve t weer netjes laten knippen ik moet écht nodig naar de kapper want het ziet er nu helemaal niet uit aan de achterkant met die uitgegroeide lagen...

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66545545
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
.. er geen krul te bekennen is ..
Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:53 schreef kwakveense het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het omdat je nodig naar de kapper moet maar het lijkt of je twee lagen heb, een bovenste en een onderste. De bovenste lijkt heel dik De lengte doe ook veel voor je slag, je ziet dat je langste laag naar buiten wordt geduwd door je schouders, terwijl de kortste laag lekker vrij kan hangen. Of kort of lang, zouden mijn keuze zijn dus. Of een stijltang, maar daar ben ik totaal geen fan van
pi_66545565
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc? .
Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
Noot noot.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 08:01:40 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66545610
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
KuikenGuppy
pi_66545647
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
Ok
Noot noot.
pi_66548051
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
[..]

Lezen is ook een vak denk? Zie hier:
quote:
alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt
Incidenteel dus. Denk aan misschien drie keer per maand. Tenzij het te lang wordt, want dan wordt het te zwaar. Niets wat een kappersbezoek niet verhelpen zal.

Verder:
quote:
(Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Ik was m'n haar meestal twee keer per week en ik ga geen rotzooi (dus dan gaat er helemaal niets in) in m'n haar smeren als het niet nodig is. Dus technisch gezien heb jij geen antwoord gegeven op mijn vraag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66548748
Wat een hatelijkheid
pi_66548765
Wat is er mis met wax eigenlijk? Ik heb een nieuwe shampoo, 90 cent, schijnt heel goed te zijn..
pi_66549093
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:06 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549133
Die anti vet shampoo van Wella, ik kan het nergens vinden?!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:38 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549143
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Dan kun je het nog wel normaal brengen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66549910
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66549936
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Eh, jouw hele post! Lees hem nog eens door.
pi_66550036
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:14:49 #290
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66551369
Ik met nepkrullen
quote:
[img][/img]

[ Bericht 14% gewijzigd door Chav op 28-02-2009 16:13:11 ]
In me Burberry......
pi_66553650
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
[..]
En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus ķķk de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
pi_66553694
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
pi_66553787
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
pi_66554034
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
Oei, foto's! Voor het serum was dit mijn haar:
Na het serum was het glanzend en niet meer droog!

Soms stijl ik het, maar ik heb nog oude lagen in m'n haar.
Hier goed te zien, maar dat vind ik niet zo mooi.
Door Freud

In een staart vind ik het wel weer tof, maar zie je amper haar.

Ik ga het zo wassen, laten drogen en als de schade groot is maak ik nog een foto!

O en ik wil terug naar deze lengte, maar dan gezond!
pi_66554297
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
pi_66554393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
Nee, ik vind het prima. Ik ben er nog steeds niet uit namelijk. Ik weet wel uit ervaring dat toen ik silicone + stijltang gebruikte er heeel veel af moest..

Dus misschien is het ook tijd voor een betere stijltang, als ik die wil gebruiken..

Maar olijfolie/babyolie kun je wel gewoon in je haar smeren?

En bedankt !!
pi_66554679
Olijfolie, ja, maar babyolie? Misschien, ligt eraan wat erin zit.

Silliconen verhullen alleen beschadigingen he. Silliconen zullen an sich niet slecht zijn voor je haar, maar het zal er ook zeker niet gezonder van worden. Het lijkt alleen mooier. Beetje tricky
pi_66555682
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus ķķk de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
Over de frequentie had ik inderdaad niets gezegd, maar als ik al aangeef dat ik mijn routine niet om wil gooien, lijkt het mij duidelijk dat ik om *andere* redenen vraag waarom gel beter zou zijn dan wax. Dát bedoelde ik eigenlijk met niet goed lezen. Maar misschien heb ik dat niet duidelijk genoeg geformuleerd, dat kan.

Maar goed. Het antwoord op mijn initiële vraag ga ik waarschijnlijk niet krijgen en aangezien ik de periode dat ik obsessief met m'n haar bezig was gelukkig afgesloten heb (en het me daarom niet meer zoveel lijkt te boeien als vroegâh), lijkt het me verstandig om het maar te laten rusten.

Geloof het of niet, ik heb uren doorgebracht op haarfora, met het zoeken naar de perfecte combinatie van shampoo en conditioner en met het controleren of er geen 'cones inzaten. En dan nog maar hopen dat ik er geen jeuk van ging krijgen, wat bij het merendeel van de gevallen dus wél zo was. (Misschien verduidelijkt dit verhaaltje een beetje waarom ik niet graag m'n routine omgooi, ik heb nu eindelijk een paar fijne producten gevonden en om nu het tere evenwicht om te gaan gooien om een paar mogelijke bad hairdays te voorkomen die met een klein beetje rotzooi te bedwingen zijn... )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66556089
Wat was je initiële vraag dan?
pi_66556417
Deze:
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Dus, voor de duidelijkheid: Wat zijn de voordelen van gel tegenover wax als je het, zoals ik, alleen gebruikt om er in het geval van een bad-hairday nog wat van te maken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')