Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
.. er geen krul te bekennen is ..
Misschien komt het omdat je nodig naar de kapper moetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:53 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n rare vraag is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc?.
I know, dequote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
Okquote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, dewas omdat ik het zelf ook niet precies weet
.
Lezen is ook een vak denk? Zie hier:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken![]()
[..]
Incidenteel dus. Denk aan misschien drie keer per maand. Tenzij het te lang wordt, want dan wordt het te zwaar. Niets wat een kappersbezoek niet verhelpen zal.quote:alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt
Ik was m'n haar meestal twee keer per week en ik ga geen rotzooi (dus dan gaat er helemaal niets in) in m'n haar smeren als het niet nodig is. Dus technisch gezien heb jij geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:(Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Dan kun je het nog wel normaal brengenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Eh, jouw hele post! Lees hem nog eens door.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
quote:Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken![]()
quote:[img][/img]
En je geeft mij eenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
[..]
Waarom zou dat kwaad kunnen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen
Kan dat kwaad??
Oei, foto's! Voor het serum was dit mijn haar:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waarom zou dat kwaad kunnen?Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
Nee, ik vind het prima. Ik ben er nog steeds niet uit namelijk. Ik weet wel uit ervaring dat toen ik silicone + stijltang gebruikte er heeel veel af moest..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen)
Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
Over de frequentie had ik inderdaad niets gezegd, maar als ik al aangeef dat ik mijn routine niet om wil gooien, lijkt het mij duidelijk dat ik om *andere* redenen vraag waarom gel beter zou zijn dan wax. Dát bedoelde ik eigenlijk met niet goed lezen. Maar misschien heb ik dat niet duidelijk genoeg geformuleerd, dat kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En je geeft mij eendat ík niet lees?
Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus ķķk de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.
En![]()
![]()
@ P.F en Harajuku
Dus, voor de duidelijkheid: Wat zijn de voordelen van gel tegenover wax als je het, zoals ik, alleen gebruikt om er in het geval van een bad-hairday nog wat van te maken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |