abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:48:58 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986629
Tuttebellen verzamelen!
We gaan het hier over haar hebben.

Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!

Voorgaande delen:
01 | 02 | 03

En zie hier, Evil-Cherry haar wijsheid om heel kekke krullen te krijgen. voor het delen en opschrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door Harajuku. op 12-04-2009 16:21:01 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:50:17 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986672
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:51:18 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65986707
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
En eh Cherry dinges, iedereen wil jouw manier uitproberen, kun je t niet in stappen opschrijven voor de OP oid?
Jaaaaaaaaaa .

Edit: Hara, kan je in de OP ook linken naar het vorige topic?
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:52:04 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986732
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa .

Edit: Hara, kan je in de OP ook linken naar het vorige topic?
Oh kut ja, Im on it
pi_65986745
Hoi
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:12 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986819
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi
Foto
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:51 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65986840
Wajooo dat haar
Huilen dan.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:56:39 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65986859
Dit gaat een kekke reeks worden hè? Zal straks met het lijstje erbij wel even een OP verzinnen
pi_65986959
TVP
pi_65986961
quote:
Had ze in het vorige topic al gedaan hoor.
Kwam in het kort neer op geen shampoo, geen siliconen, wassen met een milde conditioner, daarna een normale conditioner, dan eventueel een leave-in erin en gel erin kneden. Laten drogen of eventueel met föhn en diffuser erdoor. Gel er weer uit kneden en dan eventueel een beetje wax tegen pluis en wat haarlak o.i.d. om de krul erin te houden.
pi_65986988
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Foto
Ik wil geen foto's van mezelf online.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:05:35 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65987142
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ook niet van alleen je haar?
pi_65987412
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.

Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:18:03 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65987543
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef Smijn. het volgende:
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.

[ afbeelding ]

Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.
Ik vind jouw haar leuk Zonder de wind erin dan hè Maar ik zou gillend gek worden als ik geen borstel kon gebruiken, ik heb echt een hekel aan kammen.
pi_65987679
Hihi ik ben een tuttebel
Noot noot.
pi_65988201

Die ene lijkt heel blond, maar dat komt door de zon ofzo

Voor de mensen die krullen hebben, heb ik even een vraagje.
Kammen/borstelen jullie je haar na het douchen? Want ik hoor van sommige krullebollen dat je juist beter voor het douchen je haar moet kammen, zodat je na het douchen alleen de krullen er in hoeft te kneden.
Noot noot.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:20 #17
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65988221
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi ik ben een tuttebel
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:42:40 #18
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65988627
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Alleen je haar, de rest mag je ons besparen

(maar ik ben serieus benieuwd naar het resultaat!)
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65988939
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kammen/borstelen jullie je haar na het douchen? Want ik hoor van sommige krullebollen dat je juist beter voor het douchen je haar moet kammen, zodat je na het douchen alleen de krullen er in hoeft te kneden.
Ik heb niet heel erge krullen, maar ik kam het niet na het douchen. Daar beschadigt je haar sneller van geloof ik.

Maar ik kam mijn haar eigenlijk nooit. Dan wordt het zo pluizig.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65994986
tvp
pi_65995374
Deel 2
pi_65996719
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ik mijn haar niet ga steilen(/stijlen?) dan borstel ik het niet nee, anders wordt het zo'n pluizenbol
pi_65997025
even teeveepee
pi_65999380
oeh deel 2 alweer, t gaat snel.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:32:18 #25
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66001819
NoralyZ, ik heb vanmiddag zowaar een ander merk antiklitspray gevonden die heel wat lekkerder ruikt!
Het is een zachtroze fles Kruidvat super hair repair antiklitspray voor halflang tot lang haar, ik moet alleen de antiklitfunctie nog testen
pi_66004291
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef briana_muirinn het volgende:
NoralyZ, ik heb vanmiddag zowaar een ander merk antiklitspray gevonden die heel wat lekkerder ruikt!
Het is een zachtroze fles Kruidvat super hair repair antiklitspray voor halflang tot lang haar, ik moet alleen de antiklitfunctie nog testen
Oh wat goed! Let me know of het goed werkt, ik ben benieuwd. Ik vind die van Guhl niet heel vies ruiken, maar ben die geur wel heel snel zat.
pi_66010525
Argh. Ik ben mijn haar zo zat

Het wilt gewoon niet zitten. Gisteravond gewassen met Andrelon (For men, anti roos; omdat die wel goed leek te werken). Nou niet dus. Het voelt na het wassen vettig maar tegelijk wel weer zacht aan.
En dan nog proberen om een borstel erdoorheen te halen. Statisch!

Heb er geen foto van, zit nu op school; maar het zit express maar in een simpel staartje omdat het anders toch alle kanten op staat.
Soms is het niet leuk om heel dik en veel haar te hebben. :i
pi_66022934
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef Crientj het volgende:
Argh. Ik ben mijn haar zo zat

Het wilt gewoon niet zitten. Gisteravond gewassen met Andrelon (For men, anti roos; omdat die wel goed leek te werken). Nou niet dus. Het voelt na het wassen vettig maar tegelijk wel weer zacht aan.
En dan nog proberen om een borstel erdoorheen te halen. Statisch!

Heb er geen foto van, zit nu op school; maar het zit express maar in een simpel staartje omdat het anders toch alle kanten op staat.
Soms is het niet leuk om heel dik en veel haar te hebben. :i
Ik zou zeggen, gebruik een stijltang.
pi_66024447
Haar

Ik hou van haar

En ben er ook iets te obsessief mee bezig geweest een tijdje terug. Ahum.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66047498
quote:
Euh sure
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ha! Ik heb mijn haar CO gewassen en ik heb geen jeuk!
En nu ik toch bezig was heb ik er ook maar gelijk een lading gel in gekneed en uitgekneed en nu heb ik krullen.
Leuk he Maar waar blijven de foto's nou?

(sjiiiiit, slechte TVP dit)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 08:11:07 #31
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66047552
Oeh deel 2
Ik zal ook eens een fototje maken binnenkort. Misschien dat julie briljante ideeen hebben.
Nogsteeds niet geknipt btw.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66047563
@Smijn.; trouwens, ik vind jou potentiele krullen hebben hoor!
pi_66047573
Werkt goed. Ruikt goed.

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_66048365
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 07:52 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Euh sure
[..]

Leuk he Maar waar blijven de foto's nou?

(sjiiiiit, slechte TVP dit)
Mijn zus is de krulllenkoningin. Die heeft van zichzelf een enorme bos krullen met ook een heel haarregime over hoe ze die krullen kan temmen. Dat is dus alleen wat anders dan krullen maken in haar dat een beetje slag heeft dus haar manier werkt niet voor mij.
Maar ik zag haar gisteren terwijl ik een krullenkop had gemaakt met jouw tips en ze vond mijn krullen haske mooi! En dat is een enorm compliment van iemand die zo kritisch is op krullen dus dankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66048413
Mag je hier ook posten met stijl haar? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:16:16 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048467
TVP. Eén dezer dagen even een duidelijke haarfoto posten. Ik heb veel en dik haar (met slag, al hangt dat ook af van hoe fit ik ben --> als ik ziekjes ben hangt m'n haar er troosteloos bij ). Sommige mensen vinden dat ik het af moet knippen tot boven m'n schouders, anderen vinden dat ik het moet laten groeien, dus ik heb even advies nodig .
Niet meer actief op Fok!
pi_66048482
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:11 schreef Misstique het volgende:
Mag je hier ook posten met stijl haar? .
Doe ik nu ook .

Dit is mijn haar vlak na het wassen:

Ik was het dus altijd in de avond, want zo ga ik dus echt niet over straat .
Normaal ga ik er met de stijltang overheen, maar af en toe heb je daar echt geen zin in. Dus dan maar een staart (maar dat staat mij dan eigenlijk weer niet, zeker als ik mijn bril op heb).

En meteen een vraagje! Mijn haar wordt ontzettend snel statisch. Wat ik kan ik daar aan doen? (je mag mij alles adviseren, want ik gebruik he-le-maal niks in mijn haar, ook geen haarlak, gel, wax, noem maar op!)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:18:52 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048497
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Doe ik nu ook .

[ afbeelding ]

Normaal ga ik er met de stijltang overheen, maar af en toe heb je daar echt geen zin in. Dus dan maar een staart (maar dat staat mij dan eigenlijk weer niet, zeker als ik mijn bril op heb).

En meteen een vraagje! Mijn haar wordt ontzettend snel statisch. Wat ik kan ik daar aan doen? (je mag mij alles adviseren, want ik gebruik he-le-maal niks in mijn haar, ook geen haarlak, gel, wax, noem maar op!)
Dat vind ik geen superstijl haar, hoor .

[sub]Ben jij Ijsmeis btw? [/sub ja dus
Niet meer actief op Fok!
pi_66048530
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik geen superstijl haar, hoor .

[sub]Ben jij Ijsmeis btw? [/sub ja dus
Niet superstijl nee . Ik heb van die lelijke slagen erin.

zaterdag 14 februari 2009 @ 10:24:41 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66048571
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Anne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O ik dacht juist dat je baalde van je stijle haar en er meer slag in wilde hebben .
Beter lezen, Viking .
Niet meer actief op Fok!
pi_66048725
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mijn zus is de krulllenkoningin. Die heeft van zichzelf een enorme bos krullen met ook een heel haarregime over hoe ze die krullen kan temmen. Dat is dus alleen wat anders dan krullen maken in haar dat een beetje slag heeft dus haar manier werkt niet voor mij.
Maar ik zag haar gisteren terwijl ik een krullenkop had gemaakt met jouw tips en ze vond mijn krullen haske mooi! En dat is een enorm compliment van iemand die zo kritisch is op krullen dus dankje!
SPOILER
Graag gedaan hoor Misschien krijg je je zus nog wel zover om hetzelfde te gaan doen

@Anne; ik heb echt nooit last van statisch haar, maar het schijnt dat droog haar snel statisch is (niet andersom, statisch haar is niet altijd droog). Probeer eens een leave-in conditioner op de onderste helft van je haar. Helaas heb ik geen tips voor producten, want leave-ins bestaan bijna niet Of je moet van internet willen bestellen!?
pi_66049034
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor Misschien krijg je je zus nog wel zover om hetzelfde te gaan doen
Denk het niet. Ze doet wel bijna hetzelfde trouwens maar dan met schuimgel. Dat is genoeg met haar krullen om het in strengetjes te laten vallen. En dan heeft ze nog een aantal producten waar ze bij zweert en die allemaal afhankelijk van het weer enzo zijn. Maar daar begin ik geloof ik maar niet aan. Krullen zijn best leuk af en toe maar ik hoef het niet dagelijks.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:08:09 #43
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66051670
Ik post vanavond ook nog wel ff een foto van mn haar, dan kunnen jullie me mss ook helpen
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:08:48 #44
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66051695
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Doe ik nu ook .

[ afbeelding ]

Lelijke slag? ga weg jij joh heel stijl haar is saai

daarbij vind ik je haar leuk, als ik niet op krullen val dan wel op zoiets!
pi_66051922
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Lelijke slag? ga weg jij joh heel stijl haar is saai

daarbij vind ik je haar leuk, als ik niet op krullen val dan wel op zoiets!
Ik zal eens een foto maken zodra ik weer mijn haar stijl heb. Wedden dat het een verbetering is ?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:21:05 #46
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66052007
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zal eens een foto maken zodra ik weer mijn haar stijl heb. Wedden dat het een verbetering is ?
Haha is goed, ik moet het wel een verbetering vinden he!

Waar wedden we om?
pi_66052096
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee, stijl haar zuigt
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:35:58 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66055735
Check OP, thanks Cherry
pi_66056042
Aaaaw, dank je wel Ik voel me helemaal gevleid (l)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:52:13 #50
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056173
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aaaaw, dank je wel Ik voel me helemaal gevleid (l)
kom vanavond een krullenbol van me maken oke? plakken we er gelijk een valentijnsdate achteraan
pi_66056414
Lekker gezellig date wordt dat dan, want ik krijg geen enkele toon meer uit mijn ontstoken strotje. Waarom denk je dat ik zoveel tijd over heb om zo'n lap tekst te schrijven

Trouwens, dit kun je best zelf, het is allemaal niet moeilijk.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:07:04 #52
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66056547
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lekker gezellig date wordt dat dan, want ik krijg geen enkele toon meer uit mijn ontstoken strotje. Waarom denk je dat ik zoveel tijd over heb om zo'n lap tekst te schrijven

Trouwens, dit kun je best zelf, het is allemaal niet moeilijk.
Nee niet moeilijk maar heb liever dat een leuk meisje het doet!

Maar ik ga t zo ff printen en dan maandag maar is kijken of het werkt bij mij!

Owja en beterschap!
pi_66057043
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

@Anne; ik heb echt nooit last van statisch haar, maar het schijnt dat droog haar snel statisch is (niet andersom, statisch haar is niet altijd droog). Probeer eens een leave-in conditioner op de onderste helft van je haar. Helaas heb ik geen tips voor producten, want leave-ins bestaan bijna niet Of je moet van internet willen bestellen!?
Van internet bestellen mag ook.

Heb je toevallig wat linkjes? .
pi_66057387
Alleen mariposa-import.eu en dit. Beiden sites voor krullen, maar lekker boeiend, alsof je van een haarproduct ineens krullen zult krijgen of dat het niet werkt voor steil haar..
In Amerika kun je stapels van die rotzooi krijgen, maar dan lig je wel krom voor de verzendkosten
pi_66057431
Hmm, ik ga ook eens bij de oosterburen kijken .
pi_66057776
Mocht je nog wat vinden, drogisterijen die shippen en leuke dingen (lijken te) hebben, delen he! Vanuit de UK verschepen ze al die zooi niet Boots bijvoorbeeld heeft hele leuke dingen, maar die doen helemaal niets internationaal. Die gaan er vanuit dat je familie of vrienden in engeland hebt. Ja hoor, sure...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:06:20 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66058001
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mocht je nog wat vinden, drogisterijen die shippen en leuke dingen (lijken te) hebben, delen he! Vanuit de UK verschepen ze al die zooi niet Boots bijvoorbeeld heeft hele leuke dingen, maar die doen helemaal niets internationaal. Die gaan er vanuit dat je familie of vrienden in engeland hebt. Ja hoor, sure...
Er is vast wel iemand die dat wel heeft. Ze doen hier wel vaker een gezamelijke actie. Misschien op den duur een optie
pi_66058199
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Met oosterburen bedoelde ik Duitsland hè .
Maar ik zal het delen .
pi_66060672
Ja, oost en west kan ik wel uit elkaar houden, maar ik bedoelde dus online drogisterijen in het algemeen en engeland als voorbeeld
pi_66061650
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:21 schreef Anne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je haar ziet er dood uit, tijd om de schaar erin te zetten.

Is het trouwens heel slecht om elke dag je haar te fohnen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:50:11 #61
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66065404
Jeuj! de kruidvat antiklitspray is goedgekeurd
En de hot oil haarkuurtjes van het zelfde merk dat naast het flesje antiklitspray stond ook

Verder nog palmer´s conditioning cocosshampoo geprobeerd, is ook fijn spul.

En nog een compleet forum gevonden gewijd aan kapsels, voor de inspiratie: http://hairfair.forum2go.nl/kapsels-f9.html
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:58:16 #62
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66065678
Hier 2 foto's van mn haar zoals het nu (4 maanden nadat ik het heb laten millimeteren op standje 2) is:

In het echt staat het wel leuker (ja echt!! ), maar met zo'n ouwe mobiel foto's nemen is echt lastig!!

Maar zoals je ziet heb ik een behoorlijke slag. Mijn haar is nog niet lang genoeg om de krul te maken, dus ik vraag me af of de tips van Evil-Cherry ook voor mij werken!

Wat ik wel irritant aan mijn haar vind is dat het onwijs de neiging heeft om naar het midden te gaan (staan), daardoor moet ik ook regelmatig naar de kapper om het in het midden bij te laten knippen, dan blijven ze af van de zijkanten omdat - in tegenstelling tot een traditioneel jongens kapsel - ik die juist langer wil, alleen groeit het daar niet zo snel!

Maar er is zeker geen (andere) oplossing voor het feit dat alles naar het midden toe slaat?
pi_66066050
Wat? Je haar slaat naar het midden?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:16:26 #64
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66066280
Hij bedoelt denk ik dat het omhoog ´valt´ ipv zoals bij steil haar dat afhangt, aan de foto te zien.
Hij heeft krullerig haar dus ik vermoed dat er inderdaad niks aan te doen valt, ik heb ook haar dat van nature licht neigt tot krullen en de korte plukjes bij mijn slapen denken ook anders over de richting waar ik ze in zou willen laten groeien, als in bijvoorkeur niet in pippi langkousstijl recht van mijn hoofd afstaan...
Enige manier om daarvan af te komen is de haren te kort houden om zo te gaan krullen of te lang om de verkeerde kant op te krullen zodat ze gaan hangen. (voorzover ik weet)
pi_66066452
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef briana_muirinn het volgende:
Enige manier om daarvan af te komen is de haren te kort houden om zo te gaan krullen of te lang om de verkeerde kant op te krullen zodat ze gaan hangen. (voorzover ik weet)
Ik heb krullen en als het lang wordt hou ik het in bedwang met een beetje gel.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:22:42 #66
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66066500
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef BasementDweller het volgende:
Wat? Je haar slaat naar het midden?
Ik heb liever een wat ronder kapsel, ja hoe leg ik t nou weer uit

en ik vind krullen aan de zijkant juist tof!

Edit: gel gebruik ik niet en wax soms, maar zoals het nu zit zit het al zoals ik wil, heb daar geen wax voor nodig.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:27:05 #67
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66066689
quote:
Ik heb krullen en als het lang wordt hou ik het in bedwang met een beetje gel.
Owh mazzelaar, dat van mij is niet onder de indruk van een beetje gel, ook niet van wax, en ook niet van supersterke haarlak

Wanneer het verkeerdekantopgekrul me te gek wordt knip ik het een beetje korter.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:30:08 #68
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66066801
Ik wil het eigenlijk een beetje proberen te krijgen zoals vriend van me:

http://94.100.113.78/4365(...)36535490_6_A7yG.jpeg

maar denk niet dat dat ooit gaat lukken, iig niet zonder permanent
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:49:05 #69
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66067381
Hmm zo op de foto´s afgaande die je in je eigen topic had staan denk ik dat zo´n permanentkrullenkoppie je best wel zal staan.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:46:52 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66070889
Oooooooooooooooooohh, wat voelde het goed om mijn haar weer gewoon met shampoo te wassen Ik was zo stom geweest om het, door dit topic, toch maar een keer weer met conditioner te proberen, bah bah bah bah.

Cherry, mogen je krullen erbij in de spoiler? Dan zien mensen ook gelijk het resultaat. Eerder helemaal niet aan gedacht
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:57:51 #71
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66071208
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:49 schreef briana_muirinn het volgende:
Hmm zo op de foto´s afgaande die je in je eigen topic had staan denk ik dat zo´n permanentkrullenkoppie je best wel zal staan.
Dat denk ik ook, lets hope so!
pi_66071629
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hier 2 foto's van mn haar zoals het nu (4 maanden nadat ik het heb laten millimeteren op standje 2) is:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In het echt staat het wel leuker (ja echt!! ), maar met zo'n ouwe mobiel foto's nemen is echt lastig!!

Maar zoals je ziet heb ik een behoorlijke slag. Mijn haar is nog niet lang genoeg om de krul te maken, dus ik vraag me af of de tips van Evil-Cherry ook voor mij werken!

Wat ik wel irritant aan mijn haar vind is dat het onwijs de neiging heeft om naar het midden te gaan (staan), daardoor moet ik ook regelmatig naar de kapper om het in het midden bij te laten knippen, dan blijven ze af van de zijkanten omdat - in tegenstelling tot een traditioneel jongens kapsel - ik die juist langer wil, alleen groeit het daar niet zo snel!

Maar er is zeker geen (andere) oplossing voor het feit dat alles naar het midden toe slaat?
Ohhh, maar het is op die eerste foto hartstikke leuk man!
pi_66071646
Tvp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66075796
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Oooooooooooooooooohh, wat voelde het goed om mijn haar weer gewoon met shampoo te wassen Ik was zo stom geweest om het, door dit topic, toch maar een keer weer met conditioner te proberen, bah bah bah bah.

Cherry, mogen je krullen erbij in de spoiler? Dan zien mensen ook gelijk het resultaat. Eerder helemaal niet aan gedacht
Opgever Of je moet steil haar hebben, dan mag het

Ik knip mijn gezicht wel van de foto's, zodat je alleen een kapsel over hebt. Dan mogen ze wat mij betreft erin hoor

@Salt-seafood; mijn methode is niet om krullen te krijgen, dat is om krullend haar te verzorgen. Jij hebt krullend haar of op z'n minst een sterke slag, dus jij kunt dat ook. Misschien dat je heel even moet wachten met de gel tot je je haar kunt vastpakken in je palmen, ja, maar ik denk nog steeds dat het nu ookal kan. Beetje creatief doen.
pi_66076499
Haha, check mijn mad paintskills

Zelf ik ben elke keer weer verbaasd....
SPOILER
  FOK!fotograaf zondag 15 februari 2009 @ 11:01:45 #76
148247 taxibabe
pi_66076992
quote:
Op zondag 15 februari 2009 07:50 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Opgever Of je moet steil haar hebben, dan mag het
Dat conditioner only is denk ik voor meerdere haartypes wel goed. Als ik kijk op www.longhair.be, zijn er heel veel die CO doen. Daar worden trouwens ook veel tips gegeven en producten aangeraden. Ze hebben ook een leuke webshop als je verder wilt in natuurlijke haarverzorging, met kruiden etc.
pi_66217758
Ik wil ook zulke soepele krullen als Evil_cherry
Saartje
pi_66232315
Ben maandag naar de kapper geweest en mijn ik-heb-zo'n-vette-hoofdhuid-probleem voorgelegd. Toen kwam ze aanzetten met een Wella System Professional product. Ik ben van nature wat pessimistisch echter toch gekocht omdat ik al zoveel heb geprobeerd.

En ik kan vermelden; Het werkt!!!!! Normaal heb ik tijdens het drogen al een enigzins vette achterkop maar nu was het gewoon weg
Ik heb een dag na het wassen niet meteen een vette coupe Het ziet er ook mooier uit!!

De Regulate lijn van System Professional bevat het exclusieve Bio-Absorb complex met actieve substanties van groene en witte klei. Het reinigt de vette hoofdhuid en vertraagt het navetten op betrouwbare wijze.

Het haar krijgt meer volume en wordt gemakkelijker doorkambaar. Tegelijkertijd zijn de bestanddelen zo mild voor haar en hoofdhuid dat de punten niet uitdrogen en de beschermende zuurmantel van de huid behouden blijft.

Het is ontwikkeld in samenwerking met dermatologen en getest op huidverdraagzaamheid en doeltreffendheid.

[/einde reclame ]
pi_66234190
Dat klinkt wel als een shampoo voor mij ook. 'T probleem bij mij met shampoos is, is dat ze in het begin werken maar na een maand niet meer .

Laatst een Lush shampoobar voor de vette schilverige hoofdhuid gekocht, Soap and Float heette ie. Het werkt wel goed tegen de jeuk maar mn haar wordt ZO schoon en glad dat er wel conditioner in moet! En daarnaast stinkt 'ie echt naar paardenstal .
pi_66234891
Die shampoo lijkt mij ook wel wat, merci voor le tip
Flick your cigarette, then kiss me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')