abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:39:22 #151
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66302330
fidelity, krullen ftw ben absoluut geen fan van stijl haar

kwakveense dat nieuwe haar is echt veel leuker btw je lijkt op Tina van the L word met dat kapsel
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:46:29 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66302574
haha wat grappig, je bent de tweede die dat zegt al! (ik kijk zle fgeen l-word...) meestal valt t zo stijl als op die museum foto alleen...

maar ik wil t proberen weer tot halverwege mn rug, net als toen ik klein was.

en dan ter shockering wee rineens tot kaaklengte alles eraf ofzo :&
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:52:05 #153
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66302762
haha, niet doen! zonde
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66318576
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jouw haar lijkt wel een beetje op de mijne Als de laagjes eenmaal te lang worden, wordt het bij mij ook heel plat bovenop de kop
Ja haha ik zag het al! Ja, als mijn laagjes langer worden gaat de krul er een beetje uit... vind ik wel jammer, heb het liefst nog meer krullen!
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:54:34 #155
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66319178
Mijn haar met de kerst, wat zat het toen goed

De pony is er weer uit, althans... ik ben bezig m eruit laten groeien....
In me Burberry......
pi_66339727
Bij jou zou highlights mooi staan. Wel subtiele highlights tho
Noot noot.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:58:04 #157
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66340884
Er zitten lowlights, highlights en weer lowlights in, ik werd namelijk wel heel licht op een gegeven moment.
In me Burberry......
  zondag 22 februari 2009 @ 16:17:54 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66343545
ik heb gisteren het conditioner-wassen-conditioner uitgeprobeerd, en dat lijkt wel te helpen voor pluizige puntjes! (eerste keer conditioner in de onderkant, en laten zitten terwijl je je hoofdhuid wast)
pi_66344306
Ik heb vandaag voor het eerst de CO wasmethode gebruikt, nadat ik dat in deze topicreeks had gelezen.
En ik moet zeggen, tot nu toe prettig!
Ik heb als lichte eerste conditioner eentje van Etos huismerk gehaald, siliconen en parafin vrij. Deze heb ik ruim 5 minuten laten inwerken met een handdoek om mn haar. Goed uitgespoeld en hoofdhuid gewassen en daarna in de punten mn vertrouwde Guhl Amandelolie conditioner.
De slag in me haar lijkt er door versterkt en me haar voelt heerlijk zacht. Volgende keer de eerste conditioner nog iets langer laten zitten om te testen. Maar verder...volgens mij gaat dit wel werken
pi_66344907
Die Guhl conditioner? Ik durf te wedden dat daar silliconen in zitten

Ik laat mijn wasconditioner nooit inwerken. Gewoon wassen met dat spul.
pi_66345249
In die Guhl conditioner zitten geen siliconen!! Daar heb ik m juist op uitgezocht. In het masker wel, maar die gebruik ik niet.

Zonder inwerken ook eens proberen
pi_66345438
Jeetje, iets van guhl zonder silliconen.... Dat het nog bestaat. Heb ik toch nog niet álles in de drogist gelezen
Ik ben een ingrediënten junkie, wil je zo lief zijn om ze over te tikken voor me? Spelfouten mogen

Ik laat het liefst zo min mogelijk conditioner op mijn hoofdhuid zitten, daarom laat ik het ook niet intrekken. Wassen en spoelen. Daarna op de lengte van mijn haar mijn gewone conditioner (-mix). Mijn haar is al zo snel vet (hoewel echt 100x minder dan voordat ik aan co-wassen deed), dus hoe minder, hoe beter.
pi_66345466
Evil Cherry.. je hebt gelijk Zitten idd siliconen in
Sjips.. hoe kan ik daar nu overheen hebben gekeken..

Hij werkt wel heel fijn bij mij, maar nu ik weet dat er toch siliconen, kijk ik er wel een beetje anders tegenaan
pi_66345724
Ja, toch he! Kijk, het kan wel, silliconen an sich zijn het probleem niet. Alleen krijg je dat alleen maar uit je haar met SLS. En dát is zo slecht voor je haar

Welke sillicone (-n??) zit er dan in?
  zondag 22 februari 2009 @ 17:21:37 #165
239053 trifko
One Minute!
pi_66345858
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef Smijn. het volgende:
Haha, ik dan ook maar hè?

Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.

[ afbeelding ]

Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vet Ik gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam

Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.

OMG wat een poppetje, ik ben verliefd..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66346297
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja, toch he! Kijk, het kan wel, silliconen an sich zijn het probleem niet. Alleen krijg je dat alleen maar uit je haar met SLS. En dát is zo slecht voor je haar

Welke sillicone (-n??) zit er dan in?
Bummer! Probeer SLS echt te vermijden.

Maaruhh..er zit in: Dimethiconol.
Wil je trouwens nog de gehele ingrediënten-lijst hebben?
pi_66346428
Neuh, ik haakte al af toen jij zei dat er silliconen inzitten. Dan hoeft het voor mij sowieso al niet meer

Jammer, dimethiconol krijg je er echt alleen met het grove spul uit je haar. Sommige silliconen (vraag me niet om een lijstje ) krijg je er ook uit met wat minder aggressieve sulfaten uit je haar.
pi_66346562
Ja ik vind het eigenlijk ook balen hahaha... Maar ik snap het niet, ik let steeds op of er nergens die siliconen inzitten en toch dit over het hoofd gezien.

Nu moet ik dus weer opzoek naar een andere goed voedende (zware) conditioner.... Tips anyone?

Heb nog een fles Dove, zo die ook maar eens dubbelchecken
pi_66350358
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit

L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
  zondag 22 februari 2009 @ 20:23:06 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66351416
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit

L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
noteert voor haar komende insla tripje bij de CVS hier om de hoek...

nog meer goie amerikaanse producten?? ze hebben hier nl. vaak ook eigen merk varianten, voor de helft, met dezelfde ingredienten lisjt en heel ahndig opt potje "vergelijk met dat en dat merk - wordt niet gemaakt in dezelfde fabriek als dat en dat merk"

heb voor omgerekend 3,50 een literfles vaseline intensive repair imitatie/huismerk gekocht
pi_66351992
VO5 (of is dat meer Brits?), Giovanni Organic haircare... Hmmja, dat zijn wel een beetje de 'normale' producten, samen met Suave en Aubrey Organics. Ik weet niet wat je precies zoekt?

Voor de Belgen (of mensen vlakbij België, of wie zin heeft om daarheen te rijden); Garnier Ultra-Doux schijnt geweldig te zijn. En in Duitsland zijn de Herbal Essences gels te krijgen, die zijn meestal ook cone-vrij.

Trouwens, die vergelijk producten ken ik; toch maar even heeeeeeeeeel goed het ingrediëntenlijstje lezen voordat je ze in je mandje gooit!
pi_66352156
Ik laat de conditioner wel een tijd intrekken. Ik maak mijn haar nat, conditioner erin, handdoek er omheen en dan ga ik andere dingen doen. En na een half uurtje wassen en uitspoelen.
Dat bevalt mij het beste maar als ik haast heb doe ik het ook wel eens op de snelle manier.

En ik heb vandaag de schaar in mijn haar gezet. Een beetje uitdunnen voor extra volume omdat ik heel fijn maar ook enorm veel haar heb. Dat gaat als een slappe vaatdoek om mijn gezicht hangen als ik het niet een beetje uitdun dus ik heb zelf een goede uitdunschaar gekocht. En ik heb een schuine pony geknipt.
Dat uitdunnen in combinatie met CO zorgt voor veel meer slag/krul.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 22 februari 2009 @ 20:49:01 #173
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66352368
Ik ga komende week ook maar weer is naar de kapper om het wat uit te laten dunnen en wat bij te laten knippen! Zelf waag ik me daar niet aan!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66352726
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga komende week ook maar weer is naar de kapper om het wat uit te laten dunnen en wat bij te laten knippen! Zelf waag ik me daar niet aan!
Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor. Dat kan ik zelf niet goed zien dus dan kan ik het niet recht knippen. Niet zo'n probleem als je echt krullen hebt want dan zie je dat toch niet zo maar met mijn haar valt het normaal gesproken wel op als het niet recht is. Dat laat ik dus af en toe door een kapper of mijn moeder of een dappere vriend(in) doen. (De meeste mensen durven dat niet. ) Mijn pony of wat uitdunnen vind ik geen probleem omdat ik dat zelf goed kan zien en goed materiaal heb.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:05:23 #175
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66352878
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor. Dat kan ik zelf niet goed zien dus dan kan ik het niet recht knippen. Niet zo'n probleem als je echt krullen hebt want dan zie je dat toch niet zo maar met mijn haar valt het normaal gesproken wel op als het niet recht is. Dat laat ik dus af en toe door een kapper of mijn moeder of een dappere vriend(in) doen. (De meeste mensen durven dat niet. ) Mijn pony of wat uitdunnen vind ik geen probleem omdat ik dat zelf goed kan zien en goed materiaal heb.
Oke nou dapper hoor, ik heb ooit eens wat aan de zijkanten weggehaald en dat was zo geen succes! Dat ik sindsdien nooit meer zelf de schaar pak!

Ik heb net even de TS doorgelezen, ik gebruik zelf de shampoo en conditioner van John Frieda, die voor golvend tot krullend haar, iemand hier ervaring mee? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus is het lastig beoordelen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')