Ja haha ik zag het al! Ja, als mijn laagjes langer worden gaat de krul er een beetje uit... vind ik wel jammer, heb het liefst nog meer krullen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw haar lijkt wel een beetje op de mijneAls de laagjes eenmaal te lang worden, wordt het bij mij ook heel plat bovenop de kop
OMG wat een poppetje, ik ben verliefd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef Smijn. het volgende:
Haha, ik dan ook maar hè?
Mijn haar komt net over mijn schouders heen en er zit grove slag in. De foto hieronder is zonet gemaakt, en ik kom net van de fiets, dus vergeef me als het een beetje in de war zit.
[ afbeelding ]
Maargoed, ik was het dus elke dag, anders wordt het dus heel erg vetIk gebruik geen borstel, maar een kam met hele grove tanden, volgens mij heet het een afro kam
![]()
Wat een mooie haren hebben jullie allemaal trouwens.
Bummer! Probeer SLS echt te vermijden.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja, toch he! Kijk, het kan wel, silliconen an sich zijn het probleem niet. Alleen krijg je dat alleen maar uit je haar met SLS. En dát is zo slecht voor je haar![]()
Welke sillicone (-n??) zit er dan in?
noteert voor haar komende insla tripje bij de CVS hier om de hoek...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij heeft Dove ook altijd cones.. Ik gebruik zelf een mengsel van Suave Tropical coconut en Aubrey Organics GPB. GPB alleen is niet gladmakend genoeg en net even te veel eiwit, Suave alleen is te glad makend en VEEL te weinig eiwit
L'oreal Elvive Nutri-gloss Glansmasker voor lang haar (in het potje) is echt ge-wel-dig spul. In Amerika zijn ze er hysterisch over (alleen zit het daar in een fles en is het 10000x goedkoper zo ongeveer, maar de ingrediënten zijn hetzelfde) en het is inderdaad super fijn spul. Te weinig eiwit voor mijn haar en best nogal prijzig voor zo'n klein potje, zelfs voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.
Tsja, verder heb ik weinig ideeën. Freeman met zijn papaya-spul heeft een cone-vrije conditioner, maar die staat hier nog onaangeroerd (veel te veel glycerine voor nu).
Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga komende week ook maar weer is naar de kapper om het wat uit te laten dunnen en wat bij te laten knippen! Zelf waag ik me daar niet aan!
Oke nou dapper hoor, ik heb ooit eens wat aan de zijkanten weggehaald en dat was zo geen succes!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aan de onderkant durf ik er ook niks af te knippen hoor.Dat kan ik zelf niet goed zien dus dan kan ik het niet recht knippen. Niet zo'n probleem als je echt krullen hebt want dan zie je dat toch niet zo maar met mijn haar valt het normaal gesproken wel op als het niet recht is. Dat laat ik dus af en toe door een kapper of mijn moeder of een dappere vriend(in) doen. (De meeste mensen durven dat niet.
) Mijn pony of wat uitdunnen vind ik geen probleem omdat ik dat zelf goed kan zien en goed materiaal heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |