abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66439303
Grijs is best mooi vind ik alleen als je blond bent dan wordt het meestal eerst zo viezig geel en dat is echt geen gezicht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66439515
Hmm, ik ben blond, maar van viezig geel haar heb ik geen last eigenlijk. Zal wel even kijken of ik een plaatje kan schieten van de kleur.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:00:09 #243
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_66439796
Op zich zijn die siliconen niet slecht, ik heb een leave in conditioner gevonden waar Dimethicone Copolyol in zit.
Verder geen andere siliconen.
Dit houdt dus in dat ik mijn haar was door eerst het haar te spoelen met water (siliconen van de leave in gaan er hier al dus uit), dan conditionerende shampoo zonder coneprutjes en haarconditioner zonder coneprutjes in laten werken en weer uitspoelen, het haar handdoekdroog maken en dan een klein beetje leave in conditioner erin met die wateroplosbare siliconen. Die zorgen dus dat de verzorging van de conditioner in het haar blijft en geven het haar een beschermend laagje mee dat ook uitdroging voorkomt. Tot je weer onder de douche springt of een hoosbui op je hoofd krijgt

Bij de watervaste siliconen moet je opletten dat je een shampoo gebruikt die ze daadwerkelijk verwijdert, anders komt er immers ook geen verzorgende producten in het haar doordat die watervaste siliconen alles tegenhouden en er alleen maar meer van dat spul ophoopt. Dan krijg je dus problemen.
pi_66440151
Ik vind dat haar uit de OP trouwens helemaal niet mooi.
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:09:25 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66440209
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat haar uit de OP trouwens helemaal niet mooi.
Nee afschuwelijk hè
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66441387
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:00 schreef briana_muirinn het volgende:
Op zich zijn die siliconen niet slecht, ik heb een leave in conditioner gevonden waar Dimethicone Copolyol in zit.
Verder geen andere siliconen.
Dit houdt dus in dat ik mijn haar was door eerst het haar te spoelen met water (siliconen van de leave in gaan er hier al dus uit), dan conditionerende shampoo zonder coneprutjes en haarconditioner zonder coneprutjes in laten werken en weer uitspoelen, het haar handdoekdroog maken en dan een klein beetje leave in conditioner erin met die wateroplosbare siliconen. Die zorgen dus dat de verzorging van de conditioner in het haar blijft en geven het haar een beschermend laagje mee dat ook uitdroging voorkomt. Tot je weer onder de douche springt of een hoosbui op je hoofd krijgt

Bij de watervaste siliconen moet je opletten dat je een shampoo gebruikt die ze daadwerkelijk verwijdert, anders komt er immers ook geen verzorgende producten in het haar doordat die watervaste siliconen alles tegenhouden en er alleen maar meer van dat spul ophoopt. Dan krijg je dus problemen.
Oké, ik was mijn haar ongeveer 2-3 keer per week met shampoo. Dat is Elvive Color Vive (maar ik heb geen gekleurd haar) dan doe ik een druppeltje en opschuimen en dan op m'n hoofdhuid inmasseren. Dan spoel ik de shampoo uit en herhaal ik dit.

Vervolgens doe ik denk ik 100 ml cremespoeling van palmolive (witte fles, met amandel?) en laat ik dit de rest van mijn douche beurt zitten (5-10 minuten)

En ik was van plan om elke dag voor het slapen gaan een serum in mijn haar te doen, van de haarwortels en extra veel in de punten. Fantasia IC Hair Polisher Olive Oil

Dit zijn de ingrediënten:
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (and) Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Tocopheryl Acetate (Vit. B), Fragrance (Parfum).

Heel soms doe ik een haarmasker die ik dan 20 minuten laat in laat trekken..

[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 25-02-2009 12:54:01 ]
pi_66442030
Oeh die laatste zou ik echt niet in mijn haar willen hebben.
Cyclopentasiloxane
Dimethiconol
Cyclomethicone
Dimethicone
Phenyl Trimethicone

Misschien zeg ik nu wat raars maar waarom smeer je niet gewoon een beetje olijfolie in je haar 's nachts? Lijkt me gezonder.
pi_66454526
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
FANN Je hebt op die een na laatste foto echt zo'n charlie's angels kapsel!
Charlie's Angels kapsel dat klinkt wel érg Femme Fatale
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
@ FANN: Dat donker wordende haar heb ik ook, het begon wit en werd steeds donkerder. Maar wees gerust, uiteindelijk wordt het weer wit! (Zoals het mijne nu hard op weg is te worden. Jammer van die grijze tussenperiode )
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Grijs is best mooi vind ik alleen als je blond bent dan wordt het meestal eerst zo viezig geel en dat is echt geen gezicht.
da's waar als ik maar oud genoeg word is mijn haar straks weer gewoon wit.......
maar ik hoop dat het nog even duurdt, ik heb het haar van mijn vader, mijn moeder heeft/had donkerbruin haar (is inmiddels ook ''half grijs'' en mijn vader is blond gebleven tot zeker zijn 70ste en toen binnen een jaar of 2 spierwit, maar tegen de tijd dat ik 70 jaar ben zal me datniet meer zo boeien denk ik

Nog niemand goeie tips om de slag erin te houden als het haar langer wordt?
Ja tuurlijk met fuhn en ronde borstel, maar da's zoveel werk doe ik alléén als ik naar iets speciaals moet.....
Maar misschien komen er nog goeie tips.......
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:

Misschien zeg ik nu wat raars maar waarom smeer je niet gewoon een beetje olijfolie in je haar 's nachts? Lijkt me gezonder.
Yup da's een hele goeie tip !

Meng vier soeplepels olijfolie met één eierdooier.
Masseer dit in je haar en laat het een half uurtje (langer mag ook) intrekken, goed uitspoelen en daarna gewoon wassen met shampoo, werk als een trein.

Ik ben met een griek getrouwd, en dat trucje heb ik daar geleerd.... doen ze al honderden jaren zo, niks geen dure haarmaskertjes.....
gewoon olijfolie inderdaad.... je kan het ook een nacht laten intrekken maar dan is het beter om een handdoek of iets om je haar te wikkelen, want olijfolie krijg je bijna niet meer uit je beddengoed gewassen......
pi_66454639
Helaas, geen goede tips hier. Bij mij zakt alles gewoon naar de onderkant als het te lang wordt Hoewel het met een diffuser en wat wax wel een stuk verbetert.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66456351
IJsdraakje, wat wil je bereiken dan?

Ik zou stoppen met wax en gel gaan gebruiken, werkt duizend malen beter.
pi_66458214
Ik ben best tevreden over m'n haar hoor, alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt en da's minder. Voor die dagen werkt een minibeetje wax prima. (Of ik was het een dag eerder, werkt ook.) Diffuser is voor een iets dramatischer effect, doorgaans mag het lekker uit zichzelf opdrogen. Of het moet keihard vriezen en ik moet weg, dan gaat de haardrogert ook even aan.

Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66460818
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oeh die laatste zou ik echt niet in mijn haar willen hebben.
Cyclopentasiloxane
Dimethiconol
Cyclomethicone
Dimethicone
Phenyl Trimethicone

Ik weet het niet. Het ruikt lekker, het ziet er mooi uit.. Dus ik dacht, waarom niet??
pi_66478984
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar? Ik heb het meestal maar los, of in een speld, maar dat wordt zo saai op gegeven moment.

Ik heb dit weekend van die grote drukclips gekocht en daarmee de voorste plukken naar achter getrokken. Ik wilde eigenlijk maar 1 clip, maar daar is mijn haar te dik voor
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:48:54 #254
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66481185
quote:
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar?
je moet krullen zetten
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66481961
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met lang haar? Ik heb het meestal maar los, of in een speld, maar dat wordt zo saai op gegeven moment.

Ik heb dit weekend van die grote drukclips gekocht en daarmee de voorste plukken naar achter getrokken. Ik wilde eigenlijk maar 1 clip, maar daar is mijn haar te dik voor
Los, een staart, een vlecht, opsteken op een van de 1001 verschillende manieren, een halve staart, een gedraaide halve staart, alleen de bovenste helft opsteken, haarspelden, haarstokjes, opsteken met een staart eruit, twee vlechten, de mogelijkheden zijn eindeloos lijkt me.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:22:49 #256
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_66482488
Zaterdag afspraak bij de kapper, de tijd gaat echt snel en het is ook weer nodig om het terug in model te laten knippen. Normaal ga ik elke 1 1/2 maand even langs, nu is het al 3 maanden geleden!

Niet dat dat boeiend is voor dit topic verder, wilde het alleen even kwijt
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_66486634
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Los, een staart, een vlecht, opsteken op een van de 1001 verschillende manieren, een halve staart, een gedraaide halve staart, alleen de bovenste helft opsteken, haarspelden, haarstokjes, opsteken met een staart eruit, twee vlechten, de mogelijkheden zijn eindeloos lijkt me.
Ik vind het vaak zo truttig staan vooral vlechten... ben er vandaag eigenlijk ook niet helemaal over uit, want ik lijk wel 5 jaar jonger en voor opsteken heb ik echt 100 speldjes nodig, omdat ik zulk dik haar heb en het anders niet omhoog blijft zitten
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:08:20 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66486748
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:05 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik vind het vaak zo truttig staan vooral vlechten... ben er vandaag eigenlijk ook niet helemaal over uit, want ik lijk wel 5 jaar jonger en voor opsteken heb ik echt 100 speldjes nodig, omdat ik zulk dik haar heb en het anders niet omhoog blijft zitten
Ja, dat probleem heb ik ook. Daarom heb ik t vrijwel altijd los of in een staart, en daarom laat ik meestal een pony knippen zodat het tenminste ergens op lijkt.
pi_66508831
Dorodat ik de afgelopen tijd zoveel haar heb verloren krult mijn haar nu weer Ik heb niet zulke mooie krullen als hier eerder gepost, maar het krult

Misschien moet ik dan tóch maar naar de kapper om er een stuk af te laten knippen, dan krult het nog mooier

OT: Ik heb in het cosmo partyproofpakket dat ik besteld had een haarmasker zitten. Nu ben ik helemaal niet thuis in dat soort dingen, dus hoe kan ik dat het beste gebruiken ?

Ik heb trouwens dit product:
pi_66511035
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:18 schreef Daph_ het volgende:
OT: Ik heb in het cosmo partyproofpakket dat ik besteld had een haarmasker zitten. Nu ben ik helemaal niet thuis in dat soort dingen, dus hoe kan ik dat het beste gebruiken ?
OK de uitgebreide versie (bold zijn de noodzakelijke stappen):
men neme een cosmo, (zowel het tijdschrift als het drankje is acceptabel, beide is nog beter ), een gezichtsmasker, een haarmasker, een voetenbadje, handcreme, nagellakremover en een nagellakje.
Dan ga je naar de badkamer, je maakt je haar nat, knijpt overtollig water ereuit en smeert het masker in je haar. Daarna doe je er een handdoek omheen met het liefst een douchemuts, vershoudfolie of een plasticzak eronder zodat het door de warmte goed kan inwerken.
Dan smeer je het gezichtsmasker, maak je voetenbadje en installeer je je in een fijne badjas op de bank met een chickflickvideo, of de cosmo (tijdschrift) en de cosmo (drankje, optioneel).
Nu lekker chillen.
Tussendoor kan je je nagellak verwijderen, je handen verzorgen en eventueel lakken en je voeten uit het badje halen, teennagels knippen en eventueel lakken, en overtollig eelt verwijderen.
*ding*
Je tijd is om. Je gaat weer naar de douche en zet die aan, verwijderd badjas, handdoek en plastic en spoelt
zowel het gezichtsmasker als het haarmasker af. Daarna was en verzorg je je haar zoals gebruikelijk.
pi_66511291
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

OK de uitgebreide versie (bold zijn de noodzakelijke stappen):
men neme een cosmo, (zowel het tijdschrift als het drankje is acceptabel, beide is nog beter ), een gezichtsmasker, een haarmasker, een voetenbadje, handcreme, nagellakremover en een nagellakje.
Dan ga je naar de badkamer, je maakt je haar nat, knijpt overtollig water ereuit en smeert het masker in je haar. Daarna doe je er een handdoek omheen met het liefst een douchemuts, vershoudfolie of een plasticzak eronder zodat het door de warmte goed kan inwerken.
Dan smeer je het gezichtsmasker, maak je voetenbadje en installeer je je in een fijne badjas op de bank met een chickflickvideo, of de cosmo (tijdschrift) en de cosmo (drankje, optioneel).
Nu lekker chillen.
Tussendoor kan je je nagellak verwijderen, je handen verzorgen en eventueel lakken en je voeten uit het badje halen, teennagels knippen en eventueel lakken, en overtollig eelt verwijderen.
*ding*
Je tijd is om. Je gaat weer naar de douche en zet die aan, verwijderd badjas, handdoek en plastic en spoelt
zowel het gezichtsmasker als het haarmasker af. Daarna was en verzorg je je haar zoals gebruikelijk.

Thanks, daar kan ik wat mee! Hoe lang moet ik zo'n haarmasker laten zitten, of maakt dat niet uit?
pi_66511323
Minimaal een kwartiertje geloof ik maar langer kan geen kwaad.
pi_66511358
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Minimaal een kwartiertje geloof ik maar langer kan geen kwaad.
Super, thanks !!

Ik was nooit zo van de haarmaskertjes enzo, maar nu het in zo'n pakket erbij zat toch maar eens proberen Vandaar dat ik er niks van weet
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:08:42 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66526659
Toch maar even hier proberen... ik zoek voor 19 mei een meisje met lang haar die model wil zijn voor mijn visagieopleiding. Het is van 18.45-21.15 uur in Leusden, goed bereikbaar met het OV (bus vanaf Amersfoort).
Anyone?
KuikenGuppy
pi_66526701
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef Burdie het volgende:
Toch maar even hier proberen... ik zoek voor 19 mei een meisje met lang haar die model wil zijn voor mijn visagieopleiding. Het is van 18.45-21.15 uur in Leusden, goed bereikbaar met het OV (bus vanaf Amersfoort).
Anyone?
Klinkt leuk
Vriendin van mij woont in Leusden, maar die heeft geen lang haar.. En zelf woon ik niet echt in de buurt..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:16:52 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66526977
Mijn vriendinnen hebben ook allemaal hun naar kort of net kort geknipt .
En de enige vriendin met lang haar is die dag op vakantie .
KuikenGuppy
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:54:10 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66528252
heb gisteren toch nog een fles conditioner gekocht hier... zit wel dimethiconol in, maar dat is water oplosbaar, in tegenstelling tot dimethicone...

de enige shampoos en conditioners zonder siliconen waren de vo5 shampoos, a 99 cent... maar die vond ik stinken

mn haar is wel een stuk mooier nu als ik de puntjes met conditioner doe vooor het wassen, minder droog, dus ik ben wel blij...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66529179
Wat versta je onder lang haar?
Noot noot.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:24:44 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66530954
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat versta je onder lang haar?
Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc? .
KuikenGuppy
pi_66530988
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:

Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax?
Gel behoud de krul die je hebt als je haar nat is. Zolang het nat of vochtig is, is de gel nog flexibel. Als het echt gaat opdrogen wordt het hard. Je krul krijg dus de kans om te 'krimpen'.
En gel biedt stevigheid enzo, blabla. Lees de spoiler maar in de OP, lees om het bladiebla heen over conditioners tot je bij het gel gedeelte komt hoe het moet.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:29:05 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66531086
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:54 schreef kwakveense het volgende:
heb gisteren toch nog een fles conditioner gekocht hier... zit wel dimethiconol in, maar dat is water oplosbaar, in tegenstelling tot dimethicone...

de enige shampoos en conditioners zonder siliconen waren de vo5 shampoos, a 99 cent... maar die vond ik stinken

mn haar is wel een stuk mooier nu als ik de puntjes met conditioner doe vooor het wassen, minder droog, dus ik ben wel blij...
Sja, ik was er heeeeeeel erg op aan het letten, tot ik er achter kwam dat ik wekelijks mijn haar volsmeer met bijna pure siliconen (Biosilk serum) dus ik ben maar gestopt met ingredientenloeren .
KuikenGuppy
pi_66531341
OK. Ik heb nu een föhn gekocht. En eh... wat is de beste manier om je haar te föhnen? Ik heb het echt nog nooit gedaan. Op welke stand moet ie? Er zijn er 3. En hoe kun je je hoofd het beste houden?

Oja, er zit een diffuser bij, die wilde ik dus gebruiken. Plan is om mijn haar te föhnen voor meer volume en krullen.

U ziet het, ik ben föhnn00b
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:53:30 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66531839
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:37 schreef Ewelina het volgende:
OK. Ik heb nu een föhn gekocht. En eh... wat is de beste manier om je haar te föhnen? Ik heb het echt nog nooit gedaan. Op welke stand moet ie? Er zijn er 3. En hoe kun je je hoofd het beste houden?

Oja, er zit een diffuser bij, die wilde ik dus gebruiken. Plan is om mijn haar te föhnen voor meer volume en krullen.

U ziet het, ik ben föhnn00b
Hier vind je meer info:

KuikenGuppy
pi_66532389
http://www.jessicurl.com/Demo-Videos-p-6.html
Dit is een betere video. Haar haar is echt ziekelijk mooi.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:10:02 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66534509
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gel behoud de krul die je hebt als je haar nat is. Zolang het nat of vochtig is, is de gel nog flexibel. Als het echt gaat opdrogen wordt het hard. Je krul krijg dus de kans om te 'krimpen'.
En gel biedt stevigheid enzo, blabla. Lees de spoiler maar in de OP, lees om het bladiebla heen over conditioners tot je bij het gel gedeelte komt hoe het moet.
Gaat geen methode voor mij worden denk ik. Zoals ik al zei, ik gebruik de wax eigenlijk alleen op dagen dat er geen krul te bekennen is en vaak is dat een dag voor ik het moet wassen. En als ik dan m'n haar nat ga maken om er gel in te gooien, dat te föhnen en weetikwat kan ik het net zo goed opnieuw wassen en weer de haartjes te hebben waar ik tevreden mee ben.

En stiekem boeit m'n haar me niet zo meer. Niet zozeer als voorheen in ieder geval. De uitgroei zegt genoeg
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:53:59 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66544960
ik heb eindelijk foto's kunnen maken van mn haar - de achterkant... laat goed zien waar ik altijd mee zit: kruinen op mn achterhoofd die voor gekke slagen zorgen... kleur klopt wel met hoe t er echt uitziet, en je ziet hier ook wel dat t redelijk veel is en nog niet echt lang... heb t idee dat die rare wegspringende slag ook erger is doordat t nuprecies op schouderlengte is. even doorbijten nog dus...

iemand een idee wat ik anders met die slag aankan? behalve t weer netjes laten knippen ik moet écht nodig naar de kapper want het ziet er nu helemaal niet uit aan de achterkant met die uitgegroeide lagen...

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66545545
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
.. er geen krul te bekennen is ..
Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 03:53 schreef kwakveense het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt het omdat je nodig naar de kapper moet maar het lijkt of je twee lagen heb, een bovenste en een onderste. De bovenste lijkt heel dik De lengte doe ook veel voor je slag, je ziet dat je langste laag naar buiten wordt geduwd door je schouders, terwijl de kortste laag lekker vrij kan hangen. Of kort of lang, zouden mijn keuze zijn dus. Of een stijltang, maar daar ben ik totaal geen fan van
pi_66545565
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Euh, haar dat je kunt opsteken, krullen, staartje mee maken, etc? .
Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
Noot noot.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 08:01:40 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66545610
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zo'n rare vraag is dat niet hoor.
I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
KuikenGuppy
pi_66545647
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 08:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

I know, de was omdat ik het zelf ook niet precies weet .
Ok
Noot noot.
pi_66548051
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 07:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gel behoud je krullen beter. Maar als het je toch niet boeit, lekker wax gebruiken
[..]

Lezen is ook een vak denk? Zie hier:
quote:
alleen heeft het soms dagen dat alle krul eruitzakt
Incidenteel dus. Denk aan misschien drie keer per maand. Tenzij het te lang wordt, want dan wordt het te zwaar. Niets wat een kappersbezoek niet verhelpen zal.

Verder:
quote:
(Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Ik was m'n haar meestal twee keer per week en ik ga geen rotzooi (dus dan gaat er helemaal niets in) in m'n haar smeren als het niet nodig is. Dus technisch gezien heb jij geen antwoord gegeven op mijn vraag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66548748
Wat een hatelijkheid
pi_66548765
Wat is er mis met wax eigenlijk? Ik heb een nieuwe shampoo, 90 cent, schijnt heel goed te zijn..
pi_66549093
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:06 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549133
Die anti vet shampoo van Wella, ik kan het nergens vinden?!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:48:38 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66549143
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen, da's alles
Dan kun je het nog wel normaal brengen
pi_66549910
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66549936
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat staat er dan in wat hatelijk is? Ik zie niets hoor.
Eh, jouw hele post! Lees hem nog eens door.
pi_66550036
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:14:49 #290
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66551369
Ik met nepkrullen
quote:
[img][/img]

[ Bericht 14% gewijzigd door Chav op 28-02-2009 16:13:11 ]
In me Burberry......
pi_66553650
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie er nog steeds niet hatelijks in hoor. Ik geef alleen aan dat mijn eerdere posts over mijn krullen blijkbaar niet goed gelezen zijn en ik daarom niets kan met een reactie als:
[..]
En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus óók de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
pi_66553694
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
pi_66553787
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Mijn haar voelt wel heel dik van dat serum! Of het is omdat ik er donderdag heel veel haarlak in heb gespoten en sindsdien nog niet heb gewassen

Kan dat kwaad??
Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
pi_66554034
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Waarom zou dat kwaad kunnen? Hooguit dat er alcohol in je haarlak zit en dat je haar nu graag een conditioner wenst, maar zonder foto's durf ik dat niet te zeggen *hint* *hint*
Oei, foto's! Voor het serum was dit mijn haar:
Na het serum was het glanzend en niet meer droog!

Soms stijl ik het, maar ik heb nog oude lagen in m'n haar.
Hier goed te zien, maar dat vind ik niet zo mooi.
Door Freud

In een staart vind ik het wel weer tof, maar zie je amper haar.

Ik ga het zo wassen, laten drogen en als de schade groot is maak ik nog een foto!

O en ik wil terug naar deze lengte, maar dan gezond!
pi_66554297
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
pi_66554393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik wil niet de eeuwige zeikdoos over silliconen zijn, dus daar ga ik ook maar niet wéér over beginnen (of je moet heel graag willen )

Ik vind je haar mooi op die eerste foto en op die tweede al helemaal!
Nee, ik vind het prima. Ik ben er nog steeds niet uit namelijk. Ik weet wel uit ervaring dat toen ik silicone + stijltang gebruikte er heeel veel af moest..

Dus misschien is het ook tijd voor een betere stijltang, als ik die wil gebruiken..

Maar olijfolie/babyolie kun je wel gewoon in je haar smeren?

En bedankt !!
pi_66554679
Olijfolie, ja, maar babyolie? Misschien, ligt eraan wat erin zit.

Silliconen verhullen alleen beschadigingen he. Silliconen zullen an sich niet slecht zijn voor je haar, maar het zal er ook zeker niet gezonder van worden. Het lijkt alleen mooier. Beetje tricky
pi_66555682
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En je geeft mij een dat ík niet lees?

Als je gel na je wassen gebruikt, dan behoud het je krul beter, dus óók de dagen erna. Jij zegt dat je soms uitzakkende krullen hebt (over 1x per 3 maanden heb je niets gezegd, alleen dat je dat "sommige dagen" hebt) en niets kunt met de gegeven tips. Ik dwing je tot niets, ik geef alleen een tip, ondanks dat je aangeeft niets te willen veranderen aan je haarroutine. Moet jij weten, maar dan hoef je me niet zo te bespringen.

En @ P.F en Harajuku
Over de frequentie had ik inderdaad niets gezegd, maar als ik al aangeef dat ik mijn routine niet om wil gooien, lijkt het mij duidelijk dat ik om *andere* redenen vraag waarom gel beter zou zijn dan wax. Dát bedoelde ik eigenlijk met niet goed lezen. Maar misschien heb ik dat niet duidelijk genoeg geformuleerd, dat kan.

Maar goed. Het antwoord op mijn initiële vraag ga ik waarschijnlijk niet krijgen en aangezien ik de periode dat ik obsessief met m'n haar bezig was gelukkig afgesloten heb (en het me daarom niet meer zoveel lijkt te boeien als vroegâh), lijkt het me verstandig om het maar te laten rusten.

Geloof het of niet, ik heb uren doorgebracht op haarfora, met het zoeken naar de perfecte combinatie van shampoo en conditioner en met het controleren of er geen 'cones inzaten. En dan nog maar hopen dat ik er geen jeuk van ging krijgen, wat bij het merendeel van de gevallen dus wél zo was. (Misschien verduidelijkt dit verhaaltje een beetje waarom ik niet graag m'n routine omgooi, ik heb nu eindelijk een paar fijne producten gevonden en om nu het tere evenwicht om te gaan gooien om een paar mogelijke bad hairdays te voorkomen die met een klein beetje rotzooi te bedwingen zijn... )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66556089
Wat was je initiële vraag dan?
pi_66556417
Deze:
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat zijn redenen om gel te gebruiken in plaats van wax? (Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik erg tevreden ben over m'n algehele haarverzorgingsroutine en daar dus niet snel verandering in zal gaan brengen)
Dus, voor de duidelijkheid: Wat zijn de voordelen van gel tegenover wax als je het, zoals ik, alleen gebruikt om er in het geval van een bad-hairday nog wat van te maken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66556526
Nee, je initiële initiële vraag Want je zei ergens dat je geen bruikbare tips kon vinden, dus ik heb even gemist waar je tips voor wilde dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')