quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Angelob het volgende:
Zou het geen leuke regel zijn dat er max 3 spelers van de A ploeg die op zondag mee hebben gedaan, maar mee mogen doen voor de cupwedstrijden. Indien bot team, dan het A team van de week ervoor?
Het is maar een ideetje
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
@ Clesar03 met Porthos FC(366564)
Mijn team zit nog vast in de USA ik daag je uit zodra ze weer terug zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland FC Bifröst (VII) in Wietse Kranenbarg Stadion 18-02-2009 17:05
KirkLazarus hoeft allleen nog maar te accepteren of uiteraard een andere locatie op neutraal terrein uit te zoeken en mij daar uit te dagenquote:Do hast 1 útdagings iepen stean
Landgraaf Calcio (VI) op La Bella Arena 18-02-2009 22:15
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Kristiansund (VI) in Home of a Fok!-Cup Champion 18-02-2009 17:05
Waarom niet? Als je vrij bent mag je spelen tegen iedereen die jij wil.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:49 schreef Puala het volgende:
Degene die vrij zijn, mogen die ook tegen elkaar spelen?
Zo ja, Nub.nl, interesse?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef The_Hives het volgende:
ik zit bij goten in en poule, dat wordt dus een WO-tje
Ga de wedstrijden ven de vorige cups maar eens vergelijken met de A en B teams van de teams die toen mee deden. Het is logies dat je op woensdag met je B team speelt het is immers maar een oefen wedstrijd maar staat er ergens in de regels dat t verplicht is? Als men een beetje sportief is doet men dat maar het gebeurt niet altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Angelob het volgende:
Zou het geen leuke regel zijn dat er max 3 spelers van de A ploeg die op zondag mee hebben gedaan, maar mee mogen doen voor de cupwedstrijden. Indien bot team, dan het A team van de week ervoor?
Het is maar een ideetje
Ik speel normaliter op woensdag alleen met spelers die op zondag niet hebben getraind, en zo zijn er nog meer ... Uitslagen op woensdag boeien nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Angelob het volgende:
Het is maar een ideetje
Geregeld!quote:
geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
United Black Panthers is uitgedaagd
en dan ben ik er nog niet eens bij!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geregeld!![]()
Bij 2 legendes uit de federatie in de poule, ik voel me vereerd!
Jij bent nog bezig je legende all1 maar groter te maken! Vooral door iemand te helpen\adviseren met een opstelling die vervolgens verliest van een botquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dan ben ik er nog niet eens bij!
Ja, doe ik toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
[pekel schreef:
Door jou uitgedaagd
De Elf van Droppert (IX) in pekel arena 18-02-2009 17:05]
Pekel je moet op neutraal terrein spelen vrind!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
Pekel je moet op neutraal terrein spelen vrind!
En er zijn ook nog eens 2 Wietse Kranenbarg-stadions.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het stadion van pekel heet geen Pekel Arena![]()
Ik speel al in het stadion van Pekel
Ja sorry. Dat was ik schuld. Ik keek alleen naar de namen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het stadion van pekel heet geen Pekel Arena![]()
Ik speel al in het stadion van Pekel
Als we duidelijkheid hebben over wat we gaan doen de 2e ronde.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef pekel het volgende:
Wanneer is er zekerheid over de tweede ronde van Uefa Fok!Cup? Als alleen de nummers 1 doorgaan, weet ik genoeg..
quote:
quote:Bij 2 legendes uit de federatie in de poule, ik voel me vereerd!
voor mij, ik kom regelmatig op het forum. Gootje niet, tenzij hij alleen loopt mee te lurkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:16 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom niet? Als je vrij bent mag je spelen tegen iedereen die jij wil.
[..]
voor jou of door jou
Ik snel mn post verwijderd is ie al 3x gequote.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, doe ik toch?
Heb gewoon veel fans in Hattrickland.
maar ik speel in de goedequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef pekel het volgende:
[..]
En er zijn ook nog eens 2 Wietse Kranenbarg-stadions.
muhahahahaahquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snel mn post verwijderd is ie al 3x gequote.
En bedankt RealBizzkit666 voor je hulp via msn
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Re het volgende:
random stadions selecteren is misschien niet eens zo'n goed idee ...
het is een idee wat we zouden kunnen meenemen naar volgend seizoen, maar zoals Outpost eerder al zei.. we rekenen op de eerlijkheid van andere deelnemers dat ze gewoon hun b-team opstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Angelob het volgende:
Het is maar een ideetje
Er gaan ook nummers 2 door maar we weten nog niet hoeveel en dat is ook afhankelijk van hoe we in de 2de ronde verder gaan. Met een knock-out of nog een groepsfase. Dit is dan ook de reden dat het er niet bij staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef pekel het volgende:
Wanneer is er zekerheid over de tweede ronde van Uefa Fok!Cup? Als alleen de nummers 1 doorgaan, weet ik genoeg..
hmmz lastig.. als er veel deelnemers zijn voor een tweede ronde dan is het juist leuk om een knock-out te doen, maar met weinig deelnemers niet omdat je dan zo snel klaar bent..quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
Poll: Wat willen jullie in de 2e ronde van de Fok!Cup?Een groepsfase? (Leuker voor lagere teams omdat ze langer mee kunnen doen.) knock-out? (Meer cup fighter gevoel)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet je altijd je B team opstellen. Ik was juist van plan om een beetje met mn A team te spelen omdat ik toch wel kampioen word.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is een idee wat we zouden kunnen meenemen naar volgend seizoen, maar zoals Outpost eerder al zei.. we rekenen op de eerlijkheid van andere deelnemers dat ze gewoon hun b-team opstellen.
het staat niet in de regels, dus het moet niet.. je bent er vrij in om je a-spelers op te stellen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je altijd je B team opstellen. Ik was juist van plan om een beetje met mn A team te spelen omdat ik toch wel kampioen word.
Je mag het elftal opzetten wat je wilt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je altijd je B team opstellen. Ik was juist van plan om een beetje met mn A team te spelen omdat ik toch wel kampioen word.
nee.. zolang het mag volgens de regels is toch niks oneerlijk? En daar komt bij dat je echt niet de enige bent die a-team spelers zal opstellen of met zn hele a-team zal spelen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Maar wordt dat dan als oneerlijk beschouwd?
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuldquote:
Iemands arena ID opzoeken. Dus bijvoorbeeld van iemand uit de fed. Of iemand uit je competitie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuld, of is er eenandere manier om op neutraal terein te spelen?
je kunt eerst een ander stadion zoeken, dat id onder je CTRL+V houden en dan het team uitdagen met otherquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuld, of is er eenandere manier om op neutraal terein te spelen?
Je zal waarschijnlijk wel zo af en toe wat agressie naar je toe krijgen van verliezende fokkers.. zeker als er echt een groot verschil zit tussen je a en b spelers..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Maar wordt dat dan als oneerlijk beschouwd?
ja dat snap ik, maar moest ook team ID van tegenstander doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Iemands arena ID opzoeken. Dus bijvoorbeeld van iemand uit de fed. Of iemand uit je competitie.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je zal waarschijnlijk wel zo af en toe wat agressie naar je toe krijgen van verliezende fokkers.. zeker als er echt een groot verschil zit tussen je a en b spelers..
als je met je a-team wilt spelen moet je dat gewoon doen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
40 hatstats ofzo, max.
Mijn A team kan het sommigen van jullie B teams niet lastig maken
Beetje respect graag, dank uquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef pekel het volgende:
Zo, heb al een prachtig neutraal stadion gevonden voor de Fok!Cup-wedstrijdjes.
Morgenochtend daag ik die waailap uit die ik uit moet dagen, De Elf van Foppert ofzo?
Geaccepteerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef pekel het volgende:
Door jou uitgedaagd
De Elf van Droppert (IX) in pekel arena 18-02-2009 17:05
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok organisatie, geef mij maar de koei-award... ik heb zojuist een friendly geregeld en zag daarna pas dat we volgende week al beginnen
Is er nog een reservespeeldag beschikbaar?
Harriequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok organisatie, geef mij maar de koei-award... ik heb zojuist een friendly geregeld en zag daarna pas dat we volgende week al beginnen
ik had vanochtend al de voorspellende gavequote:De inschrijving is gesloten. Hou het topic in de gaten voor de eerste speelronde. Wacht iedere week dus met het regelen van een friendly totdat je zeker weet dat je geen cup speelt!!!!
Heb je al wat geregeld dan volgt diskwalificatie {denk ik}
Nee. Gewoon lezen is nog veel beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
En daarom kun je het maar beter een keer teveel vragen
Puh-uhquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon lezen is nog veel beter.
dat moet je zo doen ja, en het maakt niet uit welke, maar volgens mij stonden er op de vorige pagina zelfs nog wat post daaroverquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat je op neutraal terrein speelt?Moet ik dan een ArenaID gaan invoeren? En maakt het niet uit welke dat is dan?
Wou het even zeker weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat moet je zo doen ja, en het maakt niet uit welke, maar volgens mij stonden er op de vorige pagina zelfs nog wat post daarover
gefeliciteerd met je WOquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wou het even zeker weten.
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bubbafat
(IX) in De Potterspotter Arena 18-02-2009 17:05
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef MrMoon het volgende:
Het speelschema van volgende week woensdag (18 februari 2009) is als volgt:
Champions Fok!cup
# Kristiansund - YMFC
# Vulture United 1980 - FC Vorst
# Landgraaf Calcio - SC diepFries
# flutbroekjes - Gorbakalaznikovskiy
# nicker100 - Dynamo Groningen Geregeld
# Ajax Rotterdam - Real Club de Culo
# ADO'67 - United Black Panthers
# TeamKoekje - JHMWMJZMN
Uefa Fok!cup
# De Elf Eenden - Bacardi Boys
# FC mastars - Deportivo de La Coruna
# FC Mattheus Eugenius - R.C. Barcelona
# Annooo - FC Borisz
# Olde Veste - Hilversum United
# Kein Geloel - Twello FC
# FC KVO - Destron Elsloo FC
# vv Emmen - De Elf van Droppert
# Fleur de Lis - F.C. Gokwerk Geregeld
# RKDEO - Porthos FC
# de Mooiboys - Bubbafat
# Dapp'ere Strijders - FC Bifröstgeregeld
# Vrij: Puala United en Nub.nl
De wedstrijd moet geregeld zijn voor zondagavond 23:59:59. De thuisspelende ploeg is hiervoor verantwoordelijk. Indien de wedstrijd dus niet geregeld is voor deze tijd dan wordt dit een WO voor de veroorzaker. Zodra een wedstrijd geregeld is deze lijst graag kopieren (en dus NIET quoten) en er achterzetten dat hij geregeld is. Dit maakt het voor de organisatie overzichtelijker en makkelijker.
Bij voorbaat dank,
de organisatie
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal even kijken voor je..
edit: nou vooruit dan maar weer..
Vulture United 1980 - FC Vorst is verplaatst naar 11 maart..
kan je lezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:52 schreef Silver_Shark het volgende:
moet het op neutraal terrein?
ja heb het al gevondenquote:
quote:
Hives is wel aardig, Goten is een lul!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Zo blijkt maar weer ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Maar nog niet alle rondes zijn gespeeld
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Porthos FC (IX) in Ground of Koekje 18-02-2009 17:05 (4/38)
Top!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:36 schreef Xummon het volgende:
moet zaterdag en zondag werken en weet niet of ik tussendoor nog tijd heb om online te komen
dus als FC KVO me morgen niet uitgedaagd heeft daag ik hem zelf uit.
Goten en Hives legendes noemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geregeld!![]()
Bij 2 legendes uit de federatie in de poule, ik voel me vereerd!
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland FC KVO (IX) in Jotunheim 18-02-2009 17:05 (4/38)
14.gifquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
Champions Fok!cup
# flutbroekjes - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
Ik zit in een soortgelijke situatie, hoe lang van te voren moet de tegenstander accepteren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef drummerdude het volgende:
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Hilversum United (VIII) in glorioso da luz 18-02-2009 21:50 (4/38)
(2 dagen geleden uitgenodigd)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:32 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie, hoe lang van te voren moet de tegenstander accepteren?
Wel even lezen jongensquote:De wedstrijd moet geregeld zijn voor zondagavond 23:59:59. De thuisspelende ploeg is hiervoor verantwoordelijk. Indien de wedstrijd dus niet geregeld is voor deze tijd dan wordt dit een WO voor de veroorzaker. Zodra een wedstrijd geregeld is deze lijst graag kopieren (EN DUS NIET QUOTEN) en er achterzetten dat hij geregeld is. Dit maakt het voor de organisatie overzichtelijker en makkelijker.
Goed zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:44 schreef Wackyduck het volgende:
You are challenging 1 teams
Nederland Bacardi Boys (VII) at Sergeyevich Arena 18-02-2009 17:05
Nou dan quote ik hem even, voor als de Boys hem niet accepteren.![]()
Staat in de op maar dat is voor zondag 23.59.59.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:32 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie, hoe lang van te voren moet de tegenstander accepteren?
quote:Ik heb geen zin om terug te zoeken maar wie heeft er nou weer t verkeerde lijstje gecopieerd?mijn wedstrijd was al als geregeld gezet.
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Staat in de op maar dat is voor zondag 23.59.59.
quote:
ik heb niets gezegd.quote:
Geen goed voorbeeld voor je team hoor! Je bent Fritz Korbach niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb niets gezegd.tis gisteren nog al laat geworden in combo met t bier wat weer veel te lekker smaakte. En ja dan ga je dit soort dingen krijgen.
Niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen goed voorbeeld voor je team hoor! Je bent Fritz Korbach niet!
Als jij het lekker vindt wil ik je in het vervolg best Fritz(el) noemen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Nou ja ik ben toch beter dan hij was dus ja zo erg is t niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt wil ik je in het vervolg best Fritz(el) noemen hoor
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland FC mastars (VII) in Het Galgenwaard 18-02-2009 17:05 (4/38)
Dat is je eigen werk.En als je op had gelet.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef MrMoon het volgende:
Champions Fok!cup
# ADO'67 - United Black Panthers Geregeld Fijn dat dit ook even gemeld is Foetre..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
United Black Panthers is uitgedaagd[quote]
[quote]Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef foetre het volgende:
[..]
geregeld
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef Puala het volgende:
Nub.nl, accepteer je nog of moet ik een andere wedstrijd gaan zoeken?
quote:5 lęste logins
12-02-2009 15:24 troch 94.212.***.***
10-02-2009 23:26 troch 94.212.***.***
09-02-2009 13:02 troch 212.178.***.***
08-02-2009 22:09 troch 94.212.***.***
08-02-2009 21:29 troch 94.212.***.***
Slúte
als je even tot 23:59 wacht wil ik anders wel even een friendly tegen uquote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef Puala het volgende:
Nub.nl, accepteer je nog of moet ik een andere wedstrijd gaan zoeken?
omdat je de enige bent waarvan de wedstrijd geregeld was die het lijstje niet even had gekopieerd en dit daarin had gemeld..quote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is je eigen werk.En als je op had gelet.
Trouwens waarom word ik hier als enige voor aangesproken?![]()
Is de thuisclub daar niet verantwoordelijk voorquote:Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat je de enige bent waarvan de wedstrijd geregeld was die het lijstje niet even had gekopieerd en dit daarin had gemeld..
Dus ik speel die wedstrijd met maar 1 team ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat je de enige bent waarvan de wedstrijd geregeld was die het lijstje niet even had gekopieerd en dit daarin had gemeld..
Ach vorige editie deed ik het ook nooitquote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is de thuisclub daar niet verantwoordelijk voor![]()
Niet dat ik nu per se foetre moet helpen overigens.. Want ja, het was wel logisch/normaal/netjes geweest wanneer foetre zelf het lijstje zou hebben bijgewerkt.
de thuisspelende ploeg is verantwoordelijk voor de uitdaging.. de ploeg die accepteert is verantwoordelijk voor het melden dat de wedstrijd geregeld is..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is de thuisclub daar niet verantwoordelijk voor![]()
Niet dat ik nu per se foetre moet helpen overigens.. Want ja, het was wel logisch/normaal/netjes geweest wanneer foetre zelf het lijstje zou hebben bijgewerkt.
ja ik ook.. al moet ik wel even kijken wanneer ik mijn wedstrijd speel.. volgens mij pas laat..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:56 schreef The_Hives het volgende:
lets bring it on![]()
Ik ga iig proberen om ook even op irc te komen
ik speel 17.05quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ook.. al moet ik wel even kijken wanneer ik mijn wedstrijd speel.. volgens mij pas laat..
Je moet spelen zoals jij wilt spelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Is het gebruikelijk om met je A-team te spelen in de FOK! Cup?![]()
Ik speel liever met de reserves als dat kan
Voorzover je je HT-mail niet tijdig leest en deze wel. Bij mij staan er op zeker 11 andere spelers dan op zondag. Heb potverdikkie niet voor niets B-trainees en ander gespuis op de loonlijst staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou ik stel mijn nieuwe aankoop anders wel op uiteraard, maar als die het een beetje leuk doet is het gelijk ook zijn laatste wedstrijd in deze aflevering van de FOK-Cup.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
je moet het team opstellen dat je wilt opstellen.. als dat een b-team is, is dat prima.. is dat een a-team ook prima.. zelf weten dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Ja dat kan je doen en met een beetje pech wordt ie er uitgeschopt en speelt ie zondag niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nou ik stel mijn nieuwe aankoop anders wel op uiteraard, maar als die het een beetje leuk doet is het gelijk ook zijn laatste wedstrijd in deze aflevering van de FOK-Cup.
en als het dan +7 is, is et ook meteen zn laatste wedstrijd in de Fok!Cup.. van dit seizoen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat kan je doen en met een beetje pech wordt ie er uitgeschopt en speelt ie zondag niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en als het dan +7 is, is et ook meteen zn laatste wedstrijd in de Fok!Cup.. van dit seizoen..
Misschien is het toch een idee om de wedstrijden massaal in Ivoorkust of zo te gaan spelen, als het wat spannender wordt! 18:55 u., dan krijg je het toch wat drukker op IRC dan wanneer het tijdens 'etenstijd' isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef The_Hives het volgende:
ik speel 17.05dan zit ik nog in de auto op de fiets en als ik thuiskom wil ik toch eerst ff mn eten maken voordat ik op de pc ga. Gaat dus een lastig verhaal worden. Hopelijk de 2e helft dan
Wel zo gezellig idd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien is het toch een idee om de wedstrijden massaal in Ivoorkust of zo te gaan spelen, als het wat spannender wordt! 18:55 u., dan krijg je het toch wat drukker op IRC dan wanneer het tijdens 'etenstijd' is![]()
Je zou de regel ook zo aan kunnen passen dat je ipv verplicht in Nederland verplicht in een bepaald ander land speelt! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer... er zou zelfs nog een lijstje gemaakt kunnen worden met een x-aantal stadion id's van het betreffende land, om het nog makkelijker te maken!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel zo gezellig idd.![]()
Als er maar rekening mee gehouden wordt dat de laatste poule wedstrijd in Nederland gehouden wordt! Nou is 18.55 niet zo erg. Maar als dat mag is t ook toegestaan om bv in Argentinië die laatste wedstrijd te houden. Daarom hebben we de vorige editie besloten om dat niet meer toe te staan. Wij hebben geen zin om tot 3u snachts te moeten wachten met de poule indeling van de volgende ronde.
we kunnen er over nadenken voor de volgende cup, maar deze regel hebben we nu gewoon toegepast en die laten we deze editie ook nog gewoon van kracht..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zou de regel ook zo aan kunnen passen dat je ipv verplicht in Nederland verplicht in een bepaald ander land speelt! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer... er zou zelfs nog een lijstje gemaakt kunnen worden met een x-aantal stadion id's van het betreffende land, om het nog makkelijker te maken!!
Nou ja, je moet denk ik wel duidelijke regels hebben! Anders krijg je toch van dat mensen denken 'ooh, dan kan dat ook wel'. Het lijkt mij gewoon leuk om, zeker in een verder stadium, het voor iedereen wat makkelijker te maken om de wedstrijden live te volgen op irc!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef foetre het volgende:
Het zou idd leuk zijn als je ook de laatste wedstrijd in het buitenland mag spelen.Gewoon een voorwaarde stellen dat het bv voor 17u op woensdag gespeeld moet worden of iets dergelijks.
Het tijdstip dus...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Welk voordeel heeft in het buitenland spelen tegen een Nederlandse club?
Het zou een voordeel kunnen zijn voor veel mensen die het live willen volgen, of mensen die live wat gezelschap willen op irc. Vorig jaar vonden mensen het jammer dat er zelfs met de halve finale's niemand op irc te bekennen was (wat toen sowieso iets minder leefde), en nu zijn er alweer mensen die niet present kunnen zijn door het tijdstip! En juist alle wedstrijden die 'er om gaan' worden rond 5 uur gespeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel, maar een voorkeur...
we zullen zien hoeveel mensen er vanavond op IRC zijn.. volgens mij zijn er sowieso een heleboel mensen die het niet via IRC zullen volgen ongeacht het tijdstip..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het zou een voordeel kunnen zijn voor veel mensen die het live willen volgen, of mensen die live wat gezelschap willen op irc. Vorig jaar vonden mensen het jammer dat er zelfs met de halve finale's niemand op irc te bekennen was (wat toen sowieso iets minder leefde), en nu zijn er alweer mensen die niet present kunnen zijn door het tijdstip! En juist alle wedstrijden die 'er om gaan' worden rond 5 uur gespeeld.![]()
Het maakt mij verder niet veel uit, het valt me alleen op dat er constant weer opmerkingen over het tijdstip gemaakt worden icm irc.
wat wel al eerder is gezegd, tripje buitenland kost al 6000 en niet iedereen heeft dat ervoor over denk ik...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zou de regel ook zo aan kunnen passen dat je ipv verplicht in Nederland verplicht in een bepaald ander land speelt! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer... er zou zelfs nog een lijstje gemaakt kunnen worden met een x-aantal stadion id's van het betreffende land, om het nog makkelijker te maken!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Re het volgende:
[..]
wat wel al eerder is gezegd, tripje buitenland kost al 6000 en niet iedereen heeft dat ervoor over denk ik...
Ik zal eens kijken of het me gaat lukkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we zullen zien hoeveel mensen er vanavond op IRC zijn.. volgens mij zijn er sowieso een heleboel mensen die het niet via IRC zullen volgen ongeacht het tijdstip..
8-3 verliezen kun je wel beschouwen als een WO jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
WO uitslag 8-3?
Zeur niet:quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
TeamKoekje - JHMWMJZMN : 1 - 2
quote:When Răzvan Costache was badly injured by a couple of strong tackles after 30 minutes, JHMWMJZMN fans were unhappy to discover that it was not possible to make a substitution.
inderdaad, waarom staat hier WO bij?quote:
Omdat hier in het topic niet gemeld is dat hij geregeld was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:06 schreef Anno20 het volgende:
[..]
inderdaad, waarom staat hier WO bij?
Was wel gemeld.. Kennelijk heeft degene die de uitslag postte aan de hand van WO 0-5/WO5-0 gedacht dat er WO 8-3 moest staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat hier in het topic niet gemeld is dat hij geregeld was.
quote:
Lijkt mij eerder :quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was wel gemeld.. Kennelijk heeft degene die de uitslag postte aan de hand van WO 0-5/WO5-0 gedacht dat er WO 8-3 moest staan![]()
Nouja, kan gebeuren toch? Als de volgende die een uitslag post het even corrigeert.. Zijn we allemaal weer blij, fris, vrolijk en fruitig
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
WO kan trouwens weg bij mijn wedstrijd.
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De eerste rondequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder :
8 - 3 qua doelpunten verschil t zelfde als 5 - 0 En dus een soort WO omdat ie wel gespeeld is.
Edit :
[..]
Niet dus
ach maakt niet uit.. ik reken em toch niet als WO..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef borisz het volgende:
Jawel die wedstrijd was gewoon geregeld en gespeeld alleen een foutje van mij op de vroege morgen dat ik er perongeluk WO had bijgezet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Gokwerk 5 – 0 Fleur (218989661)
wow haal nu zelfs met mijn "b"team 159 hatstats:D:D
Tackles van achter, nee, inderdaad, dat zijn z'n teammaten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat ben ik niet schuld.
quote:You are challenging 1 teams
ADO'67 (V) at Home of a Fok!-Cup Champion 25-02-2009 17:05 (5/38)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
In mijn verslag staat niets van een tackle. Alleen iets van een fysiek zware wedstrijd en een botsing.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tackles van achter, nee, inderdaad, dat zijn z'n teammaten..
Dik verdiend 2-1 gewonnen, helemaal nadat je er nķg iemand afbeukt..
[..]
.
quote:
Een pittoresk Gronings stadionnetje met ruimte voor 207 500 toeschouwers. Eens zien of we die vol krijgenquote:Do hast 1 útdagings iepen stean
Nederland flutbroekjes (VI) op Shabba's House 25-02-2009 17:05 (5/27)
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland de Mooiboys (IX) in Sport Complex Sloterdijk 25-02-2009 17:05 (5/38)
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Ajax Rotterdam (VI) in Inter Tbilisi Arena 25-02-2009 14:20
Hives ook ik ben opnieuw begonnen met mijn teamquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Gootje
hoe is het trouwens met die polen van je Goten? (mocht je dit ooit lezen)
gecondoleerd DMJN
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Champions Fok!cup
# YMFC - Vulture United 1980geregeld
Gelukkig, wat een opluchtingquote:
En dat van een oud Fok!Cup-winnaarquote:
Bij mij staat het er zoals ik gekwoot heb. Geen pleisters van tevoren, bij beide. Gelukkig beide slechts +2 en eentje staat alweer op +1 vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In mijn verslag staat niets van een tackle. Alleen iets van een fysiek zware wedstrijd en een botsing.
Had die eerste trouwens al een pleister voor de wedstrijd?
Dit staat er bij mij:quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mij staat het er zoals ik gekwoot heb. Geen pleisters van tevoren, bij beide. Gelukkig beide slechts +2 en eentje staat alweer op +1 vandaag.
Edit: Mods niks te doen behalve het weghalen van dubbele posts?
En:quote:Een zware blessure was na 30 minuten voor Răzvan Costache het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot overmaat van ramp bleek er niet meer gewisseld te kunnen worden.
quote:In de 79e minuut liep Dan Dogaru bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen. JHMWMJZMN moest door met een man minder, omdat er geen wissels meer waren.
hoeveel beurde je voor hem?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hives ook ik ben opnieuw begonnen met mijn team
Al had ik Zbigniew toen wel al verkocht hoor, helaas is die niet meer actiefWel eenzelfde naam van 19 jaar, maar goed
![]()
Ik ga je gelijk uitdagen trouwens
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Wanneer begint de fok!cup? kan ik volgende week nog een friendly regelen?
quote:Geregeld!
Nederland Bubbafat (IX) in Wietse Kranenbarg Stadion 25-02-2009 17:05
Zodra ik dat weet laat ik t je wetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Wanneer begint de fok!cup? kan ik volgende week nog een friendly regelen?
ff t lijstje knippen en plakken???quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tegen de Dapp'ere Strijders dus
Dat hoef je niet iedere dag te vermelden hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets vernomen van PorthosZal vandaag wel gebeuren denk ik.
donequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodra ik dat weet laat ik t je wetenIk heb geen idee hoeveel bekerhelden er nog zijn. Dat hield MrMoon in de gaten.
[..]
ff t lijstje knippen en plakken???
BVD!
Ik kan er niet tegen als ik op mensen moet wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet iedere dag te vermelden hoorAls t zondag is en er is nog niets gebeurd kan je dat even melden.
Zal niet de 1e keer zijn maar ook zeker niet de laatstequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik op mensen moet wachten
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
ik lig uit de beker...nu moet ik weer lang wachten tot ik aan de cup mee mag doen
heb ik dus ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
ik lig uit de beker...nu moet ik weer lang wachten tot ik aan de cup mee mag doen
Dat is het niet.. gewoon het feit dat ik niet can fok!cuppen voorlopigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
Ach, een friendly is zo geregeld met de pool.
Ground of Koekje (1007256)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
Wiens stadion kan ik gebruiken voor een oefenwedstrijd?
Ah, je bent me voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:08 schreef drummerdude het volgende:
Olde Veste - Kein Geloel uitgedaagd
Geloof rond de 2 miljoen, had hem te ver door getraind, verdiende geloof ik 150k salaris per weekquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel beurde je voor hem?
Ik zal zo even kijken. Heb je wel in een ver land geboekt zodat we volgende week om 19.00 live op irc kunnen volgen
hield is het juiste woord ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodra ik dat weet laat ik t je wetenIk heb geen idee hoeveel bekerhelden er nog zijn. Dat hield MrMoon in de gaten.
Ik heb de vorige ronde als uitteam ook mn tegenstander uitgedaagd. Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef Anno20 het volgende:
Is het ook niet gewenst dat je als uitteam het andere team uitnodigd? Maw, mag dat of is dat in eerste instantie niet volgens de regels als je dat doet?
Stel je de volgende hypothetische situatie voor:
Ik speel thuis en ik dag iemand om elf uur uit op zondagavond... dan ben ik volgens de regels nog op tijd, maar de ander heeft dan maar heel weinig tijd om te accepteren! Dan zou het handig zijn als je als uitteam een blijk van goede wil geeft door alvast uit te dagen, wat dan geaccepteerd kan worden door de tegenstander of omgevormd kan worden in een nieuwe uitdaging evt...
je mag em ook nu al uitdagen als je dat wilt hoor..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef Anno20 het volgende:
Is het ook niet gewenst dat je als uitteam het andere team uitnodigd? Maw, mag dat of is dat in eerste instantie niet volgens de regels als je dat doet?
Ik speel thuis en ik dag iemand om elf uur uit op zondagavond... dan ben ik volgens de regels nog op tijd, maar de ander heeft dan maar heel weinig tijd om te accepteren! Dan zou het handig zijn als je als uitteam een blijk van goede wil geeft door alvast uit te dagen, wat dan geaccepteerd kan worden door de tegenstander of omgevormd kan worden in een nieuwe uitdaging evt...
Het mag wel, maar het thuisspelende team heeft de verantwoordingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef Anno20 het volgende:
Vergeet vergeet hij heeft hem bewust gewistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat uitgerekend Outpost de wedstrijd tussen mij en foetre vergeet op geregeld te zetten...![]()
En dat terwijl die al eerste geregeld was...
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De eerste ronde
Jullie mogen hem er zelf weer tussen zetten.
Misschien is het handig als mensen een leren hoe ze het schema moeten overnemen:Stap 1) Quote de reactie met het laatste schema. Stap 2) Haal de quote tags weg die er nu staan. Stap 3) Zet geregeld met [b ]-tags achter je eigen wedstrijd. Stap 4) Klik op invoeren. En voila, alles staat perfect inclusief vorige wedstrijden en zelfs het commentaar van de organistatie staat bold.
ben je kloon van DiepFriesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:14 schreef Dieptriest het volgende:
Puala United is uitgedaagd...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat uitgerekend Outpost de wedstrijd tussen mij en foetre vergeet op geregeld te zetten...![]()
En dat terwijl die al eerste geregeld was...
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De eerste ronde
Jullie mogen hem er zelf weer tussen zetten.
Misschien is het handig als mensen een leren hoe ze het schema moeten overnemen:Stap 1) Quote de reactie met het laatste schema. Stap 2) Haal de quote tags weg die er nu staan. Stap 3) Zet geregeld met [b ]-tags achter je eigen wedstrijd. Stap 4) Klik op invoeren. En voila, alles staat perfect inclusief vorige wedstrijden en zelfs het commentaar van de organistatie staat bold.
Mwoah. Het gaat vaak genoeg fout anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat stap 1 tm 4 is een beetje onnodig en overdreven....
mja dan nog..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat vaak genoeg fout anders.
Zie het maar gewoon als een tip. Dat maakt het voor iedereen makkelijker om alles goed neer te zetten, zonder zelf alles handmatig op bold te hoeven zetten.quote:
tip?.. je doet net alsof we allemaal debielletjes zijn die niet weten hoe er gekopieerd moet worden..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zie het maar gewoon als een tip. Dat maakt het voor iedereen makkelijker om alles goed neer te zetten, zonder zelf alles handmatig op bold te hoeven zetten.
quote:Uitdagingen
Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland R.C. Barcelona (VIII) in Dracodava 25-02-2009 10:00 (5/38)
Uitdagingen
Niemand heeft jou uitgedaagd
Je hebt zelf geteld hoe vaak je het schema er al opnieuw hebt moeten neerzetten voor de eerste ronde?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tip?.. je doet net alsof we allemaal debielletjes zijn die niet weten hoe er gekopieerd moet worden..
nee en dat vind ik ook niet interessant eigenlijk, maar het kan ook gewoon met een oproepje gemeld worden ipv zoals je nu gedaan hebt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geteld hoe vaak je het schema er al opnieuw hebt moeten neerzetten voor de eerste ronde?
Als je het uberhaubt ni meld dat de wedstrijd geregeld is word het ook niet door de debieltjes fout gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee en dat vind ik ook niet interessant eigenlijk, maar het kan ook gewoon met een oproepje gemeld worden ipv zoals je nu gedaan hebt..
precies, die groep waar jij de vorige ronde bij hoorde..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je het uberhaubt ni meld dat de wedstrijd geregeld is word het ook niet door de debieltjes fout gedaan![]()
idd ik ga nooit de fout in debieltjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, die groep waar jij de vorige ronde bij hoorde..
lezen blijft moeilijk he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:56 schreef foetre het volgende:
[..]
idd ik ga nooit de fout in debieltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |