nee.. zolang het mag volgens de regels is toch niks oneerlijk? En daar komt bij dat je echt niet de enige bent die a-team spelers zal opstellen of met zn hele a-team zal spelen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Maar wordt dat dan als oneerlijk beschouwd?
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuldquote:
Iemands arena ID opzoeken. Dus bijvoorbeeld van iemand uit de fed. Of iemand uit je competitie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuld, of is er eenandere manier om op neutraal terein te spelen?
je kunt eerst een ander stadion zoeken, dat id onder je CTRL+V houden en dan het team uitdagen met otherquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
oh, als je ..other kiest met venue dan moet je een arena ID invullen dus wat randoms ingevuld, of is er eenandere manier om op neutraal terein te spelen?
Je zal waarschijnlijk wel zo af en toe wat agressie naar je toe krijgen van verliezende fokkers.. zeker als er echt een groot verschil zit tussen je a en b spelers..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Maar wordt dat dan als oneerlijk beschouwd?
ja dat snap ik, maar moest ook team ID van tegenstander doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Iemands arena ID opzoeken. Dus bijvoorbeeld van iemand uit de fed. Of iemand uit je competitie.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je zal waarschijnlijk wel zo af en toe wat agressie naar je toe krijgen van verliezende fokkers.. zeker als er echt een groot verschil zit tussen je a en b spelers..
als je met je a-team wilt spelen moet je dat gewoon doen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
40 hatstats ofzo, max.
Mijn A team kan het sommigen van jullie B teams niet lastig maken
Beetje respect graag, dank uquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef pekel het volgende:
Zo, heb al een prachtig neutraal stadion gevonden voor de Fok!Cup-wedstrijdjes.
Morgenochtend daag ik die waailap uit die ik uit moet dagen, De Elf van Foppert ofzo?
Geaccepteerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef pekel het volgende:
Door jou uitgedaagd
De Elf van Droppert (IX) in pekel arena 18-02-2009 17:05
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok organisatie, geef mij maar de koei-award... ik heb zojuist een friendly geregeld en zag daarna pas dat we volgende week al beginnen
Is er nog een reservespeeldag beschikbaar?
Harriequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok organisatie, geef mij maar de koei-award... ik heb zojuist een friendly geregeld en zag daarna pas dat we volgende week al beginnen
ik had vanochtend al de voorspellende gavequote:De inschrijving is gesloten. Hou het topic in de gaten voor de eerste speelronde. Wacht iedere week dus met het regelen van een friendly totdat je zeker weet dat je geen cup speelt!!!!
Heb je al wat geregeld dan volgt diskwalificatie {denk ik}
Nee. Gewoon lezen is nog veel beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef Lyzio het volgende:
En daarom kun je het maar beter een keer teveel vragen
Puh-uhquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon lezen is nog veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |