Dat hoef je niet iedere dag te vermelden hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets vernomen van PorthosZal vandaag wel gebeuren denk ik.
donequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodra ik dat weet laat ik t je wetenIk heb geen idee hoeveel bekerhelden er nog zijn. Dat hield MrMoon in de gaten.
[..]
ff t lijstje knippen en plakken???
BVD!
Ik kan er niet tegen als ik op mensen moet wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet iedere dag te vermelden hoorAls t zondag is en er is nog niets gebeurd kan je dat even melden.
Zal niet de 1e keer zijn maar ook zeker niet de laatstequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik op mensen moet wachten
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
ik lig uit de beker...nu moet ik weer lang wachten tot ik aan de cup mee mag doen
heb ik dus ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
ik lig uit de beker...nu moet ik weer lang wachten tot ik aan de cup mee mag doen
Dat is het niet.. gewoon het feit dat ik niet can fok!cuppen voorlopigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
Ach, een friendly is zo geregeld met de pool.
Ground of Koekje (1007256)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
Wiens stadion kan ik gebruiken voor een oefenwedstrijd?
Ah, je bent me voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:08 schreef drummerdude het volgende:
Olde Veste - Kein Geloel uitgedaagd
Geloof rond de 2 miljoen, had hem te ver door getraind, verdiende geloof ik 150k salaris per weekquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel beurde je voor hem?
Ik zal zo even kijken. Heb je wel in een ver land geboekt zodat we volgende week om 19.00 live op irc kunnen volgen
hield is het juiste woord ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodra ik dat weet laat ik t je wetenIk heb geen idee hoeveel bekerhelden er nog zijn. Dat hield MrMoon in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |