Het tijdstip dus...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Welk voordeel heeft in het buitenland spelen tegen een Nederlandse club?
Het zou een voordeel kunnen zijn voor veel mensen die het live willen volgen, of mensen die live wat gezelschap willen op irc. Vorig jaar vonden mensen het jammer dat er zelfs met de halve finale's niemand op irc te bekennen was (wat toen sowieso iets minder leefde), en nu zijn er alweer mensen die niet present kunnen zijn door het tijdstip! En juist alle wedstrijden die 'er om gaan' worden rond 5 uur gespeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel, maar een voorkeur...
we zullen zien hoeveel mensen er vanavond op IRC zijn.. volgens mij zijn er sowieso een heleboel mensen die het niet via IRC zullen volgen ongeacht het tijdstip..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het zou een voordeel kunnen zijn voor veel mensen die het live willen volgen, of mensen die live wat gezelschap willen op irc. Vorig jaar vonden mensen het jammer dat er zelfs met de halve finale's niemand op irc te bekennen was (wat toen sowieso iets minder leefde), en nu zijn er alweer mensen die niet present kunnen zijn door het tijdstip! En juist alle wedstrijden die 'er om gaan' worden rond 5 uur gespeeld.![]()
Het maakt mij verder niet veel uit, het valt me alleen op dat er constant weer opmerkingen over het tijdstip gemaakt worden icm irc.
wat wel al eerder is gezegd, tripje buitenland kost al 6000 en niet iedereen heeft dat ervoor over denk ik...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zou de regel ook zo aan kunnen passen dat je ipv verplicht in Nederland verplicht in een bepaald ander land speelt! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer... er zou zelfs nog een lijstje gemaakt kunnen worden met een x-aantal stadion id's van het betreffende land, om het nog makkelijker te maken!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Re het volgende:
[..]
wat wel al eerder is gezegd, tripje buitenland kost al 6000 en niet iedereen heeft dat ervoor over denk ik...
Ik zal eens kijken of het me gaat lukkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we zullen zien hoeveel mensen er vanavond op IRC zijn.. volgens mij zijn er sowieso een heleboel mensen die het niet via IRC zullen volgen ongeacht het tijdstip..
8-3 verliezen kun je wel beschouwen als een WO jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
WO uitslag 8-3?
Zeur niet:quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
TeamKoekje - JHMWMJZMN : 1 - 2
quote:When Răzvan Costache was badly injured by a couple of strong tackles after 30 minutes, JHMWMJZMN fans were unhappy to discover that it was not possible to make a substitution.
inderdaad, waarom staat hier WO bij?quote:
Omdat hier in het topic niet gemeld is dat hij geregeld was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:06 schreef Anno20 het volgende:
[..]
inderdaad, waarom staat hier WO bij?
Was wel gemeld.. Kennelijk heeft degene die de uitslag postte aan de hand van WO 0-5/WO5-0 gedacht dat er WO 8-3 moest staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat hier in het topic niet gemeld is dat hij geregeld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |