quote:
Lijkt mij eerder :quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was wel gemeld.. Kennelijk heeft degene die de uitslag postte aan de hand van WO 0-5/WO5-0 gedacht dat er WO 8-3 moest staan![]()
Nouja, kan gebeuren toch? Als de volgende die een uitslag post het even corrigeert.. Zijn we allemaal weer blij, fris, vrolijk en fruitig
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
WO kan trouwens weg bij mijn wedstrijd.
[Hattrick] Fok!Cup XVI: De eerste rondequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder :
8 - 3 qua doelpunten verschil t zelfde als 5 - 0 En dus een soort WO omdat ie wel gespeeld is.
Edit :
[..]
Niet dus
ach maakt niet uit.. ik reken em toch niet als WO..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef borisz het volgende:
Jawel die wedstrijd was gewoon geregeld en gespeeld alleen een foutje van mij op de vroege morgen dat ik er perongeluk WO had bijgezet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Gokwerk 5 – 0 Fleur (218989661)
wow haal nu zelfs met mijn "b"team 159 hatstats:D:D
Tackles van achter, nee, inderdaad, dat zijn z'n teammaten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat ben ik niet schuld.
quote:You are challenging 1 teams
ADO'67 (V) at Home of a Fok!-Cup Champion 25-02-2009 17:05 (5/38)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
In mijn verslag staat niets van een tackle. Alleen iets van een fysiek zware wedstrijd en een botsing.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tackles van achter, nee, inderdaad, dat zijn z'n teammaten..
Dik verdiend 2-1 gewonnen, helemaal nadat je er nóg iemand afbeukt..
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |