Jup, checkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ddr3 upgrade
Enige probleem wat ik nog steeds heb is dat af en toe klikken niet meer werkt dmv taps
Je hebt je oude deukjes op de onderkant nog!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Macbook Pro is terug.
Score: Nieuw Scherm, nieuwe topcase, nieuw logic board, ni slecht.
Net zoals het scrollen met 2 vingers. Het duurt echt enkele minuten voordat ik het altijd weer helemaal doorheb op een andere laptop.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Roland. het volgende:
[..]
whehe, denk dat het meer mijn ziekelijke behoefte is om alles aan te passen. Neem bijvoorbeeld exposé en dergelijke. Links onder en boven, en rechts onder en boven zijn allemaal aangewezen voor een functie als je met je muis er naar toe kruipt. Vind het zelf 'efficient', maar als m'n broer of m'n vader, of andere mensen er bijvoorbeeld achter zitten, gek worden ze ervan. Scherm schuift constant weg voor ze. Het nadeel is dan wel weer voor mij, op het moment dat ik achter een andere pc/mac zit, en ik ga met m'n muis naar rechts onder voor exposé en er gebeurd niets, dat ik minstens 5+ seconde naar het scherm staar om af te wachten waarom er niets gebeurd
Ik heb crucial ja, op 't Apple forum zijn er aardig wat mensen die problemen hebben met crucial en OWC geheugen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Shrien, op tweakers lees ik nog niets van mensen met problemen met crucial DDR3. heb je ook crucial?
Kun je het geheugen niet terugbrengen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik heb crucial ja, op 't Apple forum zijn er aardig wat mensen die problemen hebben met crucial en OWC geheugen.
Ja, maar ddr3 is niet heel eenvoudig te verkrijgen. Maar crucial schijnt bij veel mensen prima te werken, maar dus ook bij een groep niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat was toch altijd al een gezeur, dat Apple macbooks niet alle geheugentypen/merken slikten. Wat dat betreft niks nieuws onder de zon. Dat was met die Witte Macbooks ook. Ik heb destijds meen ik ook Apple tested Kingston geheugen gekocht daarvoor..
Zou ik ze terug kunnen sturen en vragen om nieuwe ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens waren de stickertjes op het geplaatst geheugen bij mij exact hetzelfde als de nieuwe crucial bankjes en het schijnt ook dat crucial OEM manfacturer is voor apple.
Dat zijn wel vervelende minpunten. Ik wacht nog even met updaten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:59 schreef n8n het volgende:
Knoppen die ik niet wil die niet te verwijderen zijn Het laadproces wordt niet meer getoond in de adresbalk.
Maar wel te wijzigen met de laatste lik in mijn vorige postquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zijn wel vervelende minpunten. Ik wacht nog even met updaten.
Ja, die klikte ik pas aan na mijn antwoord.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:14 schreef n8n het volgende:
Maar wel te wijzigen met de laatste lik in mijn vorige post
Dat geld denk ik voor heel veel mensen. Al die Dual-Layer LightScribe DVD Overdrive SuperSpeed Etc. branders die je echt in je PC *moet* hebben en die vervolgens stof staan te verzamelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moest en zou destijds een dvd brander in m'n macboek hebben!! Maar heb ik in die anderhalf jaar nog nooit een dvd ermee gebrand
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:58 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moest en zou destijds een dvd brander in m'n macboek hebben!! Maar heb ik in die anderhalf jaar nog nooit een dvd ermee gebrand
Draai ff memtest86 en de hardware test van apple.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Zou ik ze terug kunnen sturen en vragen om nieuwe ?
Ik ga komplett morgen gelijk even bellen denk ik.
Check.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow beta4 is op windows tot op heden een veradming mbt snelheid tov 3
Ik heb 9 dagen geleden nog gereboot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
Jij met je reboot fobie.. Zelfs OS X kan opknappen van een rebootje now-and-then heb ik gemerkt.
Alleen als het echt noodzakelijk is, want OSX boot traag en bij lange uptime worden de meest gebruikte apps alvast gewired waardoor je je meest gebruikte apps lekker snel kan opstarten.quote:
Google...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tabs boven de adresbalk: hoe verzin je het?
Opgestarte apps houdt hij in z'n geheugen (verschil tussen active en wired), ook als je de app weer afgesloten hebt (totdat een andere app dat geheugen nodig zou hebben).quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef VeerMans het volgende:
Oh, dat wist ik niet dat je meest gebruikte apps sneller opstarten, wat doet ie er precies mee dan?
Alleen duurt het starten van je apps daarna lang.quote:Ik zet die van mij meestal gewoon uit aan t einde van de dag, mijn boot tijd bij OSX is korter dan bij windows hoor, binnen 1min is alles wel up en running.
Ik heb regelmatig uptimes van 30 dagen en meer en heb nog nooit wat van instabiliteit gemerkt eigenlijk.quote:Ik klap wel eens dicht als ik echt bergen met windows open heb waar ik mee verder moet maar na verloop van tijd vind ik wel dat de hele handel een beetje instabiel wordt als ik niet reboot
crashen?? Wat dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef VeerMans het volgende:
Na meer dan 2 dagen beginnen er wel dingen spontaan te crashen bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens iets vitaals heb laten crashen.
Dat lijkt me wel dan. Ik denk dat ik meestal een week uptime heb of iets in die richting. Hij gaat bijna nooit uit, behalve als m'n broertje erop is geweest dan. Die snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef VeerMans het volgende:
Na meer dan 2 dagen beginnen er wel dingen spontaan te crashen bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens iets vitaals heb laten crashen.
Over t algemeen xCode en IB en dan krijg je zo'n Ignore/Restart venstertje. Verder idd weinig problemen.quote:
Iets anders, jij hebt CS4 via Surfspot toch? Is dat de Engelstalige versie? Ik heb CS3 in het Nederlands, en het is echt zo baggerslecht vertaald.. dan heb ik die 35 euro voor een nieuwe wel over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een Boeing op Schiphol, bijv.
Yup!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Iets anders, jij hebt CS4 via Surfspot toch? Is dat de Engelstalige versie? Ik heb CS3 in het Nederlands, en het is echt zo baggerslecht vertaald.. dan heb ik die 35 euro voor een nieuwe wel over.
Daar heb je toch een medewerker/docent account voor nodig?quote:
Mevr. Svyatagor is UD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Daar heb je toch een medewerker/docent account voor nodig?
Adobe CS4 Master Collection (Student) UK - ¤ 564,75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |