nee niet echt. Maar bedoel maar, kopen ze een macbook, gaan ze over opscheppen, starten ze hem op met Windowsquote:
Dit dus.quote:
Ow begrijp me niet verkeerd, ik vind zowel Windows als Mac lekker werken en werk ook graag op beide.quote:
[flame]quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ow begrijp me niet verkeerd, ik vind zowel Windows als Mac lekker werken en werk ook graag op beide.
Maar koop geen macbook van 1300 euro en zet er dan windows op.
3 jaar geleden jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
[flame]
wist je dat windows beter draait op een mac als op een vergelijkbare pc?
[/flame]
Nee, ik heb het overwogen. Maar de meerprijs voor een zwarte (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet zo gek lang geleden wilde je er nog 1 kopen.
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ik heb het overwogen. Maar de meerprijs voor een zwarte () weerhield me er toch van om verder op onderzoek uit te gaan.
Dat ging helemaal niet over een Macbook. Maar om je toch maar gewoon te woord te staan, voor dat bedrag wilde ik die desktop wel proberen ja. 200 euro extra voor een zwarte met een iets grotere harde schijf is belachelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?
volgens mij, combinerend, deducerend en nog zoiets:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je met een bod plaatsen iets overweegt?
Je hebt hier geen bod gedaan op een macbook??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ging helemaal niet over een Macbook. Maar om je toch maar gewoon te woord te staan, voor dat bedrag wilde ik die desktop wel proberen ja. 200 euro extra voor een zwarte met een iets grotere harde schijf is belachelijk.
HBOquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:09 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
wanneer komt jou tweede ban een keer
Waarom, FM is er gewoon voor de Mac?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb een macbookMet windows erop voor FM09
http://www.amazon.co.uk/F(...)/275-0016701-6801575quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom, FM is er gewoon voor de Mac?
Ah, ik was toch niet de enige die enigszins verontwaardigd was over die reactiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet zo gek lang geleden wilde je er nog 1 kopen.
Hmm toen ik laatst keek kon ik em niet vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom, FM is er gewoon voor de Mac?
Leer eerst maar eens Nederlands.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
ik doe hbo want ik word liever praktijkgericht opgeleid dan volgepropt met studieboeken. daardoor heb ik ook een betere kans op een baan dan die autistische wo'ers
Topicturns de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarom staan er steeds miereneters in veel topics?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm toen ik laatst keek kon ik em niet vinden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Pizzahut het volgende:
http://www.amazon.co.uk/F(...)/275-0016701-6801575
Omdat Hitler ook een liefhebber was van miereneters.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarom staan er steeds miereneters in veel topics?
Gastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef solyaris het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens Nederlands.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Hitler ook een liefhebber was van miereneters.
[ afbeelding ]
Er zit een verschil tussen geen geld hebben en geen geld ergens aan uit willen geven. 200 euro extra voor een ander kleurtje en een iets grotere harde schijf is belachelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
volgens mij, combinerend, deducerend en nog zoiets:
geen geld voor zo'n aparaat en vervolgens metsmilies strooien naar iedereen die er wel eentje heeft....
Oh ja klopt, die was ik vergeten. Maar de verkoper ging er niet mee akkoord. Ik heb ook nog eens ongeveer hetzelfde bedrag geboden voor een Apple desktop. Die prijzen vind ik gewoon belachelijk, vooral voor accessoires en uitbreidingen. Maar iedereen mag zijn eigen mening hebben, ik vind het de volle mep niet waard. Voor minder zou ik het dus overwegen/willen proberen. Het voordeel is ook dat je er weer de hoofdprijs voor kunt krijgen 2e hands mocht hij je niet bevallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt hier geen bod gedaan op een macbook??
Ow en de zwarte heeft ook een zwaardere proc. Maar goed, je vind het niks maar probeert dus wel een macbook te kopen en blijkbaar heb je ook nog iets met een desktop willen proberen... epic fail.
He, een macbook onder de notebooks scharenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef denB het volgende:
Ik vind het hatelijk van die mensen die een macbook kopen en hem dan beschouwen als een macbook en geen laptop of notebook.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef leolinedance het volgende:
Wat is er overigens zo 'epic fail'
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef leolinedance het volgende:
Voor minder zou ik het dus overwegen/willen proberen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |