Check.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow beta4 is op windows tot op heden een veradming mbt snelheid tov 3
Ik heb 9 dagen geleden nog gereboot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
Jij met je reboot fobie.. Zelfs OS X kan opknappen van een rebootje now-and-then heb ik gemerkt.
Alleen als het echt noodzakelijk is, want OSX boot traag en bij lange uptime worden de meest gebruikte apps alvast gewired waardoor je je meest gebruikte apps lekker snel kan opstarten.quote:
Google...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tabs boven de adresbalk: hoe verzin je het?
Opgestarte apps houdt hij in z'n geheugen (verschil tussen active en wired), ook als je de app weer afgesloten hebt (totdat een andere app dat geheugen nodig zou hebben).quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef VeerMans het volgende:
Oh, dat wist ik niet dat je meest gebruikte apps sneller opstarten, wat doet ie er precies mee dan?
Alleen duurt het starten van je apps daarna lang.quote:Ik zet die van mij meestal gewoon uit aan t einde van de dag, mijn boot tijd bij OSX is korter dan bij windows hoor, binnen 1min is alles wel up en running.
Ik heb regelmatig uptimes van 30 dagen en meer en heb nog nooit wat van instabiliteit gemerkt eigenlijk.quote:Ik klap wel eens dicht als ik echt bergen met windows open heb waar ik mee verder moet maar na verloop van tijd vind ik wel dat de hele handel een beetje instabiel wordt als ik niet reboot
crashen?? Wat dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef VeerMans het volgende:
Na meer dan 2 dagen beginnen er wel dingen spontaan te crashen bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens iets vitaals heb laten crashen.
Dat lijkt me wel dan. Ik denk dat ik meestal een week uptime heb of iets in die richting. Hij gaat bijna nooit uit, behalve als m'n broertje erop is geweest dan. Die snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef VeerMans het volgende:
Na meer dan 2 dagen beginnen er wel dingen spontaan te crashen bij mij. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens iets vitaals heb laten crashen.
Over t algemeen xCode en IB en dan krijg je zo'n Ignore/Restart venstertje. Verder idd weinig problemen.quote:
Iets anders, jij hebt CS4 via Surfspot toch? Is dat de Engelstalige versie? Ik heb CS3 in het Nederlands, en het is echt zo baggerslecht vertaald.. dan heb ik die 35 euro voor een nieuwe wel over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een Boeing op Schiphol, bijv.
Yup!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Iets anders, jij hebt CS4 via Surfspot toch? Is dat de Engelstalige versie? Ik heb CS3 in het Nederlands, en het is echt zo baggerslecht vertaald.. dan heb ik die 35 euro voor een nieuwe wel over.
Daar heb je toch een medewerker/docent account voor nodig?quote:
Mevr. Svyatagor is UD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Daar heb je toch een medewerker/docent account voor nodig?
Adobe CS4 Master Collection (Student) UK - ¤ 564,75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |