Geld zat bij Ajax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat Pranjic de man is die Ajax op dit moment nodig heeft.
Daarnaast moet weer flink de portemonnee getrokken worden voor hem.
Hij kan over de gehele linker linie spelen plus op 10.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke positie moet hij bij jullie spelen dan?
Na de vrije trap denk ik?quote:Mijn vriend smeekt elke dag of ik naar Ajax wil komen om hem te helpen. Ook veel van zijn ploeggenoten vroegen me laatst in de Arena te komen voetballen.'
Zo best was die nou ook weer niet. Alleen was de muur nóg slechter.quote:
zo erg is het met ons gesteld ja, dat Schilder nét niet goed genoeg voor Ajax is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo best was die nou ook weer niet. Alleen was de muur nóg slechter..
Gun het Schilder van harte trouwens. Gewoon nét niet goed genoeg voor Ajax.
En dat is een probleem, omdat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
veel kakkerlakken in ons topic zeg de laatste tijd
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Iedereen is welkom, mits er gewoon normaal gereageerd wordt (geen gescheld, geen getroll).
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest..
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.
Pannenkoek !!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest..
Ik had geen last van hemquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef toma het volgende:
Mooi dat Schilder weg is. Die jongen is niet goed genoeg voor Ajax.
Want? Silva is linksback?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had geen last van hem.
Maar dan neem ik aan dat Silva weer in beeld komt?
Want schilder staat op rechts?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had geen last van hem.
Maar dan neem ik aan dat Silva weer in beeld komt?
Niet zo serieus, ik bedoelde slechts dat die statistieken en stuk rooskleuriger zijn dan die in de competitie. Als het alle thuiswedstrijden zijn, verklaart dat wel 't één en ander.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.
Ja wie zullen ze uit de hoed toveren? Heubach?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want schilder staat op rechts?Ik neem aan dat ze nu eindelijk een echte back gaan kopen.
gelukkig kan je nooit schuiven met spelers, dat was ik idd ff vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want schilder staat op rechts?Ik neem aan dat ze nu eindelijk een echte back gaan kopen.
Juanfranquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja wie zullen ze uit de hoed toveren? Heubach?
Een linksback op rechts zetten of andersom is vragen om problemen en een noodoplossing. Niet voor niets wilde Van Basten alle posities dubbel bezet hebben. Geen enkele reden om aan te nemen dat dit volgend seizoen anders is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig kan je nooit schuiven met spelers, dat was ik idd ff vergeten.
Nou moet ik zeggen dat Van Basten er wel een handje naar had om linkspoten op rechts te zetten en andersom. Maar dat lijkt me in dit geval niet echt verstandig. Silva voor v/d Wiel daarentegen wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd kritiek had op de onlogische opstellingen van Van Basten in zijn Oranje periode (en ook wel bij Ajax). Maar je hebt er dan geen problemen mee om een rechtsback op linksback te zetten, of je hele verdediging om te gooien om Silva te laten spelen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onmeunige beer uit rusland ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kom geloof ik rond vijf uur aan ofzo op het vliegveld, dus geen idee of ik dat haal. Lijkt me wel leuk, maar ben ook afhankelijk van de mensen waarmee ik ga.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
Vandaag trouwens brief binnengekregen over Fiorentina-uit, we mogen woensdagavond de training gedurende twintig minuten bekijken. Begint om 19.30u, lijkt mij wel leuk, ben dan een paar uur in de stad...gaan er meer Fokkers heen?
Ik zou niet weten wat ik bij die training te zoeken heb, aangezien we niet op woensdagavond kunnen omwisselen. Dus ik ben niet present bij de training denk ik. Jasza ging wel zei die net.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
Vandaag trouwens brief binnengekregen over Fiorentina-uit, we mogen woensdagavond de training gedurende twintig minuten bekijken. Begint om 19.30u, lijkt mij wel leuk, ben dan een paar uur in de stad...gaan er meer Fokkers heen?
Misschien dat ze je in het W2 topic daar verder mee kunnen helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap nog steeds niet dat vermeer vorig seizoen zo vaak op de bank zat
Omdat Steek gewoon een uitstekend seizoen keepte. Bovendien zat Vermeer vorig seizoen niet eens bij de selectie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap nog steeds niet dat vermeer vorig seizoen zo vaak op de bank zat
Hij is toch joods?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Fortitudo het volgende:
En is van der wiel zo goed, dat hij is opgeroepen voor oranje?
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Fortitudo het volgende:
En is van der wiel zo goed, dat hij is opgeroepen voor oranje?
Ik ga sowieso wel ffquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
quote:Europa kent 6,5 miljoen Ajax-fans
Ajax is de populairste Nederlandse voetbalclub in Europa. De Amsterdammers hebben volgens onderzoeksbureau Sport + Markt 6,5 miljoen fans. De club bezet daarmee de negentiende plaats in de ranglijst.
* wacht op eerste psv'er die komt zeggen dat psv in zuid amerika populairder isquote:
De eerste prijs is binnen!quote:
Je doet je tag eer aan zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste prijs is binnen!
MvB.
We zijn ook al kampioen van 2008quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste prijs is binnen!
MvB.
Zo onzinnig zulke onderzoekenquote:
Of een feyenoorder die zegt dat feyenoord in Mongolië erg populair is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
* wacht op eerste psv'er die komt zeggen dat psv in zuid amerika populairder is
Maar dat is natuurlijk niet eens zo vreemd, Feyenoord is natuurlijk ook een Mongolen club.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of een feyenoorder die zegt dat feyenoord in Mongolië erg populair is.
Heb je daar geen inside informatie over?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of een feyenoorder die zegt dat feyenoord in Mongolië erg populair is.
HahahhahaWahahhaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet eens zo vreemd, Feyenoord is natuurlijk ook een Mongolen club.
Het roer is van de zomer toch totaal omgegaan? Iedereen in de directie is er zo'n beetje uitgeflikkerd en van Basten heeft alles nu voor het zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
Gooi dat roer nou eens echt een keer goed om en regel alles goed en laat alles duidelijk zijn, elke keer zeggen ze dat aan alles wat gedaan gaat worden maar blijkt later dat er weer wat fout is gegaan.
DOE HET NOU EEN KEER DRASTISCH EN OOK GELIJK GOED!
Popie jopiequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je daar geen inside informatie over?
iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het roer is van de zomer toch totaal omgegaan? Iedereen in de directie is er zo'n beetje uitgeflikkerd en van Basten heeft alles nu voor het zeggen.
Is het goed gegaan dan? Ze hebben nog steeds niet alles voor elkaar hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het roer is van de zomer toch totaal omgegaan? Iedereen in de directie is er zo'n beetje uitgeflikkerd en van Basten heeft alles nu voor het zeggen.
Dat staat van Basten nooit toe. Het zijn boezemvrienden van hem. Hij heeft een vetorecht dus die 2 worden er nooit uitgegooid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Laat Ajax maar eens beginnen met Vant Schip en Witsche in te ruilen.
M'n oren klapperen.quote:Luque wil blijven maar voorziet moeilijkheden
Geschreven op woensdag, 11 februari om 17:37
Voor Albert Luque is er momenteel maar één club: Málaga. De aanvaller wordt door de goed presterende Spaanse club, momenteel zevende op de ranglijst, tot aan het einde van het seizoen gehuurd van Ajax. Als het aan Luque ligt, dan komen daar nog heel wat jaren bij. "Ik hoop dat Málaga haar uiterste best doet om mij te behouden."
Op een persconferentie sprak Luque woensdagmiddag duidelijke taal. "Ik heb deze week met voorzitter Fernando Sanz gesproken. Ik wil graag ook na dit seizoen hier blijven. Maar Ajax moet wel goedkeuring verlenen en dat zal niet makkelijk worden. Het is nog vroeg in het seizoen en misschien niet het juiste tijdstip ervoor."
Bij Ajax heeft de dertigjarige Luque nimmer zijn prijskaartje kunnen waarmaken. Ook hoofdtrainer Marco van Basten was niet overtuigd van de Spanjaard, die ondanks een doorlopend contract tot medio 2010 werd verbannen naar de beloftes. Op de laatste dag van de zomerse transfermarkt kwamen Málaga en Ajax tot een vergelijk.
In Málaga, waar hij in het seizoen 1999/00 reeds actief was, presteert Luque de laatste weken uitstekend. De zeventienvoudig international heeft inmiddels weer zijn plek in de basis veroverd en kwam in het nieuwe kalenderjaar al drie keer tot scoren. In het verleden stond hij onder meer bij Real Mallorca en Deportivo la Coruña onder contract.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat staat van Basten nooit toe. Het zijn boezemvrienden van hem. Hij heeft een vetorecht dus die 2 worden er nooit uitgegooid.
Dramatisch dat koster toen niet met technische speler kon omgaan. Luque kwam steeds beter in zijn spel en liet al zien beter te kunnen voetballen dan andere in de selectie..quote:
Straks hebben we weer tien jaar nodig om het wanbeleid van een 1/2 jaar van Basten en kaartclub op te ruimen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Sowieso mensen die 10 jaar wanbeleid in een half jaar opgeruimd zien willen worden. ONMOGELIJK
Moet er telkens weer om lachen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even dat kusje van Bosschaart op Huntelaar opzoeken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax - Feyenoord over en weer geplaag mag in het wedstrijd topic.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even dat kusje van Bosschaart op Huntelaar opzoeken.
Heerlijk was dat. Ten eerste omdat ze toen in de competitie die dvd's hadden en aan het eind keihard onderuit gingen. En dat intervieuw was zo KONINGS van huntelaarquote:
3-0.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stoer hoor. de wedstrijd van de 4-1 toch?
Speelde Bosschaart toen nog bij feyenoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
3-0.
Rosales, Johnny en Huntelaar scoorden toen.
Welkomquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Hey jongens en meiden wil me even voorstellen ben nieuw hier, ik zwerf al een tijdje rond op dit forum en nou toch eindelijk account aangemaakt, ben een ras-ajacied dus dat komt goed uit
Vette naamquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Hey jongens en meiden wil me even voorstellen ben nieuw hier, ik zwerf al een tijdje rond op dit forum en nou toch eindelijk account aangemaakt, ben een ras-ajacied dus dat komt goed uit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Elia beter dan Beerens? Volgens mij spelen ze niet op dezelfde positie. Beiden halen! Evenals Braafheid.
De bezem door de selectie. Silva, Van der Wiel, Gabri, Suarez, Sulejmani, Emanuelson, Sno, Leonardo ... weg d'r mee!
Bring on Granquist, Stenman, Braafheid, Perez, Jansen, Beerens, Arnautovic, Berg en Elia.
Gaan we zelfs het woordje gesticht al editten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef F1Bas het volgende:
- Reageer dan tenminste nog normaal op hem-
Heu!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Ja top idee !quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Elia beter dan Beerens? Volgens mij spelen ze niet op dezelfde positie. Beiden halen! Evenals Braafheid.
De bezem door de selectie. Silva, Van der Wiel, Gabri, Suarez, Sulejmani, Emanuelson, Sno, Leonardo ... weg d'r mee!
Bring on Granquist, Stenman, Braafheid, Perez, Jansen, Beerens, Arnautovic, Berg en Elia.
Jij bent echt slim joh. Wil je misschien trainer worden van PSV anders, die zoeken ook nog iemand met voetbalverstand als trainer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Die nemen Koeman of Rutten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt slim joh. Wil je misschien trainer worden van PSV anders, die zoeken ook nog iemand met voetbalverstand als trainer!
Eigenlijk zou jij adviseur bij Ajax moeten worden , eigenlijk zou bij elke topclub wel passen met jouw visie en ideeënquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Jammer, ik durf te wedden dat jij een betere keuze zou zijn geweest. Zou je in het PSV topic even willen aangeven welke spelers PSV weg moet doen? Toivonen, Afellay, Amrabat enzo?quote:
Hee hee ik ben hem al voor PSV aan het strikken ja, afblijven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij adviseur bij Ajax moeten worden , eigenlijk zou bij elke topclub wel passen met jouw visie en ideeën
Ga je dat nog 300x vragen?quote:
Geil jij er op om zoveel mogelijk namen te posten oid? Anders begrijp ik er niet zoveel vanquote:
Tja ... maar Ajax wil mij al!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jammer, ik durf te wedden dat jij een betere keuze zou zijn geweest. Zou je in het PSV topic even willen aangeven welke spelers PSV weg moet doen? Toivonen, Afellay, Amrabat enzo?
Maar nu weer over Ajax hier.
Nee hoor .... maar minstens 8 spelers van de huidige selectie heeft niet de juiste mentaliteit. Ook al heb je een slechte coach dan nog moet je je best doen. Als je ontevreden bent dan bespreek je dat met het bestuur of je levert je contract in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geil jij er op om zoveel mogelijk namen te posten oid? Anders begrijp ik er niet zoveel van.
Vol achteruit toch in dit geval?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Jasza het volgende:
Sjonnie laat maar is zien dat zijn mentaliteit gewoon uitstekend is, zelfs in oefenduels gewoon vol erin gaan.
doe ik tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
waarom post je dit? Als je hier wilt posten, doe dat dan met enige inhoud.
Van woensdag tot vrijdag present.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie zijn er volgende week nou eigenlijk allemaal bij? Training is voor mij sowieso geen optie aangezien we pas donderdagochtend vliegen...
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van woensdag tot vrijdag present.
je moederquote:
Zal ook niet....quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Radegast het volgende:
Vermaelen met een reugblessure naar de kant bij Belgie - Slovenie.
Het houdt ook niet opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Radegast het volgende:
Vermaelen met een rugblessure naar de kant bij Belgie - Slovenie.
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Jasza het volgende:
Dinsdag tot Vrijdag hier
Eerst dagje Milaan dan woensdag richting Florence en dan komt het wel goed
Zie je vast wel ff Sandman.
Wat een heldquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Daniane het volgende:
Jari speelt nu met Finland tegen Portugal!
http://nl.justin.tv/canariosbalselhas
Onzin, hij heeft momenteel een dip boeiend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat wordt nog wat met Stekelenburg.
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft momenteel een dip boeiend.
Kampioenschap is toch al verkeken, laat hem maar lekker staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...
Ik haal liever wel gewoon die 2de plaats zodat we volgend jaar voorronde CL spelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kampioenschap is toch al verkeken, laat hem maar lekker staan.
Tuurlijk, want je wil ook Europees voetbal mislopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja joh.. zet anders lekker de a1 neer.. we worden toch geen kampioen meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef jna het volgende:
Tering he, die bal kon ie gewoon terugkoppen
Anders overdrijf je even..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk, want je wil ook Europees voetbal mislopen
Euhm, volgens mij zijn alleen de eerste 4 van de competitie zeker van Europees voetbal... zo onrealistisch is dat dus niet gedacht als je de afgelopen 4 wedstrijden bekijktquote:
- Doe nou eens normaal -quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Daniane het volgende:
Jari speelt nu met Finland tegen Portugal!
http://nl.justin.tv/canariosbalselhas
- reageer ook eens normaal -quote:
*proestquote:
Hoezo? Al dat bloed enzo is toch vies?quote:
Laat je niet zo kennen johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |