Heerlijk was dat. Ten eerste omdat ze toen in de competitie die dvd's hadden en aan het eind keihard onderuit gingen. En dat intervieuw was zo KONINGS van huntelaarquote:
3-0.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stoer hoor. de wedstrijd van de 4-1 toch?
Speelde Bosschaart toen nog bij feyenoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
3-0.
Rosales, Johnny en Huntelaar scoorden toen.
Welkomquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Hey jongens en meiden wil me even voorstellen ben nieuw hier, ik zwerf al een tijdje rond op dit forum en nou toch eindelijk account aangemaakt, ben een ras-ajacied dus dat komt goed uit
Vette naamquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Hey jongens en meiden wil me even voorstellen ben nieuw hier, ik zwerf al een tijdje rond op dit forum en nou toch eindelijk account aangemaakt, ben een ras-ajacied dus dat komt goed uit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Elia beter dan Beerens? Volgens mij spelen ze niet op dezelfde positie. Beiden halen! Evenals Braafheid.
De bezem door de selectie. Silva, Van der Wiel, Gabri, Suarez, Sulejmani, Emanuelson, Sno, Leonardo ... weg d'r mee!
Bring on Granquist, Stenman, Braafheid, Perez, Jansen, Beerens, Arnautovic, Berg en Elia.
Gaan we zelfs het woordje gesticht al editten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef F1Bas het volgende:
- Reageer dan tenminste nog normaal op hem-
Heu!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Ja top idee !quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Elia beter dan Beerens? Volgens mij spelen ze niet op dezelfde positie. Beiden halen! Evenals Braafheid.
De bezem door de selectie. Silva, Van der Wiel, Gabri, Suarez, Sulejmani, Emanuelson, Sno, Leonardo ... weg d'r mee!
Bring on Granquist, Stenman, Braafheid, Perez, Jansen, Beerens, Arnautovic, Berg en Elia.
Jij bent echt slim joh. Wil je misschien trainer worden van PSV anders, die zoeken ook nog iemand met voetbalverstand als trainer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef DiemenZijde het volgende:
Die nemen Koeman of Rutten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt slim joh. Wil je misschien trainer worden van PSV anders, die zoeken ook nog iemand met voetbalverstand als trainer!
Eigenlijk zou jij adviseur bij Ajax moeten worden , eigenlijk zou bij elke topclub wel passen met jouw visie en ideeënquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Barca het volgende:
Jammer, ik durf te wedden dat jij een betere keuze zou zijn geweest. Zou je in het PSV topic even willen aangeven welke spelers PSV weg moet doen? Toivonen, Afellay, Amrabat enzo?quote:
Hee hee ik ben hem al voor PSV aan het strikken ja, afblijven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij adviseur bij Ajax moeten worden , eigenlijk zou bij elke topclub wel passen met jouw visie en ideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |