Onzin, hij heeft momenteel een dip boeiend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat wordt nog wat met Stekelenburg.
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft momenteel een dip boeiend.
Kampioenschap is toch al verkeken, laat hem maar lekker staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet maar hij hoort momenteel dan niet in de basis als je Vermeer op de bank hebt zitten...
Ik haal liever wel gewoon die 2de plaats zodat we volgend jaar voorronde CL spelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kampioenschap is toch al verkeken, laat hem maar lekker staan.
Tuurlijk, want je wil ook Europees voetbal mislopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja joh.. zet anders lekker de a1 neer.. we worden toch geen kampioen meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef jna het volgende:
Tering he, die bal kon ie gewoon terugkoppen
Anders overdrijf je even..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk, want je wil ook Europees voetbal mislopen
Euhm, volgens mij zijn alleen de eerste 4 van de competitie zeker van Europees voetbal... zo onrealistisch is dat dus niet gedacht als je de afgelopen 4 wedstrijden bekijktquote:
- Doe nou eens normaal -quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Daniane het volgende:
Jari speelt nu met Finland tegen Portugal!
http://nl.justin.tv/canariosbalselhas
- reageer ook eens normaal -quote:
*proestquote:
Hoezo? Al dat bloed enzo is toch vies?quote:
Laat je niet zo kennen johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |