Geld zat bij Ajax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat Pranjic de man is die Ajax op dit moment nodig heeft.
Daarnaast moet weer flink de portemonnee getrokken worden voor hem.
Hij kan over de gehele linker linie spelen plus op 10.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke positie moet hij bij jullie spelen dan?
Na de vrije trap denk ik?quote:Mijn vriend smeekt elke dag of ik naar Ajax wil komen om hem te helpen. Ook veel van zijn ploeggenoten vroegen me laatst in de Arena te komen voetballen.'
Zo best was die nou ook weer niet. Alleen was de muur nóg slechter.quote:
zo erg is het met ons gesteld ja, dat Schilder nét niet goed genoeg voor Ajax is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo best was die nou ook weer niet. Alleen was de muur nóg slechter..
Gun het Schilder van harte trouwens. Gewoon nét niet goed genoeg voor Ajax.
En dat is een probleem, omdat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
veel kakkerlakken in ons topic zeg de laatste tijd
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Iedereen is welkom, mits er gewoon normaal gereageerd wordt (geen gescheld, geen getroll).
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest..
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.
Pannenkoek !!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik die statistieken in je sig eens bekijk, ben je gewoon naar te weinig wedstrijden geweest..
Ik had geen last van hemquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef toma het volgende:
Mooi dat Schilder weg is. Die jongen is niet goed genoeg voor Ajax.
Want? Silva is linksback?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had geen last van hem.
Maar dan neem ik aan dat Silva weer in beeld komt?
Want schilder staat op rechts?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had geen last van hem.
Maar dan neem ik aan dat Silva weer in beeld komt?
Niet zo serieus, ik bedoelde slechts dat die statistieken en stuk rooskleuriger zijn dan die in de competitie. Als het alle thuiswedstrijden zijn, verklaart dat wel 't één en ander.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dat vind jij. Ik ga sowieso niet naar uitwedstrijden, maar thuis alles geweest.
Ja wie zullen ze uit de hoed toveren? Heubach?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want schilder staat op rechts?Ik neem aan dat ze nu eindelijk een echte back gaan kopen.
gelukkig kan je nooit schuiven met spelers, dat was ik idd ff vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want schilder staat op rechts?Ik neem aan dat ze nu eindelijk een echte back gaan kopen.
Juanfranquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja wie zullen ze uit de hoed toveren? Heubach?
Een linksback op rechts zetten of andersom is vragen om problemen en een noodoplossing. Niet voor niets wilde Van Basten alle posities dubbel bezet hebben. Geen enkele reden om aan te nemen dat dit volgend seizoen anders is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig kan je nooit schuiven met spelers, dat was ik idd ff vergeten.
Nou moet ik zeggen dat Van Basten er wel een handje naar had om linkspoten op rechts te zetten en andersom. Maar dat lijkt me in dit geval niet echt verstandig. Silva voor v/d Wiel daarentegen wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd kritiek had op de onlogische opstellingen van Van Basten in zijn Oranje periode (en ook wel bij Ajax). Maar je hebt er dan geen problemen mee om een rechtsback op linksback te zetten, of je hele verdediging om te gooien om Silva te laten spelen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onmeunige beer uit rusland ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kom geloof ik rond vijf uur aan ofzo op het vliegveld, dus geen idee of ik dat haal. Lijkt me wel leuk, maar ben ook afhankelijk van de mensen waarmee ik ga.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
Vandaag trouwens brief binnengekregen over Fiorentina-uit, we mogen woensdagavond de training gedurende twintig minuten bekijken. Begint om 19.30u, lijkt mij wel leuk, ben dan een paar uur in de stad...gaan er meer Fokkers heen?
Ik zou niet weten wat ik bij die training te zoeken heb, aangezien we niet op woensdagavond kunnen omwisselen. Dus ik ben niet present bij de training denk ik. Jasza ging wel zei die net.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
Vandaag trouwens brief binnengekregen over Fiorentina-uit, we mogen woensdagavond de training gedurende twintig minuten bekijken. Begint om 19.30u, lijkt mij wel leuk, ben dan een paar uur in de stad...gaan er meer Fokkers heen?
Misschien dat ze je in het W2 topic daar verder mee kunnen helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap nog steeds niet dat vermeer vorig seizoen zo vaak op de bank zat
Omdat Steek gewoon een uitstekend seizoen keepte. Bovendien zat Vermeer vorig seizoen niet eens bij de selectie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap nog steeds niet dat vermeer vorig seizoen zo vaak op de bank zat
Hij is toch joods?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Fortitudo het volgende:
En is van der wiel zo goed, dat hij is opgeroepen voor oranje?
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Fortitudo het volgende:
En is van der wiel zo goed, dat hij is opgeroepen voor oranje?
Ik ga sowieso wel ffquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef Silenus het volgende:
quote:Europa kent 6,5 miljoen Ajax-fans
Ajax is de populairste Nederlandse voetbalclub in Europa. De Amsterdammers hebben volgens onderzoeksbureau Sport + Markt 6,5 miljoen fans. De club bezet daarmee de negentiende plaats in de ranglijst.
* wacht op eerste psv'er die komt zeggen dat psv in zuid amerika populairder isquote:
De eerste prijs is binnen!quote:
Je doet je tag eer aan zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste prijs is binnen!
MvB.
We zijn ook al kampioen van 2008quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste prijs is binnen!
MvB.
Zo onzinnig zulke onderzoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |