Geil jij er op om zoveel mogelijk namen te posten oid? Anders begrijp ik er niet zoveel vanquote:
Tja ... maar Ajax wil mij al!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jammer, ik durf te wedden dat jij een betere keuze zou zijn geweest. Zou je in het PSV topic even willen aangeven welke spelers PSV weg moet doen? Toivonen, Afellay, Amrabat enzo?
Maar nu weer over Ajax hier.
Nee hoor .... maar minstens 8 spelers van de huidige selectie heeft niet de juiste mentaliteit. Ook al heb je een slechte coach dan nog moet je je best doen. Als je ontevreden bent dan bespreek je dat met het bestuur of je levert je contract in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geil jij er op om zoveel mogelijk namen te posten oid? Anders begrijp ik er niet zoveel van.
Vol achteruit toch in dit geval?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Jasza het volgende:
Sjonnie laat maar is zien dat zijn mentaliteit gewoon uitstekend is, zelfs in oefenduels gewoon vol erin gaan.
doe ik tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
waarom post je dit? Als je hier wilt posten, doe dat dan met enige inhoud.
Van woensdag tot vrijdag present.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie zijn er volgende week nou eigenlijk allemaal bij? Training is voor mij sowieso geen optie aangezien we pas donderdagochtend vliegen...
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van woensdag tot vrijdag present.
je moederquote:
Zal ook niet....quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Radegast het volgende:
Vermaelen met een reugblessure naar de kant bij Belgie - Slovenie.
Het houdt ook niet opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Radegast het volgende:
Vermaelen met een rugblessure naar de kant bij Belgie - Slovenie.
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Jasza het volgende:
Dinsdag tot Vrijdag hier
Eerst dagje Milaan dan woensdag richting Florence en dan komt het wel goed
Zie je vast wel ff Sandman.
Wat een heldquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Daniane het volgende:
Jari speelt nu met Finland tegen Portugal!
http://nl.justin.tv/canariosbalselhas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |