Het was zeker een mooie ceremonie. Het 'welkom heten' met de slag op de schouder van de oude helden vond ik het mooiste gedeelte van de ceremonie.quote:
Hoger dan MWO;quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef tha_dark het volgende:
Zijn er in het verleden wel onderscheidingen uitgereikt aan individueen hoger dan de MWO? Is daar misschien een lijst van te vinden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was zeker een mooie ceremonie. Het 'welkom heten' met de slag op de schouder van de oude helden vond ik het mooiste gedeelte van de ceremonie.
Exercitie is helaas een ondergeschoven kindje bij defensie op dit moment. Uitzenddruk etc. De parade eenheden die aanwezig waren hebben, als ze mazzel hebben gehad, zeker 4 uur kunnen oefenen.quote:Maar dit soort Nederlandse ceremonies vind ik altijd "net niet". Het is net even wat minder groots dan bij bijvoorbeeld de Britse ceremonies. Het is allemaal net niet strak genoeg, net even wat rommeliger, het excerseren is niet enorm strak, de militairen zien er net niet strak genoeg uit, vooral die uit de muziekgroepen... Zo stond er een trommelaar met zn pens vooruit naar zijn bladmuziek te kijken...
De Koningin die net even op een verkeerde plaats staat en zich dan zelf aan een paaltje op een podiumpje moet hijsen en daarna langzaam achteruit schuiffelt, was misschien wel het beste voorbeeld. Sowieso vond ik de Majesteit niet enorm stevig op haar voeten staan, ze ging echt een aantal maal bijna onderuit...
Samen met zijn collega's zeker.quote:Wel een absolute held natuurlijk die Kroon.![]()
Zijn er misschien nog ergens beelden en/of foto's te zien van de ceremonie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooral de knieval voor de Ridder in de rolstoel.
![]()
[..]
Exercitie is helaas een ondergeschoven kindje bij defensie op dit moment. Uitzenddruk etc. De parade eenheden die aanwezig waren hebben, als ze mazzel hebben gehad, zeker 4 uur kunnen oefenen.![]()
[..]
Samen met zijn collega's zeker.
Op defensie.nl staan wat foto's en een video verslag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zijn er misschien nog ergens beelden en/of foto's te zien van de ceremonie?
Idd, hierzo:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:10 schreef Pumatje het volgende:
uitzending gemist
daar kun je hem helemaal terugkijken
Stuur ze maar naar Noord-Korea, daar kunnen ze nog een hoop van lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Pumatje het volgende:
Dat achterlijke burgerclubje wat we de Luchtmacht noemen, en de Kmar moeten godverdomme toch echt eens die grijze massa gaan gebruiken en na gaan denken.
ik zou ze het liefst naaar een Strafkamp sturen in Siberië waar ze de godganse dag maar eens met bezems exercitie lessen gaan krijgen want die figuren zetten heel defensie voor lul..
Het zag er echt echt echt niet uit, schaamde me dood
Erg mooi ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooral de knieval voor de Ridder in de rolstoel.
![]()
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
En die reacties op de FP ook![]()
![]()
Diep triest hoor!!!
ik probeer al de hele middag een foto te vinden op het internet van dat moment, maar helaas. Zou een mooie foto zijn als achtergrond op de computer. .quote:
Mooie verslagen! Heb diep respect voor die jongens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef _The_General_ het volgende:
De acties van Kroon RMWO
http://onderscheidingenforum.nl/viewtopic.php?t=1311&highlight=
Jij hebt echt een bord voor je kopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef Pumatje het volgende:
die mensen hebben geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar ze het over hebben, en laten we eerlijk zijn.
overgrote deel van Fok! is wat links, niets mis mee.
Maar het typisch Nederlandse overal iets van willen vinden en dat uiten terwijl ze er ook geen bal verstand van hebben word ik al heel lang moe van.
kut voor jequote:
hoe haal je dat nu weer uit die reactiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
kut voor je
mensen met een mening die afwijken van de jouwe.
ik heb je reactie dan ook niet gemod of wel?quote:Tis diezelfde recht op de mening van vrijheidsuiting, de essentiële democratische waarde, waar Defensie-mensen zo hard voor werken om te beschermen. Op papier dan. Buiten de Nederlandse grenzen in NAVO verband.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Verluste het volgende:
[..]
OT: Het is maar dat de Taliban militair zo ontzettend zwak zijn, anders had ie niet die medaille niet op ''easy-mode'' kunnen verdienen.![]()
nou hij kan gewoon lezen volgens mijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
je weet niet eens wat over de omstandigheden waar hij in zat
volgens mij is het een zijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou hij kan gewoon lezen volgens mij
ik neem aan dat hij zijn mening gevormd heeft aan de hand van de informatie die erover beschikbaar is?
offfffffff ... ?
zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik probeer al de hele middag een foto te vinden op het internet van dat moment, maar helaas. Zou een mooie foto zijn als achtergrond op de computer. .
Come here baby, ik laat je alle hoeken van de kamer zien poppedijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
kut voor je
Tis diezelfde recht op de mening van vrijheidsuiting, de essentiële democratische waarde, waar Defensie-mensen zo hard voor werken om te beschermen. Op papier dan. Buiten de Nederlandse grenzen in NAVO verband.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo?
[ link | afbeelding ]
heleboel foto's nu
http://www.defensie.nl/ac(...)litaire_willems_orde
Joh? Korrel? Sraan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Om een Talib dood te schieten moet je hem nog steeds op de korrel nemen, sraan afgaan en al kijkend de trekker overhalen hoor
Sjonge, dat is niet niets. Volledig terechte onderscheiding en mooi dat ze hem op deze manier en met zo'n ceremonie eren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef _The_General_ het volgende:
De acties van Kroon RMWO
http://onderscheidingenforum.nl/viewtopic.php?t=1311&highlight=
Dejezus, wat mij vooral opviel in de NOS uitzending hoe "shaky" en onvast Koningin Beatrix er uit zag! Ze begint er echt oud uit te zien. Ze kon haar hoofd ook moeilijk stil houden, hetgeen ik gelijk moest denken aan lichte tremor, wat duidt op beginnende Parkinson bij oude mensen. Ook liep zij onvast en struikelde zelfs bijna toen zij naar Kapitein Kroon liep. Dit viel ook op bij de uitzending Knevel & Van den Brink.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, hierzo:
http://player.omroep.nl/?aflID=9555210
http://www.uitzendinggemist.nl/
zo te zien kan je blijkbaar totaal niet met kritiek omgaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Come here baby, ik laat je alle hoeken van de kamer zien poppedijn![]()
Zal ik jou eens even naar rechts richten![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
kut voor je
wahahahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef Verluste het volgende:
[..]
zo te zien kan je blijkbaar totaal niet met kritiek omgaan.
Typerend voor dit sub-forum
pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik reageer allang niet meer serieus op de pro-JSF mensen. Ze hebben oogkleppen op. Ik volg enkel de raad van Chooselife op. En leer zelf eens bronnen serieus te nemen als de naam je er van niet aanstaat.![]()
http://www.defensie.nl/actueel/militaire_willems-orde/actiesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Sjonge, dat is niet niets. Volledig terechte onderscheiding en mooi dat ze hem op deze manier en met zo'n ceremonie eren.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
Kroon vond ik goed overkomen bij K&vdB. Iemand met realiteitszin, hij kwam erg goed over iig
.
Vooral hoe hij reageerde op die journaliste was gewoon terecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:56 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Meen je dat nou
Ik vond hem juist niet al te snugger overkomen
Knevel & van den Brink, dat wannabe-P&W-programma.quote:
Hahaha ja Bosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:04 schreef sp3c het volgende:![]()
ik zit het nu te kijken en ik vind dattie het tot nu toe (gaan nu naar die journaliste) goed doet hoor!
komt best helder over en de antwoorden zijn ook goed
of hij dat ding ook bij zich had
en dat struikelen van de koningin, ze herstelt zich gewoon zonder een krimp te geven of uberhaupt op te kijken ... doet ze goed
en lol @ Wouter Bos zijn ruggegraad
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die journaliste haar antwoorden op de vragen van Knevel en Brink en Ridder Kroon, die journaliste is wel erg naïef zeg.
Idd leuk programma, wist niet dat Knevel zulk goed programma kon maken. Maar goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemen
ik vond het een oninteressant verhaal verder maar wat Wilders betreft heeft ze wel gelijk denk ik, die heeft dat boek echt niet gelezen
leuk programma trouwens
Laat dat nogal maar weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Terug, feit is en blijft dat die journaliste nogal naïef is. En daar neem ik geen millimeter van terug
Eensch!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef Pumatje het volgende:
Kroon is een held, onaantastbaar en daar kun jij zelfs niets aan veranderen
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik was eerst ook wat sceptisch, maar van wat ik heb gelezen lijkt het me niet geheel onterecht. Ongetwijfeld zullen er op de achtergrond politieke motieven meespelen, maar wanneer niet?
Daar kan die man verder ook niets aan doen.
'quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?
Dat gehuil over vecht/opbouw missiequote:Op woensdag 3 juni 2009 08:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
'
Een heel groot gedeelte van de politiek is tegen de MWO geweest. Met een MWO geef je namelijk deels toe dat het een vecht missie is! Moed beleid en trouw in het aangezicht van de vijand! En het was toch een opbouw missie?
Omdat de eenheid en alle eenheden daarboven en daarnaast gecontroleerd worden door de politiek.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?
Maar dat snapt niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat gehuil over vecht/opbouw missie. Alsof je iets op kan bouwen wanneer alles plat wordt gebrand zodra je de dorpsgrenzen uit bent.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Verluste het volgende:
[..]
Omdat de eenheid en alle eenheden daarboven en daarnaast gecontroleerd worden door de politiek.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
'
Een heel groot gedeelte van de politiek is tegen de MWO geweest. Met een MWO geef je namelijk deels toe dat het een vecht missie is! Moed beleid en trouw in het aangezicht van de vijand! En het was toch een opbouw missie?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemen
ik vond het een oninteressant verhaal verder maar wat Wilders betreft heeft ze wel gelijk denk ik, die heeft dat boek echt niet gelezen
leuk programma trouwens
Er zijn nogal wat bladen en weblogs die zich afgelopen weekeind voor Wilders en tegen de journaliste hebben uitgesproken. De meest vriendelijke omschrijving die ik tegenkwam was Taliban als Boeketreeks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd leuk programma, wist niet dat Knevel zulk goed programma kon maken. Maar goed.
Terug, feit is en blijft dat die journaliste nogal naïef is. En daar neem ik geen millimeter van terug
Ik heb het boek niet gelezen, maar als wat er op het web is te vinden klopt en zij blijft volhouden dat ze geen Stockholm heeft, dan is de dame niet verkracht, maar gewoon op zoek gegaan naar een lekkere wilde baard met een dikke lul.quote:De commandant Ghazi Gul verkracht De Rijke. Toch beschrijft zij hem na deze gruwelijke daad op een manier die niet zou misstaan in de Bouquet Reeks: ‘Ik voel zijn kriebelige baard, proef een flard van zijn bandeloze vrijheid.’ Haar verkrachter wordt zelfs een krijger met een ontembare drang naar revolutie die haar heimwee bezorgt naar een leven dat ze nooit gekend heeft. Ook wordt er heel wat afgeflirt tussen De Rijke en de andere Taliban troepen. Het wemelt van woorden als plagerig, maatjes, schalks, woest, gegiechel, grappen waardoor het boek een erotische lading krijgt.
Als commandant Ghazi haar opnieuw verkracht schrijft ze een paar pagina’s later over het moment van haar vrijlating: ‘Ghazi had me overeind getrokken en me lachend aangekeken, op zijn vertrouwde plagerige manier. De fonkeling was terug in zijn ogen, zoals die nacht in het maanlicht toen hij me kuste.’
Heb je misschien een linkje naar dat soort reports?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
eerlijk gezegd had ik ook zo mijn twijfels in het begin hoor
ik vond het wel heel toevallig dat zo vlak nadat een Australische commando een Victoria cross ontving ogenschijnlijk voor acties waar wij al meerdere malen 'slechts' het kruis van verdienste voor hebben uitgereikt
en no offense richting de Australier in kwestie maar als je die verslagen leest is dit idd toch van een wat ander kaliber ... we zullen het er maar op houden dat de acties van die SASR troeper deels niet openbaar zijn gemaakt
maar het punt dat hij wil maken is niet dat ze mogelijk last van stockholm syndroom heeft ... nou dat geloof ik zo ook wel!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nogal wat bladen en weblogs die zich afgelopen weekeind voor Wilders en tegen de journaliste hebben uitgesproken. De meest vriendelijke omschrijving die ik tegenkwam was Taliban als Boeketreeks.
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar als wat er op het web is te vinden klopt en zij blijft volhouden dat ze geen Stockholm heeft, dan is de dame niet verkracht, maar gewoon op zoek gegaan naar een lekkere wilde baard met een dikke lul.
En als ze wel Stockholm heeft dan heeft Wilders gewoon een punt. Alleen rammelt het dan weer eens een keer aan zijn manier van communiceren
Zie ook NRCnext
kijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Steeven het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar dat soort reports?
Ze hebben er toch heel lang niet aan gewild hoor, zie bijv;quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee hoor
Als je soldaten ergens voor inzet, betekend dat dat ze in een geweldsspectrum komen, van laag tot hoog..
En dan kan de missie nog het poetsen van de schoenen van de Koningin zijn.. er kan gevochten worden.
Thx, niet dat ik het in twijfel trek, maar ik vind het altijd fijn leesvoerquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk
http://www.theaustralian.(...)24920340-601,00.html
kwam in een hinderlaag schoot terug, rende over open veld om een gewonde te redden etc.
vergelijk het met het verhaal van bv Korporaal b.d. van den Vondevoort in de volgende pdf
http://www.vbmnov.nl/webs(...)Triv11/024_tj11z.pdf
en nogmaals niets tegen die Australier, hij zal het wel verdiend hebben dat geloof ik meteen maar als je niet bij beide acties bent geweest en gewoon die stukjes vanaf het internet leest lijkt het me vrij vergelijkbaar, leek het toch ff dat die MWO werd uitgereikt simpelweg om niet onder te hoeven doen voor die Australiers
ik twijfelde echt ff hoor maar dat lijkt me ongegrond achteraf
al die mannen zijn helden wmb
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef _The_General_ het volgende:
De volledige lijst onderscheidingen van Kroon:
Militaire Willems-Orde, Ridder 4e klasse (K.B. September 2008)
Herinneringsmedaille VN-Vredesoperaties voor deelname UNTAC (Cambodja)
Herinneringsmedaille Multinationale Vredesoperaties voor deelname Operation Provide Comfort (Koerdistan)
Herinneringsmedaille Multinationale Vredesoperaties, met 2 gespen, voor deelname SFOR en Kosovo Force
Herinneringsmedaille Vredesoperaties, 5 deelnames
Onderscheidingsteken voor Langdurige, Eerlijke en Trouwe Dienst, in brons
Landmachtmedaille
Vierdaagsekruis, met kroon
Vaardigheidsmedaille van het NOC*NSF, 2 deelnames
United Nations Medal voor deelname UNTAC (Cambodja)
NATO Medal, met 2 gespen "FORMER YUGOSLAVIA"
NATO Medal, met gesp "KOSOVO"
NATO Medal, met 2 gespen voor deelname ISAF
Is dat geen overkoepelende naam voor een type /groep medailles?quote:
Hier ligt er een van mijn broer voor active endeavour. Blauw lint met 2 verticale witte strepen met in de de witte strepen een verticale gouden streep. Een bronzen gesp met "article 5" er op. De voorkant van de medialle is het navo symbool en op de achterkant staat: "In service of peace and freedom/ Au service de la paix et de la liberte.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:05 schreef Demophon het volgende:
[..]
Is dat geen overkoepelende naam voor een type /groep medailles?
Even over OEF. Daar krijgen Nederlanders geen Medaille voor omdat Nederland officieel niet aan OEF heeft meegedaan. Wel aan ISAF uiteraard, en nog steeds.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hier ligt er een van mijn broer voor active endeavour. Blauw lint met 2 verticale witte strepen met in de de witte strepen een verticale gouden streep. Een bronzen gesp met "article 5" er op. De voorkant van de medialle is het navo symbool en op de achterkant staat: "In service of peace and freedom/ Au service de la paix et de la liberte.
Aangezien afghanistan onder OEF valt dacht ik dat de kapitein kroon er ook wel zo één zou hebben.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Verluste het volgende:
Kroon (en velen van jullie) mag zijn verstand eens laten spreken, als dat niet al is afgestompt.
Stompzinnig gedoe om een medaille voor het vermoorden van je medemens.
Voor vrede: [ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze, die vijandelijke strijders, zijn niet gedood omdat ze zweetvoeten hadden, knul.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Verluste het volgende:
Kroon (en velen van jullie) mag zijn verstand eens laten spreken, als dat niet al is afgestompt.
Stompzinnig gedoe om een medaille voor het vermoorden van je medemens.
Voor vrede: [ afbeelding ]
Het is koffiedik kijken maar ik vermoed dat het dan een Star of Gallantry wordt, de een na hoogste militaire dapperheidsonderscheiding van de Australian Defence Forces alleen voorafgegaan door de Victoria Cross.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef _The_General_ het volgende:
Mogelijk australische onderscheiding voor Kroon
http://onderscheidingenforum.nl/viewtopic.php?t=1356
Hij weet, blijkbaar, niets leuker dan trollen op Fok:quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja bladieblablabla
jij bent hier stompzinnig en zou je grijze massa eens moeten gebruiken
hij zorgt dat die Taliban geen kans krijgt en dus de mensen in Afghanistan met nadruk op vrouwen en hun rechten een betere leefomgeving krijgen dus zit niet zulke populistische linkse praat uit te slaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef Snakey het volgende:
Verluste, trollen, 48 uur.
Verluste plaatst geen mening waar hij achter staat. Hij plaatst alleen dingen om te trollen. En ja, zijn ban is alweer afgelopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef sp3c het volgende:
is die niet afgelopen inmiddels??
hoe dan ook, dit was niet eens een linkse riedel, zelfs bij de SP doen ze geloof ik niet moeilijk over deze onderscheiding
het is het bekende antimilitaristische verhaal, die zijn meestal wel links maar mijn ervaring leren mij dat dat bepaald niet per definitie het geval is
tsja, het is een mening ...
Gast, ben jij moderator hier?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef Pumatje het volgende:
dus zit niet zulke populistische linkse praat uit te slaan
En die zijn druk bezig om hun medaille nog te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Even over OEF. Daar krijgen Nederlanders geen Medaille voor omdat Nederland officieel niet aan OEF heeft meegedaan. Wel aan ISAF uiteraard, en nog steeds.
Er zijn wel enkele gevallen bekent van veteranen die WEL onder OEF hebben gedient maar daar geen medaille voor hebben gekregen. Dat waren enkele individueel geplaatste militairen. Stond laatst nog een artikel over in het veteranenblad Checkpoint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |