Hahaha ja Bosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:04 schreef sp3c het volgende:![]()
ik zit het nu te kijken en ik vind dattie het tot nu toe (gaan nu naar die journaliste) goed doet hoor!
komt best helder over en de antwoorden zijn ook goed
of hij dat ding ook bij zich had
en dat struikelen van de koningin, ze herstelt zich gewoon zonder een krimp te geven of uberhaupt op te kijken ... doet ze goed
en lol @ Wouter Bos zijn ruggegraad
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die journaliste haar antwoorden op de vragen van Knevel en Brink en Ridder Kroon, die journaliste is wel erg naïef zeg.
Idd leuk programma, wist niet dat Knevel zulk goed programma kon maken. Maar goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemen
ik vond het een oninteressant verhaal verder maar wat Wilders betreft heeft ze wel gelijk denk ik, die heeft dat boek echt niet gelezen
leuk programma trouwens
Laat dat nogal maar weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Terug, feit is en blijft dat die journaliste nogal naïef is. En daar neem ik geen millimeter van terug
Eensch!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef Pumatje het volgende:
Kroon is een held, onaantastbaar en daar kun jij zelfs niets aan veranderen
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik was eerst ook wat sceptisch, maar van wat ik heb gelezen lijkt het me niet geheel onterecht. Ongetwijfeld zullen er op de achtergrond politieke motieven meespelen, maar wanneer niet?
Daar kan die man verder ook niets aan doen.
'quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?
Dat gehuil over vecht/opbouw missiequote:Op woensdag 3 juni 2009 08:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
'
Een heel groot gedeelte van de politiek is tegen de MWO geweest. Met een MWO geef je namelijk deels toe dat het een vecht missie is! Moed beleid en trouw in het aangezicht van de vijand! En het was toch een opbouw missie?
Omdat de eenheid en alle eenheden daarboven en daarnaast gecontroleerd worden door de politiek.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is door zijn eigen eenheid voorgedragen. Wat is daar precies politiek aan?
Maar dat snapt niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat gehuil over vecht/opbouw missie. Alsof je iets op kan bouwen wanneer alles plat wordt gebrand zodra je de dorpsgrenzen uit bent.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Verluste het volgende:
[..]
Omdat de eenheid en alle eenheden daarboven en daarnaast gecontroleerd worden door de politiek.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
'
Een heel groot gedeelte van de politiek is tegen de MWO geweest. Met een MWO geef je namelijk deels toe dat het een vecht missie is! Moed beleid en trouw in het aangezicht van de vijand! En het was toch een opbouw missie?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nu ja in haar defence ... ze is journalist en het is dan idd haar werk om dan ook de andere kant in beeld te brengen en zoals ze zegt, diezelfde figuren zijn eerder (vlak na de hinderlaag op die parachutisten) compleet met oorlogsbuit en al ook geinterviewt zonder problemen
ik vond het een oninteressant verhaal verder maar wat Wilders betreft heeft ze wel gelijk denk ik, die heeft dat boek echt niet gelezen
leuk programma trouwens
Er zijn nogal wat bladen en weblogs die zich afgelopen weekeind voor Wilders en tegen de journaliste hebben uitgesproken. De meest vriendelijke omschrijving die ik tegenkwam was Taliban als Boeketreeks.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd leuk programma, wist niet dat Knevel zulk goed programma kon maken. Maar goed.
Terug, feit is en blijft dat die journaliste nogal naïef is. En daar neem ik geen millimeter van terug
Ik heb het boek niet gelezen, maar als wat er op het web is te vinden klopt en zij blijft volhouden dat ze geen Stockholm heeft, dan is de dame niet verkracht, maar gewoon op zoek gegaan naar een lekkere wilde baard met een dikke lul.quote:De commandant Ghazi Gul verkracht De Rijke. Toch beschrijft zij hem na deze gruwelijke daad op een manier die niet zou misstaan in de Bouquet Reeks: ‘Ik voel zijn kriebelige baard, proef een flard van zijn bandeloze vrijheid.’ Haar verkrachter wordt zelfs een krijger met een ontembare drang naar revolutie die haar heimwee bezorgt naar een leven dat ze nooit gekend heeft. Ook wordt er heel wat afgeflirt tussen De Rijke en de andere Taliban troepen. Het wemelt van woorden als plagerig, maatjes, schalks, woest, gegiechel, grappen waardoor het boek een erotische lading krijgt.
Als commandant Ghazi haar opnieuw verkracht schrijft ze een paar pagina’s later over het moment van haar vrijlating: ‘Ghazi had me overeind getrokken en me lachend aangekeken, op zijn vertrouwde plagerige manier. De fonkeling was terug in zijn ogen, zoals die nacht in het maanlicht toen hij me kuste.’
Heb je misschien een linkje naar dat soort reports?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
eerlijk gezegd had ik ook zo mijn twijfels in het begin hoor
ik vond het wel heel toevallig dat zo vlak nadat een Australische commando een Victoria cross ontving ogenschijnlijk voor acties waar wij al meerdere malen 'slechts' het kruis van verdienste voor hebben uitgereikt
en no offense richting de Australier in kwestie maar als je die verslagen leest is dit idd toch van een wat ander kaliber ... we zullen het er maar op houden dat de acties van die SASR troeper deels niet openbaar zijn gemaakt
maar het punt dat hij wil maken is niet dat ze mogelijk last van stockholm syndroom heeft ... nou dat geloof ik zo ook wel!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nogal wat bladen en weblogs die zich afgelopen weekeind voor Wilders en tegen de journaliste hebben uitgesproken. De meest vriendelijke omschrijving die ik tegenkwam was Taliban als Boeketreeks.
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar als wat er op het web is te vinden klopt en zij blijft volhouden dat ze geen Stockholm heeft, dan is de dame niet verkracht, maar gewoon op zoek gegaan naar een lekkere wilde baard met een dikke lul.
En als ze wel Stockholm heeft dan heeft Wilders gewoon een punt. Alleen rammelt het dan weer eens een keer aan zijn manier van communiceren
Zie ook NRCnext
kijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Steeven het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar dat soort reports?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |