Het was zeker een mooie ceremonie. Het 'welkom heten' met de slag op de schouder van de oude helden vond ik het mooiste gedeelte van de ceremonie.quote:
Hoger dan MWO;quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef tha_dark het volgende:
Zijn er in het verleden wel onderscheidingen uitgereikt aan individueen hoger dan de MWO? Is daar misschien een lijst van te vinden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was zeker een mooie ceremonie. Het 'welkom heten' met de slag op de schouder van de oude helden vond ik het mooiste gedeelte van de ceremonie.
Exercitie is helaas een ondergeschoven kindje bij defensie op dit moment. Uitzenddruk etc. De parade eenheden die aanwezig waren hebben, als ze mazzel hebben gehad, zeker 4 uur kunnen oefenen.quote:Maar dit soort Nederlandse ceremonies vind ik altijd "net niet". Het is net even wat minder groots dan bij bijvoorbeeld de Britse ceremonies. Het is allemaal net niet strak genoeg, net even wat rommeliger, het excerseren is niet enorm strak, de militairen zien er net niet strak genoeg uit, vooral die uit de muziekgroepen... Zo stond er een trommelaar met zn pens vooruit naar zijn bladmuziek te kijken...
De Koningin die net even op een verkeerde plaats staat en zich dan zelf aan een paaltje op een podiumpje moet hijsen en daarna langzaam achteruit schuiffelt, was misschien wel het beste voorbeeld. Sowieso vond ik de Majesteit niet enorm stevig op haar voeten staan, ze ging echt een aantal maal bijna onderuit...
Samen met zijn collega's zeker.quote:Wel een absolute held natuurlijk die Kroon.![]()
Zijn er misschien nog ergens beelden en/of foto's te zien van de ceremonie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooral de knieval voor de Ridder in de rolstoel.
![]()
[..]
Exercitie is helaas een ondergeschoven kindje bij defensie op dit moment. Uitzenddruk etc. De parade eenheden die aanwezig waren hebben, als ze mazzel hebben gehad, zeker 4 uur kunnen oefenen.![]()
[..]
Samen met zijn collega's zeker.
Op defensie.nl staan wat foto's en een video verslag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zijn er misschien nog ergens beelden en/of foto's te zien van de ceremonie?
Idd, hierzo:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:10 schreef Pumatje het volgende:
uitzending gemist
daar kun je hem helemaal terugkijken
Stuur ze maar naar Noord-Korea, daar kunnen ze nog een hoop van lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Pumatje het volgende:
Dat achterlijke burgerclubje wat we de Luchtmacht noemen, en de Kmar moeten godverdomme toch echt eens die grijze massa gaan gebruiken en na gaan denken.
ik zou ze het liefst naaar een Strafkamp sturen in Siberië waar ze de godganse dag maar eens met bezems exercitie lessen gaan krijgen want die figuren zetten heel defensie voor lul..
Het zag er echt echt echt niet uit, schaamde me dood
Erg mooi ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooral de knieval voor de Ridder in de rolstoel.
![]()
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
En die reacties op de FP ook![]()
![]()
Diep triest hoor!!!
ik probeer al de hele middag een foto te vinden op het internet van dat moment, maar helaas. Zou een mooie foto zijn als achtergrond op de computer. .quote:
Mooie verslagen! Heb diep respect voor die jongens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef _The_General_ het volgende:
De acties van Kroon RMWO
http://onderscheidingenforum.nl/viewtopic.php?t=1311&highlight=
Jij hebt echt een bord voor je kopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef Pumatje het volgende:
die mensen hebben geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar ze het over hebben, en laten we eerlijk zijn.
overgrote deel van Fok! is wat links, niets mis mee.
Maar het typisch Nederlandse overal iets van willen vinden en dat uiten terwijl ze er ook geen bal verstand van hebben word ik al heel lang moe van.
kut voor jequote:
hoe haal je dat nu weer uit die reactiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
kut voor je
mensen met een mening die afwijken van de jouwe.
ik heb je reactie dan ook niet gemod of wel?quote:Tis diezelfde recht op de mening van vrijheidsuiting, de essentiële democratische waarde, waar Defensie-mensen zo hard voor werken om te beschermen. Op papier dan. Buiten de Nederlandse grenzen in NAVO verband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |