Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit in college, mooi niet kijken dus.
Hoe gaat ie?quote:
Inderdaad erg tof van d'r. Hopelijk trekt die 'waas' snel weg... Wat een verhaal manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
dankje , heb zelfs nog een beterequote:
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota benequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zien
Geen hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
Een college over seksualiteit? Wat voor studie doe jij überhaupt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota bene.
Is een keuzevak. Maar tot nu toe gaat het alleen maar over biologische factoren. Dat gedoe in je hersenen enzo. Amygdala niet actief, maar de hersenstam met het ventrale tegment wel...dat soort shit. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een college over seksualiteit? Wat voor studie doe jij überhaupt?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een college over seksualiteit?
lolquote:
Dat valt vaak wel te declarerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme zeg...driekwart van m'n mogelijke stageplaatsen ligt op minimaal 50km van Nijmegen. Dat wordt een duur jaar volgend jaar, alleen al aan reiskosten....
OV-kaart ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme zeg...driekwart van m'n mogelijke stageplaatsen ligt op minimaal 50km van Nijmegen. Dat wordt een duur jaar volgend jaar, alleen al aan reiskosten....
Bij jouw beroepsgroep wel, helaas werkt dat bij 'ons' anders. GGz en Jeugdzorg kennen een maximale reiskostenvergoeding van ¤60,- per maand. Daar kan ik niet eens drie dagen voor hen en weer rijden (als je de kostprijs per km telt). En als je stagiair bent gaan ze er vaak vanuit dat je een OV hebt (niet dus), dus krijg je regelmatig helemaal geen reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat valt vaak wel te declareren.
De instellingen waar ik eventueel naartoe wil, liggen allemaal niet echt vlakbij een CS, zeg maarquote:
wist ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De instellingen waar ik eventueel naartoe wil, liggen allemaal niet echt vlakbij een CS, zeg maar. Daarnaast heb ik geen OV. Ik kan 'm wellicht met veel moeite wel krijgen, maar ik heb diverse overwegingen waarom ik dat zeer waarschijnlijk niet doe.
Mikkie is niet zomaar een student!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
![]()
ik dacht iedere student heeft een OV
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie is niet zomaar een student!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
![]()
ik dacht iedere student heeft een OV
Dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
als je al heel lang studeert dan heb je er ook geen meer
Dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie is niet zomaar een student!
Oh noes!!! Daar hebben ze toch een kantine voor?quote:
Gewoon op je stage boodschappen doen en brood smeren en dat allemaalquote:
Er is tijdelijk geen kantinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes!!! Daar hebben ze toch een kantine voor?
Mja, ze wilden iets van 'open kamer' doen ofzo. Dus daar ga ik wel even heen, zie ik een vriend van me die nu voorzitter is ook nog eensquote:
Haal een zak broodjes of een half brood, pakje kipfilet en je bent klaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er is tijdelijk geen kantine
Maar ik ga idd wel even de stad in.. verdomd.
Liefst ga ik ff naar huis, heb nog pasta en saus van gisteravond staanmaar zou samen met stagepartner pauzeren..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Doe nou niet zo hapsnapopgelost![]()
Ik vind het gewoon zonde van m'n schaarse geld, terwijl m'n broodjes gewoon thuis klaarliggen.. dus ik mag best even klagen!
Ik begrijp je hoor meidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Doe nou niet zo hapsnapopgelost![]()
Ik vind het gewoon zonde van m'n schaarse geld, terwijl m'n broodjes gewoon thuis klaarliggen.. dus ik mag best even klagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Die oplossingen had ik zelf natuurlijk allang bedacht, wilde gewoon even zielig doen.
Weet je wat ik namelijk wel bij me heb: cherrytomaatjes, stukken komkommer, stukken appel, stukken selderij en reepjes paprika! Ik doe gezond snackenTering klinkt als een shitload voer voor overdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hee, dat is herkenbaar. Ik kan makkelijk de hele dag niks eten. Probleem is alleen dat je dan ´s avonds berehonger krijgt en de verleiding tot late night-snacken is enorm grootquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik ben ook abnormaal, als ik op school zit of als ik werk overdag eet gewoon de hele dag niets tot aan het avondeten
En het vervelende van gezond snacken is dan weer dat het totaal niet vult. Tevens als je wel eens af en toe een jointje rook je soms ook echt een vreetkick krijgt midden in de nacht, ook niet echt heeeel gezondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat is herkenbaar. Ik kan makkelijk de hele dag niks eten. Probleem is alleen dat je dan ´s avonds berehonger krijgt en de verleiding tot late night-snacken is enorm groot.
Heb nu maar een doos druiven in huis gehaald, ga ik die wel eten als ik honger krijg.
Mijn schema is erg vol vandaagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Sander iig tot vanavond!?
Ik ga wrsch (met Eelco) wat eerder de stad in om biertjes te drinken, weet niet of je ook de mogelijkheid hebt om er eerder dan 7 uur te zijn?![]()
Ja ik zag m'n faal ineensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Toch maar in het goede topic gereageerd?
Die van mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren nog met iemand over je gehad, over je uni carriere enzo
Dat stukje over d'r laptop ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, gister nog wel het Cali artikel gelezen trouwensMevrouw ziet er best goed uit
![]()
ik had al gesmsedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn schema is erg vol vandaag, ik weet niet of ik dat wel red
, de studiedruk is nu heel hoog bij mij
.
Waar zullen we afspreken?
Heeft ze iets lekkers voor je gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Net ook gelunched, ik ga hier echt vandaan komen met een eng (burgerlijk) ritme zegWel gezond enzo, moet toch weer normale collegedagen volgen
Morgen weer eens fijn op de uni koekeloeren
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Gewoon broodjes hoor
Als jij nou in de buurt van mijn ouders crashed, wordt je ook wel vertroeteld door mijn ma
Oke danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Gewoon broodjes hoor
Als jij nou in de buurt van mijn ouders crashed, wordt je ook wel vertroeteld door mijn ma
aai.gif, nu heeft niemand meer aandacht voor jouquote:
Whateverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben jij tegenwoordig fanatiek met je kotssmileys Yashi. Je overdrijft.
Jody Singers - Mama kwil een man hèquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft er hier iemand nog leuke muziek tips?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jody Singers - Mama kwil een man hè
je bent zwanger?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet de oorzaak wss ook wel maar het is nog best kut
Eentje is toch genoeg? Minor variations enzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet sollicitatiebrieven schrijven voor mn stage maar ik heb geen zin.
zo kan je gemakkelijk onderscheid maken tussen de users die je serieus moet nemen of nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben jij tegenwoordig fanatiek met je kotssmileys Yashi. Je overdrijft.
goede instellingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef morgane het volgende:
Wat een kloteweer zeg! Was om 2 uur naar huis gefietst omdat ik tot kwart voor 5 vrij heb, maar als het straks nog zulk weer is ga ik echt niet terug voor een werkcollege van 3 kwartier
moet natuurlijk wel toegespitst zijn op het bedrijfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Eentje is toch genoeg? Minor variations enzo?
Ja daar krijg je flinke koppijn vanquote:
Hoeveel heb jij d'r dan al uitgepoept?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja daar krijg je flinke koppijn van
Ik heb geen zin meeeeeer, vandaag gaat echt te traag.
Meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij d'r dan al uitgepoept?
waarom betrek je iedereen hier nu weer bijquote:
Ja maar jij bent echt praktisch een babyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom betrek je iedereen hier nu weer bij
Mwoah, ik solliciteer wel bij een aantal instellingen die verschillende doelgroepen hebben. Dus een stuk of drie, vier moet ik er zeker wel maken. En daarvan gaan dan een aantal varianten de deur uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Eentje is toch genoeg? Minor variations enzo?
Goh, wat gek dat jij je aangesproken voelt. Daar had ik helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom betrek je iedereen hier nu weer bij
Idd, ik had het over mannen met baarden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, wat gek dat jij je aangesproken voelt. Daar had ik helemaal geen last van.
Ah ic, dan heb je wel verschillende brieven nodig iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik solliciteer wel bij een aantal instellingen die verschillende doelgroepen hebben. Dus een stuk of drie, vier moet ik er zeker wel maken. En daarvan gaan dan een aantal varianten de deur uit.
Ik kreeg ook gelijk weer de urge om hier mee te posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Idd, ik had het over mannen met baarden.
Picca'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen, auto is binnen, ik ga die kant uitBen benieuwd
Weer een vies woord, nu denk ik aan navelpluisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb ook een soort van baard, maar dan heel aandoenlijk/pluizig
Pluizig? Vies? Ik moet dan altijd aan Grover van Sesamstraat denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weer een vies woord, nu denk ik aan navelpluis
IB succes!
jij bent een echte beelddenker lr of nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IB succes!
Pluizig? Dat is toch niet vies?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IB succes!
Ja haha, niet altijd even prettig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent een echte beelddenker lr of niet
dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent een echte beelddenker lr of niet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet meer over praten, dude je hebt met Yashi.
Altijd wel slim om zelf zo snel mogelijk weer te gaan rijden jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zo mensen, ben ik weerNet zelf heen en terug gereden, wat al erg aangenaam was (trillen als een rietje toen ik instapte
)
Nu ik de auto gezien heb, voel ik me wel erg luckyZit goed in elkaar... Gelukkig verder geen moeite mee, was wel bang voor 'n soort van psychische klap, maar dat is dus niet. Eerder erg opgelucht, hoofdstuk afgesloten wat mij betreft
Verder genoeg gepraat, tijd om foto's van camera/telefoon af te halen, en te uploaden
Dat slijt vanzelf. De eerste keer dat ik na mijn akkefietje met sneeuw ging rijden kwam ik totaal niet vooruit, maar een tijdje daarna was het gewoon weer op vlotte snelheid er doorheenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DaaromBen blij dat ik direct gereden heb, en ja, ik merkte wel dat ik veel meer zat te kijken, meer afstand ed
Zal ook wel slijten, maar voorzichtiger zal ik blijven
mocht je teruggaan, maak je dan ook nog wat reconstructiefotos? ben wel benieuwd wat er nu precies gebeurdequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:39 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, radio en tomtom onbeschadigdWel erg balen, hoesje met een stuk of wat originele cd's is wel weg
Beetje raar, want dat zat in de bestuurdersdeurvak. Bedenk me net dat er echter meer in dat vakje zat, en lag ook niet in de auto (waardeloze spullen), dus straks mssn nog maar even naar de plaats des onheils
fokstok, 3landenpuntquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om een stukkie te gaan cruisen. Jammer dat het spits is én hondenweer.
320km retour, dat gaat me toch echt te verquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fokstok, 3landenpuntiets te ver
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
320km retour, dat gaat me toch echt te ver.
welke rekensom klopt niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
32 euro aan benzine als je 1 op 12 rijdt... ff wachten totdat ie dichterbij is
Aangezien de benzine 1,20 de liter kost, klopt de rekensom als een bus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
welke rekensom klopt niet?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Mikkie het volgende:
Aangezien de benzine 1,20 de liter kost, klopt de rekensom als een bus.
wilde ik net vragenquote:
ben heel benieuwd...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, was even naar 'plaats des onheils', en inderdaad, onderaan lag tussen het glas, en spiegelkappen enzo, netjes m'n doosje cd'sSommige gebrandde wat beschadigd (kleine putjes uit de toplaag, splinterglas wss), originele volgens mij nog wel goed
Zal even alles aan foto's (incl plaats-des-onheils) hier neerpleuren
ten behoeve van ?quote:
Probleem is gewoon dat de prijs kunstmatig hoog gehouden wordt, doordat de olieproducerende landen minder vaten afleveren. Als ze dezelfde productie zouden aanleveren als een half jaar geleden, zou de prijs al een eind onder de euro liggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef swarmahoer het volgende:
http://asp.unitedconsumers.com/graph_landadvies.asp
jammer dat de prijzen weer stijgen
als ik zo kijk naar de prijs van de anac is die echt stukken goedkoper, want die heeft een tijd rond de 1.10 gezeten (benzine)
Natuurlijk. Dat werkt met putjes, dus als je daarna de disc goed droog maakt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwdkunnen cds eigelijk tegen regen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Ach ja IB, je kunt het ook positief zien: die kras van dat omgevallen hek waar je je laatst zo boos om maakte, deert nu niet meer zoveel.
en jij pikt haar natuurlijk even opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet met de trein reis hè... net een vriendin aan de lijn die alweer een aansluiting gemist had door vertraging, en nu door een wisselstoring voor Arnhem ook weer dik later thuis zou zijn dan gepland....
ik wilde eerst wat anders typen maar kwam niet zo mooi uit dus maar veranderd en toen bleef de fout staan natuurlijkquote:
Hoe is 'tquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij pikt haar natuurlijk even op?
edit zat neit op te letten dank je pietje
Hoor hem, Henk Jan Heldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft het over naar beuningen brengen? gewoon mee naar huis nemen, wat je vindt mag je houden
Sjek is de moeite waard vandaag!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu is 't tijd voor 40min Jack Bauer.
ik ben helaas nog nooit gebeld maarja, hoe duidelijk wil je het hebben mikkie, kans gemistquote:
ik heb al n studie maar tnx voor de tipquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
17 April meeloopdag op Radboud Uni
in de televisiehoek?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
16 En we gaan 1 Practicum doen 2. We krijgen een demonstratie te zien 3. College volgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
in de televisiehoek?je was uhm... 15?
goed goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zon ding als bij de supermarkt, ikea, etcquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de televisiehoek... en welke studie
Shit mên, dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben helaas nog nooit gebeld maarja, hoe duidelijk wil je het hebben mikkie, kans gemist
dan had ik t toch goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zon ding als bij de supermarkt, ikea, etc
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:die fotos op je hyveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerst n foto waarop je iemand neemt op de motor en dan die foto *jongensnaam* en ik
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Beetje dubieus hèquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die fotos op je hyveeerst n foto waarop je iemand neemt op de motor en dan die foto *jongensnaam* en ik
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die fotos op je hyveeerst n foto waarop je iemand neemt op de motor en dan die foto *jongensnaam* en ik
wat voor studie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Geen?quote:
We konden zelf kiezen wat voor practica we zouden willen doen zelfde geldt voor demonstratie en collega..Gewoon invullen wat je leuk leekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
we gaan 1 Practicum doen 2. We krijgen een demonstratie te zien 3. College volgen
![]()
Ik vond 't vorige week leuker eigenlijkquote:
ik wilde een post quoten maar dat kon niet volgens fok ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmi, wat doe je allemaal?
[..]
Ik vond 't vorige week leuker eigenlijk.
dat was de editquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dat kasjfn slaat nergens op, ook zonder edit.
lukt dit ?quote:
ben jij dr ook nogquote:
Zo af en toequote:
Piet kent mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet meer over praten, dude je hebt met Yashi.
yas was bijna vrijgezel maar ze had de verkeerde leiding doorgeknipt dus nog steeds n vriendjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo af en toe
Kijken hoe het met mijn smatjes gaat
No shitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
yas was bijna vrijgezel maar ze had de verkeerde leiding doorgeknipt dus nog steeds n vriendje
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
yas was bijna vrijgezel maar ze had de verkeerde leiding doorgeknipt dus nog steeds n vriendje
Geloof niks van die voorlichtingpraatjes, zit je er eenmaal aan vast dan is het alleen maar hel en verdoemenisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:
Je had toch wel om half 9 college?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
wow, IB is naar college?
ik niet! maar ik heb dan ook geen college nu
Dat is balen ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:13 schreef motorbloempje het volgende:
hij wel
kom er net achter dat ik sportspullen ben vergeten
nu ja, anders nog maar hardlopen vanavond
yup!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Je had toch wel om half 9 college?
Ik zit alweer in te kakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
was even zwaar, maar uiteindelijk ben ik wel redelijk wakker nueiks
Debiel dat ze dat doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen geeft bindend schooladvies
Kom wel ff die kant op danquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit in de TK mét de grote schermen en er is een plek naast me vrij?
picsquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
kans dat de docent ons alsnog wegschopt, maar laat me niet door een of ander biologie-mokkel wegjagen
zo ergquote:
Biologiequote:
Zullen we nu allemaal zeggen van wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Biologieik ben alleen geen mokkel
jah of niet... bij mokkels denk ik altijd aan die met make-up opgedirkte dozen die gaan huilen als de nagels afbrekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Zullen we nu allemaal zeggen van wel?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
wel!
een skön meisjequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of niet... bij mokkels denk ik altijd aan die met make-up opgedirkte dozen die gaan huilen als de nagels afbrekenbah! Ik weet niet precies wat jullie idee van mokkels is
oquote:
Dan ben je idd geen mokkelquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of niet... bij mokkels denk ik altijd aan die met make-up opgedirkte dozen die gaan huilen als de nagels afbrekenbah! Ik weet niet precies wat jullie idee van mokkels is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |