Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit in college, mooi niet kijken dus.
Hoe gaat ie?quote:
Inderdaad erg tof van d'r. Hopelijk trekt die 'waas' snel weg... Wat een verhaal manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
dankje , heb zelfs nog een beterequote:
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota benequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is heel beschaafd hoor, geen blote tiet te zien
Geen hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, wel goedWel wat duffig, nog merkbaar wat moeite met concentreren, verder lichamelijk alleen wat spierpijn, en die schrammetjes
Vond het wel übertof dat Moblo gister nog even langs kwam
Een college over seksualiteit? Wat voor studie doe jij überhaupt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat de hele rij achter me enigszins bedenkelijk gaat kijken, tijdens een college over seksualiteit nota bene.
Is een keuzevak. Maar tot nu toe gaat het alleen maar over biologische factoren. Dat gedoe in je hersenen enzo. Amygdala niet actief, maar de hersenstam met het ventrale tegment wel...dat soort shit. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een college over seksualiteit? Wat voor studie doe jij überhaupt?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een college over seksualiteit?
lolquote:
Dat valt vaak wel te declarerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme zeg...driekwart van m'n mogelijke stageplaatsen ligt op minimaal 50km van Nijmegen. Dat wordt een duur jaar volgend jaar, alleen al aan reiskosten....
OV-kaart ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme zeg...driekwart van m'n mogelijke stageplaatsen ligt op minimaal 50km van Nijmegen. Dat wordt een duur jaar volgend jaar, alleen al aan reiskosten....
Bij jouw beroepsgroep wel, helaas werkt dat bij 'ons' anders. GGz en Jeugdzorg kennen een maximale reiskostenvergoeding van ¤60,- per maand. Daar kan ik niet eens drie dagen voor hen en weer rijden (als je de kostprijs per km telt). En als je stagiair bent gaan ze er vaak vanuit dat je een OV hebt (niet dus), dus krijg je regelmatig helemaal geen reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat valt vaak wel te declareren.
De instellingen waar ik eventueel naartoe wil, liggen allemaal niet echt vlakbij een CS, zeg maarquote:
wist ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De instellingen waar ik eventueel naartoe wil, liggen allemaal niet echt vlakbij een CS, zeg maar. Daarnaast heb ik geen OV. Ik kan 'm wellicht met veel moeite wel krijgen, maar ik heb diverse overwegingen waarom ik dat zeer waarschijnlijk niet doe.
Mikkie is niet zomaar een student!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
![]()
ik dacht iedere student heeft een OV
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie is niet zomaar een student!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
![]()
ik dacht iedere student heeft een OV
Dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
als je al heel lang studeert dan heb je er ook geen meer
Dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie is niet zomaar een student!
Oh noes!!! Daar hebben ze toch een kantine voor?quote:
Gewoon op je stage boodschappen doen en brood smeren en dat allemaalquote:
Er is tijdelijk geen kantinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes!!! Daar hebben ze toch een kantine voor?
Mja, ze wilden iets van 'open kamer' doen ofzo. Dus daar ga ik wel even heen, zie ik een vriend van me die nu voorzitter is ook nog eensquote:
Haal een zak broodjes of een half brood, pakje kipfilet en je bent klaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er is tijdelijk geen kantine
Maar ik ga idd wel even de stad in.. verdomd.
Liefst ga ik ff naar huis, heb nog pasta en saus van gisteravond staanmaar zou samen met stagepartner pauzeren..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Doe nou niet zo hapsnapopgelost![]()
Ik vind het gewoon zonde van m'n schaarse geld, terwijl m'n broodjes gewoon thuis klaarliggen.. dus ik mag best even klagen!
Ik begrijp je hoor meidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef LastRequest het volgende:
Doe nou niet zo hapsnapopgelost![]()
Ik vind het gewoon zonde van m'n schaarse geld, terwijl m'n broodjes gewoon thuis klaarliggen.. dus ik mag best even klagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Die oplossingen had ik zelf natuurlijk allang bedacht, wilde gewoon even zielig doen.
Weet je wat ik namelijk wel bij me heb: cherrytomaatjes, stukken komkommer, stukken appel, stukken selderij en reepjes paprika! Ik doe gezond snackenTering klinkt als een shitload voer voor overdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hee, dat is herkenbaar. Ik kan makkelijk de hele dag niks eten. Probleem is alleen dat je dan ´s avonds berehonger krijgt en de verleiding tot late night-snacken is enorm grootquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik ben ook abnormaal, als ik op school zit of als ik werk overdag eet gewoon de hele dag niets tot aan het avondeten
En het vervelende van gezond snacken is dan weer dat het totaal niet vult. Tevens als je wel eens af en toe een jointje rook je soms ook echt een vreetkick krijgt midden in de nacht, ook niet echt heeeel gezondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat is herkenbaar. Ik kan makkelijk de hele dag niks eten. Probleem is alleen dat je dan ´s avonds berehonger krijgt en de verleiding tot late night-snacken is enorm groot.
Heb nu maar een doos druiven in huis gehaald, ga ik die wel eten als ik honger krijg.
Mijn schema is erg vol vandaagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Sander iig tot vanavond!?
Ik ga wrsch (met Eelco) wat eerder de stad in om biertjes te drinken, weet niet of je ook de mogelijkheid hebt om er eerder dan 7 uur te zijn?![]()
Ja ik zag m'n faal ineensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Toch maar in het goede topic gereageerd?
Die van mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren nog met iemand over je gehad, over je uni carriere enzo
Dat stukje over d'r laptop ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, gister nog wel het Cali artikel gelezen trouwensMevrouw ziet er best goed uit
![]()
ik had al gesmsedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn schema is erg vol vandaag, ik weet niet of ik dat wel red
, de studiedruk is nu heel hoog bij mij
.
Waar zullen we afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |