Als ik naar de chinees ga, neem ik meestal bami of mihoen, ik vind de nasi die ik zelf maak veel smaakvoller dan de nasi bij de chinees vandaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef prupke het volgende:
idd leuke recepten
kleine toelichting op mijn nasi goreng :
als wij 1 keer per jaar naar de chinees gaan is het veel![]()
ik il atijd nasi (bami vind ik gewoon minder lekker) en die nasi is het lekkerste als ik die de dag naderhand opbak
Nu heb ik geprobeerd om de nasi op die manier te bereiden zoals bij de chinees... en ik heb gemerkt : hoelanger ik de nasi bakte des te meer hij naar de chinees-nasi rook en smaakte
(dus volgende keer ga ik echt rijst gebruiken die ik een dag van te voren gekookt heb )
Dat doe je na winkelsluitingstijdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:44 schreef FloggingMolly het volgende:
Nog-één-dag-om-je-inzending-te-posten-reminder-kickje!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe je na winkelsluitingstijd![]()
Mijn nasi al gemaakt trouwens, ik moet alleen morgen de foto's nog op mijn pc zetten
mijn recept.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:44 schreef FloggingMolly het volgende:
Nog-één-dag-om-je-inzending-te-posten-reminder-kickje!
Mooi, die foto's en bewijzen dat je het ook hebt gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
mijn recept.
3 ons ontbijtspek. aan repen snijden en rul bakken.
3 eieren, roerbakken
3 a 4 teentjes knoklook, lente ui fijngesneden.
3 kopjes gekookte rijst.
dit alles bak je op in een grote wokpan. zover de nasie,
erbij serveer ik Sate, plus sate saus , alles zelf gemaakt
boontjes [ met spekjes ] en kroepoek erbij. zelf gebakken.
daar ben ik een paar uur mee bezig om dit op tafel te zetten,
heerlijk.
Oeps, niet echt bij nagedacht verderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe je na winkelsluitingstijd![]()
Gheghe!quote:
Ja, lief hèquote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef Bluezz het volgende:
Bij isa vallen de spercietjes op en het ei invorm!
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef prupke het volgende:
ik ben ff dutsel geweest ....
ik dacht ik klik op de eerste naam en dan krijg ik het recept te zien...NIET DUS
blijk ik op mezelf gestemd te hebben (dus die telt niet meer aub)
childintimequote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]en voor wie wilde je wel stemmen? mag ook middels PM
mooi dat ik niet wist dat je moet stemmen op een bord eten.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi, die foto's en bewijzen dat je het ook hebt gemaakt.
Omdat je zo'n dutsel bent krijg je mijn stem hoor Prup!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef prupke het volgende:
ik dacht ik klik op de eerste naam en dan krijg ik het recept te zien...NIET DUS
Ik had hetzelfdequote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef prupke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |