abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67977374
Bruce Buck heeft weer eens wat vragen beantwoord. Ook al zegt ie niet al te veel, en het enige waar ik blij van wordt is dat ze Hiddink betrekken bij de zomertransfers. Maar het ziet er naar uit dat ze weer weinig gaan doen aan de selectie...

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1625844,00.html
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:55 schreef APK het volgende:

[..]

Zola lijkt mij 3x niks, hij mag dan wel imens populair zijn, maar als trainer denk ik niet dat hij er klaar voor is.

Ze schijnen trouwens David Villa te willen kopen, blij?
Denk ook dat een paar seizoenen West Ham hem niet verkeerd zal doen. Maar het mag duidelijk zijn dat heel Stamford Bridge hoopt dat hij er ooit klaar voor is. Voorlopig doet hij het niet slecht samen met Clarke.

Villa is precies wat ze nodig hebben. Voorin is de kwaliteit veel te beperkt. Als je de voorhoede van Chelsea afzet tegen de clubs om hen heen, dan komen ze er het slechtst vanaf in de breedte.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 13 april 2009 @ 18:13:55 #102
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_67981453
Villa is een hartstikke goede spits alleen veel te duur en half Europa is geïnteresseerd in hem. Ik denk zelf niet dat ie komt.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:43:51 #103
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_68026276
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:34 schreef Schimpie het volgende:
Wie was die d'Artagnan die schuin achter Hiddink op de bank zat?
pi_68036175
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef Schimpie het volgende:

[..]
haha, je bedoelt deze man naast Avram Grant?

Dat is Silvano Cotti, een masseur/fysio.
pi_68036199
Mooi figuur
  woensdag 15 april 2009 @ 16:50:22 #106
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68044094
Wat een bagger keeper heeft chelsea zeg, tijd voor een nieuwe/
  woensdag 15 april 2009 @ 19:17:45 #107
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68048429
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

haha, je bedoelt deze man naast Avram Grant?

[ afbeelding ]

Dat is Silvano Cotti, een masseur/fysio.
Hij deed me gister wel een beetje denken aan Luigi van Super Mario.. Alleen nog een groen petje opzetten
  woensdag 15 april 2009 @ 19:35:15 #108
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_68049099
Hohohoooooo goeie genade 4-4 wat een dekselse pot voetbal. Tsjongejongejongejongejongejonge. Met Didier Yves Drogba Tébily in de hoofdrol. Het lijkt wel of deze baltovenaar uit Abidjan de bal aan een touwtje heeft. Ik word helemaal lyrisch wanneer ik een speler met beide benen zie goochelen, Geweldig! Dat doelpunt was sublime, ik kan niet anders zeggen. En je zou bijna zeggen dat een kind de was kan doen, zo simpel zag het eruit. Maar dan die vrije trap van Alex, de tank. Die bal sloeg in als een raket, als een tomahawk, een kruisraket. het wonder van Stamford Bridge bleef uit. Alhoewel Liverpool, de reds, de thuisploeg zo ongeveer met de grasmat gelijk gemaakt. Dat was op het nippertje hoor.De beer is los!

Ook de goal van Dirkie Kuyt uit Katwijk , hij knokte terug, zoals het een visserszoon uit Katwijk betaamt, kon Liverpool niet redden.
Het zal nog lang onrustig blijven in Londen. Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig. Want het circus van Guardiola komt langs. Met Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
  zondag 19 april 2009 @ 21:01:28 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68183174
Leuke wedstrijd gezien gister.
Mooie 2-1
pi_68200911
En dat met een bagger keeper, he Jorien!

3 maanden geleden zag het seizoen er nogal dood uit. 4e plek stond onder druk, Juventus leek 2x sterker, ze hadden moeite met kleine ploegjes in de cups. En kijk nu, halve finale CL, finale FA Cup, en een vrijwel zekere 3e plek.

Kan mooi lopen, maar goed, ze hebben nog niks.
  maandag 20 april 2009 @ 19:18:17 #111
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68212224
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dat met een bagger keeper, he Jorien!

3 maanden geleden zag het seizoen er nogal dood uit. 4e plek stond onder druk, Juventus leek 2x sterker, ze hadden moeite met kleine ploegjes in de cups. En kijk nu, halve finale CL, finale FA Cup, en een vrijwel zekere 3e plek.

Kan mooi lopen, maar goed, ze hebben nog niks.
Klopt.. Maar ik hooooop zo dat we CL pakken, dat zou fantastisch zijn, maar laten we realistisch zijn.. Barcelona speelt buitenaards goed. FA Cup is nog een optie
pi_68214765
Ja, Chelsea zal wel de underdog zijn tegen Barcelona, maar toen Liverpool zo de hemel ingeprezen werd door heel Europa kwam Chelsea even langs en won met 1-3. Dit is de grootste test van het seizoen, maar als spelers als Drogba, Lampard en Terry hun gebruikelijke vorm halen, moet ik nog zien hoe Barcelona dat aanpakt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:44:52 #114
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68361475
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:38 schreef elChinoRecoba het volgende:
Frank Lampard is boos
Terecht dat ie boos is. Vooral aan het eind zegt ie waar het op staat.
pi_68362072
Ja, ik heb gisteren een beetje dat verhaal proberen te volgen.

Hier het hele interview en transscript

http://mediaweb.musicradio.com/player/default.asp?s=82&e=89636
http://www.lbc.co.uk/fran(...)full-transcript-7811

En de interviewer die zich probeert te verdedigen bij Sky

Toch treurig om te zien dat eerst zo'n grote krant als The Mirror het nodig vindt om een vrouw, net na een break-up, te misleiden om zo een persoonlijk verhaal los te krijgen. En dat een lokaal radiostation op basis daarvan allerlei valse conclusies gaat trekken, om die met heel Londen te delen. Nou, als dit niet de laagste vorm van 'journalistiek' is, weet ik het ook niet meer.

Twijfel of ik zelf wel gebeld zou hebben naar dat station, om je verhaal te doen aan iemand die volkomen onwetend is over de situatie. Hij verwoordt het in ieder geval wel goed. Dat is ook het verschil tussen Lampard en het gros van de profvoetballers. Hij kan tenminste nog fatsoenlijk twee zinnen aan elkaar knopen.

Laatste stukje van het gesprek vond ik nog wel grappig
quote:
Frank Lampard: "Listen I’ve spoken much too much about my private life today already – I didn’t expect to have a phone call with you this morning. So I’ll leave it there thank you."

James O’Brien: "So you won’t give us a quick rundown on your thoughts for the champions league semi final then."

Frank Lampard: "No, I certainly won’t."
pi_68368073
Ook grappig: Mikel zonder rijbewijs
pi_68429200
Verrassend, dat Lampard besloot zelf verhaal te gaan halen. Dapper van hem. En wat een gedoe over zijn privéleven, waar maken die Britten zich toch druk om.
pi_68482424
0-0 vanavond op Camp Nou. Degelijk resultaat, in wat een indrukwekkende defensieve vertoning was. Ik vond allen (vooral in de 1e helft) dat Chelsea niet goed omging met het balbezit, en het middenveld was nogal afwezig. Malouda en Drogba deden voorin wat ze konden. De Cech-haters zullen weinig te zeggen hebben gehad vanavond.

Denk dat Chelsea in de return wel wat ,mer initiatief gaat nemen, zonder hals over kop te gaan aanvallen. Ik zie wel kansen, maar Chelsea zal Barcelona moeten verslaan om door te gaan,.
pi_68482763
Gelukkig de 0 weten te houden. Enne, welk balbezit?
Malouda vond ik toch tekort komen vanavond. En Cech is wat mij betreft MOTM.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:09:03 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_68483169
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:47 schreef mcyodogg het volgende:

De Cech-haters zullen weinig te zeggen hebben gehad vanavond.
Hij had een paar mooie reflexen, maar ik vind hem nog steeds erg onzeker overkomen.
Vooral terugspeelballen veel te vroeg -en te hoog- naar voren (of in de tribune) rammen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68483250
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
0-0 vanavond op Camp Nou. Degelijk resultaat, in wat een indrukwekkende defensieve vertoning was. Ik vond allen (vooral in de 1e helft) dat Chelsea niet goed omging met het balbezit, en het middenveld was nogal afwezig. Malouda en Drogba deden voorin wat ze konden. De Cech-haters zullen weinig te zeggen hebben gehad vanavond.

Denk dat Chelsea in de return wel wat ,mer initiatief gaat nemen, zonder hals over kop te gaan aanvallen. Ik zie wel kansen, maar Chelsea zal Barcelona moeten verslaan om door te gaan,.
Cech zat er een paar keer toch niet helemaal goed bij, oa een corner waar hij er volledig naast sprong en een verdediger de bal moest wegkoppen.
pi_68685431
Cech blijft een topkeeper! Zin in de wedstrijd van morgen!
pi_68714385
quote:
Hoogspanning bij Chelsea
Door MARCEL VAN DER KRAAN

LONDEN - De spelers van Chelsea strijden vanavond tegen Barcelona niet alleen om een plaats in de finale van de Champions League.Het halve elftal moet ook de eigen toekomst op Stamford Bridge veiligstellen. Die boodschap hebben de spelers gekregen van Guus Hiddink.

De halvefinalist zit opgescheept met een oudemannenelftal en voordat hij deze zomer terugkeert naar de Russische voetbalbond moet de Nederlandse succestrainer met sterke aanbevelingen komen wie er wel en niet een nieuw contract moeten krijgen in Londen.

Roman Abramovich betaalt de sterspelers van Chelsea kapitalen. Zolang zij daarvoor topprestaties leveren, vindt de Russische miljardair dat prima. Maar niet iedere voetballer in het blauwe shirt heeft de aanhang van Chelsea dit seizoen kunnen bekoren. Het resultaat van vanavond kan het lot van sommigen gaan bepalen.

Dat Guus Hiddink in deze fase een grote vinger in de pap heeft, is aan een kant begrijpelijk. Alles wat hij aanraakt verandert in goud. Toch is het ook opvallend. In 2005 betaalde Chelsea miljoenen aan Tottenham Hotspur om Frank Arnesen als technisch directeur weg halen. De Deen, verantwoordelijk voor de scouting en de ontwikkeling van jeugdig talent, is deze week (weg)gepromoveerd naar een bestuursrol voor twaalf maanden. Daarna wordt zijn contract opnieuw bekeken.

Het kan ermee te maken hebben dat Arnesen geen van alle talenten die hij voor miljoenen heeft mogen aantrekken (sommige clubs kregen vijf miljoen euro als compensatie voor opleidingskosten) heeft zien doorbreken bij Chelsea. In tegenstelling tot Arsenal zit Chelsea met een oud team en is jong talent in geen velden of wegen te bekennen.

Hiddink zal nu zijn licht laten schijnen over de selectie. Op de vraag of een aantal grote namen in de spelersgroep de druk voelt en opeens extra motivatie toont om in deze fase van de competitie en de Champions League iets toe te voegen aan het spel van Chelsea, geeft Hiddink aan dat hij niet blind is voor de processen binnen zijn elftal.

Hiddink: ,,Ik probeer een invloed te hebben op het spel van de spelers. Er zijn clubs waar sommige spelers pas goed gaan spelen als het april of mei is. Dat is al jaren het geval in het voetbal. Maar of je contract nu wel of niet afloopt, je hebt als speler een verantwoordelijkheid om voortdurend te presteren.’’

Hij wil eigenlijk niet zelf het mes hanteren. ,,Die invloed wil ik niet hebben. Ik kan hooguit met suggesties komen. Als spelers ongelooflijk met hun vak bezig zijn en prima presteren, maakt het niet uit of ze 31 of 32 jaar zijn. Maar de club Chelsea moet ook naar de lange termijn kijken. Er moet wel een plan zijn, zelfs in het geval van een speler van 31 die nu nog goed presteert.’’

Het zijn niet de minste voetballers die de druk voelen bij Chelsea. Michael Ballack (32) verdient 150.000 euro per week. Zijn contract loopt deze zomer af en Chelsea wil bezuinigen. Nicolas Anelka (30), vorig jaar voor bijna 20 miljoen euro gekocht van Bolton Wanderers, zit rond de 80.000 euro per week. Die investering heeft wel wat goals opgeleverd, maar Anelka was nagenoeg onzichtbaar in de periode vóór Hiddink.

Didier Drogba is 31 jaar en is op dit moment de man in vorm. Maar ook hij had nauwelijks inbreng onder Scolari. Drogba wilde zelfs vertrekken en heeft het aan Hiddink te danken dat hij weer schittert in de spits. Zijn contract loopt volgend jaar af en zijn zaakwaarnemers willen nu graag weer onderhandelen over een nieuwe verbintenis.

De Portugees Deco (31) vertrekt zeker. De Portugese international kwam met grote verwachtingen van Barcelona naar Londen maar is niet uitgegroeid tot de grote spelmaker. Hij zal juist tegen zijn oude club moeten toekijken. Deco komt al lange tijd niet meer in het stuk voor. Ook de vleugelspits Malouda weet niet of hij bij Chelsea blijft.

Chelsea betaalt ook nog altijd het salaris van Andrej Shevchenko, die op het punt staat terug te keren uit Milaan. Zijn huurperiode bij AC Milan is een totale mislukking geworden en automatisch vloeit hij dan terug in de selectie.

De Braziliaan Alex hoeft zich minder zorgen te maken. Hij is na lange tijd uitgegroeid tot een vaste waarde bij Chelsea. Het is geen toeval dat zijn zelfvertrouwen met de morele steun van Hiddink is toegenomen. Zijn fysieke kracht en zijn vrije trappen vormen belangrijke wapens in de grote wedstrijden.

Chelsea’s boegbeeld Frank Lampard en aanvoerder John Terry betreuren het om die reden dat Guus Hiddink over zes weken weer zijn koffers pakt. De twee Engelse internationals zeggen dat ze elke dag die ze met Hiddink werken als een ‘superdag’ beschouwen en dat ze daarom met een knaller (‘het winnen van de Champions League’) afscheid willen nemen van Hiddink.

Lampard: ,,Hiddink heeft Chelsea weer nieuw leven ingeblazen. Hij heeft iets bijzonders en hoort tactisch bij de beste coaches ter wereld. Net als Mourinho heeft hij een aura, iets onaantastbaars. Meteen toen hij hier binnenwandelde, wist ik dat we met hem als trainer tot het eind van dit seizoen nog bijzondere dingen zouden gaan doen.’’

Lampard en Terry vinden het de verdienste van Hiddink dat de hele sfeer rond Chelsea is veranderd. Zo’n vier maanden geleden was de kleedkamer van Chelsea nog een munitiekamer, waar het buskruit elk moment kon ontploffen. Spelers en trainer Scolari vlogen elkaar naar de strot, de sfeer was om te snijden en het vertrouwen in een goede afloop van dit seizoen was volledig verdwenen.

Terry: ,,Nu wil iedereen weer knokken. We staan in de finale van de FA Cup en we willen ook met een hoofdprijs in Europa het seizoen afsluiten. Dan geef je Hiddink iets mee om trots op te zijn. Ik voel dat we die klus samen kunnen klaren.’’

Daarvoor zal Hiddink zijn team vanavond tegen Barcelona naar extreme hoogte moeten stuwen. In de Spaanse media werd hij de afgelopen week beschimpt, omdat hij ‘loopgravenvoetbal’ had gespeeld in de uitwedstrijd. De Engelsen vinden juist dat Hiddink lof verdient omdat hij de Spaanse machine van scoren afhield. Lampard: ,,Kijk even wat er met Real Madrid in Bernabéu gebeurde. Natuurlijk willen we aanvallender spelen, maar soms kan dat even niet. In een eerste wedstrijd moet je niet naïef gaan doen.’’
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:04:22 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68716917
Dat wordt duimen voor de supporters.
pi_68723765
Je hoort de spelers zeggen dat Hiddink eigenlijk amper wat veranderd heeft. Dat zou ook onverstandig zijn zo midden in het seizoen. Hij heeft enkele subtiele tactische tips gegeven aan bijvoorbeeld Drogba wat hem erg geholpen heeft, maar de trainingen zijn niet heel anders.

Uiteraard straalt Hiddink onoverwinnelijkheid uit. Dat in tegenstelling tot Scolari, maar het effect daarvan blijft moeilijk te meten. Omdat de resulaten nu beter zijn, is de sfeer ook beter.

Frank Arnesen is inderdaad niet geliefd bij de hele supportersschare,. maar persoonlijk vind ik dat hij meer tijd verdiend. Arnesen zit er nu 4 jaar, dus binnenkort mogen de vruchten van zijn werk wel zichtbaar worden.
pi_68726140
Als ik dit al lees, dan hoef ik al niet meer verder te lezen
quote:
maar Anelka was nagenoeg onzichtbaar in de periode vóór Hiddink.
pi_68726287
Inderdaad, tegenovergestelde is eerder waar.
pi_68728386
Met zn 4 goals tegen AC Milan
Was zelfsn og tijdje topscorer dit seizoen toch?
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:24:57 #129
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68742130
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:54 schreef Rejected het volgende:
Met zn 4 goals tegen AC Milan
Was zelfsn og tijdje topscorer dit seizoen toch?
Jep begin van het seizoen liep die 1 op 1 zo'n beetje (nog iets beter als ik me niet vergis)
pi_68752151
Wat kan voetbal toch onverdiend zijn... jullie hadden in de finale moeten staan maar het zij zo....
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:44:26 #131
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68752298
Ballack.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68752756
Ik heb door de jaren heen wat onmenselijke uitschakelingen meegemaakt als Chelsea-fan, maar deze slaat echt alles.
pi_68752811
Belletti inbrengen voor Drogba tegen 10 man... Achteruit lopen gaat 9 van de 10 keer fout.
pi_68753141
Zo zuur

Ik moest terugdenken aan PSV - AC Milan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68753179
Chelsea is gewoon dom geweest, met 11 man hadden ze het zo makkelijk kunnen uitspelen...
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68753397
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb door de jaren heen wat onmenselijke uitschakelingen meegemaakt als Chelsea-fan, maar deze slaat echt alles.
Het lijkt erbij te horen voor Chelsea inderdaad, maar deze keer ging wel erg ver. Zeker 2-3 penalty's onthouden. Heel zuur voor de spelers, staf en fans.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:04:53 #137
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_68753465
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
ik voel echt mee met Chelsea.
en destemeer dat het tegen zo'n kutclub als Barcelona is..
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:07:07 #138
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68753573
Ik was voor Barcelona maar dit is wel heel zuur.
><(({°>
pi_68753615
pi_68753741
Bohbohboh wat moet dit zúúr zijn zeg!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68754097
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Belletti inbrengen voor Drogba tegen 10 man... Achteruit lopen gaat 9 van de 10 keer fout.
Ja, inderdaad.
Ik heb dus ook totaal geen medelijden met Chelsea. Anti-voetbal wordt uiteindelijk toch afgestraft.
pi_68754281
Belletti nam gewoon de rol van Anelka over. Frisse benen.
pi_68755197
Chelsea had naar z'n vermogen gespeeld. Daarvoor respect

Beide doelpunten kwamen uit de lucht vallen, de gelukkigste heeft gewonnen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68755411
Chelsea had het op basis van deze wedstrijd verdient.
Wat een supermooie goal van Essien!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:54:04 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68755814
Waarom mocht het niet van de UEFA? Omdat het hetzelfde affiche was als vorig seizoen? Omdat het (dus) wéér een Engelse finale zou worden? Of omdat het bewierookte Barcelona per se de finale moest spelen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68756800
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom mocht het niet van de UEFA? Omdat het hetzelfde affiche was als vorig seizoen? Omdat het (dus) wéér een Engelse finale zou worden? Of omdat het bewierookte Barcelona per se de finale moest spelen?
Niet zo piepen. Arbitrale fouten horen bij het voetbal!
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:19:53 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68756868
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet zo piepen. Arbitrale fouten horen bij het voetbal!
Touché.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68757569

Hij is boos
Ik snap z'n frustraties wel, maar wat een vervelende etterbak zeg
pi_68765445
Pff, mcyodogg en de andere Chelsea fans, dit is zuur zeg
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68765519
je snapt zijn frustraties wel maar je vindt hem toch een vervelende etterbak? Wat kom je hier eigenlijk doen als je zo anti bent? Ik kan me echt zo goed voorstellen dat hij, en de rest van het team zich bestolen voelt. Natuurlijk, ze hadden de kansen om de voorsprong uit te breiden, maar ze zijn twee zuivere penalties onthouden, en dan kan ik me goed voorstellen dat de spelers daar letterlijk ziek van zijn. Het ging hier wel om een ticket naar de finale! Bah, ik ben er nog steeds ziek van......
pi_68765585
Oh en voor ik het naar mijn hoofd krijg, die rode kaart voor Abidal vond ik óók onterecht. Ik kon er met de beste wil van de wereld geen overtreding in zien.
pi_68766935
Werd Drogba nou gewisseld omdat hij geblesseerd was? Zoiets las ik ergens...

Ik mag dus niet zeggen dat Drogba een etterbak is?
Dat Chelsea bestolen is is duidelijk, en ik snap dat hij superpissig is. Maar om zo tekeer te gaan
Ik vind het zelfs een beetje arrogant.

Achteraf gezien had Chelsea meer moeten aanvallen denk ik, zeker tegen 10 man.
pi_68767630
Ik snap dat hij tekeer gaat, maar hij moet niet gaan schelden voor een TV-camera.

Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar ik heb Terry en Lampard niet achterlijk zien doen en die geven meer om Chelsea dan Drogba ooit zal doen.
pi_68767705
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap dat hij tekeer gaat, maar hij moet niet gaan schelden voor een TV-camera.

Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar ik heb Terry en Lampard niet achterlijk zien doen en die geven meer om Chelsea dan Drogba ooit zal doen.
Ja, dat dus. Zo'n grote speler (want dat is hij) moet dat niet doen. Daarom zijn Lampard en Terry ook van die helden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:38:23 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68767740
Ik wil niet weten hoe de Chelsea fans zich nu voelen, wat moet dat zuur zijn.
Zo dicht bij...

Het waren geen mooie wedstrijden, maar wel enorm spannend.
Het blijven speciale wedstrijden tegen Chelsea.

Ongetwijfeld tot volgend jaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68767909
Het was niet netjes en handig, maar ik kan het wél goed begrijpen. Ik vond het ook niet arrogant, eerder ontzettend emotioneel. Hij voelde zich bestolen op dat moment. Op de Engelse Chelsea fora wordt nu gesproken dat de spelers waarvan ze vaak dachten dat ze niets om Chelsea gaven (in dit geval ( Ballack en Drogba) nu wél laten zien dat ze om de club geven. En nogmaals, de manier waarop was niet netjes, maar als je emoties op dat moment overlopen kan ik me wel voorstellen dat het er zo uitkomt...
pi_68769996
Ik vind ook niet dat er een al te druk punt over gemaakt moet worden, want het is inderdaad te begrijpen met al die adrenaline en frustratie zo vlak na de wedstrijd. Alleen ik vond het niet handig van Drogba om 'fucking' op TV te zeggen terwijl er ook genoeg kinderen zitten te kijken. Maar ja, dat doet hij natuurlijk ook niet bewust, en dat is het enige waarvan ik denk 'doe dat nu even niet'. Zijn woede en emotionele uitbarsting op zichzelf is volkomen normaal in zo'n situatie.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:36:40 #158
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68772052
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind ook niet dat er een al te druk punt over gemaakt moet worden, want het is inderdaad te begrijpen met al die adrenaline en frustratie zo vlak na de wedstrijd. Alleen ik vond het niet handig van Drogba om 'fucking' op TV te zeggen terwijl er ook genoeg kinderen zitten te kijken. Maar ja, dat doet hij natuurlijk ook niet bewust, en dat is het enige waarvan ik denk 'doe dat nu even niet'. Zijn woede en emotionele uitbarsting op zichzelf is volkomen normaal in zo'n situatie.
Mee eens. De uitbarsting was natuurlijk goed te begrijpen. Er wordt gewoon een finale (bewust?) door je neus geboord.

offtopic. mcyodogg kijk eens in de awardstopic.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:36:55 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68774459
Voetbal is natuurlijk emotie, maar mede door het gedrag van Drogba en Ballack gisteren kon de scheids nauwelijks veilig het stadion uitkomen. Sterker nog, hij kon niet eens normaal door de catacombes. Dat is ze toch wel kwalijk te nemen.

Ik bedoel, ik heb Terry of Lampard zich niet zo belachelijk zien gedragen.
pi_68884856
Zo, lekker overwinning vandaag op Arsenal! 1-4 zijn nog eens cijfers. Moet wel zeggen dat ik nog steeds met een nare nasmaak zit van woensdag, maar dat zal ook voor de spelers vinden.

Mooie foto van vandaag trouwens:

Sportieve wraak van Ashley op de boo's.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:10:01 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68886573
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, lekker overwinning vandaag op Arsenal! 1-4 zijn nog eens cijfers. Moet wel zeggen dat ik nog steeds met een nare nasmaak zit van woensdag, maar dat zal ook voor de spelers vinden.

Mooie foto van vandaag trouwens:

[ afbeelding ]

Sportieve wraak van Ashley op de boo's.
Was een prima overwinning alleen die nasmaak zit er zeer zeker nog in. Baal er gewoon van. We kunnen er eindeloos over praten, maar ik wil er geen woorden aan vuil maken.
pi_69132731
Guus Hiddink nam vandaag afscheid van het publiek op Stamford Bridge

Guus, bedankt! We hadden geen betere en stijlvollere man kunnen kiezen dan jij. Hopleijk sluit hij het avontuurtje af met een FA Cup in zijn handen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mcyodogg op 17-05-2009 22:48:34 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 22:10:09 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69133466
Mooie foto's.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69133873
Ok Guus kwam midden in het seizoen maar toch wel apart dat Hiddink zo op handen wordt gedragen en Grant werd 'ontslagen'.
Grant won BIJNA de CL en maakte op de laatste speeldag nog een kans op de titel.
pi_69134370
Grant is nogal een enigma, niemand kende hem en hij leidde club bijna naar het beste jaar ooit en dat met een onhoudbare blessurelijst. Maar supporters hebben het hem nooit helemaal vergeven dat hij over de schouder Mourinho meekeek en zo bijdroeg aan zijn vertrek. Daar moet je bij Roman voor zijn, denk ik dan.

Hij is uiteindelijk ontslagen, niet vanwege de resultaten, maar omdat de directie niet het vertrouwen had voor de lange termijn. Daar hadden ze Scolari voor op het oog
  maandag 18 mei 2009 @ 20:01:50 #166
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69162133
Fantastische foto's! Hopelijk pakken we de fa cup alsnog!

Vind de tweede foto vooral sterk, want aan de ene kant heb je Drogba die hem een hand uitsteekt die helemaal is opgeleefd onder Hiddink en aan de andere kant JT het boegbeeld van de club (samen met Lamps)
pi_69183339
Het zal er ook mee te maken hebben dat Guus zo'n geweldig effect op de spelers had...ik zal hem missen
pi_69277821
Vanavond was het jaarlijkste clubgala waarin allerlei awards uitgereikt worden

Goal of the Season - Michael Essien vs Barcelona.
Young Player of the Year - Michael Mancienne.
Special Award: Commitment to the Club - John Terry. (omdat hij 10 jaar bij het eerste zit)
Special Recognition Award - CLIC Sargent Charity.
Players' Player of the Year Award - Ashley Cole.
Fans' Player of the Year Award - Frank Lampard.

Lampard de (in mijn ogen) terechte winnaar van speler van het jaar. Derde keer dat ie hem wint, wat een record is(sinds 1967 wordt ie uitgereikt). Ook mooi dat Ashley Cole waardering krijgt aangezien hij ook een superjaar gehad heeft en minstens weer op het niveau zit dat hij bij Arsenal had.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:53:28 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_69277968
Hebben ze geen 'manager of the year' award?
pi_69278071
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef APK het volgende:
Pff dat zou niet eens spannend zijn.

Dat is natuurlijk Ray Wilkins, onder hem heeft Chelsea een 100%-score, met een gemiddelde van 3 goals.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:58:23 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_69278152
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef mcyodogg het volgende:

Pff dat zou niet eens spannend zijn.

Dat is natuurlijk Ray Wilkins, onder hem heeft Chelsea een 100%-score, met een gemiddelde van 3 goals.
En dan gaan ze waarschijnlijk een Italiaan halen die niet eens kan overwinteren in de UEFA Cup.
pi_69279207
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef APK het volgende:

Terechte lijst imo, iedereen had het over Iniesta, maar die van Essien was 20x zo mooi.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:39:31 #173
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69294018
quote:
UEFA gaat Drogba en Bosingwa vervolgen

Didier Drogba en José Bosingwa ontkomen niet aan een straf voor hun gedrag na de Champions League-wedstrijd tegen Barcelona. De UEFA maakt op haar website bekend dat het van plan is om het duo sancties op te gaan leggen. Chelsea heeft tot 29 mei de tijd om te reageren op de kwestie, waarna de UEFA op 17 juni uitspraak zal doen.

In de halve finale van de Champions League leek Chelsea lange tijd op weg naar de eindstrijd, maar in de absolute slotfase ging het toch nog mis voor de ploeg van Guus Hiddink. Andrés Iniesta werkte de 1-1 tegen de touwen, waardoor niet Chelsea maar Barcelona zich plaatste voor de finale. Manchester United zal woensdag in Rome de tegenstander zijn.

Scheidsrechter Tom Henning Øvrebø was de gebeten hond. De arbiter had volgens diverse Chelsea-spelers in het nadeel van de Engelsen gefloten en vooral Drogba was woedend op de arbiter. De UEFA liet direct weten dat zij het gedrag van de Afrikaan niet juist vond en vrijdag maakte zij bekend dat ze stappen zal ondernemen tegen de spits.

Ook Bosingwa kan op een straf rekenen, terwijl de UEFA ook van plan is om Chelsea als club een boete te geven. De bond heeft hiertoe besloten omdat ook de supporters op Stamford Bridge zich zouden hebben misdragen. Chelsea heeft een week de tijd om haar verhaal te doen; vervolgens zal de UEFA op 17 juni uitspraak doen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:37:28 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69301317
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Vanavond was het jaarlijkste clubgala waarin allerlei awards uitgereikt worden

Goal of the Season - Michael Essien vs Barcelona.
Young Player of the Year - Michael Mancienne.
Special Award: Commitment to the Club - John Terry. (omdat hij 10 jaar bij het eerste zit)
Special Recognition Award - CLIC Sargent Charity.
Players' Player of the Year Award - Ashley Cole.
Fans' Player of the Year Award - Frank Lampard.

Lampard de (in mijn ogen) terechte winnaar van speler van het jaar. Derde keer dat ie hem wint, wat een record is(sinds 1967 wordt ie uitgereikt). Ook mooi dat Ashley Cole waardering krijgt aangezien hij ook een superjaar gehad heeft en minstens weer op het niveau zit dat hij bij Arsenal had.
Is mij ook opgevallen dat Cole het hele seizoen goed bezig is. Bij Arsenal al gecharmeerd van hem geweest.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:42:01 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69328485
Hoe staat het eigenlijk met de opvolging van Hiddink, je hoort er maar weinig over maar Chelsea is volgend jaar natuurlijk gewoon een nieuwe manager nodig.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69328912
Denk dat ze achter de schermen al iemand hebben geregeld, maar dat ze tot na de FA Cup finale wachten om het bekend te maken. Die mediafrenzy kan wel even wachten nog.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:10:33 #177
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69329247
hopelijk wint guus de fa-cup. hoewel het ook een leuke stunt zou zijn voor moyes van everton
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69329766
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat ze achter de schermen al iemand hebben geregeld, maar dat ze tot na de FA Cup finale wachten om het bekend te maken. Die mediafrenzy kan wel even wachten nog.
De Engelse kranten hebben het eigenlijk al een paar weken alleen maar over Ancelotti volgens mij. Ik hoop echt dat dat gaat gebeuren
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:01:15 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_69330700
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Dos37 het volgende:

Hoe staat het eigenlijk met de opvolging van Hiddink, je hoort er maar weinig over maar Chelsea is volgend jaar natuurlijk gewoon een nieuwe manager nodig.
Er is vrijwel dagelijks nieuws:

http://news.google.co.uk/news?pz=1&ned=uk&hl=en&q=ancelotti

Ik zit een beetje te handelen op de 'Next Chelsea manager' markt op betfair en elke keer als er weer een of ander artikel in The Sun oid verschijnt vliegen de odds naar beneden.

Als journalist kun je lekker bijverdienen op die manier.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:58:49 #180
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69556796
Toch nog de fa cup
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:09:54 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69557075
Gewoon al 100 goals voor Chelsea.. wat een fenomeen die Lampard.
pi_69557281
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef Prosac het volgende:
Gewoon al 100 goals voor Chelsea.. wat een fenomeen die Lampard.
Vandaag zijn 130ste goal in alle competities voor Chelsea (sinds 2001).

Didier Drogba die in zijn 5e goal maakt in 5 nationale finales

Ashley Cole die een recordaantal FA Cup wint

Guus Hiddink die de oudste clubcompetitie van de wereld wint.

Geweldige dag
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2009 @ 18:23:28 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69557332
Mooi voor Guus . Die was echt blij . Wat een opluchting kwam daar van af .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:24:37 #184
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69557354
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef borisz het volgende:
Mooi voor Guus . Die was echt blij . Wat een opluchting kwam daar van af .
Yup. En ook helemaal hyper in 't interview na de wedstrijd .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:33:39 #185
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69557574
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vandaag zijn 130ste goal in alle competities voor Chelsea (sinds 2001).
mmm, dan heb ik de commentator denk ik verkeerd begrepen toen hij het over zijn 100e goal had..
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:36:08 #186
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69557630
Mooi voor Hiddink
#FreeHat
pi_69557637
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Prosac het volgende:

[..]

mmm, dan heb ik de commentator denk ik verkeerd begrepen toen hij het over zijn 100e goal had..
100ste goal in de laatste 5 jaar was het wel.
pi_69560673
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi voor Hiddink
Inderdaad, weer een prijsje aan een indrukwekkende lijst
pi_69561054
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi voor Hiddink
Leuk inderdaad. Toch nog een prijs tijdens zijn korte verblijf op Stamford Bridge.
pi_69561079
Gefeliciteerd Chelsea-fans
pi_69563132
Gefeliciteerd!

Mooi voor Guus en Lampard. De rest van die club bestaat louter uit etterbakken
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:47:29 #192
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69563260
FA Cup
pi_69563337
Goed gespeeld?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69565177
Gefeliciteerd mcyodogg en Hiddink
  zondag 31 mei 2009 @ 09:24:16 #195
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69568922
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Rejected het volgende:
Gefeliciteerd mcyodogg en Hiddink
+ de andere Chelsea-fans
pi_69575331
OP geupdate, en het seizoen even in cijfers gezet.

Guus en Roman hadden het gezellig in de kleedkamer
  zondag 31 mei 2009 @ 17:05:11 #197
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69577988
Whehe, die beelden van Hiddink
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 31 mei 2009 @ 17:06:32 #198
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69578038
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:05 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, die beelden van Hiddink
Roman stuurde nog even een smsje naar de russische bond: "Ontsla Guus, of Dimitri komt even bij je kinderen langs"
pi_69597295
Ancelotti is inmiddels bevestigd op de website. Ik ga er dit keer niets over voorspellen, eerst kijken wat hij met het team wil.
quote:
Chelsea Football Club is delighted to announce that Carlo Ancelotti has agreed to become our new manager.

He has signed a three year contract and will start on July 1, 2009.

Carlo was the outstanding candidate for the job. He has proved over a long period his ability to build teams that challenged for, and have been successful in, major domestic and European competitions.

He also had a highly successful playing career in those competitions and therefore brings unparalleled all round experience to the job.

We are sure everybody at Chelsea will give him a warm welcome and we are all looking forward to working with him.
Eerste interview (Engels)

http://www.chelseafc.com/(...)0268~1678008,00.html

[ Bericht 42% gewijzigd door mcyodogg op 01-06-2009 11:43:12 ]
pi_69599879
Maar hoeft Chelsea geen afkoopsom te betalen aan AC Milan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')