abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68765585
Oh en voor ik het naar mijn hoofd krijg, die rode kaart voor Abidal vond ik óók onterecht. Ik kon er met de beste wil van de wereld geen overtreding in zien.
pi_68766935
Werd Drogba nou gewisseld omdat hij geblesseerd was? Zoiets las ik ergens...

Ik mag dus niet zeggen dat Drogba een etterbak is?
Dat Chelsea bestolen is is duidelijk, en ik snap dat hij superpissig is. Maar om zo tekeer te gaan
Ik vind het zelfs een beetje arrogant.

Achteraf gezien had Chelsea meer moeten aanvallen denk ik, zeker tegen 10 man.
pi_68767630
Ik snap dat hij tekeer gaat, maar hij moet niet gaan schelden voor een TV-camera.

Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar ik heb Terry en Lampard niet achterlijk zien doen en die geven meer om Chelsea dan Drogba ooit zal doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68767705
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap dat hij tekeer gaat, maar hij moet niet gaan schelden voor een TV-camera.

Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar ik heb Terry en Lampard niet achterlijk zien doen en die geven meer om Chelsea dan Drogba ooit zal doen.
Ja, dat dus. Zo'n grote speler (want dat is hij) moet dat niet doen. Daarom zijn Lampard en Terry ook van die helden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:38:23 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68767740
Ik wil niet weten hoe de Chelsea fans zich nu voelen, wat moet dat zuur zijn.
Zo dicht bij...

Het waren geen mooie wedstrijden, maar wel enorm spannend.
Het blijven speciale wedstrijden tegen Chelsea.

Ongetwijfeld tot volgend jaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68767909
Het was niet netjes en handig, maar ik kan het wél goed begrijpen. Ik vond het ook niet arrogant, eerder ontzettend emotioneel. Hij voelde zich bestolen op dat moment. Op de Engelse Chelsea fora wordt nu gesproken dat de spelers waarvan ze vaak dachten dat ze niets om Chelsea gaven (in dit geval ( Ballack en Drogba) nu wél laten zien dat ze om de club geven. En nogmaals, de manier waarop was niet netjes, maar als je emoties op dat moment overlopen kan ik me wel voorstellen dat het er zo uitkomt...
pi_68769996
Ik vind ook niet dat er een al te druk punt over gemaakt moet worden, want het is inderdaad te begrijpen met al die adrenaline en frustratie zo vlak na de wedstrijd. Alleen ik vond het niet handig van Drogba om 'fucking' op TV te zeggen terwijl er ook genoeg kinderen zitten te kijken. Maar ja, dat doet hij natuurlijk ook niet bewust, en dat is het enige waarvan ik denk 'doe dat nu even niet'. Zijn woede en emotionele uitbarsting op zichzelf is volkomen normaal in zo'n situatie.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:36:40 #158
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68772052
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind ook niet dat er een al te druk punt over gemaakt moet worden, want het is inderdaad te begrijpen met al die adrenaline en frustratie zo vlak na de wedstrijd. Alleen ik vond het niet handig van Drogba om 'fucking' op TV te zeggen terwijl er ook genoeg kinderen zitten te kijken. Maar ja, dat doet hij natuurlijk ook niet bewust, en dat is het enige waarvan ik denk 'doe dat nu even niet'. Zijn woede en emotionele uitbarsting op zichzelf is volkomen normaal in zo'n situatie.
Mee eens. De uitbarsting was natuurlijk goed te begrijpen. Er wordt gewoon een finale (bewust?) door je neus geboord.

offtopic. mcyodogg kijk eens in de awardstopic.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:36:55 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68774459
Voetbal is natuurlijk emotie, maar mede door het gedrag van Drogba en Ballack gisteren kon de scheids nauwelijks veilig het stadion uitkomen. Sterker nog, hij kon niet eens normaal door de catacombes. Dat is ze toch wel kwalijk te nemen.

Ik bedoel, ik heb Terry of Lampard zich niet zo belachelijk zien gedragen.
pi_68884856
Zo, lekker overwinning vandaag op Arsenal! 1-4 zijn nog eens cijfers. Moet wel zeggen dat ik nog steeds met een nare nasmaak zit van woensdag, maar dat zal ook voor de spelers vinden.

Mooie foto van vandaag trouwens:

Sportieve wraak van Ashley op de boo's.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:10:01 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68886573
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, lekker overwinning vandaag op Arsenal! 1-4 zijn nog eens cijfers. Moet wel zeggen dat ik nog steeds met een nare nasmaak zit van woensdag, maar dat zal ook voor de spelers vinden.

Mooie foto van vandaag trouwens:

[ afbeelding ]

Sportieve wraak van Ashley op de boo's.
Was een prima overwinning alleen die nasmaak zit er zeer zeker nog in. Baal er gewoon van. We kunnen er eindeloos over praten, maar ik wil er geen woorden aan vuil maken.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_69132731
Guus Hiddink nam vandaag afscheid van het publiek op Stamford Bridge

Guus, bedankt! We hadden geen betere en stijlvollere man kunnen kiezen dan jij. Hopleijk sluit hij het avontuurtje af met een FA Cup in zijn handen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mcyodogg op 17-05-2009 22:48:34 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 22:10:09 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69133466
Mooie foto's.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69133873
Ok Guus kwam midden in het seizoen maar toch wel apart dat Hiddink zo op handen wordt gedragen en Grant werd 'ontslagen'.
Grant won BIJNA de CL en maakte op de laatste speeldag nog een kans op de titel.
pi_69134370
Grant is nogal een enigma, niemand kende hem en hij leidde club bijna naar het beste jaar ooit en dat met een onhoudbare blessurelijst. Maar supporters hebben het hem nooit helemaal vergeven dat hij over de schouder Mourinho meekeek en zo bijdroeg aan zijn vertrek. Daar moet je bij Roman voor zijn, denk ik dan.

Hij is uiteindelijk ontslagen, niet vanwege de resultaten, maar omdat de directie niet het vertrouwen had voor de lange termijn. Daar hadden ze Scolari voor op het oog
  maandag 18 mei 2009 @ 20:01:50 #166
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69162133
Fantastische foto's! Hopelijk pakken we de fa cup alsnog!

Vind de tweede foto vooral sterk, want aan de ene kant heb je Drogba die hem een hand uitsteekt die helemaal is opgeleefd onder Hiddink en aan de andere kant JT het boegbeeld van de club (samen met Lamps)
pi_69183339
Het zal er ook mee te maken hebben dat Guus zo'n geweldig effect op de spelers had...ik zal hem missen
pi_69277821
Vanavond was het jaarlijkste clubgala waarin allerlei awards uitgereikt worden

Goal of the Season - Michael Essien vs Barcelona.
Young Player of the Year - Michael Mancienne.
Special Award: Commitment to the Club - John Terry. (omdat hij 10 jaar bij het eerste zit)
Special Recognition Award - CLIC Sargent Charity.
Players' Player of the Year Award - Ashley Cole.
Fans' Player of the Year Award - Frank Lampard.

Lampard de (in mijn ogen) terechte winnaar van speler van het jaar. Derde keer dat ie hem wint, wat een record is(sinds 1967 wordt ie uitgereikt). Ook mooi dat Ashley Cole waardering krijgt aangezien hij ook een superjaar gehad heeft en minstens weer op het niveau zit dat hij bij Arsenal had.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:53:28 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_69277968
Hebben ze geen 'manager of the year' award?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69278071
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef APK het volgende:
Pff dat zou niet eens spannend zijn.

Dat is natuurlijk Ray Wilkins, onder hem heeft Chelsea een 100%-score, met een gemiddelde van 3 goals.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:58:23 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_69278152
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef mcyodogg het volgende:

Pff dat zou niet eens spannend zijn.

Dat is natuurlijk Ray Wilkins, onder hem heeft Chelsea een 100%-score, met een gemiddelde van 3 goals.
En dan gaan ze waarschijnlijk een Italiaan halen die niet eens kan overwinteren in de UEFA Cup.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69279207
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef APK het volgende:

Terechte lijst imo, iedereen had het over Iniesta, maar die van Essien was 20x zo mooi.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:39:31 #173
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69294018
quote:
UEFA gaat Drogba en Bosingwa vervolgen

Didier Drogba en José Bosingwa ontkomen niet aan een straf voor hun gedrag na de Champions League-wedstrijd tegen Barcelona. De UEFA maakt op haar website bekend dat het van plan is om het duo sancties op te gaan leggen. Chelsea heeft tot 29 mei de tijd om te reageren op de kwestie, waarna de UEFA op 17 juni uitspraak zal doen.

In de halve finale van de Champions League leek Chelsea lange tijd op weg naar de eindstrijd, maar in de absolute slotfase ging het toch nog mis voor de ploeg van Guus Hiddink. Andrés Iniesta werkte de 1-1 tegen de touwen, waardoor niet Chelsea maar Barcelona zich plaatste voor de finale. Manchester United zal woensdag in Rome de tegenstander zijn.

Scheidsrechter Tom Henning Øvrebø was de gebeten hond. De arbiter had volgens diverse Chelsea-spelers in het nadeel van de Engelsen gefloten en vooral Drogba was woedend op de arbiter. De UEFA liet direct weten dat zij het gedrag van de Afrikaan niet juist vond en vrijdag maakte zij bekend dat ze stappen zal ondernemen tegen de spits.

Ook Bosingwa kan op een straf rekenen, terwijl de UEFA ook van plan is om Chelsea als club een boete te geven. De bond heeft hiertoe besloten omdat ook de supporters op Stamford Bridge zich zouden hebben misdragen. Chelsea heeft een week de tijd om haar verhaal te doen; vervolgens zal de UEFA op 17 juni uitspraak doen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:37:28 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69301317
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Vanavond was het jaarlijkste clubgala waarin allerlei awards uitgereikt worden

Goal of the Season - Michael Essien vs Barcelona.
Young Player of the Year - Michael Mancienne.
Special Award: Commitment to the Club - John Terry. (omdat hij 10 jaar bij het eerste zit)
Special Recognition Award - CLIC Sargent Charity.
Players' Player of the Year Award - Ashley Cole.
Fans' Player of the Year Award - Frank Lampard.

Lampard de (in mijn ogen) terechte winnaar van speler van het jaar. Derde keer dat ie hem wint, wat een record is(sinds 1967 wordt ie uitgereikt). Ook mooi dat Ashley Cole waardering krijgt aangezien hij ook een superjaar gehad heeft en minstens weer op het niveau zit dat hij bij Arsenal had.
Is mij ook opgevallen dat Cole het hele seizoen goed bezig is. Bij Arsenal al gecharmeerd van hem geweest.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:42:01 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69328485
Hoe staat het eigenlijk met de opvolging van Hiddink, je hoort er maar weinig over maar Chelsea is volgend jaar natuurlijk gewoon een nieuwe manager nodig.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')