De Engelse krantenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat ze achter de schermen al iemand hebben geregeld, maar dat ze tot na de FA Cup finale wachten om het bekend te maken. Die mediafrenzy kan wel even wachten nog.
Er is vrijwel dagelijks nieuws:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Dos37 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de opvolging van Hiddink, je hoort er maar weinig over maar Chelsea is volgend jaar natuurlijk gewoon een nieuwe manager nodig.
Vandaag zijn 130ste goal in alle competities voor Chelsea (sinds 2001).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef Prosac het volgende:
Gewoon al 100 goals voor Chelsea.. wat een fenomeen die Lampard.
Yup. En ook helemaal hyper in 't interview na de wedstrijdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef borisz het volgende:
Mooi voor Guus. Die was echt blij
. Wat een opluchting kwam daar van af
.
mmm, dan heb ik de commentator denk ik verkeerd begrepen toen hij het over zijn 100e goal had..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vandaag zijn 130ste goal in alle competities voor Chelsea (sinds 2001).
100ste goal in de laatste 5 jaar was het wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
mmm, dan heb ik de commentator denk ik verkeerd begrepen toen hij het over zijn 100e goal had..
Roman stuurde nog even een smsje naar de russische bond: "Ontsla Guus, of Dimitri komt even bij je kinderen langs"quote:
Eerste interview (Engels)quote:Chelsea Football Club is delighted to announce that Carlo Ancelotti has agreed to become our new manager.
He has signed a three year contract and will start on July 1, 2009.
Carlo was the outstanding candidate for the job. He has proved over a long period his ability to build teams that challenged for, and have been successful in, major domestic and European competitions.
He also had a highly successful playing career in those competitions and therefore brings unparalleled all round experience to the job.
We are sure everybody at Chelsea will give him a warm welcome and we are all looking forward to working with him.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |