quote:maar Anelka was nagenoeg onzichtbaar in de periode vóór Hiddink.
Jep begin van het seizoen liep die 1 op 1 zo'n beetje (nog iets beter als ik me niet vergis)quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:54 schreef Rejected het volgende:
Met zn 4 goals tegen AC Milan
Was zelfsn og tijdje topscorer dit seizoen toch?
Het lijkt erbij te horen voor Chelsea inderdaad, maar deze keer ging wel erg ver. Zeker 2-3 penalty's onthouden. Heel zuur voor de spelers, staf en fans.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb door de jaren heen wat onmenselijke uitschakelingen meegemaakt als Chelsea-fan, maar deze slaat echt alles.
ik voel echt mee met Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb door de jaren heen wat onmenselijke uitschakelingen meegemaakt als Chelsea-fan, maar deze slaat echt alles.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Belletti inbrengen voor Drogba tegen 10 man... Achteruit lopen gaat 9 van de 10 keer fout.
Niet zo piepen. Arbitrale fouten horen bij het voetbal!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom mocht het niet van de UEFA? Omdat het hetzelfde affiche was als vorig seizoen? Omdat het (dus) wéér een Engelse finale zou worden? Of omdat het bewierookte Barcelona per se de finale moest spelen?
Touché.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet zo piepen. Arbitrale fouten horen bij het voetbal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |