Alleen hij is volgens mij 1,85 ofzo. Helemaal niet klein.quote:
Evertquote:
?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef LeonH het volgende:
Wat typisch:
Hij hoopte ooit voor een top 3 club te spelen en bij de aankomst bij Feyenoord maakt iemand een foto met een ouderwets rolletje
Zo denkt Derksen er ook over.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Studio demagoog / ideale schoonzoon
Je avatarquote:Op zondag 8 februari 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Man, Kuyt doet veel goed, maar scoort amper. Gister eerste goal in 3 maanden.
Je zag op iemand ingezoomd worden die een foto maakte met een camera met ouderwetse rolletjes terwijl hij ooit naar een top 3 club wilde. Kan je nagaan hoe lang dat geleden was.quote:
Oh zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je zag op iemand ingezoomd worden die een foto maakte met een camera met ouderwetse rolletjes terwijl hij ooit naar een top 3 club wilde. Kan je nagaan hoe lang dat geleden was.
Digitale tijdperk enzo weetjewel
Heb hem gemistquote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef Grulez het volgende:
He een leuke opmerking van Ronald W.
je valt in herhalingen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar Jack is toch getrouwd met een vrouw?
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
in 1972 al getrouwd, dus je moet maar achter iemand anders aanquote:
Ik dacht toen ik hem zag "Oh ja die voetbalt daar ook nog"quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Koevermans keek echt: WHUT?
Niet zo grappuuuuh Ibi!!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Koevermans keek echt: WHUT?
Nee die kende ik allang. En dan deze:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik hem zag "Oh ja die voetbalt daar ook nog"
Waarom kijk je steeds?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending weer.
Ja ze kwamen zowat klaar (nou ja vooral Jack), vandaar ook de TTquote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Overdreven reacties bij die vrije trappen
T is er veel te druk, dat gaat ten kosten van het programma.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending weer.
Dat gewoon omdat Sjek er altijd een zooitje van maakt en iedereen door elkaar heen laat lullen en niemand uit te laten praten, springt van het ene onderwerp op het anderequote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef maril het volgende:
[..]
T is er veel te druk, dat gaat ten kosten van het programma.
Zeker omdat de meeste het woord willen hebben behalve de studiogast, die kan zich er lekker achter verstoppen.
Een tijd terug alweer wou ik het ook is terug kijken via uitzendinggemist maar kon de uitzendingen daar nooit vinden. Heb het idee dat ze studio voetbal daar niet opzetten of heb ik niet goed genoeg gezocht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef TIM-846 het volgende:
komen die uitzendingen nog ooit online?
Zoals al in elk topic (misschien verplichte stof voor de volgende topic-opener om dit even te posten?) herhaald is: het heeft met de rechten te maken dat dit niet op uitzending gemist komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef TIM-846 het volgende:
komen die uitzendingen nog ooit online?
quote:
quote:Aan tafel Hugo Borst, Youri Mulder en Ronald Koeman. Speler van AZ en international Demy de Zweeuw is te gast. Er wordt o.a. gesproken over de wedstrijden PSV - AZ en Ajax - Feyenoord.
Ik laat me verbazenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Lijkt me een saaie gast.
De Geeuwquote:
"Het is toch een gangmaker"quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef The_Verve het volgende:
Youri trapt in de showduiken van Timmer...
en van gaal een platte neus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef Paul het volgende:
Ari heeft lieve flapoortjes
pfft, demy is een harde werker, cesc is een echte (prachtige) spelmakerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
''Fabregas is denk ik wel een beetje een type als mij''
Ik denk andersom Demy.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
He Jack, ik wil even dat moment zien dat Demy de Zeeuw terugloopt na die 0-2.
Want dat was toch wel even frappant!
Als je één keer onterecht in de laatste minuut hebt verloren van een verdedigende Italiaanse club kots je op alles wat Italiaans is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Puur countervoetbal kan ook mooi zijn, maar we verafschuwen de Ital;aanse clubs erom.
een nummer 3-12 dan toch liever iemand van de nummer 1 en die bijna kampioen is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens ajax-fnoord de zeeuw uitnodigen
ze hadden een feyenoorder uit moeten nodigenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens ajax-fnoord de zeeuw uitnodigen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
Mooi, een camera op De Zeeuw.
Hopelijk hebben ze dat moment van hem vlak na de 0-2 erin zitten.
De regie pakt 'm even terug voor zijn spontane herhalingsverzoek van de penalty.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Waarom kijkt sjek altijd zo eng lang in de camera met zijn grote ogen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef showmelove het volgende:
[..]
De regie pakt 'm even terug voor zijn spontane herhalingsverzoek van de penalty.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
''Fabregas is denk ik wel een beetje een type als mij''
Ik denk andersom Demy.
De nummer 3 tegen de nummer 12quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Het was vandaag gvd DE KLASSIEKER!
Ik zou het bijna vergeten inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Gouden Jaarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
'885 keer gelijk achter elkaar en de Europacup 1 winnen
Wilde net zeggen. "Klassieker"quote:
nou die wedstrijd is nog geen 5 minuten zendtijd waardquote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Dan nog is dat een belangrijkere en beladenere wedstrijd dan AZ ooit zal spelen.quote:
Daar hebben ze het al over gehad, dat Timmer oké was enzo. Was kennelijk genoeg voor zequote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Dit van Amrabat dusquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zei nog tijdens de wedstrijd dat Sjek het ging laten zien
Excelsior - AZ op 29 april 2007 was beladener dan de klassieker van vandaagquote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog is dat een belangrijkere en beladenere wedstrijd dan AZ ooit zal spelen.
vandaag kruipen we bij de gast in de kont dagquote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef toma het volgende:
Als ze nou eens die 20 overtredingen van Schaars en de Zeeuw laten zien waardoor de counters van PSV eruit worden gehaald ipv al die ellebogen.
Inderdaad. Schaars had gisteren minstens 3 gele kaarten moeten hebben en dan laten ze zo'n ongelukkige elleboog zienquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag kruipen we bij de gast in de kont dag
Studio sport is een successupporter.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef neen het volgende:
AZ was supervet te gek gaaf en onvergetelijk, Ajax was verschrikkelijk, traag en lelijk spel.
Waar is studio Ajax gebleven?
Als je maar van Vorm afblijftquote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgend jaar een nieuwe keeper gelukkig.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar. Als we Fräser mogen geloven is Waterman een hele goede optie.
Idd ja doe hem maarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar. Als we Fräser mogen geloven is Waterman een hele goede optie.
Inderdaad. En volgende week is het weer andersom.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef MaxC het volgende:
De Zeeuw![]()
Lucius houd 2 armen om Suarez heen --> Geen penalty
Brechet toucheert 1 sec de arm van De Zeeuw --> Penalty
had niet anders van hem verwacht. De Zeeuw is een Ajax-hater.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef MaxC het volgende:
De Zeeuw![]()
beetje plagen joh niet te serieus nemenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef MaxC het volgende:
De Zeeuw![]()
Maar ze hebben het wel over Arveladzequote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En we gaan weer doodleuk over naar AZ.
Zucht...
Mensen die principieel tegen Ajax zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
had niet anders van hem verwacht. De Zeeuw is een Ajax-hater.
Kontkussersquote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En we gaan weer doodleuk over naar AZ.
Zucht...
En dodelijke ongelukken veroorzaken. Meisjes verkrachten en dat soort dingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Paul het volgende:
Kluivert geeft tips voor de sjempuns liek zoals je shirtje draaien en de cup vasthouden
"ik denk dat ze wel in de CL kunnen overwinteren"quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
Kontkussers
AZ was gisteren bedroevend slecht en ik hoor alleen maar positieve geluiden.
Nou zegquote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
En dodelijke ongelukken veroorzaken. Meisjes verkrachten en dat soort dingen.
Hadden die meisjes maar geen korte rokjes aan moeten doenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
En dodelijke ongelukken veroorzaken. Meisjes verkrachten en dat soort dingen.
Maar dan heeft ze het zeker over jouw pielemans?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze het zeker over jouw pielemans?
Vorm is nog heel gewoontjesquote:Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Henk timmerGellukig is die gast opgerot volgend seizoen.
Sjelsiequote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea gaat heel makkelijk van juve winnen.
Guus pakt Ranieri tactisch helemaal inquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef toma het volgende:
Juve gaat ook van Chelsea winnen.
Del Piero
Die komt wel naar Feyenoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus Golfer ging ook commentatortje spelen ?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Studio Sport 50 jaar. Ik ben gisteren al bij Beeld en Geluid geweest en die tentoonstelling gezien.
En de gestopte penalty van Van Breukelen in de EC 1 finale op 2quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Sport moment. Wordt winst EK 1988
Nee. Dat heb ik overgeslagen. Je kunt wel erg veel leuke momenten terug kijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
Dus Golfer ging ook commentatortje spelen ?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend jaar staat Nederland gewoon in de WK finale
Huilliequote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wil graag de blooper zien dat Kuipers een penalty gaf aan de Zeeuw tegen PSV.
BERGKAAAAAAAAAAMP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP
Als Van de Sar mee doet wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend jaar staat Nederland gewoon in de WK finale
jeweettochhhquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen Sneijder, Klaas Jan, VdV en...
in Holland Sport.![]()
Word.
Niets over makaay. Oh nee wacht die heeft niets gedaanquote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
Ik heb me lopen ergeren aan de bespreking van Ajax - Feyenoord. Het werd benaderd vanuit een Ajax-perspectief, wat deden zij goed en wat deden zij fout. Feyenoord werd eigenlijk amper behandeld.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
Ik heb me lopen ergeren aan de bespreking van Ajax - Feyenoord. Het werd benaderd vanuit een Ajax-perspectief, wat deden zij goed en wat deden zij fout. Feyenoord werd eigenlijk amper behandeld.
Nee idd, maar dat kunnen ze dan toch even vermelden? En het ook grote talent Wijnaldum speelde niks klaar? El Ahmadi, de man van ¤5 miljoen, die elke bal inleverde. Het feit dat Tomasson niet meedeed. Er is geen woord over gerept.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niets over makaay. Oh nee wacht die heeft niets gedaan
Nou, ze behandelen Ajax - Feyenoord als Nederland - Frankrijk ofzo. Het bestaan van Frankrijk (Feyenoord) wordt erkend, maar daar houdt het dan ook op.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef toma het volgende:
[..]ik snap je punt niet. Maar ik vind het wel grappig dat je er zo over denkt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef neen het volgende:
Zeg het maar jongens.... wat vonden we ervan?
Slaapverwekkend zoals verwacht (en toch weer kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef neen het volgende:
Zeg het maar jongens.... wat vonden we ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |