Inderdaad zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
''Fabregas is denk ik wel een beetje een type als mij''
Ik denk andersom Demy.
De nummer 3 tegen de nummer 12quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Het was vandaag gvd DE KLASSIEKER!
Ik zou het bijna vergeten inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Gouden Jaarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
'885 keer gelijk achter elkaar en de Europacup 1 winnen
Wilde net zeggen. "Klassieker"quote:
nou die wedstrijd is nog geen 5 minuten zendtijd waardquote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Dan nog is dat een belangrijkere en beladenere wedstrijd dan AZ ooit zal spelen.quote:
Daar hebben ze het al over gehad, dat Timmer oké was enzo. Was kennelijk genoeg voor zequote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Genoeg studio AZ
Dit van Amrabat dusquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zei nog tijdens de wedstrijd dat Sjek het ging laten zien
Excelsior - AZ op 29 april 2007 was beladener dan de klassieker van vandaagquote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog is dat een belangrijkere en beladenere wedstrijd dan AZ ooit zal spelen.
vandaag kruipen we bij de gast in de kont dagquote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef toma het volgende:
Als ze nou eens die 20 overtredingen van Schaars en de Zeeuw laten zien waardoor de counters van PSV eruit worden gehaald ipv al die ellebogen.
Inderdaad. Schaars had gisteren minstens 3 gele kaarten moeten hebben en dan laten ze zo'n ongelukkige elleboog zienquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag kruipen we bij de gast in de kont dag
Studio sport is een successupporter.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef neen het volgende:
AZ was supervet te gek gaaf en onvergetelijk, Ajax was verschrikkelijk, traag en lelijk spel.
Waar is studio Ajax gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |