"Het is toch een gangmaker"quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef The_Verve het volgende:
Youri trapt in de showduiken van Timmer...
en van gaal een platte neus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef Paul het volgende:
Ari heeft lieve flapoortjes
pfft, demy is een harde werker, cesc is een echte (prachtige) spelmakerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
''Fabregas is denk ik wel een beetje een type als mij''
Ik denk andersom Demy.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
He Jack, ik wil even dat moment zien dat Demy de Zeeuw terugloopt na die 0-2.
Want dat was toch wel even frappant!
Als je één keer onterecht in de laatste minuut hebt verloren van een verdedigende Italiaanse club kots je op alles wat Italiaans is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Puur countervoetbal kan ook mooi zijn, maar we verafschuwen de Ital;aanse clubs erom.
een nummer 3-12 dan toch liever iemand van de nummer 1 en die bijna kampioen is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens ajax-fnoord de zeeuw uitnodigen
ze hadden een feyenoorder uit moeten nodigenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens ajax-fnoord de zeeuw uitnodigen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
Mooi, een camera op De Zeeuw.
Hopelijk hebben ze dat moment van hem vlak na de 0-2 erin zitten.
De regie pakt 'm even terug voor zijn spontane herhalingsverzoek van de penalty.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Waarom kijkt sjek altijd zo eng lang in de camera met zijn grote ogen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef showmelove het volgende:
[..]
De regie pakt 'm even terug voor zijn spontane herhalingsverzoek van de penalty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |