Alleen hij is volgens mij 1,85 ofzo. Helemaal niet klein.quote:
Evertquote:
?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef LeonH het volgende:
Wat typisch:
Hij hoopte ooit voor een top 3 club te spelen en bij de aankomst bij Feyenoord maakt iemand een foto met een ouderwets rolletje
Zo denkt Derksen er ook over.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Studio demagoog / ideale schoonzoon
Je avatarquote:Op zondag 8 februari 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Man, Kuyt doet veel goed, maar scoort amper. Gister eerste goal in 3 maanden.
Je zag op iemand ingezoomd worden die een foto maakte met een camera met ouderwetse rolletjes terwijl hij ooit naar een top 3 club wilde. Kan je nagaan hoe lang dat geleden was.quote:
Oh zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Je zag op iemand ingezoomd worden die een foto maakte met een camera met ouderwetse rolletjes terwijl hij ooit naar een top 3 club wilde. Kan je nagaan hoe lang dat geleden was.
Digitale tijdperk enzo weetjewel
Heb hem gemistquote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef Grulez het volgende:
He een leuke opmerking van Ronald W.
je valt in herhalingen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar Jack is toch getrouwd met een vrouw?
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
in 1972 al getrouwd, dus je moet maar achter iemand anders aanquote:
Ik dacht toen ik hem zag "Oh ja die voetbalt daar ook nog"quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Koevermans keek echt: WHUT?
Niet zo grappuuuuh Ibi!!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Koevermans keek echt: WHUT?
Nee die kende ik allang. En dan deze:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik hem zag "Oh ja die voetbalt daar ook nog"
Waarom kijk je steeds?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending weer.
Ja ze kwamen zowat klaar (nou ja vooral Jack), vandaar ook de TTquote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Overdreven reacties bij die vrije trappen
T is er veel te druk, dat gaat ten kosten van het programma.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending weer.
Dat gewoon omdat Sjek er altijd een zooitje van maakt en iedereen door elkaar heen laat lullen en niemand uit te laten praten, springt van het ene onderwerp op het anderequote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef maril het volgende:
[..]
T is er veel te druk, dat gaat ten kosten van het programma.
Zeker omdat de meeste het woord willen hebben behalve de studiogast, die kan zich er lekker achter verstoppen.
Een tijd terug alweer wou ik het ook is terug kijken via uitzendinggemist maar kon de uitzendingen daar nooit vinden. Heb het idee dat ze studio voetbal daar niet opzetten of heb ik niet goed genoeg gezocht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef TIM-846 het volgende:
komen die uitzendingen nog ooit online?
Zoals al in elk topic (misschien verplichte stof voor de volgende topic-opener om dit even te posten?) herhaald is: het heeft met de rechten te maken dat dit niet op uitzending gemist komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef TIM-846 het volgende:
komen die uitzendingen nog ooit online?
quote:
quote:Aan tafel Hugo Borst, Youri Mulder en Ronald Koeman. Speler van AZ en international Demy de Zweeuw is te gast. Er wordt o.a. gesproken over de wedstrijden PSV - AZ en Ajax - Feyenoord.
Ik laat me verbazenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Lijkt me een saaie gast.
De Geeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |