Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.quote:
Volgens mij ging dat over het blogje van "Amanda" over zwangerschappen als men nog maar kort een relatie heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Deliana het volgende:
[..]
Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.
Zij die dit topic niet meer trekken zijn bij mijn weten niet verplicht hier nog te posten of te lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het blogje van "Amanda" over zwangerschappen als men nog maar kort een relatie heeft.
Het zou mij ook niets verbazen als het een sneer richting Brian was, Amanda heeft immers vooralsnog weinig reden om richting Huub en Claire te sneren.
Over sneren gesporken.... ik ben dat eeuwige gezeik voor en/of tegen ex-DGK'ers inmiddels flink zat. Ongeacht over wie. DGK is over, get a life and get over it.
Pro Amanda, Brian, Claire, Dennis, Jaap, Huub, Lieke, Nadia...
Anti Amanda, Brian, Claire, Dennis, Jaap, Huub, Lieke, Nadia... I don't give a damn.
Ga de energie die in het afzeiken om het afzeiken gestoken wordt eens aan iets nuttigs besteden
Over arrogantie gesproken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij die dit topic niet meer trekken zijn bij mijn weten niet verplicht hier nog te posten of te lezen.
Tenzij ik verkeerd voorgelicht ben natuurlijk..
Hoezo? Niemand is toch verplicht om ergens te komen waar zij/hij het niet naar haar/zijn zin heeft?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Huub had hij nog niet eerder iemand ontmoet die zo lekker en intens
kon zoenen dan Amanda, dat was niet tegen dovevrouwsoren, deze foto is van 1 dag later.
[ afbeelding ]
Ach ja ,als je iemand leuk vind gaat je dat gemakkelijk af..Lieke en dat meisje vonden Huub klaarblijkelijk erg leuk.Logisch zou Johan zeggen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub zegt wel meer wat.
Over Lieke zei hij ooit 'ns dat hij nog nooit iemand had gehad die beter kon p*pen.
Maar als ik dat meisje op z'n blog mag geloven heeft hij dat ook tegen haar zusje gezegd.
Leuk, bedankt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers: a walk down Memory Lane.
BB5: Lieske vertelt
HBB: Bart heeft kritiek
HBB: Girltalk in het rokershoekje
op een paar forums ja waar verder geen hond komt.. who gives a fuck.. laat haar lekker de hele dag op f5 drukken en hyves berichtjes van Lieke hier postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef sunny16947 het volgende:
Lieke heeft m.i. duidelijk aangegeven niets meer met dgk te maken willen hebben. Toch duikt haar naam steeds weer op. En dat nog wel door een fan van haar. Vind dat niet bepaald getuigen van respect voor haar wens.
ik zat te kijken wie s die gast met dat rare kapsel maar dat is die Menno, die liep daar gewoon een maand ofzo rond met een tsjernobylhoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
dat had dat meisje (of in dit geval het zusje) goed onthouden of leuk opgezocht op youtube...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub zegt wel meer wat.
Over Lieke zei hij ooit 'ns dat hij nog nooit iemand had gehad die beter kon p*pen.
Maar als ik dat meisje op z'n blog mag geloven heeft hij dat ook tegen haar zusje gezegd.
Ik zie je de laatste tijd erg vaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ach ja ,als je iemand leuk vind gaat je dat gemakkelijk af..Lieke en dat meisje vonden Huub klaarblijkelijk erg leuk.Logisch zou Johan zeggen..
Ik had een paar terabytes aan streamrecordings van BB5, BB6,HBB en DGK. Helaas ooit die Diskboxen uitgeleend aan iemand bij wie ze uit de auto zijn gejat.quote:
Jij zal dat waarschijnlijk beter weten dan ik. Ik ben er niet bij geweest en dus ga ik er ook niet van uit dat het zonder meer waar is. Jij gaat er kennelijk van uit dat het zonder meer niet waar is, dus -gezien jouw stellige overtuiging- ben jij er bij geweest..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:36 schreef Mriekje het volgende:
[..]
dat had dat meisje (of in dit geval het zusje) goed onthouden of leuk opgezocht op youtube...
Wie weet..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij zal dat waarschijnlijk beter weten dan ik. Ik ben er niet bij geweest en dus ga ik er ook niet van uit dat het zonder meer waar is. Jij gaat er kennelijk van uit dat het zonder meer niet waar is, dus -gezien jouw stellige overtuiging- ben jij er bij geweest..
Dan willen we hier wel een ooggetuigenverslag!!!quote:
Bedankt voor de vids,waar haal je ze vandaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
HBB: Bart heeft kritiek
HBB: Girltalk in het rokershoekje
Jaaaa, dat herrinner ik me ook nog en hij mocht geen pet of muts dragen van het hokje. Lijers.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
ik zat te kijken wie s die gast met dat rare kapsel maar dat is die Menno, die liep daar gewoon een maand ofzo rond met een tsjernobylhoofd
Oeh, dat is snel. Even kijken dan maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Het interview met Andries staat op de site.
Zo dat is zonde dat ze gestolen zijn uit die auto.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had een paar terabytes aan streamrecordings van BB5, BB6,HBB en DGK
. Helaas ooit die Diskboxen uitgeleend aan iemand bij wie ze uit de auto zijn gejat.![]()
Ik heb nog wel wat streamrecordings, maar de meeste (opgenomen met WMR) werken niet goed. Zijn alleen afspeelbaar met VLC als ik dat instel op videokanaal 2 en audiokanaal 3.
Ik moet eens kijken wat ik daar mee doe. Het beste lijkt me om een proggie te downloaden waar ik mee kan screancapturen en dan tijdens het afspelen van de filmpjes daarmee een opname maken. Een andere oplossing zie ik zo gauw niet.
Die komen uit eigen archief. ik heb gisteren even het één en ander geupload.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt voor de vids,waar haal je ze vandaan?
Ze zijn recentelijk geplaatst op Clipser.
Paniek om een muis in het huis, heb je die ook?
Graag gedaan. Het nadeel is dat er meestal heel veel tijd in gaat zitten om het eerst te bewerken en dan te uploaden. Maar op zich is het best wel leuk.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is zonde dat ze gestolen zijn uit die auto.
Ik ben benieuwd of je dat met de eventueel te downloaden proggie kan screancapturen en het lukt
om van de filmpjes een opname te maken.
Je bent best handig met filmpjes en fotografie.
Mooie hobby .
Nogmaals dank voor de andere filmpjes DGK en HBB en de tijd die je hierin steekt.
Dat heet werk en privé(mening) gescheiden houden. Zo hoort een integer journalist ook te werk te gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:27 schreef beequeen het volgende:
Leuk interview met Andries. Wel vreemd dat hij zegt nooit slecht over iemand te schrijven, Huub koning is van de RLS en vervolgens een vernietigend artikel plaats over Huub en Claire met als bron NL.
Party en integere journalistiek in één zin, toe maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat heet werk en privé(mening) gescheiden houden. Zo hoort een integer journalist ook te werk te gaan.
die kennen ze niet.. Huub staat juist model voor de nieuwe reality deelnemerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
Kan dieene mij eens uitleggen waarom hij altijd vraagt wat ze van Huub vinden/vonden als dgk aan bod komt? Ik zou wel eens willen horen wat ze van een Brian, Amanda, Jaap, Natasia en Lieke vonden.
Oh, is het cult als ze je een wifebeater en vreemdganger noemen? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
was dat zijn stukje dan? zo ja dat helpt Huub toch alleen maar aan zn cultstatus..![]()
Volgens mij heeft niemand het alleen recht om hier te posten.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste tijd erg vaakin je postings.
Even een tipje: zonder hand voor je mond staat dat heel onbeleefd en ook vrij ongemanierd.
Het is maar een kleine tip hoor...
Volgens mij had Huub (misschien ook) gezegd dat Amanda zulke mooie/lekkere schaamlippen had. Dat heb ik in ieder geval gehoord. Heb het andere nooit gehoord, dus kan daar niets over zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Huub had hij nog niet eerder iemand ontmoet die zo lekker en intens
kon zoenen dan Amanda, dat was niet tegen dovevrouwsoren, deze foto is van 1 dag later.
[ afbeelding ]
in DGK was hij een hoerenloper schoonmoeder uitschelder met ziektes spotter en ex vernederaar, dus in die lijn past dat artikel dan wel..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, is het cult als ze je een wifebeater en vreemdganger noemen? Dat wist ik niet.
Dat gescripte van DGK komt je toch niet koud op je dak vallen, mag ik hopen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef sunny16947 het volgende:
Met de uitspraken van Andries, omgekocht, script, gestimuleerd, steekpenningen. Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan real zijn. Is het niet meer hoever ben je bereid hier voor te gaan en aan je eigen grenzen voorbij te gaan.
Nee hoor. Al werd het wel steeds ontkend. Het omkopen of steekpenningen is ook altijd ontkend, maar volgens mij toch duidelijk het oliebollen accoord.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gescripte van DGK komt je toch niet koud op je dak vallen, mag ik hopen?
o.a.o.a o.a was Huub dat."inDGK"Over iets anders word er niet ge.uld.De positieve dingen "vergeten" mensen .Veel mensen voelen zich beter dan Huub want zij zoudennooitzoiets doen en voelen zich zoveel beter pffffquote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in DGK was hij een hoerenloper schoonmoeder uitschelder met ziektes spotter en ex vernederaar, dus in die lijn past dat artikel dan wel..
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
o.a.o.a o.a was Huub dat."inDGK"Over iets anders word er niet ge.uld.De positieve dingen "vergeten" mensen .Veel mensen voelen zich beter dan Huub want zij zoudennooitzoiets doen en voelen zich zoveel beter pffff
Het was ook niet persoonlijk bedoeldquote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
ik geef het cliche cq vooroordeel, het beeld wat er is.. niet een eigen oordeel
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor net een nummer van Bob Dylan,oen nu hit van Adele...?Make you feel my love,off topic maar voor Huub draag ik het op en andere liefhebbers! Nu is het weer on topic..:)Heeft iemand een clipje??
Bedankt ,maar plaatsen lukt me niet ..rood geverfd..quote:
Positieve dingen..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
o.a.o.a o.a was Huub dat."inDGK"Over iets anders word er niet ge.uld.De positieve dingen "vergeten" mensen .Veel mensen voelen zich beter dan Huub want zij zoudennooitzoiets doen en voelen zich zoveel beter pffff
Iquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Sorry als ik het niet goed heb gedaan mods..
Voor Huubje en iedereen die van Bobje Dylan houd)Bedankt Copycat
bedoel je dat dat de GROTE leugen wasquote:Op zondag 15 februari 2009 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
hehe oja toen dat ze (redactie + Huub) Lieke achter de schermen hadden voorgelogen .. Jaap kwam niet meer bij.. dat ging over zoenen met Nadia als ik me niet vergis
Huub kan het zelf het beste uitleggen.. die komt vast nog wel langs deze week..quote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
bedoel je dat dat de GROTE leugen was
Grote leugen? Kan iemand me vertellen waar we het precies over hebben? Ben de draad ff kwijt...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
bedoel je dat dat de GROTE leugen was
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positieve dingen..
Positieve dingen..
Positieve dingen..
Pffff... Effe denken hoor.........![]()
O ja, hij deed altijd het dopje terug op de tube tandpasta...
2 de poging..ik dacht eerst dat het Anouk was..Nogmaals voor Huub en Claire.en iedereen die van muziek houd...trustehhh,ik hoop dat het lukt dit te plaatsen..mooi....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor net een nummer van Bob Dylan,of van Adele...?Make you feel my love,off opic maar voor Huub draag ik het op en andere liefhebbers! Nu is het weer on topic..:)Heeft iemand een clipje??
Liar liar.....quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
de Leugen was de Leugen, ik had iets tegen Lieke gezegd wat de waarheid was, maar toen ze er open en bloot naar ging vragen kon ik niet anders dan het ontkennen. Dus zei ik dat het een leugen was,
terwijl ik wel de waarheid had verteld, dit wist ze volgens mij ook, echter ze heeft dit aangegrepen om mij voor altijd te haten geloof ik
@ Charmian, het is neit erg als je in een hoekje zit, als je maar even de kaasschaaf laat liggen
te haten .. en! het hele gebeuren vooral gebruikt heeft om je als leugenaar af te schilderen tegen over je fans ... ach ja ... zelfs Jaap zei tegen je dat hij het kon begrijpen en precies hetzelfde zou hebben gedaan ...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
de Leugen was de Leugen, ik had iets tegen Lieke gezegd wat de waarheid was, maar toen ze er open en bloot naar ging vragen kon ik niet anders dan het ontkennen. Dus zei ik dat het een leugen was,
terwijl ik wel de waarheid had verteld, dit wist ze volgens mij ook, echter ze heeft dit aangegrepen om mij voor altijd te haten geloof ik
Dit is dus precies wat ik altijd vanaf het begin heb gezegd. Het gesprek in het kantoor waar je zei dat je had gelogen was de leugen. Ik zag het aan de blikken die je met Jaap wisselde. En aan de mimiek van je gezicht kon ik BIJNA altijd zien wanneer je loog.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
@ Charmian, het is neit erg als je in een hoekje zit, als je maar even de kaasschaaf laat liggen
Schatje!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Mylene het volgende:
Lieke is gewoon over de zeik omdat ze in de veronderstelling was dat het iets zou opleveren als ze met Huub neukte. Ze zei nog tegen Palma dat ze iets achter de schermen van de televisie wilde doen toen die haar confronteerde met de leugen waar het haar echt om te doen was, wat dus niet het schoonmaken was. Nou, die is dus van een koude kermis thuis gekomen. Ze moest het doen met in een paal hangen. Dat is toch heel wat anders dan een baan bij John de Mol.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schatje!![]()
DGK blijft de gemoederen maar bezig houden hè?!
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Mylene het volgende:
Lieke is gewoon over de zeik omdat ze in de veronderstelling was dat het iets zou opleveren als ze met Huub neukte. Ze zei nog tegen Palma dat ze iets achter de schermen van de televisie wilde doen toen die haar confronteerde met de leugen waar het haar echt om te doen was, wat dus niet het schoonmaken was. Nou, die is dus van een koude kermis thuis gekomen. Ze moest het doen met in een paal hangen. Dat is toch heel wat anders dan een baan bij John de Mol.
Wat vond je eigenlijk van Amanda haar starlounge commentaar over baby/liefde?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert! SLECHTE REPUTATIE HAHAHAHAHA![]()
je zegt het bijna alsof het iets ergs is om te doen
dat hebben we allemaal inmiddels mogen aanschouwen wat het opgeleverd heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert!
heb het Andries ding nog niet gezien, moet ik nog even kijken,quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Ascar het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van Amanda haar starlounge commentaar over baby/liefde?
1: De 1e geloof ik die positief over je is....en dat nog wel na zijn laatste artikel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het Andries ding nog niet gezien, moet ik nog even kijken,
1: wordt er nog iets leuks gezegd dan?
Amanda haar commentaar vind ik typisch een Amanda commentaar. Heel erg eenzijdig en ongenuanceerd. Ach, als zij dat zo vind
2: Ik zie er niet echt een dubbele betekenis in zoals sommige mensen suggereerden ofzo
Je sopmob slikt dit uiteraard voor zoete koek, maar iemand die nadenkt beseft natuurlijk wel dat er veel meer aan de hand is geweest. Ik vind het wel erg toevallig dat Hedda ineens ook alle contact met jou verbroken heeft sinds zij met Lieke omgaat..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
Klopt als een bus!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik altijd vanaf het begin heb gezegd. Het gesprek in het kantoor waar je zei dat je had gelogen was de leugen. Ik zag het aan de blikken die je met Jaap wisselde. En aan de mimiek van je gezicht kon ik BIJNA altijd zien wanneer je loog.
Geloof je nu heus dat het voordat ze als schoonmaakster begon nog niet beklonken was dat ze uiteindelijk als miljonaire de villa in zou komen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Mylene het volgende:
Lieke is gewoon over de zeik omdat ze in de veronderstelling was dat het iets zou opleveren als ze met Huub neukte. Ze zei nog tegen Palma dat ze iets achter de schermen van de televisie wilde doen toen die haar confronteerde met de leugen waar het haar echt om te doen was, wat dus niet het schoonmaken was.
Tja.. koffie schenken voor de redactie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd.quote:Nou, die is dus van een koude kermis thuis gekomen. Ze moest het doen met in een paal hangen. Dat is toch heel wat anders dan een baan bij John de Mol.
ik zou er niet aan moeten denken..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert!
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je sopmob slikt dit uiteraard voor zoete koek, maar iemand die nadenkt beseft natuurlijk wel dat er veel meer aan de hand is geweest. Ik vind het wel erg toevallig dat Hedda ineens ook alle contact met jou verbroken heeft sinds zij met Lieke omgaat..
Volgens mij ging het over tiener moeders, en Nadia,Tamara en Claire zijn al een tijdje geen tieners meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: De 1e geloof ik die positief over je is....en dat nog wel na zijn laatste artikel.
2: De suggestie dat het over Huub en Claire en Brian en Tamara en Nadia en Dennis gaat komt vnl. door eerdere uitspraken van Amanda. (Die zijn je misschien niet ter oren gekomen.) Dan is de koppeling snel gelegd.
Nou punt uit?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Hedda is gewoon stikjaloers op Claire..... punt uit !
Waarom zou Amanda zich niet voor één keer maatschappelijk verantwoord hebben uitgelaten. De uitzondering die de regel bevestigt, zeg maar?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over tiener moeders, en Nadia,Tamara en Claire zijn al een tijdje geen tieners meer.
niet alleen over teenermoeders, maar ook over mensen die nog maar een korte relatie hadden en dan een ongelukje hebben. Want dat was tegenwoordig toch niet meer nodig met al die voorbehoedsmiddelen!!!!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over tiener moeders, en Nadia,Tamara en Claire zijn al een tijdje geen tieners meer.
Beweer toch niet dat het maatschappelijke onverantwoorde uitlatingen zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waarom zou Amanda zich niet voor één keer maatschappelijk verantwoord hebben uitgelaten. De uitzondering die de regel bevestigt, zeg maar?
Zijn gebeurtenissen binnen haar eigen milieu, of valt DGK daar ook nog onder?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
niet alleen over teenermoeders, maar ook over mensen die nog maar een korte relatie hadden en dan een ongelukje hebben. Want dat was tegenwoordig toch niet meer nodig met al die voorbehoedsmiddelen!!!!!!!
Stereotype antwoord van iemand die geen kinderen en nog niet genoeg levenservaring heeft. Maar dat is niet erruggggggggg. Het verstand komt met de jaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[quote]Klopt als een bus!
Huub was qua lichaamstaal een open boek..
Als hij met zijn vingers over zijn kin streek, sprak hij de waarheid.
Als hij met zijn rechterhand in zijn nek wreef, sprak hij de waarheid.
Als hij met zijn handen door zijn haar streek, sprak hij de waarheid.
Maar als hij zijn mond open deed.........
neen, ik bedoel dat ze niet per sé zat af te geven op een oud-bewoner.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beweer toch niet dat het maatschappelijke onverantwoorde uitlatingen zijn.
Man en paard en zo vermeld ze niet, zou maatschappelijk verantwoord zijn ,als je als twintiger wordt bezwangerd, in de kooi, of je ex-vriend een keertje langs komt,
Onbedoeld. jouw bericht, door mij niet goed gelezen/begrepen, bedoelde ik dus ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
neen, ik bedoel dat ze niet per sé zat af te geven op een oud-bewoner.
Ik heb zo'n vermoeden dat een groot aantal vrouwen dat wel kinderen heeft, vooral makkelijk bespeelbare en onervaren, net ontluikende bakvisjes van 15/16/17 jaar (van het soort dat we vaak in de kooi als sidekick van Huub hebben zien optreden als 'veredelde moltons met hartslag'), het net even vanuit een andere invalshoek bekijken en met al hun levenservaring toch eerder mijn visie in dezen delen dan de jouwe..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Stereotype antwoord van iemand die geen kinderen en nog niet genoeg levenservaring heeft. Maar dat is niet erruggggggggg. Het verstand komt met de jaren.
Bart, ga je Lieke nog een keer interviewen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
neen, ik bedoel dat ze niet per sé zat af te geven op een oud-bewoner.
quote:maar 1 oproep aan alles en iedereen,
de Gouden Kooi is over, hoe jammer iedereen dat ook schijnt te vinden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |