Ach, zo'n jongen gun je toch een koekje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef Ascar het volgende:
[..]
blijven maar bezig met huub en claire![]()
![]()
Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.quote:
Volgens mij ging dat over het blogje van "Amanda" over zwangerschappen als men nog maar kort een relatie heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Deliana het volgende:
[..]
Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.
Zij die dit topic niet meer trekken zijn bij mijn weten niet verplicht hier nog te posten of te lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het blogje van "Amanda" over zwangerschappen als men nog maar kort een relatie heeft.
Het zou mij ook niets verbazen als het een sneer richting Brian was, Amanda heeft immers vooralsnog weinig reden om richting Huub en Claire te sneren.
Over sneren gesporken.... ik ben dat eeuwige gezeik voor en/of tegen ex-DGK'ers inmiddels flink zat. Ongeacht over wie. DGK is over, get a life and get over it.
Pro Amanda, Brian, Claire, Dennis, Jaap, Huub, Lieke, Nadia...
Anti Amanda, Brian, Claire, Dennis, Jaap, Huub, Lieke, Nadia... I don't give a damn.
Ga de energie die in het afzeiken om het afzeiken gestoken wordt eens aan iets nuttigs besteden
Over arrogantie gesproken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij die dit topic niet meer trekken zijn bij mijn weten niet verplicht hier nog te posten of te lezen.
Tenzij ik verkeerd voorgelicht ben natuurlijk..
Hoezo? Niemand is toch verplicht om ergens te komen waar zij/hij het niet naar haar/zijn zin heeft?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Huub had hij nog niet eerder iemand ontmoet die zo lekker en intens
kon zoenen dan Amanda, dat was niet tegen dovevrouwsoren, deze foto is van 1 dag later.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |