Leuk filmpje, bedankt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ons weer doet terugdenken aan vreetschuur Viola Holt in Hotel Big Brother. Filmpje
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk filmpje, bedankt.
Ook leuk:
Op 99% van al jouw filmpjes, in de begeleidende tekst een vrouwmens naam.
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..
Op jouw filmpjes is het Lieke ..........en soms een ander.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..
Té erg?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBWat een kneuzen waren we daar, het is gewoon erg om naar te kijken
Ik herinner me jouw dramatische exit nog in de live-uitzending. Waarom ben je er eigenlijk uit gegaan? Had je er zo de balen van? Of stond je niet meer voor jezelf in qua mogelijke moordneigingen jegens La Holt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBWat een kneuzen waren we daar, het is gewoon erg om naar te kijken
Drie-en-een-halve week. Toen was ik het wel zat, haha!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Té erg?
Valt best mee, je verliet na een vrij korte aanwezigheid en 100 telefoontjes het BH huis meen ik mij te herinneren.
Klopt!quote:
Da's wel heel soms..quote:..........en soms een ander.
Niet alleen maar, maar grotendeels wel.quote:Je valt toch op vrouwen?
Je hoort mij ook niet klagen..quote:Niets mis mee hoor.
Nee, Viola was een schatje, ondanks haar rare fratsen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik herinner me jouw dramatische exit nog in de live-uitzending. Waarom ben je er eigenlijk uit gegaan? Had je er zo de balen van? Of stond je niet meer voor jezelf in qua mogelijke moordneigingen jegens La Holt?
Ik dacht trouwens die eerste week dat er wat moois aan het opbloeien was tussen jou en Micky.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Drie-en-een-halve week. Toen was ik het wel zat, haha!
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens die eerste week dat er wat moois aan het opbloeien was tussen jou en Micky.
Persoonlijk had ik de indruk dat Viola wel heel erg aanwezig was en dat ze een behoorlijke stempel drukte op het hele gebeuren en dat ze bij de programmaleiding een hoop heeft afgedwongen. Zo viel het mij op dat er na een paar dagen streams er ineens geen nachtbeelden meer uit de slaapkamers over de streams werden uitgezonden. Dit nadat er op de fora wat leuke topics ontstonden over Viola's snurkgedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, Viola was een schatje, ondanks haar rare fratsen.
De organisatie was een bende (ik zag het net weer terug op een van die filmpjes van jou), de mensen die meededen voornamelijk incompetent en ik werd al vrij snel gestoord van de camera's (combinatie van opdrachten, geen visueel contact met redactie, keuzes voor de uitzendingen).
Na een paar weken werd ik serieus gestoord en wilde ik alleen nog maar naar huis. Ik heb de eerste nacht thuis dertien uur geslapen. Toen ik wakker werd voelde het alsof ik een maand op vakantie was geweest, na de ellende van HBB. Heel gek wakker worden is dat...
Wat was dan zo rigoreus aan Theo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik de indruk dat Viola wel heel erg aanwezig was en dat ze een behoorlijke stempel drukte op het hele gebeuren en dat ze bij de programmaleiding een hoop heeft afgedwongen. Zo viel het mij op dat er na een paar dagen streams er ineens geen nachtbeelden meer uit de slaapkamers over de streams werden uitgezonden. Dit nadat er op de fora wat leuke topics ontstonden over Viola's snurkgedrag.![]()
Ik vond het hele programma trouwens uiterst vermakelijk, maar waarschijnlijk niet om redenen die de makers bedoeld hebben. Welbeschouwd was het één grote anti-reclame voor het doel waarvoor werd gewerkt. Het was één grote puinhoop. Slecht voorbereid en slechte coaching door de redactie, onderlinge irritaties en ruzies tussen de hoteliers, overmatig drankgebruik, waardoor sommigen in de kleine uurtjes erg veel genant intieme details uit hun privéleven prijsgaven en hele discussies die later ontstonden hier op Fok! over een bepaalde hotelier.
En niet te vergeten: de nogal onorthodoxe aanpak van manager Theo Nabuurs
Maar één ding staat vast: Viola Holt was voor de kijker toch het meest vermakelijk.
De manier waarop hij de hoteliers tegen elkaar op liep te stoken. Was wel mooi om te zienquote:Wat was dan zo rigoreus aan Theo?
Gert Timmermans. Zijn hele verleden werd hier op Fok! uitgespeld door mensen uit zijn omgeving.quote:Welke hotelier bedoel je eigenlijk?
Toch kreeg ze wel vaak haar zin. Toen zijn b.v. ging klagen over de camera's in de slaakpkamers kregen we daar gelijk geen beelden meer van.quote:Viola had trouwens in het huis niet zovel te vertellen als op tv leek.
Door FrancisCquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:50 schreef dieenebart het volgende:
Gert Timmermans. Zijn hele verleden werd hier op Fok! uitgespeld door mensen uit zijn omgeving.
Ik twijfelde er geen moment aan dat het Huub was. De arrogantie die uit zijn posting sprak kan door geen enkele copycat worden geëvenaard.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:26 schreef Juud79 het volgende:
Ik had een uurtje geleden Huub aan de telefoon en hij heeft idd een nieuw account hier onder de naam ditisHuub.
Dus dat.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik twijfelde er geen moment aan dat het Huub was. De arrogantie die uit zijn posting sprak kan door geen enkele copycat worden geëvenaard.
Echt niet!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Deliana het volgende:
[..]
Het zou ook op Brian en Tamara kunnen slaan. Van Nadia en Dennis weet ik het niet, die kennen elkaar volgens mij al van voor DGK.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |