quote:14 februari van 14.00 uur-15.00 uur @ Huishoudbeurs Amsterdam 13 jan, 22:09
15 februari van 14.00 uur-15.00 uur @ Huishoudbeurs Amsterdam 13 jan, 22:08
Of paaldansen op een dildo van 2 meter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda nou op de HHB, dildo's aanprijzen?
[..]
Klopt. Dat zijn er zo'n 6.790.062.214..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Er zijn mensen die nog irritanter dan Lieke zijn.![]()
Volgens mij heb ik het je al eens vaker gezegd; voor iemand die niks met Huub heeft (ehm, zeg maar gerust anti-huub) heb je het wel erg druk met hem!! Het is bij jou wel altijd Huub voor, Huub na. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand nog een werkende link naar het filmpje dat bekend staat als "De Ware Huub" of ook wel als "Heil Huub"?
Het betreft het filmpje waar een drukke Huub met zijn rechterarm omhoog staat te zwaaien. Iemand heeft daarbij heel meesterlijk een vierkant zwart snorretje aangebracht en er een toespraak van Oom Adolf onder gedubd.
Een oud DGk'er is er erg nieuwsgierig naar!
Dan hebben ze dus echt een probleem omdat de zaal half leeg isquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ach, laat maar. Allemaal onzin programma's.
Edit: Ik begrijp iets niet. Bericht is van vandaag en morgen vinden de opnames plaats?![]()
Sorry hoor, ik moet even...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:46 schreef cobain1994 het volgende:
Zijn de ex-bewoners nu zo'n beetje allemaal miljonair door het vele schnabbelen?
He Bart, ga je ook nog een interview maken met Lieke?quote:
Dat zou ik ook wel leuk vinden. En Natasia, maar dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
He Bart, ga je ook nog een interview maken met Lieke?
Denk eigenlijk dat het RLS circus niets meer met Lieke te maken wilt hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke wil toch helemaal niks meer met het RLS circus te maken hebben?
Maar misschien wel een interview geven aan Bart?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Een goede reporter weet ook vaak de mensen over te halen die in eerste instantie onwillig zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
misschien een demonstratie geven met wat je allemaal kunt doen met een stofzuiger ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda nou op de HHB, dildo's aanprijzen?
[..]
misschien dat Lieke het wel weet ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand nog een werkende link naar het filmpje dat bekend staat als "De Ware Huub" of ook wel als "Heil Huub"?
Het betreft het filmpje waar een drukke Huub met zijn rechterarm omhoog staat te zwaaien. Iemand heeft daarbij heel meesterlijk een vierkant zwart snorretje aangebracht en er een toespraak van Oom Adolf onder gedubd.
Een oud DGk'er is er erg nieuwsgierig naar!
Aaaah! Wat schattig! Het is net Huub!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch wel übercute. Een echo van de baby van Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Bron.
---of de mogelijkheden van een doucheslangquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:27 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien een demonstratie geven met wat je allemaal kunt doen met een stofzuiger ....
[ afbeelding ]
Je meent het.quote:
Heeft Claire haar eigen achternaam gehouden na het huwelijk ????quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Bron.
Ja, is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Elske6 het volgende:
Heeft Claire haar eigen achternaam gehouden na het huwelijk ????
Ik zou zeggen; regel dat eens voor Bartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede reporter weet ook vaak de mensen over te halen die in eerste instantie onwillig zijn.
Laat ik nou gedacht hebben dat het een erts van Toorop was..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Bron.
Zou ik ook zeggen als we net in stilte gescheiden waren..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:
lang niet geweest, maar altijd gelurked...
emailadres en paswoord kwijt,
daarom, nu, een nieuwe account...
en om er meteen maar in te komen. Claire gebruikt mijn achternaam, maar bij een echo vragen ze om de meisjes achternaam
Een erts nog wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat het een erts van Toorop was..
Ehm nee, ik pm aan niemand meer zomaar mijn nummer hier. Sorry!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:12 schreef beequeen het volgende:
Noek, misschien even een belletje naar de nieuwe Huub, zou dat kunnen?
Lees mijn edit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef Noek het volgende:
Ehm nee, ik pm aan niemand meer zomaar mijn nummer hier. Sorry!
Een kleine Claire! Ik moet me sterk vergissen als het een jongetje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Bron.
Zijn blog is gewoon open hoor, de reacties op het blog zijn gesloten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als we net in stilte gescheiden waren..![]()
Wanneer gaat trouwens je blog weer open?
Valt me tegen dat jij je hebt laten muilkorven door Sly.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kleine Claire! Ik moet me sterk vergissen als het een jongetje is.
Hahaha, ze hebben dus al aangekondigd dat het een meisje wordt. Wist ik niet, sorry.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef Mriekje het volgende:
[..]
De deskundigen in het ziekenhuis ook...
Ik gebruik ook nog steeds mijn eigen achternaam, die heb ik tenslotte gekregen bij mijn geboorte, is dat slecht om te doen of hou ik dan niet genoeg van mijn man, want dan ga ik het direkt laten veranderen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Heeft Claire haar eigen achternaam gehouden na het huwelijk ????
En nu nog een naam... Lieke of Hedda lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef Mriekje het volgende:
[..]
De deskundigen in het ziekenhuis ook...
en weet je waarom ..... van de moeder zijn ze altijd zeker .... de vader is nog maar de vraag ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:
lang niet geweest, maar altijd gelurked...
emailadres en paswoord kwijt,
daarom, nu, een nieuwe account...
en om er meteen maar in te komen. Claire gebruikt mijn achternaam, maar bij een echo vragen ze om de meisjes achternaam
Ja, jouw ip kwam toen ook overeen met een user. Dit maakt je wel weer geloofwaardig want je zat toen idd in Brabant. Dadelijk belt Pearlbitch je. Ren!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
ik weet niet wie ik moet bellen, weet wel dat ik van de zomer, smiddags een keertje toen ik in Brabant bij Claire der familie was, Noek aan de telefoon had om te bewijzen dat ik het was.
ik ga me nu echt afvragen of je nu fan van Lieke bent om Lieke zelf ....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nu nog een naam... Lieke of Hedda lijkt me wel leuk.
ik hoop ook voor Jaap dat het lukt, maar ik denk van niet.. hij had het constant over resources en dat soort onzin maar afvallen is volgens mij gewoon een kwestie van doen en niet constant analyses maken in je hoofd.. ik heb er verder geen verstand van want ik ben niet dikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
Jaap weegt geen 220 kilo in ieder geval, had hem gisteren aan de telefoon hij was wel behoorlijk aangekomoen maar is nu bezig met een ultieme lijnpoging,
ik hoop dat het hem lukt, ik ben voor Jaap,
ik weet niet wie ik moet bellen, weet wel dat ik van de zomer, smiddags een keertje toen ik in Brabant bij Claire der familie was, Noek aan de telefoon had om te bewijzen dat ik het was.
Nou ja, als iemand wil dat ik iemand bel, pm maar 06 nummer.
pearlbitch nog steeds geobsedeerd door mij?
en ik heb mij niet laten muilkorven maar heb de reacties even gesloten, werd een beetje ziek van het de hele tijd reacties weg moeten halen. Als dat betekent dat Sly gewonnen heeft prima, ik was de strijd niet eens aangegaan bij mijn weten.
Ik heb wel een ban op nowlive trouwens, dat dan weer wel
daarom zei ik het ook,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jouw ip kwam toen ook overeen met een user. Dit maakt je wel weer geloofwaardig want je zat toen idd in Brabant. Dadelijk belt Pearlbitch je. Ren!
06 383 577 57quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
Jaap weegt geen 220 kilo in ieder geval, had hem gisteren aan de telefoon hij was wel behoorlijk aangekomoen maar is nu bezig met een ultieme lijnpoging,
en ik heb mij niet laten muilkorven maar heb de reacties even gesloten, werd een beetje ziek van het de hele tijd reacties weg moeten halen. Als dat betekent dat Sly gewonnen heeft prima, ik was de strijd niet eens aangegaan bij mijn weten.
Kun je dat nr niet beter pm'en? ik zou het maar weghalen als ik jou was. . .quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
telnr
BTW.
Iedereen met een eigen mening krijgt daar een ban .
en terecht.. iedereen heeft een mening tegenwoordig maar iets nuttigs melden ho maar, net als die tenenkrommende straatinterviews tegenwoordig.. wat boeit mij nou de mening van een gemiddelde idioot.. optyphen met je mening..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
06 383 577 57
BTW.
EN JIJ DAN!! JIJ DOET NU TOCH PRECIES HETZELFDE!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en terecht.. iedereen heeft een mening tegenwoordig maar iets nuttigs melden ho maar, net als die tenenkrommende straatinterviews tegenwoordig.. wat boeit mij nou de mening van een gemiddelde idioot.. optyphen met je mening..
dat is ook het gevaar van die internetfora elke idioot kan lekker anoniem zn onzin kwijt..
Neuhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kun je dat nr niet beter pm'en? ik zou het maar weghalen als ik jou was. . .
neem je op met je nickname of met je eigen naamquote:
Vermoedelijk met een nickname.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
neem je op met je nickname of met je eigen naam
Da's te goedkoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef Marrije het volgende:
Dat nr is dan vast niet van jezelf maar van iemand waar je een hekel aan hebt.
lieke gaat wel een interview doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede reporter weet ook vaak de mensen over te halen die in eerste instantie onwillig zijn.
Dat vind ik nu echt jammer dat huub daarn een ban heett...zal ik even een goed woordje doen huub, ik kom er inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
06 383 577 57
BTW.
Zie ik er uit als een Huubsopper?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
Ik dacht dat jij een heuse Ridder van het Vrije Woord was...quote:en ik heb mij niet laten muilkorven maar heb de reacties even gesloten, werd een beetje ziek van het de hele tijd reacties weg moeten halen. Als dat betekent dat Sly gewonnen heeft prima, ik was de strijd niet eens aangegaan bij mijn weten.
Dat siert je dan wel weer.quote:Ik heb wel een ban op nowlive trouwens, dat dan weer wel
Grote kans dan van "ik kwam er in"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:51 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt jammer dat huub daarn een ban heett...zal ik even een goed woordje doen huub, ik kom er in
Pearlbitch is idd nog steeds geobsedeerd door jou. Maar dat geeft helemaal niks, ze bedoelt het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
Joepie!! Suikeroom is back!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
EN JIJ DAN!! JIJ DOET NU TOCH PRECIES HETZELFDE!!!!!
Geeft toch niks!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hahaha, ze hebben dus al aangekondigd dat het een meisje wordt. Wist ik niet, sorry.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
En 3e en 4e!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:19 schreef snetje het volgende:
[..]
en Jaap moet niet zeuren en zeiken .... geen smoesjes meer
gewoon van alles minder vreten .... mocht hij echt afvallen dan de media opzoeken en zeggen dat hij DE manier heeft !! boekje met dieet recepten schrijven en hoppa we hebben een nieuwe Jaap Bakker !!
alle huisvrouwen met een lichtelijk overwichtsprobleempje zien daarin weer DE oplossing en we hebben weer een bestseller !! kassa !!!
ja Jaap zo kom je aan je 2e miljoen....
Leuk filmpje, bedankt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ons weer doet terugdenken aan vreetschuur Viola Holt in Hotel Big Brother. Filmpje
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk filmpje, bedankt.
Ook leuk:
Op 99% van al jouw filmpjes, in de begeleidende tekst een vrouwmens naam.
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..
Op jouw filmpjes is het Lieke ..........en soms een ander.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan was dit waarschijnlijk mijn honderdste filmpje, want de enige naam die ik hier noem is Viola Holt en ik ga er toch niet van uit dat je dat met een vrouw wil associëren..
Té erg?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBWat een kneuzen waren we daar, het is gewoon erg om naar te kijken
Ik herinner me jouw dramatische exit nog in de live-uitzending. Waarom ben je er eigenlijk uit gegaan? Had je er zo de balen van? Of stond je niet meer voor jezelf in qua mogelijke moordneigingen jegens La Holt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond ook allerlei filmpjes van mezelf terug uit HBBWat een kneuzen waren we daar, het is gewoon erg om naar te kijken
Drie-en-een-halve week. Toen was ik het wel zat, haha!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Té erg?
Valt best mee, je verliet na een vrij korte aanwezigheid en 100 telefoontjes het BH huis meen ik mij te herinneren.
Klopt!quote:
Da's wel heel soms..quote:..........en soms een ander.
Niet alleen maar, maar grotendeels wel.quote:Je valt toch op vrouwen?
Je hoort mij ook niet klagen..quote:Niets mis mee hoor.
Nee, Viola was een schatje, ondanks haar rare fratsen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik herinner me jouw dramatische exit nog in de live-uitzending. Waarom ben je er eigenlijk uit gegaan? Had je er zo de balen van? Of stond je niet meer voor jezelf in qua mogelijke moordneigingen jegens La Holt?
Ik dacht trouwens die eerste week dat er wat moois aan het opbloeien was tussen jou en Micky.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Drie-en-een-halve week. Toen was ik het wel zat, haha!
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens die eerste week dat er wat moois aan het opbloeien was tussen jou en Micky.
Persoonlijk had ik de indruk dat Viola wel heel erg aanwezig was en dat ze een behoorlijke stempel drukte op het hele gebeuren en dat ze bij de programmaleiding een hoop heeft afgedwongen. Zo viel het mij op dat er na een paar dagen streams er ineens geen nachtbeelden meer uit de slaapkamers over de streams werden uitgezonden. Dit nadat er op de fora wat leuke topics ontstonden over Viola's snurkgedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, Viola was een schatje, ondanks haar rare fratsen.
De organisatie was een bende (ik zag het net weer terug op een van die filmpjes van jou), de mensen die meededen voornamelijk incompetent en ik werd al vrij snel gestoord van de camera's (combinatie van opdrachten, geen visueel contact met redactie, keuzes voor de uitzendingen).
Na een paar weken werd ik serieus gestoord en wilde ik alleen nog maar naar huis. Ik heb de eerste nacht thuis dertien uur geslapen. Toen ik wakker werd voelde het alsof ik een maand op vakantie was geweest, na de ellende van HBB. Heel gek wakker worden is dat...
Wat was dan zo rigoreus aan Theo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik de indruk dat Viola wel heel erg aanwezig was en dat ze een behoorlijke stempel drukte op het hele gebeuren en dat ze bij de programmaleiding een hoop heeft afgedwongen. Zo viel het mij op dat er na een paar dagen streams er ineens geen nachtbeelden meer uit de slaapkamers over de streams werden uitgezonden. Dit nadat er op de fora wat leuke topics ontstonden over Viola's snurkgedrag.![]()
Ik vond het hele programma trouwens uiterst vermakelijk, maar waarschijnlijk niet om redenen die de makers bedoeld hebben. Welbeschouwd was het één grote anti-reclame voor het doel waarvoor werd gewerkt. Het was één grote puinhoop. Slecht voorbereid en slechte coaching door de redactie, onderlinge irritaties en ruzies tussen de hoteliers, overmatig drankgebruik, waardoor sommigen in de kleine uurtjes erg veel genant intieme details uit hun privéleven prijsgaven en hele discussies die later ontstonden hier op Fok! over een bepaalde hotelier.
En niet te vergeten: de nogal onorthodoxe aanpak van manager Theo Nabuurs
Maar één ding staat vast: Viola Holt was voor de kijker toch het meest vermakelijk.
De manier waarop hij de hoteliers tegen elkaar op liep te stoken. Was wel mooi om te zienquote:Wat was dan zo rigoreus aan Theo?
Gert Timmermans. Zijn hele verleden werd hier op Fok! uitgespeld door mensen uit zijn omgeving.quote:Welke hotelier bedoel je eigenlijk?
Toch kreeg ze wel vaak haar zin. Toen zijn b.v. ging klagen over de camera's in de slaakpkamers kregen we daar gelijk geen beelden meer van.quote:Viola had trouwens in het huis niet zovel te vertellen als op tv leek.
Door FrancisCquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:50 schreef dieenebart het volgende:
Gert Timmermans. Zijn hele verleden werd hier op Fok! uitgespeld door mensen uit zijn omgeving.
Ik twijfelde er geen moment aan dat het Huub was. De arrogantie die uit zijn posting sprak kan door geen enkele copycat worden geëvenaard.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:26 schreef Juud79 het volgende:
Ik had een uurtje geleden Huub aan de telefoon en hij heeft idd een nieuw account hier onder de naam ditisHuub.
Dus dat.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik twijfelde er geen moment aan dat het Huub was. De arrogantie die uit zijn posting sprak kan door geen enkele copycat worden geëvenaard.
Echt niet!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Deliana het volgende:
[..]
Het zou ook op Brian en Tamara kunnen slaan. Van Nadia en Dennis weet ik het niet, die kennen elkaar volgens mij al van voor DGK.
quote:
Ach, zo'n jongen gun je toch een koekje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef Ascar het volgende:
[..]
blijven maar bezig met huub en claire![]()
![]()
Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.quote:
Volgens mij ging dat over het blogje van "Amanda" over zwangerschappen als men nog maar kort een relatie heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Deliana het volgende:
[..]
Damn, dat is een post van vier dagen geleden. Ik weet niet eens meer op wat of wie dat een reaktie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |