quote:14 februari van 14.00 uur-15.00 uur @ Huishoudbeurs Amsterdam 13 jan, 22:09
15 februari van 14.00 uur-15.00 uur @ Huishoudbeurs Amsterdam 13 jan, 22:08
Of paaldansen op een dildo van 2 meter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda nou op de HHB, dildo's aanprijzen?
[..]
Klopt. Dat zijn er zo'n 6.790.062.214..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Er zijn mensen die nog irritanter dan Lieke zijn.![]()
Volgens mij heb ik het je al eens vaker gezegd; voor iemand die niks met Huub heeft (ehm, zeg maar gerust anti-huub) heb je het wel erg druk met hem!! Het is bij jou wel altijd Huub voor, Huub na. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand nog een werkende link naar het filmpje dat bekend staat als "De Ware Huub" of ook wel als "Heil Huub"?
Het betreft het filmpje waar een drukke Huub met zijn rechterarm omhoog staat te zwaaien. Iemand heeft daarbij heel meesterlijk een vierkant zwart snorretje aangebracht en er een toespraak van Oom Adolf onder gedubd.
Een oud DGk'er is er erg nieuwsgierig naar!
Dan hebben ze dus echt een probleem omdat de zaal half leeg isquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ach, laat maar. Allemaal onzin programma's.
Edit: Ik begrijp iets niet. Bericht is van vandaag en morgen vinden de opnames plaats?![]()
Sorry hoor, ik moet even...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:46 schreef cobain1994 het volgende:
Zijn de ex-bewoners nu zo'n beetje allemaal miljonair door het vele schnabbelen?
He Bart, ga je ook nog een interview maken met Lieke?quote:
Dat zou ik ook wel leuk vinden. En Natasia, maar dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
He Bart, ga je ook nog een interview maken met Lieke?
Denk eigenlijk dat het RLS circus niets meer met Lieke te maken wilt hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke wil toch helemaal niks meer met het RLS circus te maken hebben?
Maar misschien wel een interview geven aan Bart?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Een goede reporter weet ook vaak de mensen over te halen die in eerste instantie onwillig zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
misschien een demonstratie geven met wat je allemaal kunt doen met een stofzuiger ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda nou op de HHB, dildo's aanprijzen?
[..]
misschien dat Lieke het wel weet ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand nog een werkende link naar het filmpje dat bekend staat als "De Ware Huub" of ook wel als "Heil Huub"?
Het betreft het filmpje waar een drukke Huub met zijn rechterarm omhoog staat te zwaaien. Iemand heeft daarbij heel meesterlijk een vierkant zwart snorretje aangebracht en er een toespraak van Oom Adolf onder gedubd.
Een oud DGk'er is er erg nieuwsgierig naar!
Aaaah! Wat schattig! Het is net Huub!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch wel übercute. Een echo van de baby van Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Bron.
---of de mogelijkheden van een doucheslangquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:27 schreef snetje het volgende:
[..]
misschien een demonstratie geven met wat je allemaal kunt doen met een stofzuiger ....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |