quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor net een nummer van Bob Dylan,oen nu hit van Adele...?Make you feel my love,off topic maar voor Huub draag ik het op en andere liefhebbers! Nu is het weer on topic..:)Heeft iemand een clipje??
Bedankt ,maar plaatsen lukt me niet ..rood geverfd..quote:
Positieve dingen..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
o.a.o.a o.a was Huub dat."inDGK"Over iets anders word er niet ge.uld.De positieve dingen "vergeten" mensen .Veel mensen voelen zich beter dan Huub want zij zoudennooitzoiets doen en voelen zich zoveel beter pffff
Iquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Sorry als ik het niet goed heb gedaan mods..
Voor Huubje en iedereen die van Bobje Dylan houd)Bedankt Copycat
bedoel je dat dat de GROTE leugen wasquote:Op zondag 15 februari 2009 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
hehe oja toen dat ze (redactie + Huub) Lieke achter de schermen hadden voorgelogen .. Jaap kwam niet meer bij.. dat ging over zoenen met Nadia als ik me niet vergis
Huub kan het zelf het beste uitleggen.. die komt vast nog wel langs deze week..quote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
bedoel je dat dat de GROTE leugen was
Grote leugen? Kan iemand me vertellen waar we het precies over hebben? Ben de draad ff kwijt...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
bedoel je dat dat de GROTE leugen was
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positieve dingen..
Positieve dingen..
Positieve dingen..
Pffff... Effe denken hoor.........![]()
O ja, hij deed altijd het dopje terug op de tube tandpasta...
2 de poging..ik dacht eerst dat het Anouk was..Nogmaals voor Huub en Claire.en iedereen die van muziek houd...trustehhh,ik hoop dat het lukt dit te plaatsen..mooi....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoor net een nummer van Bob Dylan,of van Adele...?Make you feel my love,off opic maar voor Huub draag ik het op en andere liefhebbers! Nu is het weer on topic..:)Heeft iemand een clipje??
Liar liar.....quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
de Leugen was de Leugen, ik had iets tegen Lieke gezegd wat de waarheid was, maar toen ze er open en bloot naar ging vragen kon ik niet anders dan het ontkennen. Dus zei ik dat het een leugen was,
terwijl ik wel de waarheid had verteld, dit wist ze volgens mij ook, echter ze heeft dit aangegrepen om mij voor altijd te haten geloof ik
@ Charmian, het is neit erg als je in een hoekje zit, als je maar even de kaasschaaf laat liggen
te haten .. en! het hele gebeuren vooral gebruikt heeft om je als leugenaar af te schilderen tegen over je fans ... ach ja ... zelfs Jaap zei tegen je dat hij het kon begrijpen en precies hetzelfde zou hebben gedaan ...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
de Leugen was de Leugen, ik had iets tegen Lieke gezegd wat de waarheid was, maar toen ze er open en bloot naar ging vragen kon ik niet anders dan het ontkennen. Dus zei ik dat het een leugen was,
terwijl ik wel de waarheid had verteld, dit wist ze volgens mij ook, echter ze heeft dit aangegrepen om mij voor altijd te haten geloof ik
Dit is dus precies wat ik altijd vanaf het begin heb gezegd. Het gesprek in het kantoor waar je zei dat je had gelogen was de leugen. Ik zag het aan de blikken die je met Jaap wisselde. En aan de mimiek van je gezicht kon ik BIJNA altijd zien wanneer je loog.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef ditisHuub het volgende:
@ Charmian, het is neit erg als je in een hoekje zit, als je maar even de kaasschaaf laat liggen
Schatje!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Mylene het volgende:
Lieke is gewoon over de zeik omdat ze in de veronderstelling was dat het iets zou opleveren als ze met Huub neukte. Ze zei nog tegen Palma dat ze iets achter de schermen van de televisie wilde doen toen die haar confronteerde met de leugen waar het haar echt om te doen was, wat dus niet het schoonmaken was. Nou, die is dus van een koude kermis thuis gekomen. Ze moest het doen met in een paal hangen. Dat is toch heel wat anders dan een baan bij John de Mol.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schatje!![]()
DGK blijft de gemoederen maar bezig houden hè?!
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Mylene het volgende:
Lieke is gewoon over de zeik omdat ze in de veronderstelling was dat het iets zou opleveren als ze met Huub neukte. Ze zei nog tegen Palma dat ze iets achter de schermen van de televisie wilde doen toen die haar confronteerde met de leugen waar het haar echt om te doen was, wat dus niet het schoonmaken was. Nou, die is dus van een koude kermis thuis gekomen. Ze moest het doen met in een paal hangen. Dat is toch heel wat anders dan een baan bij John de Mol.
Wat vond je eigenlijk van Amanda haar starlounge commentaar over baby/liefde?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, maar wie zegt dat neuken met mij niets oplevert! SLECHTE REPUTATIE HAHAHAHAHA![]()
je zegt het bijna alsof het iets ergs is om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |