Ach ja ,als je iemand leuk vind gaat je dat gemakkelijk af..Lieke en dat meisje vonden Huub klaarblijkelijk erg leuk.Logisch zou Johan zeggen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub zegt wel meer wat.
Over Lieke zei hij ooit 'ns dat hij nog nooit iemand had gehad die beter kon p*pen.
Maar als ik dat meisje op z'n blog mag geloven heeft hij dat ook tegen haar zusje gezegd.
Leuk, bedankt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers: a walk down Memory Lane.
BB5: Lieske vertelt
HBB: Bart heeft kritiek
HBB: Girltalk in het rokershoekje
op een paar forums ja waar verder geen hond komt.. who gives a fuck.. laat haar lekker de hele dag op f5 drukken en hyves berichtjes van Lieke hier postenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef sunny16947 het volgende:
Lieke heeft m.i. duidelijk aangegeven niets meer met dgk te maken willen hebben. Toch duikt haar naam steeds weer op. En dat nog wel door een fan van haar. Vind dat niet bepaald getuigen van respect voor haar wens.
ik zat te kijken wie s die gast met dat rare kapsel maar dat is die Menno, die liep daar gewoon een maand ofzo rond met een tsjernobylhoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers: a walk down Memory Lane.
BB5: Lieske vertelt
dat had dat meisje (of in dit geval het zusje) goed onthouden of leuk opgezocht op youtube...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Maar Huub zegt wel meer wat.
Over Lieke zei hij ooit 'ns dat hij nog nooit iemand had gehad die beter kon p*pen.
Maar als ik dat meisje op z'n blog mag geloven heeft hij dat ook tegen haar zusje gezegd.
Ik zie je de laatste tijd erg vaakquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ach ja ,als je iemand leuk vind gaat je dat gemakkelijk af..Lieke en dat meisje vonden Huub klaarblijkelijk erg leuk.Logisch zou Johan zeggen..
Ik had een paar terabytes aan streamrecordings van BB5, BB6,HBB en DGK. Helaas ooit die Diskboxen uitgeleend aan iemand bij wie ze uit de auto zijn gejat.quote:
Jij zal dat waarschijnlijk beter weten dan ik. Ik ben er niet bij geweest en dus ga ik er ook niet van uit dat het zonder meer waar is. Jij gaat er kennelijk van uit dat het zonder meer niet waar is, dus -gezien jouw stellige overtuiging- ben jij er bij geweest..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:36 schreef Mriekje het volgende:
[..]
dat had dat meisje (of in dit geval het zusje) goed onthouden of leuk opgezocht op youtube...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |