Feyenoord moet oppassen dat ze niet met 9 man eindigenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord ga met 0-1 verliezen let maar op![]()
![]()
roja directa?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Parafernalia het volgende:
Kutpubliek
Dit was echt wel roja directa
Die ene neger jaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker debiel natrappen daar op Berg.
Dat is dan ook wel de minst sympathieke speler van Groningen.quote:
Frustratiequote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, dat had ook een kaart mogen zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Want?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de minst sympathieke speler van Groningen.
Ja hoor, dit publiek is echt uniek voor Feyenoord. Bij Ajax heeft de scheidsrechter het nooit te verduren gehad.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Espabilado het volgende:
Pauperpubliek bij feyenoord... ga liever spreekkoren houden tegen je speler die zo;n overtreding maakt dan de scheids die niets anders kan dan rood geven
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef AstroStart het volgende:
Graafschap gaat nog lekker. Nog een helft jongens!
Komt gewoon omdat je het niet in het stadion ziet. Hetzelfde had ik met Vermaelen tegen Heerenveenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja hoor, dit publiek is echt uniek voor Feyenoord. Bij Ajax heeft de scheidsrechter het nooit te verduren gehad.
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de minst sympathieke speler van Groningen.
Een levendige beschrijving dan. Gestekt been tegen de zijkant van de knie van Van der Laak. Die buigt gelukkig nog mee anders lag zijn been eraf.quote:
over ajax natuurlijk. Is crisis immers.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ik weet al waar het vanavond over gaat bij studio voetbal![]()
En dan las ik ergens vanmiddag dat Ajax smerig speelt. Maar nu lees ik het niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
Wat een gefrustgreerde schopploeg is dat Feyenoord zeg
Ons Jan kreeg hier dus rood voorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slory ook gigantisch dom. Hij heeft al geel en dan vliegt hij de scheids aan. Wat een sukkel
Ja natuurlijk, één keer een rode kaart en meteen een schopploeg. Nitwit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
Die overtreding van SLory?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, één keer een rode kaart en meteen een schopploeg. Nitwit.
Als de scheidsrechters consequent zouden zijn is dat zijn 2e geel. En Bahia ook minimaal geel voor dat getrap aan de achterlijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slory ook gigantisch dom. Hij heeft al geel en dan vliegt hij de scheids aan. Wat een sukkel
Oh, help, nu moet ik mijn reactie uitleggen.quote:

quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
Ach jorientjequote:Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan las ik ergens vanmiddag dat Ajax smerig speelt. Maar nu lees ik het niet meer.
Boehoe, ze maken een paar overtredingen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die overtreding van SLory?
Het willen natrappen van Bahia?
Nitwit
Sorry dat ik het vind hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Sjimz, wat ben jij toch een verzuurd sukkeltje geworden.
Jammer hoor, je was altijd wel een puike user.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Sjimz, wat ben jij toch een verzuurd sukkeltje geworden.
Jammer hoor, je was altijd wel een puike user.
Ja daarom mag ik het toch best vinden dat het een gefrutstreerde schopploeg is?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boehoe, ze maken een paar overtredingen.
Understatementquote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Grulez het volgende:
Wat is humberto een domme lul zeg.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap echt niet hoe je als supporter die overtreding kan zien en dan het gore lef hebt en de onbeschaamdheid om dan de scheids de schuld te geven...
Tyft lekker op naar de jupiler league feyenoord
Bal is echt niet compleet over de lijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind Vasn Halst niet overtuigend, volgens mij had het wel een goal mogen zijn
Bij langs de lijn ja... dat gaat een trend worden.quote:
Feyenoord is geen gefrustreerde schopploeg, dat ze nu toevallig één keer een terechte rode kaart krijgen voor één domme actie wil niet zeggen dat het hele team zo is. Feyenoord speelt juist relatief sportief dit seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja daarom mag ik het toch best vinden dat het een gefrutstreerde schopploeg is?
Hoeven jullie niet gelijk op je achterste poten gaan staan hoor
Amen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap echt niet hoe je als supporter die overtreding kan zien en dan het gore lef hebt en de onbeschaamdheid om dan de scheids de schuld te geven...
Dat zal wel weer, ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk vanavond studio sport die overtreding wordt 10 keer herhaald de goals 1 maal
Komt omdat de Sawfilms ook altijd goed worden bekekenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk vanavond studio sport die overtreding wordt 10 keer herhaald de goals 1 maal
Ik had het dan ook over de domme overtreding van Slory en de intentie om te willen natrappen van Bahia.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord is geen gefrustreerde schopploeg, dat ze nu toevallig één keer een terechte rode kaart krijgen voor één domme actie wil niet zeggen dat het hele team zo is. Feyenoord speelt juist relatief sportief dit seizoen.
Ik was eerst aan het typen dat ik rood wel heeeel overdreven vond, totdat ik de herhaling zag.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..].
Het was niet zo'n duidelijke overtreding hoor, pas in de slow-motion zag je dat pas. Ik vond het in eerste instantie ook belachelijk.
Ik vind hem maar arrogant en hij stelt zich heel vaak aan. Goed, vandaag niet, maar meestal wel.quote:
Ramptoerist.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil die overtreding zien.
Ik ben het met je eens hoor. Ik vond het eerst ook vreemd dat hij floot, want er kon ook een speler van Groningen op Timmer af.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..].
Het was niet zo'n duidelijke overtreding hoor, pas in de slow-motion zag je dat pas. Ik vond het in eerste instantie ook belachelijk.
Maar goed, wat in elk stadion gebeurt is bij Feyenoord ineens typisch voor de pauperige supporters.
oké.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem maar arrogant en hij stelt zich heel vaak aan. Goed, vandaag niet, maar meestal wel.
Dat gevoel heeft iedereen inderdaad. En dan kan je de supporters wel weer debielen vinden, maar die hebben geen herhalingen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was eerst aan het typen dat ik rood wel heeeel overdreven vond, totdat ik de herhaling zag.
Bahía trapte uiteindelijk niet na en Slory maakt een overtreding zoals er elke week tientallen gemaakt worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de domme overtreding van Slory en de intentie om te willen natrappen van Bahia.
Ik baseer het dus niet alleen op die rode kaart
http://www.justin.tv/rambo_esquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat was die Spaanse PSV stream alweer?
Het is voor mij wel een optelsomquote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía trapte uiteindelijk niet na en Slory maakt een overtreding zoals er elke week tientallen gemaakt worden.
Big deal.
Ja, we zetten op deze wijze te weinig druk op de achterhoede van Feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ey Venomsnake vind je ook niet dat Groningen laf opgesteld staaT?
Terechtquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Prik0 het volgende:
De verslaggever is overduidelijk Toivonen-fan.
Hij is er verliefd op volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Prik0 het volgende:
De verslaggever is overduidelijk Toivonen-fan.
Danke.quote:
Frustratie reactie, maar elke club zal negatief reageren als iemand een rode kaart krijgt, terecht of onterecht.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
heerlijk hč, zo'n playstationquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldig mijn voorgestelde wissel gebeurd ook
noem eens wat schandalige overtredingen die je nog bij staan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vd Laak is zelf ook een smerige speler trouwens
?quote:
Bij Feyenoord zit het iig nog gewoon vol, ondanks de 12e plek.quote:
Die ene in dat Fifa 2008 toernooi!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
noem eens wat schandalige overtredingen die je nog bij staan.
Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op héquote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft iedereen inderdaad. En dan kan je de supporters wel weer debielen vinden, maar die hebben geen herhalingen.
Nee, dat heeft er veel mee te maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zit het iig nog gewoon vol, ondanks de 12e plek.
Maar het grootste gedeelte een slechter zicht. Duh.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op hé
Vooral vanaf de tweede ring ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op hé
Volendam? Twente? Groningen?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef vaagsel het volgende:
kom op FC!
Voor die overtreding hadden ze een nieuwe kaart moeten ontwikkelen, man.. Zo onnodig hard.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ene in dat Fifa 2008 toernooi!!!!
ik ook... ik durf al niet te reageren, omdat ik toch 2 min achterloopquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik loop achter![]()
OEOEOEOEOE!!!!!!!
Zo een dat de tegenstander een extra speler mag kiezen die er dan voor 30 minuten vanaf moet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor die overtreding hadden ze een nieuwe kaart moeten ontwikkelen, man.. Zo onnodig hard.
Communiceer je toch evenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar het grootste gedeelte een slechter zicht. Duh.
Reken maar dat die overtreding nog licht gestraft is.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ben benieuwd naar de samenvatting vanavond
De commentator houdt maar niet op over Nieveld
Keeper.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo een dat de tegenstander een extra speler mag kiezen die er dan voor 30 minuten vanaf moet.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Reken maar dat die overtreding nog licht gestraft is.
Farzel Haarquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ene in dat Fifa 2008 toernooi!!!!
Valt wel mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Communiceer je toch even
Maar hoewel het natuurlijk zo is dat supporters van andere teams niet veel verschillen, kan je moeilijk ontkennen dat feyenoord publiek een mindere reputatie heeft... net als ADO
Zwakbegaafde mensen voelen zich heel snel aangetast in hun rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tsjonge jonge dat publiek bij zo'n lichte overtreding keihard fluiten![]()
Ze spelen nu iets dominanter, maar echte kansen zijn er nog niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoe speelt Groningen trouwens? is er al wat te merken van de overtal situatie?
paars.. speler er af én automatisch doelpunt tegenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor die overtreding hadden ze een nieuwe kaart moeten ontwikkelen, man.. Zo onnodig hard.
Toivonen kon ook naar Grunnquote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef noxious het volgende:
Uitstekend weer van Toivonen.... sorry dat ik met de hype meega, maar hij laat echt goeie dingen zien.
Ohja... en Mendez?!
MENDEZ?!
Wat is dit voor belachelijke wedstrijd?!
Nou inderdaad.quote:
Altijd hetzelfde, Twente laat het liggen tegen laagvliegers.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Vieze kutzooi hoe kun je nou weer laten liggen.
Koevermans als vervanger volgende week en hij maakt de winnende.quote:
Nu maar hopen dat ie geen opmerkingen gaat maken over de moeder van Lodeweges.quote:
HAHAHAHAHA TWENTE HAHAHAHAHA HAHAHAHAquote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Was het direct rood of 2 keer geel?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef leolinedance het volgende:
Haha een rode kaart voor Toivonen? Een gewoon duel in de lucht, er kwam nog niet eens een elleboog bij kijken! Ik verwacht dat hij wel vrijgesproken wordt van een schorsing, dit gaan nergens over.
De Jongquote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
D'r anquote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
Wi-j zingt veur onze club…
Uut volle borst, hup de Graafschap…
As het effe niet lukt…
Geven wi-j nog gas d’r bi-j…
Wi-j maken nooit gin rotzooi…
Wi-j maken enkel schik…
De Graafschap in de aanval…
Is veur ons al dikke mik…![]()
![]()
2-1!!!!!
Waarom zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
As het effe niet lukt…
Wi-j maken enkel schik…
![]()
2-1!!!!!
Kan niet bij 2x geel dacht ik...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef leolinedance het volgende:
Haha een rode kaart voor Toivonen? Een gewoon duel in de lucht, er kwam nog niet eens een elleboog bij kijken! Ik verwacht dat hij wel vrijgesproken wordt van een schorsing, dit gaan nergens over.
edit: laat maar, klopt niet.quote:
Respect voor de Graafschap, mooie club.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
As het effe niet lukt…
Wi-j maken enkel schik…
![]()
2-1!!!!!
Kan toch niet met 2 geel?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef -SG- het volgende:
Als ze het aanvechten is hij gewoon bij AZ.
Dat kon ik niet goed zien. Zelfs een vrije trap voor een van beide spelers zou al teveel van het goede zijn geweest.quote:
eerlijk is eerlijk, De Graafschap is de mooiste club van het oostenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef AstroStart het volgende:
Onze eigen De Jong! Publiekslieveling laat eindelijk zien wat hij waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |