Ach jorientjequote:Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan las ik ergens vanmiddag dat Ajax smerig speelt. Maar nu lees ik het niet meer.
Boehoe, ze maken een paar overtredingen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die overtreding van SLory?
Het willen natrappen van Bahia?
Nitwit
Sorry dat ik het vind hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Sjimz, wat ben jij toch een verzuurd sukkeltje geworden.
Jammer hoor, je was altijd wel een puike user.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]Sjimz, wat ben jij toch een verzuurd sukkeltje geworden.
Jammer hoor, je was altijd wel een puike user.
Ja daarom mag ik het toch best vinden dat het een gefrutstreerde schopploeg is?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boehoe, ze maken een paar overtredingen.
Understatementquote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Grulez het volgende:
Wat is humberto een domme lul zeg.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap echt niet hoe je als supporter die overtreding kan zien en dan het gore lef hebt en de onbeschaamdheid om dan de scheids de schuld te geven...
Tyft lekker op naar de jupiler league feyenoord
Bal is echt niet compleet over de lijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind Vasn Halst niet overtuigend, volgens mij had het wel een goal mogen zijn
Bij langs de lijn ja... dat gaat een trend worden.quote:
Feyenoord is geen gefrustreerde schopploeg, dat ze nu toevallig één keer een terechte rode kaart krijgen voor één domme actie wil niet zeggen dat het hele team zo is. Feyenoord speelt juist relatief sportief dit seizoen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja daarom mag ik het toch best vinden dat het een gefrutstreerde schopploeg is?
Hoeven jullie niet gelijk op je achterste poten gaan staan hoor
Amen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap echt niet hoe je als supporter die overtreding kan zien en dan het gore lef hebt en de onbeschaamdheid om dan de scheids de schuld te geven...
Tyft lekker op naar de jupiler league feyenoord
Dat zal wel weer, ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk vanavond studio sport die overtreding wordt 10 keer herhaald de goals 1 maal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |