Komt gewoon omdat je het niet in het stadion ziet. Hetzelfde had ik met Vermaelen tegen Heerenveenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja hoor, dit publiek is echt uniek voor Feyenoord. Bij Ajax heeft de scheidsrechter het nooit te verduren gehad.
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de minst sympathieke speler van Groningen.
Een levendige beschrijving dan. Gestekt been tegen de zijkant van de knie van Van der Laak. Die buigt gelukkig nog mee anders lag zijn been eraf.quote:
over ajax natuurlijk. Is crisis immers.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ik weet al waar het vanavond over gaat bij studio voetbal![]()
En dan las ik ergens vanmiddag dat Ajax smerig speelt. Maar nu lees ik het niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
Wat een gefrustgreerde schopploeg is dat Feyenoord zeg
Ons Jan kreeg hier dus rood voorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slory ook gigantisch dom. Hij heeft al geel en dan vliegt hij de scheids aan. Wat een sukkel
Ja natuurlijk, één keer een rode kaart en meteen een schopploeg. Nitwit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
Die overtreding van SLory?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, één keer een rode kaart en meteen een schopploeg. Nitwit.
Als de scheidsrechters consequent zouden zijn is dat zijn 2e geel. En Bahia ook minimaal geel voor dat getrap aan de achterlijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slory ook gigantisch dom. Hij heeft al geel en dan vliegt hij de scheids aan. Wat een sukkel
Oh, help, nu moet ik mijn reactie uitleggen.quote:

quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |