Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op héquote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft iedereen inderdaad. En dan kan je de supporters wel weer debielen vinden, maar die hebben geen herhalingen.
Nee, dat heeft er veel mee te maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zit het iig nog gewoon vol, ondanks de 12e plek.
Maar het grootste gedeelte een slechter zicht. Duh.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op hé
Vooral vanaf de tweede ring ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een groot deel in publiek heeft er wel beter zicht op hé
Volendam? Twente? Groningen?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef vaagsel het volgende:
kom op FC!
Voor die overtreding hadden ze een nieuwe kaart moeten ontwikkelen, man.. Zo onnodig hard.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ene in dat Fifa 2008 toernooi!!!!
ik ook... ik durf al niet te reageren, omdat ik toch 2 min achterloopquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik loop achter![]()
OEOEOEOEOE!!!!!!!
Zo een dat de tegenstander een extra speler mag kiezen die er dan voor 30 minuten vanaf moet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor die overtreding hadden ze een nieuwe kaart moeten ontwikkelen, man.. Zo onnodig hard.
Communiceer je toch evenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar het grootste gedeelte een slechter zicht. Duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |