Nou inderdaad.quote:
Altijd hetzelfde, Twente laat het liggen tegen laagvliegers.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Vieze kutzooi hoe kun je nou weer laten liggen.
Koevermans als vervanger volgende week en hij maakt de winnende.quote:
Nu maar hopen dat ie geen opmerkingen gaat maken over de moeder van Lodeweges.quote:
HAHAHAHAHA TWENTE HAHAHAHAHA HAHAHAHAquote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Was het direct rood of 2 keer geel?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef leolinedance het volgende:
Haha een rode kaart voor Toivonen? Een gewoon duel in de lucht, er kwam nog niet eens een elleboog bij kijken! Ik verwacht dat hij wel vrijgesproken wordt van een schorsing, dit gaan nergens over.
De Jongquote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Dos37 het volgende:
D'r anquote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
Wi-j zingt veur onze club…
Uut volle borst, hup de Graafschap…
As het effe niet lukt…
Geven wi-j nog gas d’r bi-j…
Wi-j maken nooit gin rotzooi…
Wi-j maken enkel schik…
De Graafschap in de aanval…
Is veur ons al dikke mik…![]()
![]()
2-1!!!!!
Waarom zit jij niet in het stadion?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
As het effe niet lukt…
Wi-j maken enkel schik…
![]()
2-1!!!!!
Kan niet bij 2x geel dacht ik...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef leolinedance het volgende:
Haha een rode kaart voor Toivonen? Een gewoon duel in de lucht, er kwam nog niet eens een elleboog bij kijken! Ik verwacht dat hij wel vrijgesproken wordt van een schorsing, dit gaan nergens over.
edit: laat maar, klopt niet.quote:
Respect voor de Graafschap, mooie club.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef AstroStart het volgende:
As het effe niet lukt…
Wi-j maken enkel schik…
![]()
2-1!!!!!
Kan toch niet met 2 geel?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef -SG- het volgende:
Als ze het aanvechten is hij gewoon bij AZ.
Dat kon ik niet goed zien. Zelfs een vrije trap voor een van beide spelers zou al teveel van het goede zijn geweest.quote:
eerlijk is eerlijk, De Graafschap is de mooiste club van het oostenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef AstroStart het volgende:
Onze eigen De Jong! Publiekslieveling laat eindelijk zien wat hij waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |