Ja vooral als er een goal is gescoord: 'GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL'quote:
Nee een middenveld en orde achterin, dat heeft Ajax nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Een type Toivonen is wat Ajax nodig heeft. Vrij lang en toch technisch.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
En ook nog eens mooiboyquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Demouge!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Dat gaat daar altijd zo, echt te ergquote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Die chat op Justin tv is echt voor zwakbegaafden
Ik twijfelde of ik hem hier zou posten.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Die chat op Justin tv is echt voor zwakbegaafden
2:43aronflutjeajax:HIJ IS NIET VIES - HIJ IS NIET VIES - HIJ IS NIET VIES VAN EEN KROKET - HIJ IS NIET VIES, VAN EEN KROKETT - HIJ IS NIET VIES VAN EEN KROKET - JEROEN!! (VERHOEVEN)
Welke Fokker is dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik hem hier zou posten.
Klopt.quote:
Erger dan Ajax kan het niet zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
PSV wordt weggetikt...
And we're backquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Nood-kloon het volgende:
Justin.tv weer van slag. Zit ik weer naar 22 Turken te loeren!!
quote:
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.quote:
Hier ben ik!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:47 schreef Merkie het volgende:
Kap eens met dat gezeik over die streams. Modje, kan je er niet wat van zeggen?
En jij bent de enige die er over zeurt. Daar hebben wij een spreekkoor voor: "Zitten en bek dicht!"quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.
Hij raakt toch gewoon de bal?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
De actie waardoor rood kwam voor de keeper
Doe niet zo overspannen, joh... ben je een Ajacied ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.
Auwauwauw.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
En jij bent de enige die er over zeurt. Daar hebben wij een spreekkoor voor: "Zitten en bek dicht!"
En nou weer on topic.
Die bal is in de lucht hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. 0-2quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef detulp050 het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Groningen vandaag
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef detulp050 het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Groningen vandaag
0-1 N'Kufoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Overigens hier nog niets over Twe-Gra gelezen.
te laatquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Nou, leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef fanneke het volgende:
1-1 De Graafschap
Joahhquote:
Dat is ook best opvallend ja.quote:
quote:
Wat een domme overtreding zeg.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef Prik0 het volgende:
Toivonen moet trouwens niet teveel gaan meeverdedigen.
Klopt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Zonde dat Jans niet durft meer druk te laten zetten op de verdediging van Feyenoord. Heb het idee dat die jonkjes makkelijk in paniek raken daar. Overigens lijkt de inzet aan Grunn kant ook maar matig.
uitquote:Op zondag 8 februari 2009 15:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaahaaahaaaaa volendam thuis, altijd lastig
Hoezo? Gewoon nog 0-0 bij Feyenoord, met goede kansen op een voorsprong.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Angelob het volgende:
Mag de titel verandert worden?
Lach hier de traditionele top 3 uit
Ranglijst even bekijkenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon nog 0-0 bij Feyenoord, met goede kansen op een voorsprong.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Darkestrah het volgende:
Volendam moet even geen punten gaan pakken. Concurrentie voor Feyenoord enzo.
Ik stoor me er ook altijd zo aan als hij commentaar geeft... als je niet echt op zit te letten mis je gewoon doelpunten bij die gast. Hij verheft zn stem niet eens bij een doelpunt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef Elusive het volgende:
de tering wat klinkt die commentator bij psv-volendam depressief![]()
waarom hebben wij niet van die coke gebruikende commentators als in spanje/zuid amerika
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAL
Anders doen we gewoon even een voetbalclub van Fokkers maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:We kunnen een clubje oprichten.
Een fusiequote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
Het is toch eigenlijk geniaal dat Ajax én PSV én Feyenoord dramatisch zijn?
We kunnen een clubje oprichten.
Het is dat we er nog om kunnen lachenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
Het is toch eigenlijk geniaal dat Ajax én PSV én Feyenoord dramatisch zijn?
We kunnen een clubje oprichten.
Hij heeft zijn antiGrunnbril op. Dat was een vette goal natuurlijk die kopbal van Fer. Wel twee meter achter de lijn!!!quote:
Ik dacht een meter of 5!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn antiGrunnbril op. Dat was een vette goal natuurlijk die kopbal van Fer. Wel twee meter achter de lijn!!!
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik stoor me er ook altijd zo aan als hij commentaar geeft... als je niet echt op zit te letten mis je gewoon doelpunten bij die gast. Hij verheft zn stem niet eens bij een doelpunt.
Zo van 'ja en daar zit ie er in'.
Een beetje enthausiasme mag wel zeg.
Jaap WIL dat de bal wel over de lijn was.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jaap vindt denk ik dat de bal wel over de lijn was.
Twente aanmoedigen terwijl je voor heracles ben?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:11 schreef Blawh het volgende:
Komop Twente en PSV!
quote:
Als hij gemist had... dan had ik hem persoonlijk van het veld geslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |