Ja vooral als er een goal is gescoord: 'GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL'quote:
Nee een middenveld en orde achterin, dat heeft Ajax nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Een type Toivonen is wat Ajax nodig heeft. Vrij lang en toch technisch.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
En ook nog eens mooiboyquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Demouge!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef BoerBert het volgende:
Dat gaat daar altijd zo, echt te ergquote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Die chat op Justin tv is echt voor zwakbegaafden
Ik twijfelde of ik hem hier zou posten.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Die chat op Justin tv is echt voor zwakbegaafden
2:43aronflutjeajax:HIJ IS NIET VIES - HIJ IS NIET VIES - HIJ IS NIET VIES VAN EEN KROKET - HIJ IS NIET VIES, VAN EEN KROKETT - HIJ IS NIET VIES VAN EEN KROKET - JEROEN!! (VERHOEVEN)
Welke Fokker is dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik hem hier zou posten.
Klopt.quote:
Erger dan Ajax kan het niet zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
PSV wordt weggetikt...
And we're backquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Nood-kloon het volgende:
Justin.tv weer van slag. Zit ik weer naar 22 Turken te loeren!!
quote:
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.quote:
Hier ben ik!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:47 schreef Merkie het volgende:
Kap eens met dat gezeik over die streams. Modje, kan je er niet wat van zeggen?
En jij bent de enige die er over zeurt. Daar hebben wij een spreekkoor voor: "Zitten en bek dicht!"quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.
Hij raakt toch gewoon de bal?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
De actie waardoor rood kwam voor de keeper
Doe niet zo overspannen, joh... ben je een Ajacied ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, dit is het eredivisieverslagentopic, het is weinig interessant als jouw stream geen voetbal weergeeft. Koop Eredivisie Live of stop met posten.
Auwauwauw.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
En jij bent de enige die er over zeurt. Daar hebben wij een spreekkoor voor: "Zitten en bek dicht!"
En nou weer on topic.
Die bal is in de lucht hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. 0-2quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef detulp050 het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Groningen vandaag
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef detulp050 het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Groningen vandaag
0-1 N'Kufoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Overigens hier nog niets over Twe-Gra gelezen.
te laatquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
Nou, leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Nood-kloon het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef fanneke het volgende:
1-1 De Graafschap
Joahhquote:
Dat is ook best opvallend ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |